Petsecur reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Petsecur ervaringen

Wendela
04-09-2024

Zoals zovelen hier; zeer slechte ervaring mee. Misleiden, sturen geen verzekeringsvoorwaarden op tijd op, zodat je er niet meer onderuit kan. Heeft u ook een slechte ervaring? Meldt bij:

Deze oplichterspraktijken moeten gestopt worden!

Grace
30-08-2024

Dezelfde negatieve ervaringen als zovelen; altijd smoesjes om niet uit te betalen. Slechte communicatie, antwoorden gewoon niet meer als iets ze niet bevalt. Weggegooid geld! Voor degenen die er vanaf willen maar niet op kunnen zeggen; schrijf je huisdier over op iemand anders naam en verander dat in de databank. Geef door dat je hond/kat verkocht/verhuisd is wegens de kosten oid en schrijf je dier weer terug op je eigen naam zodra je van ze af ben. Dat is de enigste manier om er vanaf te komen! Vreselijke lui,bah. Spaar zelf die 40 euro op, die zou je anders echt kwijt zijn en je krijgt er niks voor terug!

Imad
27-08-2024

Beste mensen, deze verzekering is geen 1sterwaardig. Het is maar dat het van het systeem moet. 2 katten bij ze verzekerd. Wat een onvriendelijke mensen als het om declaraties gaat. Maanden lopen betalen. 1 van me katten word ziek, netjes een declaratie gestuurd. Eerst een factuur sturen met overgaan tot uitbetaling van declaratie. En dan zeggen je hebt maand november vorige jaar niet betaald. Sorry meneer we gaan niet over tot betaling. Al die maanden incasseren nooit iets van laten weten. Dit doen ze bewust zodat ze niet over gaan tot betaling. Wel mailtjes sturen met de laatste maand wel het bedrag betalen anders word je dekking geschorst. Dat geeft al aan dat me katten al die tijd verzekerd waren ondanks dat de maand november vorige jaar niet betaald was. Mensen niet in zee gaan met deze organisatie. Een gewaarschuwd mens teld voor 2.

Bjorn
23-08-2024

Zeer slecht. Oplichters!

Doen er alles aan om niet uit te keren.

Ga ze geven wat ze graag willen en zeg de zooi allemaal af.

Verbaas me dat dit überhaupt mag en nog bestaat.

Oplichting is het.

Yol
21-08-2024

Bij afsluiten van de verzekering hebben ze mooie verkooppraatjes en versierde dekkingen enzo maar als je eens iets declareerd komen ze met onzin verhalen en betalen niet. Niet doen mensen. Legale soort van oplichterij: jaren lang premies ontvangen en als je wilt declareren vergeet het. Al die slijmende reviews zijn geschreven door eigen personeel of wat dan ook.

Dabielle
12-08-2024

Dure verzekering,niets wordt vergoed

Dure verzekering,duurt anderhalve maand voor dat je wat hoort.en dan krijg je te horen vaccinaties worden niet vergoed want dat is maximaal 60 euro per jaar.maar ja met een pup loopt dat iets anders he.ik mag na 4 september vaccinaties weer declareren maar dan zou ze dus twee maanden zonder vaccinatie hebben gelopen. Sterilisatie wordt ook maar 100 van betaald,soms is deze rekening 700.

Je kan veel beter niet verzekeren en dat geld steeds opzij zetten,

Want je hebt niets aan deze verzekering,schandalig.

Zodra ik van deze verzekering af kan doe ik het.

Datum van ervaring: 12 augustus 2024

Han
30-07-2024

@ 13 dagen te laat met declareren, u krijgt niks uitbetaald.

Irani
21-07-2024

Keert niet uit. Vanwege privéomstandigheden (familie overlijdens) heb ik na 3 maanden de facturen ingediend. Ze werden niet eens in behandeling genomen.

Andere facturen werden niet uitgekeerd. Behandeling oorontsteking vonden zij preventief. De ene andere factuur viel onder eigen risico.

Opzegging vanwege de verandering van hun bedrijfsstructuur werd niet serieus genomen en gehonoreerd.

Ik heb per 3 mei ‘24 opgezegd en juridisch advies is om vanaf juli niet meer te betalen.

Helaas blijven ze spammen en geven plotseling aan dat ik 5(!) jaar vastzit aan de verzekering. Wettelijk is daarnaast iedere prijsstijging een reden om op te zeggen.

Advies: niet deze verzekering aangaan!

12-07-2024

Ze verzinnen redenen om niet te betalen. Ze zijn ook niet transparant over de reden van opvragen van het hele medisch dossier. Die opgevraagd werd vóór het uitbetalen van een declaratie. In de polis staat dat ze alleen over de declaratie gegevens mogen opvragen.

Geen goede zaak!

Sultan
25-06-2024

Beste mensen Niet doen Niet doen Niet doen

Mijn kat Sila, heeft infectie gelopen daar door leeft hij niet meer, ik ben bij de dierenarts geweest heel veel kosten gedaan om mijn kat te redden, maar de Pet Secur wil niks terug vergoeden, terwijl ik de hoogste verz. had aangesloten, de reden het is hun niet gelukt voor een automatisch afschrijving geven ze aan, terwijl tot heden alles netjes is betaald, en heb bewijs daarvan doorgemaild naar de afdeling, alsnog beschouwen ze dat het afgelopen december 2023, niet is betaald maar ze incasseren tot heden wel de kosten, ook al heb je een betaalbewijs. Boelshitt allemaal veel smoesjes. Je vertrouw erop maar uiteindelijk is het gewoon groot gelul, doe gewoon voorzichtig.

Datum van ervaring: 25 juni 2024

Tilly
19-06-2024

Wij zijn tevreden over de verzekering. Lees wel goed de polisvoorwaarden door. Er zijn uitsluitingen. Zoals patella luxatie. Helaas hebben wij het afgelopen jaar veel hoge kosten gemaakt bij de dierenarts voor onze 2-jarige plaskater. Tot twee spoedopnames aan toe. Sommige declaraties hadden meer tijd nodig voor beoordeling door de hoofdbehandelaar maar uiteindelijk werd wel netjes uitgekeerd.

Ryan
18-06-2024

Waardeloos deze verzekering! Bij elke declaratie MOET je het volledige dossier opvragen bij de dierenarts, anders wordt deze declaratie NIET behandeld! Deze manier van declareren staat nergens vermeld! Ze proberen overal onderuit te komen, zoals voorgeschreven medicijnen die door de dierenarts word uitgegeven worden niet vergoed met als reden dat deze medicijnen niet toe gelaten zijn in Nederland. Hoop dat de autoriteiten snel dit bedrijf onder de loep neem. Ik denk dat ik zelf een brief ga schrijven naar de instanties om dit te gaan onderzoeken.

Rianne
15-06-2024

Waardeloze verzekeraar. Zoals vaker genoemd, ze proberen onder iedere vergoeding uit te komen. Maar 3 maanden de tijd om te declareren. Heeft ons al veel geld gekost. Verzekering opgezegd.

Leone
12-06-2024

Zeer slechte ervaring met dierenverzekering petsecur van onze hond. In maart 23 hebben wij onze hond aangemeld verzekering met extra dekking tot 6000 euro en sterilisatie dekking.Onze hond werd vorig jaar oktober ziek bleek ibd te hebben ziekte van crohn. Kreeg maar tot 500 euro per jaar aan onderzoeken terug van de echo,endoscopie consulten en bloedonderzoek. Daar zaten we vrij snel op Operatie en medicatie zijn wel vergoed.Na 7 maanden aan de prednison moest ze weer een bloedonderzoek met urine onderzoek ivm langdurig prednison Factuur ingediend krijg ik een mail terug met het volgende: Chronische aandoeningen

Loopt jouw huisdier een chronische aandoening/ziekte op in de periode dat het bij ons verzekerd is, dan vergoeden we de kosten die voortkomen uit deze aandoening/ziekte maximaal 6 maanden. Hieronder vallen ook terugkerende aandoeningen.

Ik zou deze verzekering niet aanraden

Shimara
10-06-2024

Mijn kat Manchita 🐆 is goed verzekerd met Petsecur waardoor wij met een gerust hart naar de dierenarts toestappen als er wat gebeurt met Manchi. Ik ben zeer tevreden met mij verzekering!

Jael
09-06-2024

Prima verzekering, op sommige dingen zit wel een limiet, lees je even goed wat je verzekerd wil hebben. Maar zeker fijn om verzekerd te zijn op het moment dat het nodig is.

Petsecur reageert ook snel op mails,

08-06-2024

Waardeloos, 2 maanden terug een declaratie van ruim 2000€ ingediend voor onze hond met epilepsie, 0€ vergoed.

Deze maand een rekening van €3000 ingediend, 0€ vergoed.

Dit zijn toch de rekeningen waarvoor je je (gedeeltelijk) verzekerd?

Weggegooid geld dit, lieve mensen begin er niet aan.

Als u uw jaarlijkse enting van uw huisdier vergoed wilt hebben samen met een ontwormings pilletje tegenover een veelste hoge maandelijkse premie en u dus een dief van u eigen portemonnee bent is deze ‘verzekering’ iets voor u.

Onbeschoft dat dit soort bedrijven in Nederland hun gang mogen gaan.

Alina
07-06-2024

Snelle afhandeling van declaraties. bovendien makkelijk in te sturen.

Heb me goed ingelezen wat ze vergoeden en wat niet. en alles voor een goede prijs in vergelijking met andere verzekeringen.

Dyonne
06-06-2024

Lieve mensen, doe het niet! Ik dacht me werkelijk goed ingelezen te hebben over de voorwaarden, maar deze dierenverzekering verzint iedere keer weer een andere reden om niet te hoeven uitbetalen. Een lucratief business model over de rug van (zieke) dieren, bah! Wij hebben ons uitgeschreven.

Diana
06-06-2024

Opzich betalen ze snel uit. Wel weer een les geleerd door echt alle kleine lettertjes te lezen aangezien zij niet zoals ze het doen lijken de gehele sterilisatie vergoeden maar slecht een klein deel. Minder dan bij andere verzekeringen iig. Wel is het declareren makkelijk en betalen ze snel uit. Ze hebben gelukkig de helft van een dure operatie betaald dus daar ben ik zeker blij mee. Al met al een ok verzekering die hier en daar nog even de puntjes op de i zou mogen zetten.

Meer Petsecur reviews