Kwantum reviews

Wil
02-04-2024

De klantenservice van Kwantum is ronduit slecht.

Communicatie is al niet veel beter ,onpersoonlijk en niet klantvriendelijk.

Gordijnen niet goed op maat.

Monteur die niet komt opdagen omdat er geen goed communicatie onderling is.

Zit dus te wachten voor jan doedel,geen belletje niets.

Fout op fout,vanaf oktober 2023.Het is nu april 2024

Sorry een 1 voor de afhandelingen van de klantenservice.

Anne
16-03-2024

Ik heb gordijnen besteld, maar tot mijn grote frustratie zijn de verkeerde geleverd, na een aanzienlijke vertraging en nadat ze thuis waren opgemeten door een medewerker van Kwantum. Er werd beloofd dat er nieuwe gordijnen zouden worden besteld, maar zelfs na herhaaldelijk bellen en verzekeringen dat ze onderweg waren, kreeg ik te horen dat ze nog steeds niet waren besteld, nu 10 weken (!) na de verkeerde levering. Toen ik om compensatie vroeg, werd ik geconfronteerd met een reactie die verre van acceptabel was, namelijk dat ik toch al gordijnen had ontvangen, dus wat was nu precies het probleem? Na contact te hebben gehad met de manager, werd mij een compensatie aangeboden van slechts 50 euro, op een aankoopbedrag van meer dan 1000 euro. Dit was absoluut ontoereikend en ronduit onaanvaardbaar. Deze behandeling is verre van klantvriendelijk. Mocht je toevallig in contact komen met een medewerker genaamd Claudia in 's-Hertogenbosch, dan raad ik ten zeerste aan haar te vermijden. Haar

Leonie
29-02-2024

Een 1 is nog teveel. Maar plissee gordijnen gekocht voor veel geld. Na 2 jaar en 2 maanden breekt een touwtje in het ophaalsysteem. Van een ander gordijn een koordgeleidertje kapot. Koordgeleidertje zouden ze uit coulance opsturen, maar dat systeem gaan ze niet oplossen want valt buiten de garantie. Veel over en weer bellen en mailen. Reageren ze nu voor het gemak helemaal nergens meer op. Zit structureel iets niet goed in deze organisatie. Heb de zaak nu aanhangig gemaakt. Wie niet goedschiks wil dan maar kwaadschiks. Wat een ballenklantenservice. Daar wil je toch niet werken

Annelet
20-02-2024

Klantenservice is niet bereikbaar.

Slechte service.

Berend
09-02-2024

Verschrikkelijke service. Na een week is een vouwgordijn stuk en als je dan belt naar de klantenservice kregen wij een onbeschofte slecht Nederlands sprekende vrouw aan de lijn. Daarna moet je dan foto's maken om vervolgens niets terug te horen en als je belt rekening op minstens een half uur in de wacht. Ellende ellende ellende

Hub
30-01-2024

We hebben bij Kwantum gebruik gemaakt van de inmeet en advies service. We hebben alles uitgezocht en de dame heeft een offerte voor ons gemaakt, alleen was de uitgezochte stof opdat moment niet leverbaar. Ze heeft een prijsberekening gemaakt op een duurdere stof zodat de uiteindelijke prijs goedkoper uit zou vallen. Toen de stof weer leverbaar was en we in de winkel alles af wilden handelen bleek de factuur ipv goedkoper, veel duurder uit te vallen. Dit gaven we aan en er bleek een fout gemaakt te zijn door de dame van de inmeet service. We kregen de volgende erg botte en onvriendelijke reactie in de winkel "dat is uw probleem!" We hebben hierna de klantenservice benaderd, maar nooit meer een reactie ontvangen!

Daisy
23-01-2024

3 deurgordijnen gekocht en in alle 3 zit een naad in de lengte wat lelijk en opvallend is en wat vantevoren niet verteld wordt dan laat je ze daar niet maken.

Naar de winkel gegaan maar daar doen ze niks aan,gordijnen worden in Polen gemaakt volgens een vrouw die daar werkt.

Je kunt daar nieuwe laten maken maar dan zal er weer een naad inzitten. Thuis dan maar weer opgehangen en toen bleek dat de zomen er half uithingen.

Weer terug naar de winkel en een naaister zou de zomen herstellen,2 dagen later weer opgehaald,weer de gordijnen opgehangen en de zomen hingen nog steeds los,weer naar de winkel wat een ergenissen

En nu over een paar dagen weer ophalen ik ben benieuwd of het dan in orde is.

Dus laat absoluut geen gordijnen maken bij de Kwantum wat een afgang.

Itske
03-01-2024

2x gordijndelen incl montage besteld.

Bij het inhangen bleek 1 deel 30 cm te kort. Monteur zegt hiervan een notitie te maken en daarvan zou ik, per mail, een kopie krijgen. Na weggang van de monteur bleek duidelijk dat het andere deel niet goed was ingehangen in de haakjes.

De kopie van de monteur kwam uiteraard niet. Klantenservice redelijk onbereikbaar. Duurde een uur voordat ik iemand sprak.

En nee, ze hadden niets doorgekregen van de monteur. Bewijsvoering van deze klacht ligt bij de consument. Dus of ik foto's etc wilde maken. Per mail verstuurd; uiteraard geen bevestiging van deze mail ontvangen waardoor er weer gebeld moest worden.

Fout werd erkend en dan duurt het maar liefst 6 weken voordat het nieuwe gordijn komt. Mijn aanbod om een extra roede te kopen en het 'oude' gordijn zo te recyclen werd in de wind geslagen. Dat is Kwantums manier van duurzaam ondernemen vrees ik.

Joost
15-12-2023

Hele slechte service. We hebben een bank bestelt en een afspraak voor bezorging gemaakt. Vrijdagmiddag. Onhandige tijd, maar met het werk geregeld dat een van ons thuis kon zijn om het aan te nemen. De courier kwam aan de deur, maar bleek met een lege bus te hebben gereden. De bank zat er niet bij. Klantenservice gebeld, maar die wist ons te vertellen dat ze het maandag weer op zouden pakken, want ze wilden het eerst met de vervoerder bespreken voordat ze onze bank gaan bezorgen. Moeten we nou met het gezin van 5 dit weekend op de grond zitten. Is het nou zo moeilijk een bank te leveren en daarna met de vervoerende partner te overleggen wat er mis ging? Foutjes kunnen gemaakt worden, dat is een goed moment om service te bieden. Gemiste kans, Kwantum.

Thomas
31-10-2023

Gisteren tapijt besteld op maat en 5 minuten later meteen op de bevestiging gereageerd dat ik deze order wil annuleren. Ik kreeg vervolgens een mail terug dat dat niet kan met maatwerk. Ik snap best dat als het al geproduceerd is, je het niet meer kan annuleren, maar 5 MINUTEN na bestelling!? Wat is dit voor ontzettend slechte service. Ik ben in contact geweest met de winkel en die geven aam dat je binnen 24 uur gewoon nog kan annuleren. Dit heb ik dus RUIM op tijd gedaan! De levertijd betreft 5-12 dagen en er wordt gewoon niks aan gedaan om me te helpen dit te annuleren! Ik heb echt daadwerkelijk nog nooit zulke slechte service meegemaakt! Schandalig hoe jullie met klanten omgaan! Ik ga dit ook zeker hogerop zoeken en schakel het juridisch loket zeker in indien dit niet wordt opgelost!

Bob
21-07-2023

Vitrage willen bestellen bij kwantum, alleen garantie als zij het zelf inmeten. Oke stuur maar iemand langs. Waar woont U? Op een woonboot van 2 verdiepingen aan de openbare weg.

Sorry van het hoofdkantoor mogen wij niet op woonboten inmeten.

Bij het hoofdkantoor navraag gedaan waarom niet.

Kreeg een niets zeggende mail "staat in onze voorwaarden"

Geen nadere uitleg.

Discriminatie?

17-07-2023

In juni heb ik een bartafel van hout gekocht bij Kwantum. de bartafel was al in de olie gezet. Er zat een onderhoudsbeschrijving bij dat ik de tafel 2x in het jaar moet onderhouden met meubelolie. In de winkel is niet aangegeven dat ik de geoliede tafel, voordat ik hem buiten neer ging zetten, zelf nog helemaal in de olie moest zetten. Ook staat dit in de beschrijving er niet bij! Nadat ik de tafel in elkaar heb gezet heb ik hem op het terras gezet. Na één regenbui kwamen de eerste scheuren al in het hout.

Besloten om een klacht hierover te sturen naar de klantenservice. Die gaf aan dat zij niks voor mij konden betekenen en dat ik naar de winkel terug moest gaan waar ik de tafel gekocht had.

Dit heb ik vandaag gegaan. Het kwam erop neer dat het mijn eigen schuld was dat de tafel scheuren had! Ze konden niks voor mij betekenen was hun conclusie. Als ik dit van te voren geweten had, dan had ik de tafel nooit gekocht. Jammer dat er zo gereageerd wordt op een klacht.

Irma
06-07-2023

Vanaf dag 1 is het niet goed gegaan: advies klopt niet, geen verduistering in de slaapkamers. Verkeerd ingemeten: rolgordijnen en plissé gordijnen retour. Weer weken wachten. Je moet een dag vrijhouden.Nieuwe plisse komen na 2 weken van het kozijn afzetten. 1 rolgordijn een gat in de stof, 1 rolgordijn loopt scheef en vast. Inbetween gordijnen wist je dat die spontaan langer kunnen worden? Nooit reactie op klachten via de mail: tot ik het op social media heb gezet: dan heb je aandacht. Helaas maar even: vergeten terug te bellen, vergeten een afspraak in te plannen met een stoffeerder om te laten kijken. Nu na 4 maanden mag ik het ZELF demonteren en tot op het laatste schroefje alles inleveren bij een winkel en mijn geld terugvragen. Uhm mevrouw, dit past niet in mijn autootje.tja dan heb je gewoon PECH. Of te wel fijn ondeugdelijke dingen ophangen, verkeerde adviezen geven en ik mag zelf nog meer kosten maken om iemand te regelen die het komt demonteren.

Irma
06-07-2023

Vanaf dag 1 is het niet goed gegaan: het advies klopt niet, geen verduistering in de slaapkamers. Verkeerd ingemeten: rolgordijnen en plissé gordijnen retour. Weer weken wachten. Je moet een dag vrijhouden.Nieuwe plisse komen na 2 weken van het kozijn afzetten. 1 rolgordijn een gat in de stof, 1 rolgordijn loopt scheef en vast. Inbetween gordijnen wist je dat die spontaan langer kunnen worden? Nooit reactie op een klacht via de mail: tot ik het op social media heb gezet: dan heb je aandacht. Helaas maar even: vergeten terug te bellen, vergeten een afspraak in te plannen met een stoffeerder om te laten kijken. Nu na 4 maanden mag ik het ZELF demonteren en tot op het laatste schroefje alles inleveren bij een winkel en mijn geld terugvragen. Uhm mevrouw, dit past niet in mijn autootje.tja dan heb je gewoon PECH. Of te wel fijn ondeugdelijke dingen ophangen, verkeerde adviezen en je mag zelf nog meer kosten maken om iemand te regelen die het komt demonteren en je moet kosten maken om een

Katja
21-06-2023

Maart 2022 rolgordijn besteld. Nog steeds mee bezig wegens verkeerde levering. Vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd worden door de klantenservice en de winkel in Haarlem. Ongelofelijk. bizar belachelijk behandeld in de winkel. 1200 euro betaald en nog steeds missen er 2 rolgordijnen. Krijgen geen gehoor meer. kortom een RAMP in Kwantum Haarlem!

Helma
24-04-2023

Waardeloze service! Krijg eerst na 6 weken de verkeerde gordijnen geleverd. Na contact met klantenservice deze gordijnen terug gestuurd met de mededeling dat mijn gordijnen asap zouden komen. Na 4 weken nog eens contact opgenomen met klantenservice. Krijg na 1 week reactie dat mijn melding doorgezet wordt naar desbetreffende afdeling. Nu zijn we weer 2 weken verder en nog niets gehoord. Wel iets betalen, maar er wordt niets geleverd! Schandalig!

18-02-2023

Afspraak gemaakt en betaald voor inmeten van gordijnen. 1 dag vooraf krijg je het tijdvak waarop men komt. Dit is vervolgens tussen 10 en 15 uur. maw je kunt de hele dag niks meer plannen. SLECHTE SERVICE. Klantenservice is overigens nagenoeg niet bereikbaar wachttijd bijna 25 minuten.

Linda
13-01-2023

Eigenlijk geen ster waardig!

Mijn gordijnen besteld en dit zou 4 weken duren staat op de bon, na 5 weken krijg je een email dat het nog eens 5 weken gaat duren?

Volgens mij sta ik dan in mijn recht om de bestelling te annuleren!

Nooit meer bestel ik meer bij jullie!

Desiree
15-12-2022

Bestel nooit je vloer bij kwantum!

In laten meten door hen, zodat we dachten, dan gaat het sowieso goed. Onze vloer was goed genoeg werd gezegd, geen ondervloer nodig, vinyl kon er zo op. Tot het gelegd zou worden. Bleek het toch niet te kunnen. Resultaat dat wij een week nog moeten huren ergens tot de vloer klaar is om gelegd te worden. Ze nemen hier 0 verantwoordelijkheid voor. Na een week extra moeten we ons tijdelijk verblijf uit, net voor kerst. Ipv dat ze zorgen dat we met kerst weer thuis zitten krijgen we net te horen, 2 januari! Dit bekent dat wij met kerst, oud&nieuw en alles ertussen geen verblijf hebben met onze kindjes. 0 moeite om het sneller in te plannen, om excuses te maken of ergens in tegemoet te komen. Terwijl het HUN inschattingsfout is. Schijnt heel vaak te gebeuren. Dus wees gewaarschuwd.

Priscilla
14-12-2022

Alles gaat mis, in juni 2022 al gordijnen besteld en jaloezieën! Gordijnen hangen pas sinds gister en nog steeds te lang! Na 4x inmeten! Jaloezieën sinds ze zijn opgehangen zijn beschadigd en verlopen stroef. Deze waren opnieuw besteld, worden aangeleverd in hele andere maten! Wat een flutwinkel en wat een flutklantenservice. Geen begrip voor de situatie, geen spoed word er achter gezet! Voor mij echt nooit meer kwantum, wat een ongeregeld zooitje zit daar. Kwaliteit ver te zoeken. Half jaar verder en niks hangt nog zoals het hoort te zijn

Meer Kwantum reviews