Printenbind.nl reviews

4.6

Jelle
17-03-2023

Ik had een bestelling gedaan voor het printen van posters. Scherpe prijzen. Het bestellen ging makkelijk. Nog even iets gecheckt met de klantenservice (er zat iets nog goed in mijn ontwerp). Dat ging prima, prima geholpen.

Ik heb nadat ik het bericht kreeg dat het printen klaar was nog even contact gelegd met de klantenservice of ik de prints direct al zou kunnen ophalen. Normaal zou je nog moeten wachten op een mail dat de bestelling opgehaald kan worden. Maar het is toen direct klaargelegd en ik kon de bestelling ophalen.

Toen ik thuis kwam zag ik dat de kwaliteit van de prints super was. Helaas zat er wel een kreukel in één van de posters. Na daar een mailtje over gestuurd te hebben ben ik zeer snel geholpen en lag er binnen een paar dagen een nieuwe print klaar. Prima service!

Buiten de kreukels bij het oprollen van de poster ben ik zeer tevreden over Pritenbind!

Suzanne
14-01-2023

Vreselijke ervaring gehad. Geboortekaartjes besteld die volledig een afwijkende kleur hadden ten opzichte van de proefdruk. Er wordt geen garantie geboden niks, en het wordt gegooid op luchtvochtigheid. Enige wat ze bieden is een kortingscode om het nog een keer te bestellen, waar wel met de vermelding erbij dat ook dan de kleuren afwijkend kunnen zijn. Waar is de service gebleven tegenwoordig!? Dat je hier in je kraamweek mee bezig moet zijn. Totaal niet feestelijk. Ze zijn aan mij een vaste klant kwijt! Voel me TOTAAL niet gehoord en moet nu alsnog opzoek naar een andere drukkerij en ben mijn geld kwijt. Op de onderste kaart zijn de kleuren te zien zoals het zou moeten. Op de bovenste zie je dat het heel groenig is, de gouden letters zijn geel groen. Dit is niet wat je van een professionele drukkerij mag verwachten zulke grote kleurverschillen. Dan kan ik net zo goed thuis printen.

Zane
08-03-2022

Ik heb de afgelopen maanden heel veel foto's bij printenbind besteld, en de laatste keren kreeg ik bijna mijn hele bestelling verkeerd geleverd. Eerst waren ze 90% van de opdracht vergeten te leveren. Toen hadden ze 90% van de opdracht verkeerd afgedrukt.

Die eerste keer waren ze nog bereid om de foto's die verkeerd waren afgedrukt alsnog correct af te drukken en toe te sturen.

Maar de tweede keer, toen ze weer de meeste prints verkeerd hadden geleverd, vertelde ze mij doodleuk dat hun printer alleen maar beeldvullend kan afdrukken, ondanks dat ik kon laten zien dat ik al eerder foto's had ontvangen van hun waar dit niet gebeurd was.

Maar dat maakte niet uit, want blijkbaar dachten ze dat ik die goed afgedrukte foto's uit de lucht had geplukt.

Kortom, ik zou niet bij dit bedrijf bestellen, je kan er niet op rekenen dat je prints correct arriveren, op tijd arriveren of überhaupt arriveren.

En als er iets misgaat kan je het al helemaal vergeten.

Vi
02-08-2021

Slechte klantenservice

Bij Print&Bind geven we geen kleurgarantie, ongeacht hoe je het document opmaakt. Je kunt wel doorgeven op welke printer ze moeten printen om zo min mogelijk kleurverschil te krijgen. Moet je zelf wel even onthouden, want zo "geautomatiseerd" zijn ze niet. De oplossing? Ik mag u 50 % korting geven op uw volgende opdracht, niet op deze opdracht, waarbij u weer de kans loopt op kleurverschil.

Lau
10-06-2020

Elke keer weer top!

Wanneer ik werk moet laten drukken (printjes, posters, affiches, visitekaartjes, scriptie, boekjes etc.) ga ik altijd naar printenbind.nl.

Al mijn ervaringen zijn tot nu toe top geweest: goede prijzen, handige site waarop je precies kunt bepalen hoe je iets laat drukken, goede kwaliteit, veel mogelijkheden, noem het allemaal maar op.

Ook de bezorging en verpakking is elke keer weer perfect.

Complimenten!