De internet pagina is zeer misleidend en het bedrijf stelt zichzelf daar niet verantwoordelijk voor.
Wij hebben volgens de internet pagina een antraciet doek besteld, wij werden gewaarschuwd dat de kleuren verschillende nuances kan hebben maar gingen er vanuit dat dit kleine kleurverschil zou zijn.
Nu is het product geleverd en krijgen we geen antraciet of grijs.maar bruin en beige.
Als antwoord op onze vraag hoe het een compleet andere kleur kan zijn was dat het qua kleur kon verschillen.
Ik vind dit op zijn minst misleidend omdat grijs op de site absoluut niet op bruin lijkt.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Milano knikarmscherm bij dit bedrijf besteld. Scherm is keurig volgens afspraak en compleet geleverd.
De bestelling werdt netjes geleverd op de afgesproken dag en tijd.
Onbeschadigd en goed verpakt.
Als je vragen hebt gaat dat via mail en er wordt dezelfde dag nog geantwoord.
Het ophangen kun je makkelijk zelf dankzij de handige instructievideo.
Zeker een aanrader.
Prima screens gekregen alleen als je ze wilt bellen voor een vraag is dat onmogelijk.
Erg jammer
Zeer hoge kwaliteit en ik werd goed geholpen toen ik vragen had.
Knikarmzonnenscherm had wat schade.
Diverse keren gemails om tot een oplossing te komen,maar iedere overeenkomst wordt zomaar van hun kant veranderd.
Uiteindelijk zit ik met een klotescherm en de gemaakt oplossingen die tussn ons afgesproken waren worden gewoon niet nagekomen.
Ik koop er nooit meer iets al krijg ik geld toe.
Oplichterszooitje
Mooie screens gekocht hier. Goed geholpen door de medewerkers met instructies voor het opmeten. Fijn bedrijf en niet duur.
2 rolluiken besteld. Levertijd zou zijn 35 werkdagen. Na 2 maanden nog steeds geen rolluiken. Zonweringbestellen is GEEN officiële dealer van Heroal. Telefonisch contact zoeken : bandje dat er een storing is, de dagen erna een bandje dat ze alleen bereikbaar zijn op dinsdag en donderdag. Antwoord op de mail : als de rolluiken binnen zijn, dan plannen we een afspraak. Mijn vraag was WANNEER , termijn al verlopen. Weer bellen op een donderdag; zeer lange wachttijden ( 40 minuten). Maar heel vriendelijke dame aan de lijn. Rolluiken waren nog niet in de planning ( na 2 maanden nog niet?). Zonweringbestellen in gebreke gesteld en juridische stappen ondernomen. Ik kreeg binnen 2 dagen mijn geld terug. Het is mij een raadsel waarom Wullems en/of Zonweringbestellen er zo'n slechte communicatie en service op nahoud. Bij deze dus: een gewaarschuwd mens.
Vorige week onze rolluiken ontvangen en gemonteerd. Zien er erg mooi uit en sterk. Wij waren ook dik tevreden met de bezorging, goed geregeld!
Ik heb hier meerdere malen besteld. Communicatie vanuit het bedrijf is matig, zeker als het gaat om levertijden. Mijn ervaring is dat als je iets simpel en standaard besteld dat het sneller gaat dan opgegeven en dat het ook goed gaat.
Bestel je iets bijzonders of bijv een andere kleur, dan lopen de levertijden uit, en je moet dan veel geduld hebben.
Als je je daar van te voren op instelt, dan is het een prima product voor de prijs.
Wij hebben hier onze rolluiken besteld en deze eergisteren ontvangen.
De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed! De levertijd helaas iets langer, dit werd netjes gecommuniceerd door zonweringbestellen.nl.
Al met al erg tevreden!
Eindelijk hebben wij onze nieuwe screens mogen ontvangen. Het duurde, wat ergens ook wel begrijpelijk is tijdens de zomermaanden.
Zeer sterke en degelijke screens voor een goede prijs!
Dit nog nooit mee gemaakt , overkapping besteld en betaald , wachten op een leverings datum en krijg je een mail dat de website een maand eerder was bijgewerkt en dat de overkapping niet meer geleverd werd. kan je hem wel bestellen bij Wullens maar dan is hij wel 2x zo duur
Helaas kennen ze hier geen service. Tot op heden nog geen reactie op mijn klacht over mijn geleverde knikarmscherm geleverd in maart. Ze wijzen alle verantwoordelijk af, zou staan op hun site. Zelf als je wil betalen om het probleem op te lossen geven ze helaas nog geen reactie.
Ze reageren nergens op, in verband met aanhoudende drukte, hoe kan dat nou met zo'n slechte service?
Nu hebben ze weer een technische probleem om ze te bereiken via whatsapp of telefoon. Advies een andere telefoon? mensen pas op
Waardeloos bedrijf zowel zonweringbestellen als Wullems zonwering, 1 pot nat.
Knikarmscherm en rolluik besteld, je hoort weken niets zowel email/app telefonisch onbereikbaar.
Kan je een leverdatum niet vergeet het dan maar, dan kan je nog langer wachten, mijn bestelling was incompleet moet je binnen 24 uur melden, 5 dagen later nog niks gehoord.
Je kan je geld beter bij een ander besteden!
Na foute levering contact opgenomen en nog steeds niks gehoord voor een oplossing . triestige bedoening.
10 mei een screen besteld en betaald. Geen enkele reactie hierna helaas. Levertjes zou ca drie weken zijn. Nu begrijp ik best, dat het druk is deze maanden.maar totaal geen reactie meer, maakt me toch wel erg achterdochtig helaas!
Mailen, appen, bellen.niet bereikbaar en/of geen gehoor of reactie.
Heel vreemd dit, baal hier echt enorm van!
Nu lees ik helaas nu pas, nog meer negatieve revieuws. Had ik dat geweten, had ik nooit hier besteld!
In eerste instantie een aardige verkoper en goede showroom.
Maar na bestelling heel lang geen bericht, levertijd loopt op van 6 weken naar 10 weken zonder een bericht/belletje.
Telefonisch niet bereikbaar en op mails wordt niet gereageerd.
Hier bestel ik nooit meer!
3 screens besteld, waarvan 1 met extra lange kabel (tegen meerprijs). Ze worden netjes na 3 weken al geleverd. Na controle blijkt dat ze allemaal dezelfde standaard kabellengte hebben. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Op mails en chats wordt
pas na een week (met reminders) gereageerd. We komen overeen dat de screen terug moet, omdat kabel+motor moeten vervangen. Na 3 dagen is deze opgehaald. Dit is inmiddels bijna vijf weken geleden. In totaal zijn we ruim ZES weken verder na melden van de klacht. Klantenservice zegt dat ze geen contact met hun werkplaats kunnen krijgen over de status van de afhandeling. Waardeloze service.
3 weken geleden is onze zonnenscherm geleverd, mijn man en schoonzoon hebben hem opgehangen maar werkte niet, telefonisch niet bereikbaar, op WhatsApp word gereageerd met heb je handleiding wel gelezen, na vele mails eindelijk iemand die belde wat je moest doen met de afstand bediening en als dat niet helpt een foto sturen via de mail? oké foto van de afstandsbediening gestuurd want doet nog steeds niks, weer een mail en krijg je te horen haal de motor er maar af en op sturen, ja zal 1000 euro betalen en nog eens de motor opsturen, ik wil dat hij word opgehaald en geld terug want bij jullie wil ik nooit meer iets kopen, eens kijken hoe we hier werk van kunnen maken,