Petsecur reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Petsecur ervaringen

Laura
23-04-2024

Ik heb een uitgebreide verzekering bij hun afgesloten. Ze verhogen de polis zonder aankondiging. dit is niet toegestaan. Daarbij heb ik ze jaar geleden de 1e keer benaderd en nu in de afgelopen tijd nog 3x ivm door financieële omstandigheden het niet meer mogelijk is deze kosten te dragen. aan de telefoon was de medewerker bod en kortaf opzeggen ging telefonisch niet. en op een mail reageren nee dat doen ze niet. het is een zware schande dit bedrijf.

Jochems
15-04-2024

Ontzettend slechte huisdierverzekering. Is alleen uit op geld en helpt niet wanneer het erop aan komt. Vreselijk bedrijf.

Alex
11-04-2024

Betalen niks uit en proberen overal onder uit te komen.

Nadat het medisch noodzakelijk was om bij onze pup zijn hoektanden te laten trekken (wortels zaten er nog volledig aan) betaalt petsecur niet uit ondanks aanvullende verzekering voor het gebit. Zij beweren dat extractie van onderdelen van het melkgebit niet wordt vergoed. Het verschil tussen extractie van het melkgebit en volwassen gebit weigeren zij vooralsnog uit te leggen.

Cynthiana
08-04-2024

Had voor de hond verzekering afgesloten per 1 januari. Nu is hij op 8 april geopereerd aan een kruisband in de achterpoot. Omdat wij de hond geadopteerd hebben had ik niet zijn hele voorgeschiedenis. Nu wordt ik eigenlijk bestempeld als fraudeur omdat ik niet alles heb vermeld tijdens het afsluiten van de verzekering. Verzekering is per direct opgezegd door hen. Krijg geen restitutie van de betaalde premies. Makkelijk geld verdienen maar uitkeren ho maar. Blij dat ze mij per direct hebben opgezegd want daar had ik niet langer bij willen blijven. Zou eerst bij andere maatschappijen kijken.

Charlotte
08-04-2024

PAS OP: Verzeker je huisdier hier niet! Mijn lieve pup heb ik laten checken bij de dierenarts voor z’n knietjes. hij heeft misschien patella luxatie en zelfs een onderzoekend consult naar een wat zij noemen “genetische afwijking” wordt niet vergoed. Ik heb het duurste pakket! En ik betaal bijna 40 euro per maand! Overstappen naar een andere verzekering kan nu ook niet meer, want die zien dit nu als “iets wat al bekend was” en dus nieuw voor de andere verzekeraar. Voel me ZWAAR genaaid en deze partij doet echt aan je reinste GELDKLOPPERIJ! Trap er niet in!

05-04-2024

Ik heb zo’n vermoeden dat die lui 4 keer per jaar naar de zon op vakantie kunnen, de directeur een villa heeft met een dikke suv en een cabriolet voor z’n vrouw beide met een ster in de gril voor de deur hebben staan.

Het zou me ook niets verbazen als de ‘beste’ man een keer voor z’n panty word gereden bij het oversteken van de weg.

Lekker geld afblijven troggelen, jullie helpen de dieren echt met deze ‘verzekering’

Ik kan me niet voorstellen dat jullie het beste voor hebben met dieren.

Als jullie dat echt hebben stoppen jullie deze malafide praktijken zodat de verzekernemers hun dure premie geld wel aan hun huisdieren kunnen besteden.

Veel geluk met jullie fijne leventje

31-03-2024

Ongelofelijk slechte verzekering. Maken

Niet waar wat zij zeggen. 90 procent terugbetaling is absoluut niet waar. Allemaal

Onzin verhalen waarom helemaal niets of hooguit 50 procent wordt uitbetaald. Telefonisch contact ook dramatisch. Hoge kosten, en weinig service.

Rekening van meerdere duizend euro’s ivm botbreuk werd helemaal niet vergoed.

Norbert
29-03-2024

De beste verzekering,declaratie gat snel uitbetalen,ook 90 % van kosten

Joost
29-03-2024

Petsecur is de meest slechte verzekeraar die je maar kunt vinden. Ik ga geen verhalen ophangen over hoe men naar alles zoekt in je patiëntendossier, hoe lang geleden dan ook, om maar niet te hoeven uitkeren. En het marketing verhaal dat inspeelt op je gevoel en wens om je dier de benodigde zorg te kunnen geven, is puur een marketing verhaal. Het enige dier wat hier baat bij heeft, zijn de geldwolven bij PetSecur zelf. Je mag het zelf proberen, maar dan zit je er wel gelijk een jaar aan vast. Dat is niet voor niets ;-).

Jolan
26-03-2024

Nola daar verzekerd,wisselende ervaring met uitbetaling.Komt uiteindelijk goed.Blij mee.

25-03-2024

Blij dat we verzekering bij PetSecur hebben genomen!

Wij hebben een Maine Coon (Jack). Een prachtige raskat, maar raskatten kunnen nog wel eens wat kosten. Dus hebben we besloten een verzekering bij PetSecur af te sluiten. Jack had nog nooit wat gehad, tot laatst. Een blaasontsteking die niet snel wegging. Dus we hebben helaas heel wat dierenarts bezoekjes moeten doen. En dus een aantal declaraties richting PetSecur. Wat we erg vervelend vonden. En we waren benieuwd hoe PetSecur zou reageren. Maar ze deden niet moeilijk en er werd elke keer tot vergoeding overgegaan.

Ad
22-03-2024

Onze hond werd heel erg ziek in het weekend. Ernstige diaree en overgeven. Was erg slap. Eigen dierenarts niet bereikbaar dus naar dierenkliniek gebeld. Gezien haar toestand mochten we met spoed komen. Petsecur vergoed blijkbaar enkel spoed als de hond bijna dood is. Kregen slechts gewoon consult vergoed. Onze hond dronk nog. En was schijnbaar nog fit genoeg. Schande, konden nergens anders heen en zij dreigde uit te drogen.

Meteen verzekeing opgezegd. We zijn niet de enige die zo behandeld worden.

Shanice
15-03-2024

Duidelijke communicatie en redelijk snelle afhandeling declaraties

Nel
11-03-2024

Zeer snelle en goede service. Declaraties worden snel afgehandeld en uitbetaald.

Sheila
11-03-2024

Goede dekking,

Doet wat het beloofd.

Redelijk Snelle terugbetaling na declaratie.

Wij zijn er blij mee v

Elise
09-03-2024

Zeer tevreden, goede dekking (wij hebben het meest uitgebreide pakket) en terugbetalingen binnen acceptabele termijn. Al een aantal declaraties gedaan en ik ben zeer blij dat ik deze verzekering heb afgesloten!

Ester
09-03-2024

Nette en snelle servive

Anton
08-03-2024

Goede klantenservice. Snelle terugbetaling.

Lisette
08-03-2024

Goede communicatie, duidelijk voorwaarden, snel contact, snelle uitbetaling. Ik raad Petsecur aan.

Nina
08-03-2024

Snelle en makkelijke invoering en afhandeling van facturen.

Meer Petsecur reviews