Klanten van Bemz.com ervaren over het algemeen een positieve communicatie met het bedrijf, waarbij de bereikbaarheid vaak wordt geprezen (65%). Er is echter een kleine groep klanten die ontevredenheid uit over de bereikbaarheid (14%), hoewel deze kritiek minder vaak voorkomt. De communicatie in het algemeen wordt ook als positief beoordeeld (15%), maar er zijn enkele incidentele meldingen van ontevredenheid hierover. De klantenservice krijgt complimenten voor hun inzet en behulpzaamheid (3%), maar ook hier is er een zeer klein percentage van klanten die niet tevreden zijn met de klantenservice (3%).
De klantenservice van Bemz.com wordt overwegend goed beoordeeld, met veel klanten die tevreden zijn over de geboden service (43%). Dit aspect van het bedrijf lijkt een sterk punt te zijn, aangezien er slechts een zeer klein percentage van de reviews is die negatieve ervaringen met de klantenservice melden (4%). Dit duidt op een consistentie in de kwaliteit van de klantenservice die Bemz.com biedt.
De prijzen van Bemz.com worden door sommige klanten als positief ervaren (10%), wat suggereert dat zij de kosten voor de producten en diensten redelijk vinden. Er is echter ook een zeer klein deel van de klanten die de prijzen als negatief punt zien (4%), wat kan duiden op een perceptie dat de producten misschien te duur zijn voor wat ze bieden.