Boeken.nl reviews

1.7

JW
18-01-2021

Geen levering, geen contact mogelijk

Ik heb een boek besteld via deze site, omdat ik bij mijn kerstpakket een bon had gekregen die ik alleen hier kon inwisselen. Bestellen ging soepel, maar ik zit nu al 11 werkdagen te wachten op een bestelling, waarvan de beloofde levertijd maximaal vijf werkdagen zou zijn. Na acht werkdagen heb ik gemaild, maar alleen een standaardmail teruggekregen dat mijn mail ontvangen is en dat de reactietijd wat langer kan duren in verband met de feestdagen. Dat moet dan driekoningen zijn, want veel feestdagen zijn er verder niet in januari. Telefonisch is de wachttijd standaard meer dan een half uur. Langer dan de lunchpauze die ik tussen kantooruren kan gebruiken om dit bedrijf te bellen.

Jesper
04-01-2021

Slechte klantenservice

Mijn pakketje met 2 boeken is zoekgeraakt en ik krijg geen reactie op mijn email.

04-01-2021

Waardeloos Bedrijf.

Kreeg een kaart cadeau maar kreeg bij bestellen de mededeling dat hij niet was geactiveerd.

Na een uur aan de lijn te hebben gehangen werd mij verteld dat ik maar contact op moest nemen met de gever van de kaart.

Nou die kaart is dus waardeloos en op die manier wordt je dus mooi opgelicht

Kortom trap nooit in deze kaarten.

,Dit bedrijf is een zooi .

Bar
03-01-2021

Avoid at all costs

Poorly structured website and problem with gift-card (order not completed, but money deducted nonetheless!). Others have experienced the same issue.

Lutje
28-12-2020

Door foutmelding boek bestelt en code nu niet meer geldig.

Een boeken bon gekregen (kerstpakket), code ingevuld bij het verwerken van de betaling en toen kwam een foutmelding. Het boek is niet bestelt en de code is niet meer geldig. Gemaild, maar na een week nog geen reactie. 1e keer gebeld 22 min in de wacht gestaan en nog steeds 23 wachtenden voor mij waardoor ik heb opgehangen. De 2e keer toen ik belde waren er 19 wachtenden voor mij. Na 2 uur en 50 min gaf het bandje aan dat de eerst volgende lijn voor mij was. Na 3u in de wacht werd de verbinding verbroken! Niemand gesproken!Waardeloos dit.

Marit
18-12-2020

Verschrikkelijke service

Ik heb een link ontvangen voor een e-book. Link werkt niet. Is niet te retourneren. Klantenservice is niet bereikbaar, mail wordt niet beantwoord.

Koop hier niet!

JF
10-12-2020

E-mail zenden heeft geen zin. Antwoord krijg je niet.

Omdat er op de e-mail niet werd gereageerd maar gebeld. Bijn 3 kwartier in de wacht en klacht aan de persoon doorgegeven. Kon niets doen, moest maar mailtje zenden.

Moet niet gekker worden.

JFA

26-09-2020

Boeken cadeau

Maar een jaar geldig.

Ik was enkele maanden te laat 50 euro kwijt waarvoor toch is betaald. Bijna alle bonnen zijn 3 jaar geldig. Slecht bedrijf.

Ton Blom

13-05-2020

Cadeaubon boeken cadeau

Ontzettend slecht bedrijf, geven boekenbonnen uit met een geldigheid van 1 jaar. Als je hem iets te lang laat liggen dan ben je gewoon je geld kwijt.

Nog gebeld voor coulance maar daar doen ze niet uit. Er is wel wetgeving in de maak om tegoedbonnen 2 jaar geldig te maken. Ze weten hiervan maar zolang de wet er niet is doen ze niets voor je.

Oppassen dus!