Ik heb 12 oktober een bestelling geplaatst. Deze bestelling is nooit aangekomen. Meerdere malen contact opgenomen met klantenservice. Hierbij word je continue doorgestuurd naar een automatische chatbox. Ik hoorde uiteindelijk dat mijn bestelling vernietigd was (reden onduidelijk) en kreeg een 'scam'-achtige mail met het verzoek de bestelling opnieuw te plaatsen. Ik bestel voortaan ergens anders.
Levertijd is lang, de producten komen beschadigd aan. Dit is bij mij nu al twee keer gebeurd met dezelfde bestelling.
De canvasproducten zijn slecht gespannen en bij verzending slecht verpakt, waardoor puntige plekken te zien zijn.
Ruim een maand geleden een fotobestelling geplaatst. Deze zou verstuurd zijn, maar heb ik nooit ontvangen. Na veelvuldig contact heb ik de bestelling opnieuw mogen (moeten) plaatsen, ook deze nog altijd niet ontvangen. Erg onbetrouwbaar en ik bestel hier zeker nooit meer.
Een canvas doek besteld, doek kwam na 2 weken binnen met aan beiden kanten een witte rand. Ik kreeg een nieuwe nu weer met witte rand. Weer contact opgenomen, krijg ik als antwoord, ja dat is de rand van het frame hoor, u krijgt 30% korting op een nieuwe bestelling. Belachelijk! Ze leveren producten met bagger kwaliteit en nu word ik afgescheept met een korting. In het bestand en in hun bestelprogramma is niets van een witte rand te zien. Ik raad je dus af om hier te bestellen! Dan maar een paar euro meer en bij een Nederlandse drukkerij bestellen.
Ruim een week geleden een canvasdoek besteld. tot op heden blijft de bestelling hangen op opdracht ontvangen en daarna niks meer.
Meerdere keren bavraag gedaan en de belofte gekregen dat het snel afgehandeld zou worden naar kog steeds niks, blij dat ik voor achteraf betalen heb gekozen
Dik betalen en niks ontvangen! Oplichterij van de bovenste plank! Dat dit nog kan en mag in deze tijd! Mensen bestel hier aub nog geen leeg vel papier want zelfs dat kunnen of willen ze niet leveren! Heb mijn spullen opnieuw besteld bij yoursuprise.nl en die waren mooi op tijd en super kwaliteit!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Lees veel negatieve berichten jammer, ik bestel al jaren bij bestecanvas in diverse maten en varianten en ook bij mij loopt er wel eens iets scheef. Gemailt en professioneel opgelost en binnen enkele dagen was mijn zoekgeraakte zending opnieuw in productie genomen en keurig daarna afgeleverd.
Soms wat geduld in acht nemen en mensen de ruimte geven om het op te lossen.zeer tevreden!
Kijk aub uit mensen, dit zijn oplichters, tuig
Bedrijf in Duitsland, kantoor in Amsterdam, praten alleen gebrekkig engels
Foto's laten maken, dik betaald krijg ik een foto die ik niet eens aan mijn hond durf te laten zien
Zeer slechte kwaliteit, scheur in acryl, mis een deel van de foto
Gebeld, veel gemaild, 0 antwoord
Hebben mazzel dat ze ver weg zitten
Ga gewoon naar de Hema, dat is achteraf betalen, super
Product is na een maand nog niet geleverd.
Foto niet in verhouding met lijst ,beloftes gedaan via mail dat ze een nieuwe zouden leveren , maar er gebeurt niets ,jammer van de centen
Hele slechte service. Als je belt is alles in het Engels terwijl het bedrijf in Amsterdam is gevestigd. Ik heb een bestelling gedaan van foto’s op 06-05 en inmiddels is het 18-05 en heb nog steeds geen foto’s ontvangen. Ik heb op 9-05 een mail gekregen dat mijn pakket binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd zou worden. Vervolgens niks ontvangen. Als je belt dan krijg je een standaard antwoord dat het pakket vertraagd is en dat je 5 dagen moet wachten en dan weer contact moet opnemen als je niks hebt ontvangen. Vervolgens niks ontvangen dus weer contact opgenomen. Krijg je weer een standaard antwoord dat je nog is 3 werkdagen moet wachten. Echt zeer slechte service en slecht te bereiken. Doen totaal geen moeite. Ik ga er echt nooit meer iets bestellen en heb ook spijt dat ik hier besteld heb.
Kussen met foto opdruk besteld op 28-05 .Volgende dag mail ontvangen dat t bestelde klaar is.Levering zou 2 tot 5 dagen duren!Is nu al de 9de dag.Leuk moederdag geschenk.Moeten op de site vermelden Moederdag 2023!.Zal hier nooit meer hier iets bestellen.
Slechte levering telkens als je mailt komt er 4 of 5 dagen bij voor levering kunnen niet zeggen wanneer het komt
Altijd topkwaliteit, goedkoop en redelijk snel geleverd! Al meerdere canvassen laten maken
Slecht product (vol vlekken) en zeer onklantvriendelijke opstelling
Bij dit bedrijf heb ik een print besteld (verjaardagscadeau). De print werd vol vlekken geleverd. Op mijn vervolgmails werd nauwelijks of zeer traag gereageerd en nadat ik aanvankelijk akkoord was gegaan met een voorstel om het op te lossen, kwam het bedrijf de afspraak niet na.
Ik wil een ieder afraden om bij dit bedrijf een bestelling te plaatsen. Mocht u wel een bestelling plaatsen dan is een vorm van aankoopbescherming, bijv. middels paypal, aan te raden. Een oplossing is enkel na tussenkomst van Paypal bereikt. Het bedrijf zelf wilde niet akkoord gaan.
Waardeloze levering en service. Ophangsysteem ontbrak maar men geeft aan dat het probleem bij mij ligt. Opnieuw bestellen en opnieuw betalen werd als oplossing aangedragen.
Ik bestel hier dus nooit meer!
Ik wacht al een week op mijn bestelling vandaag de klantenservice gebeld. Echt een drama ze zeggen alleen maar dat het vertraagd is en kunnen niet aangeven hoe lang het nog duur. Mijn bestelling heeft al een hele week de status"verzonden" hoe kannhet dat het niet worst geleverd. Ze kunnen niet zeggen hoe lang het nog gaat duren ik moet over een week maar terug bellen.dit heb ik nooit meegemaakt. Snap niet dat ze een zending niet kunnen volgen of contact op kunnen nemen met de bezorgen waar de zending blijft
Canvas besteld na een week nog niks binnen.
Ze geven aan dat het bij de bezorgdienst ligt en dat het wel komt. ik geloof er niks meer van vieze zwervers
25 november 2020! besteld, nog niks ontvangen. Nooit weer. Oplichting!
Foto op acrylglas besteld. Kreeg snel bericht dat de bestelling was verzonden. Ik vond het wel raar dat het pakket zonder Track&Trace werd verzonden. Nou, even afwachten dan maar. Helaas weken later ben ik nog aan het afwachten. Contact met het bedrijf is haast niet mogelijk. Je krijgt de standaard antwoorden op de berichten die je stuurt. Inhoudelijk wordt er nooit op een vraag ingegaan. De vervoerder krijgt de schuld. Op vragen van" wie is jullie vervoerder dan? Waarom verzenden jullie zonder Track&Trace, dat is toch buitengewoon onhandig?" krijg je geen antwoord. Dit bedrijf is kampioen de klant het bos in sturen. Ik ben geschrokken van de vele gelijksoortige ervaringen die ik op facebook over dit bedrijf lees. Krijg het gevoel dat gewoon een stelletje neppers zijn. Na het plaatsen van een aantal negatieve opmerking op hun facebookpagina hebben zij mij geblokkeerd.