Stickerland.nl3 ervaringen

Eelco
04-07-2018

Super mooie autowrap gemaakt

Vandaag de auto opgehaald bij stickerland. Ze hebben een nieuwe Nissan leaf aan de onderzijde voorzien van een 3m glossy electric wave flip wrap. Hele mond vol, maar in combinatie met de zwarte basiskleur van de auto een hele goede keuze. De mensen van stickerland hebben tijdens de wrap naar eigen inzicht details aangebracht. Goede keuze en smaak. Ze hebben er duidelijk kijk op. Zeer tevreden met het eindresultaat en het contact tijdens de wrap. Zo kan je via een live steam op YouTube meekijken. Erg leuk om te zien. Je ziet ook dat ze van een nette werkplek houden en overzichtelijk werken. Daar hou ik van. Ga zo door!

21-06-2017

Geen kennis van kleur.

Stickers van geel-wit-zwarten bloemen na besteld welke ik in 2012 en 2015 ook al een keer besteld heb. Nu krijg ik echter een licht gele en grijze bloem geleverd. Dit per mail bevestigd en krijg uitleg:

Reactie Stickerland: Hallo Jan,

Ik zie dat u deze bloemen eerder besteld heeft. Een keer in 2012 en een keer in 2015. Dat wil zeggen dat print van de sticker die op de foto staat al minimaal 2 en maximaal 5 jaar gemonteerd zit op een camper / caravan die dus buiten en in de zon gebruikt is.

Uiteraard zal zo'n sticker in de loop van de jaren langzaam gaan verbleken. Niet veel, maar wel iets. En zeker bij diepe en felle kleuren zal dat zichtbaar zijn.

Als u uw auto van 5 jaar oud zou laten spuiten met de kleur volgens de kleurcode en het is slechts een deel, dan is het verschil ook zeer zeker zichtbaar. Dit is met autolak, maar uiteraard ook het geval met stickers. Zeker als u deze tegen elkaar / naast elkaar legt is het zichtbaar.

Mijn reactie daarop: Beste Dennis,

Ik heb zelf in de printers en kleuren plotters gezeten en begrijp wat je bedoeld, echter hier is het anders om. Ik heb stickers van jullie gekregen welke bleek zijn en de stickers welke ik eerder besteld heb zijn juist nog steeds na al die jaren van zonnige uitjes mooi van kleur. Daarom heb ik jullie ook bij andere camperaars aanbevolen vanwege de UV bestendigheid van jullie inkten en materialen.

Mocht je nu door innovatie aan jullie kant niet meer aan deze kwaliteit kunnen voldoen dan wil ik graag deze prints terugsturen. Dat zou heel jammer zijn want ik was een erg tevreden klant.

Mijn conclusie: Er zitten daar mensen welke geen kennis van zaken hebben niks begrijpen van kleur en echniek en volledig vertrouwen op wat de printers doen. Geen eindcontrolle.

Jammer.

Lietchu
19-06-2015

Waardeloos bedrijf met slechte service!

Heel slecht! Stickers besteld, opgeplakt via constructieaanwijzigingen die waren bijgeleverd. Stickers vielen eraf met lak en al, plakken nu niet meer aangezien de laklaag op de stickers zit. Slecht bedrijf met slechte service! Raad het niemand aan! Dure stickers die je laklaag eraf trekken. En service is ook ver te zoeken! Ook mag je een aanzienlijke tijd wachten op de bestelling ondanks betaling via ideal. Kortom er zijn betere bedrijven te vinden met betere klantenservice!

Welk cijfer geef jij Stickerland.nl?