De bezorging van Bambook.org wordt overwegend positief ervaren, met name de snelheid waarmee gehandeld wordt, krijgt lof. Er is echter een kleine groep die de snelheid van handelen als negatief ervaart. Daarnaast wordt het nakomen van afspraken rondom de bezorging ook gewaardeerd door klanten, wat bijdraagt aan een betrouwbare indruk van het bedrijf op dit vlak.
Communicatie is een sterk punt van Bambook.org, waarbij veel klanten tevreden zijn over de manier waarop het bedrijf communiceert (41%). Er is slechts een zeer klein percentage van de klanten dat ontevreden is over de communicatie (3%). De informatievoorziening wordt ook als positief beschouwd, hoewel er een enkeling is die de informatievoorziening niet toereikend vindt.
De klantenservice van Bambook.org wordt doorgaans goed beoordeeld. Klanten zijn tevreden over de service die ze ontvangen (12%) en de wijze waarop problemen worden opgelost (6%). Toch is er een klein deel van de klanten dat niet tevreden is over de probleemoplossing (6%), wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering op dit gebied.
De prijs-kwaliteitverhouding van Bambook.org's producten wordt door een meerderheid van de klanten als positief ervaren (12%). Dit suggereert dat klanten vinden dat ze waar voor hun geld krijgen. Echter, er is ook een klein deel van de klanten dat de prijs-kwaliteitverhouding negatief beoordeelt (5%), wat kan duiden op een perceptie van sommige klanten dat de producten te duur zijn of niet aan de verwachtingen voldoen.