Dhlparcel.nl reviews

1.2
PeriodeLaatste 12 maanden20232022
17-11-2023

Ik kreeg een email vandaag dat een pakket uit china vandaag bezorgd zou worden. Ik ben gewoon thuis en kijk in de loop van de middag naar track en trace en zie dat de bezorger heeft aangegeven dat het adres onjuist was en niet bestond en dat deze retour naar china gaat. Ik metten gebeld met de klantenservice en gezegd dat het adres gewoon goed is. En gevraagd of ze in het systeem aan konden geven dat die nog een keer bezorgt kan worden. Hij is tenslotte nog bij dhl. Er wordt gezegd dat ze niets meer konden doen omdat de bezorger dus aangegeven had dat het adres onjuist is. Ik moest maar naar china bellen of mailen of ze het opnieuw wilden sturen, ze konden niets voor mij betekenen. Dit terwijl het adres gewoon goed is.

Johanna
16-11-2023

Afgelopen periode zijn er twee pakketten niet bezorgd en uiteindelijk kwijt geraakt bij DHL. Geen enkele reactie op vragen. Waar blijven al die pakketten? Is het daar al sinterklaas voor de medewerkers misschien? Hele vervelende ervaring!

Egbert
15-11-2023

Komen afspraken niet na leveren pakketen niet op tijd of zijn pakketen kwijt laten je de hele dag wachten en na de beloofde tijd krijg je ineens mail dat ze het toch niet gaan redden wat dus altijd zo is bedrijven stop alsjeblieft de samenwerking met dhl en stap over op post nl of iets

14-11-2023

Slechtste werkgever ooit!

Bus inpakken en overuren zijn voor eigen rekening (niemand haalt de planning). Personeel wordt bijna verplicht om constant te veel te hard te rijden.

Bussen mankeert vaak wat aan, ruitenwisser, geen ventilator, deuren die niet opengaan. Uiteraard is extra tijd voor eigen rekening.

Hannie
14-11-2023

Dramatische bezorging tot 2x toe zitten wachten op pakketje. Beide keren gewoon thuis.

Eerste keer bezorger niet eens uit zijn auto geweest

Tweede keer sta ik buiten te wachten

Krijg beide keren we hebben elkaars gemist

13-11-2023

Eigenlijk is 1 ster nog te veel maar minder kan niet.

Voor de zoveelste keer thuis gebleven voor een pakket dat niet bezorgd wordt. Opeens verschijnt in de app dat het pakket de volgende avond bezorgd wordt. Helaas ook nu weer niet.

DHL staat blijkbaar voor Doe Het Langzaam

Wil
11-11-2023

We hadden een dure buitenlamp besteld. Op de dag dat de lamp bezorgd werd, was ik thuis en toen er werd aangebeld liep ik naar de voordeur. In die korte tijd heeft de bezorger het gepresteerd om de doos met de lamp over onze poort te gooien en weg te scheuren met de bestelbus. Kortom, hij heeft niet eens bij de voordeur gestaan en is gelijk tot actie over gegaan. Bedankt bezorger dat je ook als mensen gewoon thuis zijn pakjes in de regen voor de deur te gooien of in dit geval over de poort te gooien. Het is geen uitzondering meer inmiddels!

Sam Verleen
09-11-2023

Geachte heer/mevrouw,

Ik schrijf u deze brief uit grote teleurstelling en frustratie over de recente ervaringen die wij hebben gehad met de bezorgdienst van dhl. Als gewaardeerde klant en eigenaar van een webshop hebben wij herhaaldelijk gebruikgemaakt van uw diensten voor het versturen van pakketten, en tot op heden zijn wij altijd tevreden geweest. Echter, de laatste levering heeft ons vertrouwen in uw bedrijf ernstig geschaad.

Wij hebben onlangs drie pakketten met een aanzienlijke waarde verzekerd via dhl express opgestuurd. Deze pakketten waren van cruciaal belang voor zowel onze klanten als onze reputatie als betrouwbare webshop. Helaas hebben wij vernomen dat de bezorger van dhl zonder enige kennisgeving onze pakketten niet heeft afgeleverd maar in plaats daarvan zelf een handtekening heeft gezet.

Graag met spoed reactie op (e-mailadres verwijderd)

Andre
09-11-2023

Melding product aan de klant overhandigd. Helaas voor de klant maar heeft product niet ontvangen. Bellen met DHL is al een drama op zich. Ze laten je gewoon wachten. Medewerkers nemen het niet zo nauw.

Truus
08-11-2023

Voor de zoveelste keer betaald voor avondbezorging en komen gewoon weer niet.irritant bedrijf.vertel gewoon dat je niet aan avondbezorging doet, mensen werken en zijn niet iedere dag thuis.avondbezorging ideaal.dusniet.zwaar geirriteerd.bellen heeft geen nut.

Victor
08-11-2023

DHL heeft het pakket direct teruggestuurd naar de afzender zonder dat ze bij mij zijn langsgekomen. Ik weet dit vrij zeker omdat ik de dag dat de status omgezet werd naar niet leverbaar/ retour, en ook de dag ervoor en erna thuis aan het werk was. klantenservice geeft aan dat er allerlei redenen kunnen zijn zoals onleesbaar adres, beschadiging, enz. De afzender heeft bij retourontvangst een foto gestuurd: adres en pakket zijn in orde.

Just
07-11-2023

Ik was thuis, geen DHL auto, niemand aan de deur. En email: jouw pakket is bezorgd. Waar?

Klantenservice hulp niet, ik moest naar de verzender H&M. En ze vragen om 48h wachten. Waar voor? Als bezorger 3 dagen later bezorgd dan ik een email?

Patricia
06-11-2023

Teleurgesteld en kwaad!

Weer geen bezorger ,wel tijden maar er komt niemand dag 2 vandaag

Elke tijd thuis!

Nu pakket terug naar verzender , en zelf regelen 🥵

Gewoon e
02-11-2023

Moet je nog iets melden bij een 1.

Nemen niet de moeite om iets af te leveren.

Wat een flutbedrijf. Klachten word niks mee gedaan, waarom zou je iets melden dan.

Voor bedrijven/verzenders; laat deze vervoerder(geen bezorger) links liggen.

Wil
02-11-2023

Was met 2 personen thuis geen pakketje maar een berichtje: we hebben elkaar gemist en dit is niet de eerste keer. Wat een waardeloos bedrijf dat zij nog door mogen gaan is onbegrijpelijk.

02-11-2023

Mijn pakket is nu 2 weken aan het zwerven bij DHL ik krijg geen antwoord via een robot app of medewerkers die gewoon de verbinding verbreken. DHL is echt het slecht communicerende pakketbezorger

01-11-2023

Er wordt aangebeld de persoon van DHL zegt niets door de intercom en loopt zonder wat te zeggen gewoon weg.

Vervolgens vinden wij een briefje in de brieven bus: "wij hebben je gemist."

Niks gemist ze zijn te bedonderd om even te wachten zou willen dat DHL failliet ging wat een WAARDELOOS BEDRIJF.

Monica
31-10-2023

Zaterdag, maandag en dinsdag de hele dag thuis gezeten. Zaterdag; oh we hebben u gemist, maandag; oh we hebben u gemist en ook vandaag (dinsdag); oh we hebben u gemist.

Wat een ongelofelijk waardeloos onbetrouwbaar k. bedrijf is DHL.

In de toekomst zullen wij dan ook nergens meer bestellen als er met DHL bezorgd wordt. Dit geintje heeft ons klanten gekost.

Jbm
28-10-2023

Komende afspraken niet na leveren nooit op tijd

Michel
26-10-2023

Pakket met waarde van ongeveer 2 kilo en waarde van 80 euro weggebracht naar een DHL parcelshop en daar keurig een bonnetje/verzendbewijs van ontvangen.,Jammer genoeg is daarna het pakket van de radar verdwenen en dus kwijtgeraakt.Na contact met de servicedesk komen ze met de oplossing om 3.40 per kilo te vergoeden. Dat is nogal verantwoordelijkheid nemen en het voelt als genomen worden gezien het pakketje misschien een kilo weegt! Het was een marktplaatverkoop dus waarde bekend bij marktplaats via het advertentienummer maar daar kijken ze niet naar!

Kortom raad ik dit bedrijf absoluut niet aan als verzendpartner gezien ze niet betrouwbaar zijn en absoluut niet meedenken en geen verantwoordelijkheid nemen voor hun interne fouten! Ook telefonisch zijn ze nauwelijks bereikbaar en door de servicedesk word de telefoon erop gegooid als je aangeeft niet tevreden te zijn met de aangeboden oplossing van 3 euro 40, en daardoor dus ook ZEER onvriendelijk personeel die het allemaal geen