Boeken.nl reviews

PeriodeLaatste 12 maanden20212020

Bar
03-01-2021

Avoid at all costs

Poorly structured website and problem with gift-card (order not completed, but money deducted nonetheless!). Others have experienced the same issue.

Lutje
Lutje
28-12-2020

Door foutmelding boek bestelt en code nu niet meer geldig.

Een boeken bon gekregen (kerstpakket), code ingevuld bij het verwerken van de betaling en toen kwam een foutmelding. Het boek is niet bestelt en de code is niet meer geldig. Gemaild, maar na een week nog geen reactie. 1e keer gebeld 22 min in de wacht gestaan en nog steeds 23 wachtenden voor mij waardoor ik heb opgehangen. De 2e keer toen ik belde waren er 19 wachtenden voor mij. Na 2 uur en 50 min gaf het bandje aan dat de eerst volgende lijn voor mij was. Na 3u in de wacht werd de verbinding verbroken! Niemand gesproken!Waardeloos dit.

Marit
18-12-2020

Verschrikkelijke service

Ik heb een link ontvangen voor een e-book. Link werkt niet. Is niet te retourneren. Klantenservice is niet bereikbaar, mail wordt niet beantwoord.

Koop hier niet!

JF
10-12-2020

E-mail zenden heeft geen zin. Antwoord krijg je niet.

Omdat er op de e-mail niet werd gereageerd maar gebeld. Bijn 3 kwartier in de wacht en klacht aan de persoon doorgegeven. Kon niets doen, moest maar mailtje zenden.

Moet niet gekker worden.

JFA

Ton
26-09-2020

Boeken cadeau

Maar een jaar geldig.

Ik was enkele maanden te laat 50 euro kwijt waarvoor toch is betaald. Bijna alle bonnen zijn 3 jaar geldig. Slecht bedrijf.

Ton Blom

Robert
13-05-2020

Cadeaubon boeken cadeau

Ontzettend slecht bedrijf, geven boekenbonnen uit met een geldigheid van 1 jaar. Als je hem iets te lang laat liggen dan ben je gewoon je geld kwijt.

Nog gebeld voor coulance maar daar doen ze niet uit. Er is wel wetgeving in de maak om tegoedbonnen 2 jaar geldig te maken. Ze weten hiervan maar zolang de wet er niet is doen ze niets voor je.

Oppassen dus!