Boekwinkeltjes reviews

5.8
Godelieve
25-01-2024

Ik heb vandaag maar liefst 5 detectives via Boekwinkeltjes van Juul Stensen mogen ontvangen voor slechts 9.45 euro. Omdat ik er vijf bestelden kreeg ik korting. Ik ben er zo blij mee en ze zien er ook nog heel goed uit! Alles is volgens emailafspraken goed verlopen! 5 sterren wat mij betreft!

Godelieve van Ewijk Amsterdam

Angel
11-08-2023

Verschillende malen bij boekwinkeltjes opgelicht of niet eens een reactie ontvangen.

Beide malen contact op genomen met boekwinkeltjes die aan geeft dat zij mijn frustratie begrepen maar hier verder niets mee deden maar dat ik wanneer ik toch (zo naief zou zijn om alsnog) een bestelling bij deze oplichters zou plaatsen ik een negatieve recentie zou mogen plaatsen?

Nadat ik in een andere recentie las dat boekwinkeltjes deze alsnog niet plaatsen.

In mijn ogen beschermen zij hiermee fraudeurs en laten zij klanten in de kou staan.

Kim
25-07-2023

Boekwinkeltjes is een ideale site voor lezers/boekenverzamelaars. De meeste verkopers zijn correct, vriendelijk en professioneel.

Zo niet Vergetenboek of t Vergeten boek uit Veenendaal. Bestelde "Ripley achterna" van Patricia Highsmith bij hem en maakte het geld daarvoor over. Waarna stilte. Mailtjes werden niet beantwoord, boek nooit ontvangen. Volgens boekwinkeltjes heeft meneer het te druk met het wegwerken van achterstallige bestellingen en zal hij "spoedig" contact opnemen. Ik verwacht er niets van.

Medelezers onthoud die naam: Vergetenboek of t Vergeten Boek. (Namen worden door elkaar gebruikt) uit Veenendaal.

Ferry
11-05-2023

Als je weet wat je zoekt maak je op Boekwinkeltjes een redelijke kans het te vinden maar het verdienmodel van Boekwinkeltjes is gebaseerd op een aantal, heel, grote inbrengers en een een groot aantal kleine. Daar Boekwinkeltjes geen commissie vraagt zijn de grote inbrengers, die dus relatief veel betalen belangrijk. Er is een zoekfunctie “de laatste 7 dagen” te combineren met een titel of steekwoord. Deze geeft in meerderheid de boeken van de grote inbrengers, ook al staan ze er maanden of jaren op. Dus niets laatste 7 dagen. Twee jaar geleden zijn veel inbrengers van boeken op Marktplaats overgestapt op Boekwinkeltjes. Ook de bedriegers, die weliswaar een kleine minderheid vormen maar heel vervelend zijn als je er mee te maken krijgt. Door onervarenheid gaan soms dingen erg mis bij kleine inbrengers. Meestal is dit te regelen. Zo niet dan is er weinig hulp van Boekwinkeltjes te verwachten. Soms kost gebruik dus helaas nutteloos geld.

08-01-2023

Boekwinkeltjes van Rob Smits geeft echt snelle service: antwoord op aanvraag binnen 4 uur, zeer correcte correspondentie, binnen 48 uur kreeg ik mijn boek bezorgd binnen, keurig en veilig verpakt.

Complimenten voor Rob Smits Boekwinkeltjes.

Lesley
16-12-2022

Bestel elders!

Mijn bestelde boek werd nooit geleverd. Boekwinkeltjes claimt niet verantwoordelijk te zijn en de koop overeenkomst kon dus niet ontbonden worden. Eindstand, geen boek en mij geld kwijt!

20-05-2022

De boeken in het winkeltje van mevrouw Schouten in Herveld, Tijd om te lezen, zijn niet "marktconform geprijsd" Zeg maar: veel te duur. Ik trof een boekje aan dat 10 keer duurder was dan dat van een 5 tal aanbieders. Na melding bij de klantenservice van Boekwinkeltjes, werd dat toegegeven. Men vindt dat niet juist en heeft mevrouw daarop gewezen, maar ze hoeft de prijzen niet aan te passent. Nou ja, "op lange" termijn zou dat moeten, maar voorlopig kan de verkoop tegen die prijzen gewoon doorgaan. Wees dus gewaarschuwd en vergelijk de prijzen met die van andere aanbieders.

Fr
27-07-2021

Biedt fraudeurs een platform zonder consequenties.

Boek besteld en betaald bij Tweede keuze van verkoper Hans Goldhoorn en Lea Goldhoorn de Vries , Woonschepen Haven 65 te Groningen via Boekwinkeltjes.nl. Na 4 weken nog geen boek ontvangen. Betreffende verkopers reageren niet op mail of op telefonisch contact. "Hans kan even niet reageren maar belt u zo snel mogelijk terug".

Hans heeft vermoedelijk een heel slecht geheugen.

Hans en Lea zijn mijns inziens profiteurs/fraudeurs en hun wordt een platform geboden door Boekwinkeltjes.nl . Boekwinkeltje.nl is op de hoogte van de gang van zaken en vindt het "heel vervelend en zal contact opnemen met de verkopers" Wat heb je daar aan? Hans en Lea zijn te bereiken via 0613892652 , misschien kan iemand anders wel contact met ze krijgen en dat allemaal voor 22,25 euro.

01-07-2021

Zeer uitgebreide keuze en tot op heden tientallen goede ervaringen.

Hier vind ik alles wat ik zoek op boekengebied.

En stukken goedkoper dan bv. Bol.com.

Aanrader.

Annelies
10-05-2021

Veel te vinden

Al vele keren heb ik via Boekwinkeltjes.nl een boek besteld. Kreeg meestal de volgende dag al bericht van de handelaar met het verzoek om te betalen. Na betaling kreeg ik steeds per omgaande het boek toegestuurd.

11-09-2020

Boek besteld bij Tweede keuze uit Groningen maar niets gekregen

Op 1 september heb een kookboek besteld bij Tweede keuze uit Groningen via boekwinkeltjes.nl. Diezelfde dag kreeg ik een mail met de gegevens en de belofte dat het boek zo snel mogelijk zou worden opgestuurd. Nog diezelfde dag heb ik de betaling in orde gemaakt. Inmiddels zijn we bijna twee weken verder en heb ik nog niets. Tweede keuze uit Groningen negeert mijn vragen en neemt de telefoon niet meer op. Ik heb een klacht ingediend bij boekwinkeltjes.nl over Tweede keuze uit Groningen maar tot op heden heb ik niets vernomen. Blijkbaar is boekwinkeltjes.nl niet geïnteresseerd in het zuiver houden van het platform? Voortaan bestel ik wel via bol.com. De boeken daar zijn wat duurder maar dan weet ik zeker dat het geleverd wordt.

03-08-2020

Onduidelijkheid kosten verkoopaccount

Nog geen week geleden heb ik een account aangemaakt op boekwinkeltjes om boeken te verkopen. Ik betaalde €3,50 voor de goedkoopste variant van maximaal 40 boeken, wat 1€ per maand kost. Dit was voor de eerste periode van 3 maanden boekwinkeltjes.

Nu krijg ik alweer een factuur, van nog een keer €3,50, waar geen termijn bijstaat, dus ik weet niet waarvoor ik nu alweer moet betalen?

Ik heb hen gemaild hierover. Ik snap niet dat ze zo onduidelijk zijn!

Rinze
10-04-2020

Vriendelijk en correct geholpen.

Ik heb een boek hier gekocht, omdat deze niet meer nieuw te koop is. Ik ben vriendelijk en correct geholpen.

25-02-2020

Appelboom1946

Vaak boeken besteld bij boekwinkeltjes.nl en altijd tevreden over de leveranciers. Tot ik een boek heb besteld bij Appelboom1946. Ik kreeg keurig een mail met daarin de totale kosten (boek incl. porto). Het bedrag overgemaakt. Vervolgens kreeg ik een mail dat de porto toch 70cent meer was, of ik dat ook nog even over kon maken. Dit uiteraard gedaan maar wel een mail teruggestuurd dat ik het klantvriendelijker had gevonden dat als een bedrijf zich 70cent vergist, ze dit voor eigen rekening hadden genomen. Ik kreeg vervolgens een mail terug dat ik "niet echt een gulle christen" zou zijn. Toen ik vol verbazing over dit antwoord een mail terug heb gestuurd waarin ik duidelijk uitleg dat ik het 'klantvriendelijker' had gevonden en er verbaasd over was dat ik als reactie verwijten naar mijn hoofd geslingerd kreeg, begon het pas echt.Heb ondertussen al meerdere mails gekregen met verwijten en andere bagger-reacties. Nog nooit zoiets meegemaakt!

Th.
17-11-2019

Inloggen is voor mij en het systeem van Boekwinkeltjes een problem

Bestellen lukt niet .Ik wil een beeldwoordenboek

€ 5,00 bestellen.

Het betreft 5000 Nederlandse woorden en begrippen schrijver o.a. D.Faber

Ik word steeds naar inschrijfschermen (geel) doorverwezen

Dick
12-11-2019

Wel besteld en betaald, niets gekregen

Bij Boekwinkeltjes 2 boeken besteld en direct betaald: mooie beloften maar tot op heden niets binnen, we zijn 2 weken verder.

Advies: geld in de zak houden maar verkopers zullen verschillen in betrouwbaarheid.

Mijn verkoper was Appelboom 1946. Ik trek de klacht in na levering maar ik heb weinig vertrouwen dat ik de boeken zal krijgen. Titel bij Bol.

Com tweedehands maar besteld!

23-01-2019

De plaats van de Aarde in ons Zonnestelsel.

Geen slechte ervaringen om dat het allemaal 2e hands boek verkopers zijn.