Bestecanvas.nl reviews

Marieke
11-01-2021

25 november 2020! besteld, nog niks ontvangen. Nooit weer. Oplichting!

18-12-2020

Foto op acrylglas besteld, niet geleverd !

Foto op acrylglas besteld. Kreeg snel bericht dat de bestelling was verzonden. Ik vond het wel raar dat het pakket zonder Track&Trace werd verzonden. Nou, even afwachten dan maar. Helaas weken later ben ik nog aan het afwachten. Contact met het bedrijf is haast niet mogelijk. Je krijgt de standaard antwoorden op de berichten die je stuurt. Inhoudelijk wordt er nooit op een vraag ingegaan. De vervoerder krijgt de schuld. Op vragen van" wie is jullie vervoerder dan? Waarom verzenden jullie zonder Track&Trace, dat is toch buitengewoon onhandig?" krijg je geen antwoord. Dit bedrijf is kampioen de klant het bos in sturen. Ik ben geschrokken van de vele gelijksoortige ervaringen die ik op facebook over dit bedrijf lees. Krijg het gevoel dat gewoon een stelletje neppers zijn. Na het plaatsen van een aantal negatieve opmerking op hun facebookpagina hebben zij mij geblokkeerd.

09-05-2020

Valse beloftes

Canvas besteld en de eerste was beschadigd geleverd. 2e canvas was erg scheef geplaatst. De 3e zou dus ook opnieuw gemaakt worden, maar daar wacht ik nu al meer dan een week op.

07-12-2019

NOOIT IETS BESTELLEN HIER, ZIJN NEP!

Wat een kutbedrijf, 26-11 besteld en nog niets geleverd, alleen maar reclame in de mail, geen oplossing niets, niets bestellen hier, schadalig bedrijf, vieze oplichters zijn het!

Ellen
11-06-2019

Waardeloos en onbereikbaar bedrijf.

Bestel hier nooit iets!

Het bedrijf is onbereikbaar. Ik wacht al een tijdje op mijn bestelling. Heb inmiddels overal reviews gelezen en ik hou mijn hart vast of ik ook mijn bestelling ga ontvangen.

Bestel vooral bij een nederlands bedrijf want communicatie met beste canvas is verschrikkelijk.

Iris
12-11-2016

Zeer zwaar teleurgesteld. Alweer

Ik voel mij gewoon opgelicht, na een 3e bestelling, voor de 3e keer een vaag canvas gekregen maar aangezien de grootste wel mooi gelukt was nog een kans gegeven.

na afgesproken te hebben een nieuwe te krijgen gaf mevrouw mij de stappen door die ik moest opvolgen. Dit heb ik precies zo gedaan, alleen ze had er niet bij verteld dat je geen geld op je Paypal account mocht hebben! Ik heb nu dus dubbel betaald & een slecht canvas. Na meerdere emails waarop geen gehoor werd gegeven over een week tijd kreeg ik alleen de reactie dat ik niet had moeten betalen. De vorige 2 bestellingen waren over de 100,- en nu om een canvas van 24,- doen ze zo. Plus ik heb verzendkosten van 7,- er bovenop betaald. Alsof ik dan niet nog iets zou maken om aan die 40,- te komen.

Men komt niet met een oplossing, geen refund en daarna word je compleet genegeerd. Met andere woorden bekijk het maar! Dubbel betaald & een slecht canvas.

De geuploade foto's zijn van hoge resolutie maar je krijgt geen voorbeeld te zien of het een vaag resultaat gaat worden! Dit is een nare verassing.

Ook is communicatie zeer lastig omdat men alleen engels of duits spreekt. Geen NL aanspreektpunt hebben. Mogelijkheid tot annuleren van je bestelling bestaat er gewoon niet.

Als je van een gokje houdt & een onbeschofte afhandeling/oplossing zou ik zeggen hier moet je zijn!