Bestecanvas.nl1 ervaring

Iris
12-11-2016

Zeer zwaar teleurgesteld. Alweer

Ik voel mij gewoon opgelicht, na een 3e bestelling, voor de 3e keer een vaag canvas gekregen maar aangezien de grootste wel mooi gelukt was nog een kans gegeven.

na afgesproken te hebben een nieuwe te krijgen gaf mevrouw mij de stappen door die ik moest opvolgen. Dit heb ik precies zo gedaan, alleen ze had er niet bij verteld dat je geen geld op je Paypal account mocht hebben! Ik heb nu dus dubbel betaald & een slecht canvas. Na meerdere emails waarop geen gehoor werd gegeven over een week tijd kreeg ik alleen de reactie dat ik niet had moeten betalen. De vorige 2 bestellingen waren over de 100,- en nu om een canvas van 24,- doen ze zo. Plus ik heb verzendkosten van 7,- er bovenop betaald. Alsof ik dan niet nog iets zou maken om aan die 40,- te komen.

Men komt niet met een oplossing, geen refund en daarna word je compleet genegeerd. Met andere woorden bekijk het maar! Dubbel betaald & een slecht canvas.

De geuploade foto's zijn van hoge resolutie maar je krijgt geen voorbeeld te zien of het een vaag resultaat gaat worden! Dit is een nare verassing.

Ook is communicatie zeer lastig omdat men alleen engels of duits spreekt. Geen NL aanspreektpunt hebben. Mogelijkheid tot annuleren van je bestelling bestaat er gewoon niet.

Als je van een gokje houdt & een onbeschofte afhandeling/oplossing zou ik zeggen hier moet je zijn!

Welk cijfer geef jij Bestecanvas.nl?