Petsecur reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Petsecur ervaringen

Irani
21-07-2024

Keert niet uit. Vanwege privéomstandigheden (familie overlijdens) heb ik na 3 maanden de facturen ingediend. Ze werden niet eens in behandeling genomen.

Andere facturen werden niet uitgekeerd. Behandeling oorontsteking vonden zij preventief. De ene andere factuur viel onder eigen risico.

Opzegging vanwege de verandering van hun bedrijfsstructuur werd niet serieus genomen en gehonoreerd.

Ik heb per 3 mei ‘24 opgezegd en juridisch advies is om vanaf juli niet meer te betalen.

Helaas blijven ze spammen en geven plotseling aan dat ik 5(!) jaar vastzit aan de verzekering. Wettelijk is daarnaast iedere prijsstijging een reden om op te zeggen.

Advies: niet deze verzekering aangaan!

12-07-2024

Ze verzinnen redenen om niet te betalen. Ze zijn ook niet transparant over de reden van opvragen van het hele medisch dossier. Die opgevraagd werd vóór het uitbetalen van een declaratie. In de polis staat dat ze alleen over de declaratie gegevens mogen opvragen.

Geen goede zaak!

Sultan
25-06-2024

Beste mensen Niet doen Niet doen Niet doen

Mijn kat Sila, heeft infectie gelopen daar door leeft hij niet meer, ik ben bij de dierenarts geweest heel veel kosten gedaan om mijn kat te redden, maar de Pet Secur wil niks terug vergoeden, terwijl ik de hoogste verz. had aangesloten, de reden het is hun niet gelukt voor een automatisch afschrijving geven ze aan, terwijl tot heden alles netjes is betaald, en heb bewijs daarvan doorgemaild naar de afdeling, alsnog beschouwen ze dat het afgelopen december 2023, niet is betaald maar ze incasseren tot heden wel de kosten, ook al heb je een betaalbewijs. Boelshitt allemaal veel smoesjes. Je vertrouw erop maar uiteindelijk is het gewoon groot gelul, doe gewoon voorzichtig.

Datum van ervaring: 25 juni 2024

Tilly
19-06-2024

Wij zijn tevreden over de verzekering. Lees wel goed de polisvoorwaarden door. Er zijn uitsluitingen. Zoals patella luxatie. Helaas hebben wij het afgelopen jaar veel hoge kosten gemaakt bij de dierenarts voor onze 2-jarige plaskater. Tot twee spoedopnames aan toe. Sommige declaraties hadden meer tijd nodig voor beoordeling door de hoofdbehandelaar maar uiteindelijk werd wel netjes uitgekeerd.

Ryan
18-06-2024

Waardeloos deze verzekering! Bij elke declaratie MOET je het volledige dossier opvragen bij de dierenarts, anders wordt deze declaratie NIET behandeld! Deze manier van declareren staat nergens vermeld! Ze proberen overal onderuit te komen, zoals voorgeschreven medicijnen die door de dierenarts word uitgegeven worden niet vergoed met als reden dat deze medicijnen niet toe gelaten zijn in Nederland. Hoop dat de autoriteiten snel dit bedrijf onder de loep neem. Ik denk dat ik zelf een brief ga schrijven naar de instanties om dit te gaan onderzoeken.

Rianne
15-06-2024

Waardeloze verzekeraar. Zoals vaker genoemd, ze proberen onder iedere vergoeding uit te komen. Maar 3 maanden de tijd om te declareren. Heeft ons al veel geld gekost. Verzekering opgezegd.

Leone
12-06-2024

Zeer slechte ervaring met dierenverzekering petsecur van onze hond. In maart 23 hebben wij onze hond aangemeld verzekering met extra dekking tot 6000 euro en sterilisatie dekking.Onze hond werd vorig jaar oktober ziek bleek ibd te hebben ziekte van crohn. Kreeg maar tot 500 euro per jaar aan onderzoeken terug van de echo,endoscopie consulten en bloedonderzoek. Daar zaten we vrij snel op Operatie en medicatie zijn wel vergoed.Na 7 maanden aan de prednison moest ze weer een bloedonderzoek met urine onderzoek ivm langdurig prednison Factuur ingediend krijg ik een mail terug met het volgende: Chronische aandoeningen

Loopt jouw huisdier een chronische aandoening/ziekte op in de periode dat het bij ons verzekerd is, dan vergoeden we de kosten die voortkomen uit deze aandoening/ziekte maximaal 6 maanden. Hieronder vallen ook terugkerende aandoeningen.

Ik zou deze verzekering niet aanraden

Shimara
10-06-2024

Mijn kat Manchita 🐆 is goed verzekerd met Petsecur waardoor wij met een gerust hart naar de dierenarts toestappen als er wat gebeurt met Manchi. Ik ben zeer tevreden met mij verzekering!

Jael
09-06-2024

Prima verzekering, op sommige dingen zit wel een limiet, lees je even goed wat je verzekerd wil hebben. Maar zeker fijn om verzekerd te zijn op het moment dat het nodig is.

Petsecur reageert ook snel op mails,

08-06-2024

Waardeloos, 2 maanden terug een declaratie van ruim 2000€ ingediend voor onze hond met epilepsie, 0€ vergoed.

Deze maand een rekening van €3000 ingediend, 0€ vergoed.

Dit zijn toch de rekeningen waarvoor je je (gedeeltelijk) verzekerd?

Weggegooid geld dit, lieve mensen begin er niet aan.

Als u uw jaarlijkse enting van uw huisdier vergoed wilt hebben samen met een ontwormings pilletje tegenover een veelste hoge maandelijkse premie en u dus een dief van u eigen portemonnee bent is deze ‘verzekering’ iets voor u.

Onbeschoft dat dit soort bedrijven in Nederland hun gang mogen gaan.

Alina
07-06-2024

Snelle afhandeling van declaraties. bovendien makkelijk in te sturen.

Heb me goed ingelezen wat ze vergoeden en wat niet. en alles voor een goede prijs in vergelijking met andere verzekeringen.

Dyonne
06-06-2024

Lieve mensen, doe het niet! Ik dacht me werkelijk goed ingelezen te hebben over de voorwaarden, maar deze dierenverzekering verzint iedere keer weer een andere reden om niet te hoeven uitbetalen. Een lucratief business model over de rug van (zieke) dieren, bah! Wij hebben ons uitgeschreven.

Diana
06-06-2024

Opzich betalen ze snel uit. Wel weer een les geleerd door echt alle kleine lettertjes te lezen aangezien zij niet zoals ze het doen lijken de gehele sterilisatie vergoeden maar slecht een klein deel. Minder dan bij andere verzekeringen iig. Wel is het declareren makkelijk en betalen ze snel uit. Ze hebben gelukkig de helft van een dure operatie betaald dus daar ben ik zeker blij mee. Al met al een ok verzekering die hier en daar nog even de puntjes op de i zou mogen zetten.

Sander
24-05-2024

Niet aan beginnen.

Lijkt allemaal mooi.

5 jaar afgesloten om sterilisatie vergoed te krijgen. maar dit blijkbaar een een klein vast bedrag te zijn.

Goed lezen en kies een andere verzekeraar

Alex
23-05-2024

Betalen praktisch niks uit en proberen overal onder uit te komen.

Nadat het medisch noodzakelijk was om bij onze pup zijn hoektanden te laten trekken (wortels zaten er nog volledig aan) betaalt petsecur niet uit. Zij beweren dat extractie van onderdelen van het melkgebit niet wordt vergoed. Het verschil tussen extractie van het melkgebit en volwassen gebit weigeren zij uit te leggen, sterker nog zij spelen verstoppertje door nergens op te reageren.

Marai
17-05-2024

Onze hond had bij aanvang van de verzekering chronische oorontsteking, dus bekend dat we voor behandeling daarvan geen vergoeding krijgen. Helaas na een paar maanden blijkt de hond allergieën te hebben, voor de allergie test gebeld met petsecur om te vragen of behandeling daarvan wel vergoed zou worden, het antwoord was ja. Bij indienen van declaraties krijgen we toch niets vergoed omdat de allergie waarschijnlijk al bestond voor het starten van de verzekering. Niemand wist van het bestaan van de allergie af, maar toch na veel bellen, mailen en bezwaar indienen krijgen we niets vergoed. Jammergenoeg hebben we de duurste verzekering genomen en moeten we ons contract uitzingen. hulp gevraagd om toch op te zeggen omdat we het geld hard nodig hebben voor de nodige dierenartskosten, en hierdoor de hond waarschijnlijk weg moeten doen, maar ook hier geen hulp of tegemoetkoming in gekregen.

14-05-2024

Zeer slechte verzekering.

Op internet doen ze zich voor als de beste verzekeraar en als je extra dekking sluit (zoals wij hebben gedaan) ze dan bij een contract van 60 maanden ook een sterilisatie betalen. Helaas wijzen ze nu naar de kleine lettertjes en betalen van de totale € 565,- slechts € 180,-

Nota bene, dit was bij aanvang verzekering nog € 200 maar ze hebben het bedrag tussentijds verlaagd.

Ook willen ze alleen betalen na inzage van de patientenkaart en op basis daarvan gaan ze alle hulpmiddelen en kleine bedragen uitsluiten.

Pas op met deze verzekeraar, het is een malafide organisatie die niet wil betalen. Ook het contract royeren kan niet, je moet de termijn van 60 maanden uitzitten. Allen overlijden of overplaatsen hond is reden tot royement.

Ze verzinnen telkens argumenten om niks te betalen.

Blijf er vandaan, het is geen eerlijke verzekeraar!

Joris
01-05-2024

Let op met deze verzekeraar want zij hebben enigszins verborgen hele vervelende/beperkende voorwaarden. Zo betalen zij bij een chronische ziekte de kosten maar tot het eind van het lopende jaar. Daarna wordt niets meer vergoed. Met een beetje pech krijg je dus maar een paar maanden een vergoeding, daarna niets meer. En bij de extra dekking voor castratie/sterilisatie krijg je maar 50% (basispakket), 70% (standaardpakket) of 90% (extrapakket) vergoed van het maximaal genoemde bedrag in de voorwaarden. Maar je zit wel meteen VIJF JAAR vast aan deze verzekering en opzeggen kan niet, ook niet als je nog helemaal geen castratie geclaimd hebt. En in die 5 jaar ben je vogelvrij want dan mogen zij de premie laten stijgen zoveel zij willen, zonder dat je op kunt zeggen. En je krijgt ook geen verduidelijking over de hoogte van die stijgingen. Maak s.v.p. niet dezelfde fout als ik en kies een andere verzekeraar voor je huisdier!

Nikki
26-04-2024

Niks uitbetaald, vinden altijd een rede om niets te betalen. Verschillende medewerkers vertellen Verschillende dingen. Laten de verzerkering verhogen maar achter af weer niks uitbetaald. Komen zelf met chronische termen. Moet ik uiteindelijk zelf aantonen dat dit niet zo is. Was zo gebeurt maar blijkt keer op keer dat ze altijd redes verzinnen omnirt aan uitbetaling over te gaan.

Walgelijk dit

Laura
23-04-2024

Ik heb een uitgebreide verzekering bij hun afgesloten. Ze verhogen de polis zonder aankondiging. dit is niet toegestaan. Daarbij heb ik ze jaar geleden de 1e keer benaderd en nu in de afgelopen tijd nog 3x ivm door financieële omstandigheden het niet meer mogelijk is deze kosten te dragen. aan de telefoon was de medewerker bod en kortaf opzeggen ging telefonisch niet. en op een mail reageren nee dat doen ze niet. het is een zware schande dit bedrijf.

Meer Petsecur reviews