Boeken.nl reviews

1.7
Mo
14-08-2023

Ik vrees dat ik het geld van mijn boekenbon nu kwijt ben, gezien de ervaringen van anderen. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en of ze via de mail gaan reageren. Ik ga nu aangifte doen bij de politie, tijd dat ze van internet afgehaald worden!

Eep
07-07-2023

Het ging mijns inziens niet makkelijk om de klantenservice te overtuigen van het feit dat de mij gestuurde link niet werkte. Maar inmiddels is het opgelost. Het bedrag is teruggeboekt op mijn leescadeaukaart.

Ik bestelde een ebook en kreeg een download link die niet werkt. Ik heb er diverse mails over gestuurd maar een oplossing kwam er niet. Kortom: wegblijven bij dit bedrijf!

Maarten
07-02-2023

Deze partij geeft boekenbonnen uit met een verloopdatum van een jaar, wat helemaal niet mag. Daarnaast staat er geen verloopdatum op de bon. De klantenservice is onvriendelijk.

Bob
09-07-2022

Vanwege een boekenbon hier terecht gekomen.

Website heeft een hele slechte zoekfunctie. ze hebben zat titels maar die zijn dus lastig te vinden.

Boek werd wel snel geleverd maar nogal dom verpakt in een doos waardoor het beschadigt was.

Er zijn speciale verpakkingen voor boeken maar die gebruiken ze blijkbaar niet.

Genoeg betere online boekwinkels maar ik koop ze liever om de hoek.

Arko
31-01-2022

Het aanbod is erg beperkt, hoewel ze aangeven dat je gewoon kunt mailen om boeken toe te voegen blijkt er op de mail geen reactie te komen. Ik ben een half jaar bezig geweest om contact met ze te krijgen, dat is niet gelukt. Zowel via de website, de mail als telefonisch heb ik geen contact kunnen krijgen.

Ik raad iedereen af om hier zaken te doen.

Anonimo
17-01-2022

Ver weg van blijven. Boeken met vlekken geleverd. Telefonisch niet te bereiken. Meer dan anderhalf uur in de wacht gestaan en later nog eens 30 minuten en toen maar opgegeven. Eerder al via e-mail contact gezocht maar helaas.

Zeer slechte klantervaring.

Ageeth
10-01-2022

Beantwoordt de mail niet en een enorme wachttijd bij de telefoon. Ik ga de houder van de cadeaubon informeren dat dit een slecht bedrijf is en dat zij daar geen zaken meer mee moeten doen.

Donald
04-01-2022

Klantenservice volledig onbereikbaar. Al twee keer een uur als eerste in de rij gestaan. Opschuiven gebeurt volgens mij alleen als mensen afhaken.

Mira
25-11-2021

Let op hier niets bestellen, je betaalt maar je ontvangt niets. Telefoonnummer op hun site is niet in gebruik. Ziet er vertrouwd uit maar laat je niet oplichten als vele anderen.

Sandra
20-11-2021

Ik heb een zeer slechte ervaring ik heb 2 boeken besteld , waar bij ik debk ik bij een naar een volgende site gestuurt werd , dus kan zijn ik een boek wat ik wel binnen heb gekregen ergens anders bestelt heb , heb het 2de boek nog steeds niet binnen bijde €14,95 , dit is gewoon geld af handen maken, las net pas alle resenties. Ik en meerdere hadden hier nooit moeten bestellen je krijgt geen gehoor als je ze belt dan word je door verwezen naar kpn goede nummer zoeken. Mailtjes met we hebben uw mail in goede orde ont vangen maar meer hoor of zie je niet. Als ik mijn boek en al deze mensen hun boek niet krijgen ga ik dit versprijden , zo dat er niet nog meer slagtoffer worden van deze oplichterij.

Linda
27-10-2021

Zéér onprofessioneel 6 mails verstuurd na een bestelling die maar niet word verstuurd wel is betaald geven gewoon geen reactie en sturen geen bestelling als je hebt betaald waardeloos bedrijf pas dus op en bestel niet bij dit bedrijf!

Fransje
19-10-2021

Slecht , erg slecht.geen bereik via de telefoon en op mails krijg je een ontvangstbevestiging dat ze het druk hebben.

Kortom, waardeloos. Weg ermee!

Alex
17-06-2021

Allerslechtste boekwinkel

Helaas de allerslechtste online boekwinkel die ik ooit heb meegemaakt. Vóór kerst bestelde ik een aantal boeken (had een cadeaukaart specifiek van deze winkel ontvangen). Mail na mail met standaard-excuses voor de vertraging die volgens hen door de feestdagen kwam (zelfs nog eind januari). Langgggdurig in de wacht gehangen, soms ruim meer dan een uur en dat hielp ook niet. Ik koop hier nooit meer. Tip: koop je boek bij een andere online verkoper of de lokale boekhandel

Irene
11-05-2021

Snel in huis

Op de recensies afgaande vreesde ik het ergste met mijn bestelling. Echter is in mijn geval niets minder waar. Vrijdag besteld en op dinsdag in huis. Ik blij. Geen track and trace dus had eerder op de dag wel tel contact opgenomen, met name ivm de slechte recensies, over wanneer het boek geleverd zou worden.

Cae
01-03-2021

Losse bladzijden in boek

Mail gestuurd en ik krijg een heel vaag antwoord waarop ik ga bellen, Werkelijk 3 kwartier in de wacht gestaan, Heel slechte klantenservice. Niet te doen,

Paula Peters
27-01-2021

Boeken.nl most terrible experience ever

Boeken.nl most terrible experience ever in my online life

I send retour = after 2 weeks any information what’s going on

Any answer for 3 emails what’s happened with my money

Telephone don’t answer ( one time I hanged 2 hours 48 minutes 2:48 nobody answer) automat always say how many people waiting before you but finnaly any connection

I driving on adress on Amsterdam Noord but is only post box there :) anything else

Pffff :( money gone

Edwin
22-01-2021

Boek niet geleverd, geen contact mogelijk

Eind november 2020 een boek gekocht bij boeken.nl en ook een bevestiging van de bestelling per email ontvangen. Echter, het boek werd niet geleverd.

Zoals ook door anderen omschreven, blijkt het onmogelijk om contact met medewerkers te krijgen. Emails blijven onbeantwoord en telefonisch word je inderdaad aan het lijntje gehouden (Het aantal wachtenden neemt nooit af; gebruiken ze de telefoontjes als een bron van inkomsten?).

Zeer grote tegenvaller en ik zal hier niet meer bestellen.

Antoon
20-01-2021

Nep

Mijn ervaring is identiek. Je kunt met bestellen en betalen, en je krijgt een bevestiging van je bestelling. Daar blijft het bij. Geen boeken, geen antwoord op emails en evenmin enige service want er is niemand. Als je belt, houdt het bandje je letterlijk aan het lijntje, met muziek drie uur lang. Dan wordt de verbinding verbroken.

Guus
19-01-2021

Niet bereikbaar

Na 3 wkn geen boek. Behalve standaardreactie geen mailcontact. Wachttijdtelefoon langer dan een uur en nog geen contact.

19-01-2021

Zeer slecht bedrijf

Ronduit asociale medewerkers aan de lijn, ik wacht al 22 dagen op een boek, ze sturen een vals track en tacenummer om je aan het lijntje te houden, bellen mailen heeft geen zin al zitten denken om daar eens langs te gaan dan haal ik me boek wel op!

John gerrits

Meer Boeken.nl reviews