Petsecur reviews

Laatste 12 maanden2020

Recente Petsecur ervaringen

Samantha
04-10-2021

Je betaalt bijna 50 euro in de maand en ze vergoeden bijna niks. Was trouwens ook nog een heel gedoe om überhaupt daar verzekerd te worden. Heb er zo'n spijt van. Dure verzekering , slechte klantenservice, slechte verzekering .

Wessel
24-09-2021

Cijfer 1 is nog teveel, mensen ga niet met dit bedrijf in zee.

Alle declaraties die je indiend hebben ze wel een excuus voor om niet uit te keren.

Luz
22-09-2021

Vermijd deze verzekering, ze betalen geen kosten altijd met een excuus

Astrid
22-09-2021

Bijna niets wordt vergoed en je betaald 60 maanden (5 jaar) geld voor niets. Compleet weggegooid geld. Neem aub een andere dierenverzekering. Deze is echt te belachelijk voor woorden.

Herman
09-09-2021

Goede afhandeling

Ik heb ondertussen alle verzekeraars wel een keer gehad. Maar nu ik een aantal manden bij petsecur zit weet ik wel dat ik hier het meest tevreden ben.

Vriende3lijke mensen en doen gewoon wat ze beloven en keren uit.

Frieda
06-09-2021

Super verzekering

Ik heb ook bij de andere dierenverzekeraars gezeten, maar bij PetSecur keren ze het snelst uit. Ik had binnen een week mijn geld weer terug.

Ook krijg ik altijd snel antwoord op mijn vragen. Mijn ervaring met hun is dus zeer goed

Lisa
27-08-2021

Duurt te lang

Je moet constant achter ze aanzitten om een door hun gemaakte fout ongedaan te maken. Het duurt maanden voordat je eindelijk geld ontvangt op een ingediende declarantie. Communicatie onderling is zeeeeer slecht. Ik raad dan ook niemand aan zijn huisdier hier te laten verzekeren.

Ramin
10-08-2021

Super verzekering voor mijn poes

Mijn poes is al sinds ze een kitten is bij Petsecur verzekerd. Hele mooie verzekering. Ze vergoeden ook preventieve zorg zoals prikken.

Goede premie.

Het geeft mij een gerust gevoel

Nicole
09-08-2021

PetSecur helpt goed en keert goed uit

Dag allemaal,

Via deze weg wil ik de organisatie PetSecur bedanken. Mijn pomeriaan Keesje is de afgelopen jaren regelmatig ziek geweest. PetSecur heeft me in deze moeilijke periode vaak geholpen met advies. Ze hebben mijn rekeningen altijd netjes betaald. In totaal hebben ze al duizenden euro's aan me uitgekeerd. In het begin ging het om rekeningen van een paar tientjes, maar het ging niet goed met Keesje. Toen hebben ze een operatie en langdurige behandelingen betaald voor in totaal ruim €11.000 de afgelopen jaren. Ik had dit zelf nooit kunnen betalen.

Ik zou ze dus zeker aanraden!

Sonia
30-07-2021

Als het geld gaat kosten gaan de hakken in het zand

Ze kunnen veel beloven omdat ze het toch niet nakomen. Als het namelijk echt geld gaat kosten zijn ze niet thuis. Ook niet als je je keurig aan de polisvoorwaarden hebt gehouden. Toezeggingen en afspraken - zwart op wit! - worden niet nagekomen. Het spelletje kan beginnen. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Reclameren heeft geen zin, omdat ze steeds een antwoord geven waar je niks mee kunt. Het is net ping pongen. Ze draaien er omheen en schieten pief paf poef in het wilde weg. Totdat het je zoveel ergenis, frustratie en tijd gaat kosten dat je de strijd opgeeft en de verzekering opzegt. Dan hebben ze hun zin. Game over!

De mensen die achter deze organisatie zitten heb ik via de gegevens van de Kamer van Koophandel achterhaald. Toen had ik nog meer zin om te procederen. Ik ben een ervaren jurist en stond in de startblokken om vele gaten te schieten in hun ondeugdelijke juridische gronden en laakbare houding. Is gelukkig niet meer nodig. Ik ben schandalig behandeld door Petsecur en ik hoop met het geven van mijn mening dat ik u daarvoor kan behoeden. En nog iets. Ingrijpende operaties zijn misschien niet nodig. Raadpleeg ook eens een holistische DA!

Jojanneke
19-07-2021

Goede verzekering

Gewoon goed en niet duur

Willem
29-06-2021

Nu ben ik gerust over mijn hondje

Heb al een paar jaar een verzekering bij PetSecur lopen. Ze helpen me elke keer weer netjes en ze zijn goed bereikbaar.

Ik vind het juist goed dat ze met je meekijken naar declaraties. Dat doen ze alleen maar om de premie voor iedereen laag te houden. Ik ben er blij mee, want nu kan ik ook mijn hondje in de verzekering hebben. En daar ben ik blij mee, want ik weet niet of ik de dierenarts elke keer had kunnen betalen. Ik heb al flinke rekeningen bij PetSecur ingediend. En die zijn gewoon uitgekeerd!

Niek
25-06-2021

Klantenservice vriendelijk, maar ze regelen niks

Wat een organisatie. Nu ongeveer een halfjaar verzekerd en 2 declaraties ingediend en 2x gebeurt hetzelfde. Na 3 weken nog steeds geen geld of überhaupt bericht ontvangen. Wanneer je belt staan ze je vriendelijk te woord, maar er gebeurt achter de schermen volgens mij vrij weinig. In mijn omgeving ken ik niemand met een dierenverzekering waarbij het zo traag gaat. Mocht je klantvriendelijkheid willen, maar weinig resultaat dan kan ik Petsecur aanbevelen.

Nicky
22-06-2021

Fijne meedenkende partij

Dachten zeer fijn mee bij de benodigde behandeling van mijn kat. Realistische blik op de wereld. Oprecht geen winstoogmerk. Erg prettig, want zo draait het echt om je huisdier.

Jan-Kees
21-05-2021

Dierenliefhebbers

Paar keer gebeld met de klantenservice. Alle mensen die ik sprak waren vriendelijk. Goede service en altijd operaties betaald.

Twee weken geleden was ik nog met mijn poes Jurjen naar de dierenarts. Eigenlijk controle. Maar bleek toch een grote behandeling.

Ze hebben alles al uitbetaald.

Ruben
13-05-2021

Zeer slechte verzekering.

Behandel termijn van een declaratie is op dit moment twee maanden. Na goedkeuring van de declaratie mag je zeker nog 2 manden wachten op je geld. Lees de polis ook goed door! Het is juridische zo dicht getimmerd dat ze ook bijna niets uit hoeven te betalen. Ik heb nog nooit zo een slechte verzekering gehad. Oh en de anderen verzekering zijn goedkoper omdat die niet nog eens 8,80 euro administratie kosten rekenen per declaratie.

Frank
05-05-2021

Goede service

Paar keer contact gehad met de medewerkers van PetSecur. Vriendelijke mensen en ze helpen je ook met het vinden van een goede praktijk. Nooit spijt gehad om klant bij hun te zijn

Lizzy
19-04-2021

Fijne verzekering, direct uitkeren na operatie

Vorige week rekening ingediend van operatie van me hondje. Was een operatie van 3260 euro. Super blij, vandaag al geld terug van petsecur

Tristan
15-04-2021

Pet Secur wijst declaratie af.

Mijn kat is enige tijd verzekerd bij petsecur. Mijn kat heeft vieze oogjes maar had geen last. Zoals petsecur wil moet je zo snel mogelijk op consult bij je dierenarts. Het bezoek bij de dierenarts kwam operatie als advies voor naar binnen groeiende wimpertjes van de kat. Nu wilt petsecur niet overgaan tot betaling omdat ze vinden dat dit al een reeds bekende klacht was. Hier klopt iets niet En zal ook direct de verzekering gaan stopzetten als gevolg van nalatigheid in het aangeboden product. Mijn raad aan iedereen is verzeker je huisdier niet bij petsecur.

Tjer
07-04-2021

Betalen gewoon goed uit

Ik ben super blij dat ik onze hond Dex bij PetSecur heb verzekerd.

Ze hebben al duizenden euro's voor me zieke hond betaald. Ik had dat nooit zelf kunnen betalen.

Doen niet moeilijk en zijn er voor je.

Meer Petsecur reviews