Petsecur22 ervaringen

Jojanneke
19-07-2021

Goede verzekering

Gewoon goed en niet duur

Willem
29-06-2021

Nu ben ik gerust over mijn hondje

Heb al een paar jaar een verzekering bij PetSecur lopen. Ze helpen me elke keer weer netjes en ze zijn goed bereikbaar.
Ik vind het juist goed dat ze met je meekijken naar declaraties. Dat doen ze alleen maar om de premie voor iedereen laag te houden. Ik ben er blij mee, want nu kan ik ook mijn hondje in de verzekering hebben. En daar ben ik blij mee, want ik weet niet of ik de dierenarts elke keer had kunnen betalen. Ik heb al flinke rekeningen bij PetSecur ingediend. En die zijn gewoon uitgekeerd!

Niek
25-06-2021

Klantenservice vriendelijk, maar ze regelen niks

Wat een organisatie. Nu ongeveer een halfjaar verzekerd en 2 declaraties ingediend en 2x gebeurt hetzelfde. Na 3 weken nog steeds geen geld of überhaupt bericht ontvangen. Wanneer je belt staan ze je vriendelijk te woord, maar er gebeurt achter de schermen volgens mij vrij weinig. In mijn omgeving ken ik niemand met een dierenverzekering waarbij het zo traag gaat. Mocht je klantvriendelijkheid willen, maar weinig resultaat dan kan ik Petsecur aanbevelen.

Nicky
22-06-2021

Fijne meedenkende partij

Dachten zeer fijn mee bij de benodigde behandeling van mijn kat. Realistische blik op de wereld. Oprecht geen winstoogmerk. Erg prettig, want zo draait het echt om je huisdier.

Jan-Kees
21-05-2021

Dierenliefhebbers

Paar keer gebeld met de klantenservice. Alle mensen die ik sprak waren vriendelijk. Goede service en altijd operaties betaald.
Twee weken geleden was ik nog met mijn poes Jurjen naar de dierenarts. Eigenlijk controle. Maar bleek toch een grote behandeling.
Ze hebben alles al uitbetaald.

Ruben
13-05-2021

Zeer slechte verzekering.

Behandel termijn van een declaratie is op dit moment twee maanden. Na goedkeuring van de declaratie mag je zeker nog 2 manden wachten op je geld. Lees de polis ook goed door! Het is juridische zo dicht getimmerd dat ze ook bijna niets uit hoeven te betalen. Ik heb nog nooit zo een slechte verzekering gehad. Oh en de anderen verzekering zijn goedkoper omdat die niet nog eens 8,80 euro administratie kosten rekenen per declaratie.

Frank
05-05-2021

Goede service

Paar keer contact gehad met de medewerkers van PetSecur. Vriendelijke mensen en ze helpen je ook met het vinden van een goede praktijk. Nooit spijt gehad om klant bij hun te zijn

Frieda
26-04-2021

Goede en juiste afhandeling

Al twee keer verzekering nodig gehad. Geen gedoe gewoon uitgekeerd

Lizzy
19-04-2021

Fijne verzekering, direct uitkeren na operatie

Vorige week rekening ingediend van operatie van me hondje. Was een operatie van 3260 euro. Super blij, vandaag al geld terug van petsecur

Tristan
15-04-2021

Pet Secur wijst declaratie af.

Mijn kat is enige tijd verzekerd bij petsecur. Mijn kat heeft vieze oogjes maar had geen last. Zoals petsecur wil moet je zo snel mogelijk op consult bij je dierenarts. Het bezoek bij de dierenarts kwam operatie als advies voor naar binnen groeiende wimpertjes van de kat. Nu wilt petsecur niet overgaan tot betaling omdat ze vinden dat dit al een reeds bekende klacht was. Hier klopt iets niet En zal ook direct de verzekering gaan stopzetten als gevolg van nalatigheid in het aangeboden product. Mijn raad aan iedereen is verzeker je huisdier niet bij petsecur.

Tjer
07-04-2021

Betalen gewoon goed uit

Ik ben super blij dat ik onze hond Dex bij PetSecur heb verzekerd.
Ze hebben al duizenden euro's voor me zieke hond betaald. Ik had dat nooit zelf kunnen betalen.
Doen niet moeilijk en zijn er voor je.

Patrick
24-03-2021

Misleidend, slecht uitbetalende verzekering

Laten je weken wachten tot ze uitbetalen. Na elke declaratie passen zij de polisvoorwaarden aan voor de nieuwe klanten. Lees vooral de kleine letters. Mocht je hond wat aan een poot mankeren en hij krijgt iets aan zijn andere poot betalen ze niet meer uit. Slaat totaal nergens op. Je verzekerd je toch voor onvoorzienbare kosten.

Mohammed
15-02-2021

Gewoon super

Al een paar jaar bij ze verzekerd. Helemaal top

Marieke
21-01-2021

Goede mensen zijn het bij PetSecur

Ik ga normaal niet zo snel op een pagina als dit een recensie zetten en zeker niet over een verzekering.
Maar nu vind ik het wel zo netjes om het te doen. De mensen van PetSecur hebben me namelijk uitstekend geholpen toen onze hond ernstig ziek werd.
Bij onze hond Bobby werd afgelopen voorjaar kanker geconstateerd door de dierenarts.
In het begin leken de behandelingen en chemotherapieën nog te werken. Helaas ging het na de zomer snel achteruit. En is Bob helaas in november overleden. Petsecur heeft ons altijd netjes behandeld en ook geholpen met het vinden van de juiste dierenartsen. Zelfs na dat Bobby was overleden hebben ze goede service verleend en ook is de crematie gewoon betaald.
Via deze weg wil ik mijn complimenten dan ook geven!

Melanie
19-01-2021

Duidelijk en betrouwbaar bedrijf

Mijn ervaringen met petsecur zijn goed. Ze communiceren helder over wat er wordt uitgekeerd en wat niet. Waar een andere reactie hieronder over gaat snap ik dan ook niet. Het is nogal logisch dat ze niet betalen voor iets wat niet verzekerd is of als je hond al ziek is.
Ik heb er een goede verzekering aan. Afgelopen zomer meerdere keren met mijn hondje naar die dierenarts gemoeten helaas. Er was van alles mis met zijn maag en darmen. Ik ben heel blij dat ik mijn lieve hondje bij Petsecur verzekerd heb. Mijn rekening zijn keurig door ze vergoed!

Joris
18-01-2021

Doen wat ze beloven. Tevreden over Petsecur

Ik heb goede ervaringen met PetSecur en ik raad ze zeker aan.
Ze doen wat ze beloven. De beoordeling van een van mijn declaraties duurde wat langer, maar dat lag aan mijn dierenarts. Die stuurde het medish dossier niet op tijd door.
Verder altijd goede ervaring en keren declaraties netjes uit.

Pim
17-01-2021

Wat je ziet is echt niet wat je krijgt

Onze pup verzekerd bij Petsecur. Waardeloos. hebben er meer dan 8 weken over gedaan om een reden te vinden om NIET uit te keren. Dus als je van je geld af wil en elke maand premie wilt betalen de komende 5 jaar, maar niets uitgekeerd krijgen als je declareert dan moet je bij Petsecur zijn.
Lees goed de kleine letter. Dit bericht kregen wij na 8 weken.In onze voorwaarden kunt u vinden:

33 Wat is er niet verzekerd, tenzij dit anders op het polis blad staat vermeld?

Kosten die het gevolg zijn van een behandeling die niet verzekerd is, of daar verband mee houden.

Aandoeningen die bij het dier aanwezig waren voor ingang van de verzekering vallen nooit binnen de dekking van de verzekering. Ook al had je op het moment van ingang van de verzekering geen kennis van de aandoening.

We kunnen dan ook helaas niet tot uitkering overgaan.

Brenda
12-01-2021

Petsecur heeft echt geholpen

Laatst met mijn zieke kat bij de dierenarts geweest. Ik heb geen idee hoe dat hier allemaal werkt in Nederland. Door die vriendelijke mevrouw van Petsecur is alles gelukt en is mijn kat nu gezond wer thuis, zonder extra kosten.

Judith
10-01-2021

Fijnste verzekering voor je huisdier

Ik heb al veel ervaring met verschillende verzekeraars, maar nog geen betere dan PetSecur gehad.
Laatst moest mijn Golden Retriever naar de dierenarts voor een behandeling. Ik fijn telefonisch contact gehad met de medewerkers van Petsecur. Zij hebben me goed geholpen en de declaratie correct en op tijd afgehandeld.
Ik beveel Petsecur zeker aan!

Dirk
04-01-2021

Fijne verzekeraar, keren declaraties snel uit

Ik ben al een lange tijd klant bij Petsecur. Ze hebben mijn declaraties altijd eerlijk beoordeeld en snel uitgekeerd.
Goed bedrijf!

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Petsecur?