Kwantum reviews

PeriodeLaatste 12 maanden2021
Neline
22-06-2022

Wat een slechte ervaring met Kwantum, jullie klantenservice is net zo slecht als jullie meubels.

20maart 5items besteld - 1 item kapot, 1 item bizar slechte kwaliteit, 1 item nooit geleverd. 5 april na ontvangst een klacht gestuurd dat ik het niet verstuurde item niet meer wil en mijn geld terug wil. Na een reminder in de tussentijd heb ik op 23mei een reactie gekregen - dat mijn artikel alsnog geleverd zou zijn. Vervolgens op 31mei weer gereageerd met, Waarom sturen jullie alsnog het artikel naar mij als ik meerdere keren aan geef hem niet meer te willen en daarnaast heb ik het item alsnog niet gekregen. Geen reactie op de mail waardoor ik vandaag, 22juni telefonisch contact heb opgenomen. Het hele gesprek was met een toon waarbij ik iedere keer moest terugkomen op de geschiedenis van het doorgeven van mijn klachten. Ze kapte me meerdere malen af, kwam met onjuiste informatie uit mijn gemelde klachten en was ronduit onprofessioneel.

Gerben
29-03-2022

Vloer besteld bij de Kwantum inclusief leg service. Nachtmerrie geworden. Vloer ziet er niet uit. Heel veel schade gemaakt. Maanden later nog steeds niets opgelost. Kijk eens naar onze video op youtube zoeken op kwantum nooit meer. Juridische procedure loopt.

Kim
16-02-2022

Vloerbedekking met stoffering besteld. Stoffeerder zou komen tussen 13-18 uur, dus hele middag vrij genomen. Stoffeerder is niet komen opdagen, heeft ook niets laten horen. Klantenservice om 16:30 uur dicht, dus ook geen contact kunnen krijgen. Volgende dag klantenservice gebeld, 55 minuten wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg. Nieuwe afspraak gemaakt en afgesproken dat er een compensatie zou komen voor de vrije uren en lange wachttijden. Dit zou komen na de stoffering. Kwantum neemt geen contact met mij op. Meerdere keren geprobeerd klantenservice te bellen, maar elke keer na 30 minuten opgehangen. Mijn pauze is dan voorbij. Ook 2* mail gestuurd, wordt niet op gereageerd.

Geen aanrader dus!

Vd
14-02-2022

Vloer inc montage en gereedschap gekocht. medewerker zet de rol neer vertrekt en klantenservice zegt: alle werkzaamheden correct uitgevoerd. De rol op de vloer zegt iets heel anders. aangezien kwantum stil is zal ik binnenkort de rol en factuur naar alle reviewsites uploaden om mensen voor deze praktijken te beschermen. Koop ook niet online voor u de reviews van hun webshop leest!

06-05-2021

Nooit meer Kwantum

Jalozieen besteld,na maanden mailen zonder antwoord, en na uren en dagen aan de telefoon eindelijk contact na zes weken,.Kreeg als antwoord weet niet wat er mee aan de hand is. vroeg geld terug kon niet, maar men zal als sherlock homes , de bestelling volgen.Maar of wij het dit jaar nog krijgen, wist men niet.Zaal nooit meer bij Kwantum bestellen