Printenbind.nl reviews

4.3
PeriodeLaatste 12 maanden20212020
Zane
08-03-2022

Ik heb de afgelopen maanden heel veel foto's bij printenbind besteld, en de laatste keren kreeg ik bijna mijn hele bestelling verkeerd geleverd. Eerst waren ze 90% van de opdracht vergeten te leveren. Toen hadden ze 90% van de opdracht verkeerd afgedrukt.

Die eerste keer waren ze nog bereid om de foto's die verkeerd waren afgedrukt alsnog correct af te drukken en toe te sturen.

Maar de tweede keer, toen ze weer de meeste prints verkeerd hadden geleverd, vertelde ze mij doodleuk dat hun printer alleen maar beeldvullend kan afdrukken, ondanks dat ik kon laten zien dat ik al eerder foto's had ontvangen van hun waar dit niet gebeurd was.

Maar dat maakte niet uit, want blijkbaar dachten ze dat ik die goed afgedrukte foto's uit de lucht had geplukt.

Kortom, ik zou niet bij dit bedrijf bestellen, je kan er niet op rekenen dat je prints correct arriveren, op tijd arriveren of überhaupt arriveren.

En als er iets misgaat kan je het al helemaal vergeten.

Vi
02-08-2021

Slechte klantenservice

Bij Print&Bind geven we geen kleurgarantie, ongeacht hoe je het document opmaakt. Je kunt wel doorgeven op welke printer ze moeten printen om zo min mogelijk kleurverschil te krijgen. Moet je zelf wel even onthouden, want zo "geautomatiseerd" zijn ze niet. De oplossing? Ik mag u 50 % korting geven op uw volgende opdracht, niet op deze opdracht, waarbij u weer de kans loopt op kleurverschil.

Lau
10-06-2020

Elke keer weer top!

Wanneer ik werk moet laten drukken (printjes, posters, affiches, visitekaartjes, scriptie, boekjes etc.) ga ik altijd naar printenbind.nl.

Al mijn ervaringen zijn tot nu toe top geweest: goede prijzen, handige site waarop je precies kunt bepalen hoe je iets laat drukken, goede kwaliteit, veel mogelijkheden, noem het allemaal maar op.

Ook de bezorging en verpakking is elke keer weer perfect.

Complimenten!