Petsecur reviews

Laatste 12 maanden202220212020

Recente Petsecur ervaringen

Judith
25-01-2023

Slechte service. In de mail stond: geen wachttijd, uw kat is direct verzekerd.

Nou mooi niet. Paar dagen na aanmelding, werd mijn kat doodziek. Ik bellen: nul vergoeding, direct alles uitgesloten. Had ik kunnen weten. (?). En nu: ze zijn onbereikbaar telefonisch, per mail en reageren nergens op en wèl geld afschrijven terwijl ik natuurlijk direct heb opgezegd binnen de bedenktijd.Waardeloos! Niet aan beginnen.

Marielle
19-01-2023

Hele mooie praatjes, maar zet iedere maand het geld van de verzekeringskosten apart, dan spaar je een hoop geld uit!

Ze vergoeden maar hele kleine bedragen.

Ik ga er niet meer aan beginnen.

Zit helaas vast aan het contract nog 3 jaar!

Zijn niet voor rede vatbaar. Slecht bedrijf

08-12-2022

Stuur je netjes je factuur

Precies zo als vermeld dan krijg ik n mail moet ik weer n kopie klanten kaart

Opsturen

En je hoort niks meer heb inmiddels

Op gezegd moet alleen nog

Tot junie betalen

Dan is t jaar om

Ik zeg begin er niet aan

Leg gewoon dat geld zelf iedere maand op zij.

Saskia
01-12-2022

Declareren gaat heel makkelijk. Snelle afhandeling en direct contact. Top!

Joos
24-11-2022

Wat een gedoe om je geld te krijgen. Incasseren wel als eerste maar tot nu toe niets vergoed. Het lijkt goedkoop. Maar uiteindelijk ben je duur uit. Ben je niet tevreden en wil je opzeggen zit je er een jaar aan vast. Denk vooral goed na voor je deze verzekering afsluit.

Lau
22-11-2022

De afhandeling declaratie gaat best vlug en alles wordt netjes afgehandeld.

Henriëtte
21-11-2022

Declareren was makkelijk. Ik kreeg snel antwoord en er werd snel uitbetaald.

Evert
21-11-2022

Na een pup te hebben aangeschaft, gelijk verzekeraars gebeld. Verzekering van Petsecur bleek meest compleet en qua kosten zeer redelijk. De aanvraag was snel geregeld. Na bezoek aan dierenarts voor vaccinatie nota ingediend en deze werd snel afgehandeld. Petje af!

Monique
21-11-2022

Topbedrijf, declaraties worden snel en vakkundig behandeld.

Defrie
21-11-2022

Fijne verzekering. Snelle afhandeling van declaraties

Guus
21-11-2022

Petsecure is een heel vriendelijk en goed bereikbare dierenverzekering voor iedereen,

Verzekeringspremie is goed betaalbaar en de declaraties worden snel en vakkundig verwerkt

Al met al, ik ben zeer tevreden met deze verzekering voor ons huisdier, wij hopen dat Laila een heel gezond leven mag hebben en wij bij gezondheidsproblemen altijd terug kunnen vallen op Petsecure

Astrid
21-11-2022

Zeer tevreden over petsecur en altijd goede uitleg als ik hun bel met een vraag. Hele snelle uitbetaling en heel vriendelijke personeel❤❤❤

Linda
21-11-2022

Declaraties worden netjes afgehandeld. Als het wat langer duurt voordat de declaratie wordt behandeld wordt dit netjes aan je vermeld. Ook telefonisch zijn ze goed te bereiken.

Miranda
21-11-2022

Het declareren is heel simpel. De snelheid dat het geld wordt uitgekeerd zou wel nog iets sneller kunnen maar voor de rest zeer tevreden

Patricia
15-11-2022

Zeer tevreden over petsecur snelle afhandeling en snel antwoord op mails

Stephen
14-11-2022

Je hond is pas goed verzekerd bij PetSecur. Je declaratie wordt snel behandeld en uitbetaalt.

Jaap
14-11-2022

Onze yara hat veel last van zijn darmen

Paar keer dierenarts gegaan röntgenfoto laate maken ego medicijnen

PetSecur heb onze declaratie bekeken en waren snel met uitbetaling dat was wel fijn zeker nu met alle duuren boodschappen en zo

Heel tevreden

Angelo
14-11-2022

Een top verzekering . Wat ik nog meer waardeer dat ze bragen hoe het met de hond gaat

Marjolein
14-11-2022

Declaratie word heel snel geregeld.staan voor je klaar als je vragen hebt.

Alles is heel overzichtelijk

Liesbeth
14-11-2022

Wij zijn tevreden over de contacten en afhandeling van declaraties.

Meer Petsecur reviews