Dierenverzekering.nl reviews

1.0
Periode2022

Tommy
29-09-2022

Waardeloos, doen er alles aan om niet uit te hoeven keren

Ano
06-07-2022

We hebben meerdere declaraties ingediend.

In hun vergoedingsoverzicht staat alles wat vergoed wordt wat ook onder onze declaraties valt. Echter hebben ze alles afgewezen.

Oplichters!

Mike
25-05-2022

Onze hond werd gestoken door een insect en reageerde zeer heftig waardoor we met spoed naar de dierenarts moesten.

Ondanks dat de declaratie met de factuur van de dierenarts in orde waren, wees De Dierenverzekering de claim omdat allergieën niet onder de dekking vallen.

Men interpreteert het zodanig fout om onder een claim uit te komen.

Waardeloze polisvoorwaarden.

Direct opgezegd

Mar
11-04-2022

Een verzekering die niet wilt uitbetalen.

Mijn hond werd ziek en ze deden hun best om telkens een reden te verzinnen om maar niet te hoeven uitkeren. Ze begonnen met allergie dat niet vergoedt zou worden, het eindigde met de conclusie dat mijn hond al ziek was op het moment dat wij de verzekering afsloten. Zij was kerngezond op dat moment en wij wisten niet beter of zij was ook gezond.

Maar schijnbaar hweft deze verzekering liever niet chronische zieke dieren.

Ellen
31-03-2021

Geldklopperij

Gewoon misleidende criminals. Maken misbruik vab de goedheid van de dierenbaasjes die tijdens nood en of nare situaties met hun beestjes een beroep doen op hun dierenverzekring. Maar nee hier krijg je een schop en een knal na.

Niet doen bij deze oplichters

Anne
18-02-2021

Echte amateurs

Nooit iets zo slecht meegemaakt!

De journaal van de dierenarts van mijn hond aan hun gestuurd, was niet voldoende. De paspoort ( hond komt uit Roemenië) ook gestuurd, met alle bewijzen van inenting, sterilisatie: was ook niet goed: ik moest de journaal van mijn hond sturen. dus ze nemen niet eens de tijd om de mails goed te lezen! Ik heb een uitgebreide mail gestuurd, waar ik vroeg meer duidelijkheid over wat ze nodig hadden. Antwoord was: uw verzoek is geweigerd naar aanleiding van de gestuurde documenten. Mijn hond is 4 jaar oud, gesteriliseerd en gezond.

Inmiddels een verzekering bij OHRA afgesloten.

Alex
26-01-2021

Onvoorstelbaar !

Dat deze club zich nog überhaupt verzekeraar mag noemen is al bijzonder te noemen.

declaratie ingediend nadat onze hond zich had verwond aan hekwerk ,waarbij een operatie aan knie gewricht helaas onvermijdelijk was.

Contact opgenomen met ene Nick die bleef door vragen naar documentatie (medisch journaal fokker, dierenartsen, etc) ,na alles naar eerlijkheid te hebben aangeleverd vond Nick zonder achternaam!het nodig om de schade af te wijzen i.v.m. erfelijke ziekten?!terwijl in alle journaals er geen enkel sprake van was.

Nadat te hebben aangegeven kwam Robot Nick dat er geen uitkering zou komen ,maar nu met reden dat er geen sprake was van een ongeval!? zoals omschreven in hun eigen 'prachtige'voorwaarden!?

Dit stel criminelen die er alles aan doen om maar niet te hoeven uit te keren is niet gehinderd door enig empatie cq medeleven en doet het voorkomen of dat je je huisdier opzettelijk hebt laten verwonden.

Woede en teleurstelling overheersen bij dit stel criminelen ,nooit iets mee te maken willen hebben ,het is van het allerergste soort!

Wees gewaarschuwd!

Yvonne
06-12-2020

Wijzigen polisvoorwaarden na inzien medisch rapport van de dierenarts

Ik heb een declaratie voor castratie ingediend, daarop werd verzocht om het medisch journaal toe re sturen.

Nadat ik dit had gedaan werd mij verteld dat mijn hondje voor de rest van zijn leven voor vergoedingen van uitgaven aan "het bewegingsapparaat" was uitgesloten.

Dit enkel en alleen omdat hij 2x een pijnstiller had toegediend gekregen wegens pijnklachten als puppy zijnde. Dit was al maanden geleden.

Belachelijk dat ze ten eerste het hele medische dossier willen inzien en dan alsnog de voorwaarden opzeggen.

De "vergoeding" voor de castratie betrof het belachelijke bedrag van 50 euro, zó kan ik ook rijk worden!

Ik heb per direct opgezegd. ?

Nora
01-12-2020

Klantonvriendelijkheid, keren niet uit

Doen erg moeilijk over elke vergoeding. Je krijgt korte, ontwijkende antwoorden, zonder uitleg waarom je rekening niet gedekt wordt. Dit terwijl je veelt betaald. Zeggen reeds terug te bellen maar dit is nog nooit gebeurt. De ene keer vergoeden ze iets wel, 2 weken later valt het ineens niet onder de dekking. KORTOM OPLICHTERS

Enisa
27-02-2020

De slechtste verzekering wat er maar kan zijn

Ik wilde meer uitleg hebben over het verzekeringsjaar, want als ik kijk naar de zorgverzekering loopt die van 01 januari tot 31-december, blijkt dat het bij de dierenverzekering niet zo is daar telt de begin- eind datum verzekering. Hier heb ik een mail over gestuurd, kreeg een mail terug als of het een app is heel veel spellingfouten onjuiste gegevens en geen goede uitleg waarop ik weer ging mailen, hierop kreeg ik een medewerker aan de lijn nou zoiets heb ik nog nooit meegemaakt de onbeschoftheid en respectloosheid omdat ik het niet begreep en waarom deed ik zo moeilijk het is zo en klaar punt. Ik mocht niks inbrengen want daar liet ze me niet uitpraten. Als ik het niet mee eens ben dan wist ik wat me te doen stond. Nou dat is me ook duidelijk wat me te doen staat.

Els
31-01-2020

HEEEEEEEL SLECHT

Verzekering keert niet uit. Wimpelt alles af. NIET DOEN. Is zeer dramatisch. Telefonisch onbereikbaar. Zijn bij geen enkele instantie aangesloten.