Nieuwe verpakking toegestuurd na schade.
5 okt. 2025Mooie duurzame spullen.
11 aug. 2025Snelle levering, stevig verpakt.
11 aug. 2025Snelle levering en goede producten.
6 mei 2025Onderdeel kunnen bestellen.
9 apr. 2025Product is top.
7 apr. 2025Fijn persoonlijk contact.
7 nov. 2024Slechte levering na lange tijd.
25 sep. 2024Goedkoopste aanbieder.
3 juni 2024Product is ecologischer en beter.
3 juni 2024Snel verstuurd ondanks feestdagen.
6 mei 2024Snelle verzending ondanks feestdagen.
6 mei 2024Goedkoopste.
4 mrt. 2024Geur is fris.
6 feb. 2024Volle tevredenheid over bestelling.
3 feb. 2024Verf ruikt lekker.
7 jan. 2024Duur.
7 jan. 2024Goede kwaliteit en originele producten.
5 dec. 2023Producten op voorraad en kleuren mengbaar.
2 nov. 2023Veel klanten ervaren de levering als snel. Er wordt gesproken over een snelle verzending, bezorging en afhandeling. Een klein aantal klanten heeft te maken gehad met langere wachttijden, verkeerde leveringen of pakketten die niet aankwamen.
Een groot deel van de klanten is tevreden over de kwaliteit van de producten. Ze worden omschreven als goed, mooi, fijn, uitstekend en van goede kwaliteit. Een klein aantal klanten heeft problemen ervaren met de werking of kwaliteit van specifieke producten.
De service van het bedrijf wordt over het algemeen als positief ervaren. Klanten spreken over een goede, prima, snelle en supersnelle service. Ook wordt de klantenservice omschreven als behulpzaam, vriendelijk en attent. Sommige klanten hebben echter slechte service ervaren of geen reactie ontvangen.
Een deel van de klanten is tevreden over de prijs van de producten. De prijzen worden als goed, scherp, correct en goedkoop omschreven. Er wordt ook gesproken over een goede prijs-kwaliteitverhouding. Een enkele klant vindt een product duur.
Veel klanten zijn te spreken over het assortiment van de webshop. Er is een ruime keuze aan producten, een groot assortiment en veel ecologische producten. De artikelen zijn daarnaast duidelijk te vinden op de website. Een klant vindt daarentegen het aanbod weinig interessant.
Een aantal klanten is tevreden over de verpakking van de producten. Deze wordt als goed, duurzaam, netjes, veilig en verzorgd omschreven. Er zijn ook enkele opmerkingen over het gebruik van niet-recyclebare tape, te veel plastic en te grote verpakkingen.
Een aantal klanten is tevreden over de website. Deze wordt omschreven als duidelijk, fijn, overzichtelijk, prettig, handig en vlot. Er zijn enkele opmerkingen over dat de website even wennen is.