Zonweringbestellen.nl reviews

PeriodeLaatste 12 maanden20202019
Oostdam
12-09-2021

Een gewaarschuwd mens .

2 rolluiken besteld. Levertijd zou zijn 35 werkdagen. Na 2 maanden nog steeds geen rolluiken. Zonweringbestellen is GEEN officiële dealer van Heroal. Telefonisch contact zoeken : bandje dat er een storing is, de dagen erna een bandje dat ze alleen bereikbaar zijn op dinsdag en donderdag. Antwoord op de mail : als de rolluiken binnen zijn, dan plannen we een afspraak. Mijn vraag was WANNEER , termijn al verlopen. Weer bellen op een donderdag; zeer lange wachttijden ( 40 minuten). Maar heel vriendelijke dame aan de lijn. Rolluiken waren nog niet in de planning ( na 2 maanden nog niet?). Zonweringbestellen in gebreke gesteld en juridische stappen ondernomen. Ik kreeg binnen 2 dagen mijn geld terug. Het is mij een raadsel waarom Wullems en/of Zonweringbestellen er zo'n slechte communicatie en service op nahoud. Bij deze dus: een gewaarschuwd mens.

Charlotte
25-08-2021

Zeer goede kwaliteit

Vorige week onze rolluiken ontvangen en gemonteerd. Zien er erg mooi uit en sterk. Wij waren ook dik tevreden met de bezorging, goed geregeld!

Cor
Cor
20-07-2021

Je krijgt waar je voor betaald

Ik heb hier meerdere malen besteld. Communicatie vanuit het bedrijf is matig, zeker als het gaat om levertijden. Mijn ervaring is dat als je iets simpel en standaard besteld dat het sneller gaat dan opgegeven en dat het ook goed gaat.

Bestel je iets bijzonders of bijv een andere kleur, dan lopen de levertijden uit, en je moet dan veel geduld hebben.

Als je je daar van te voren op instelt, dan is het een prima product voor de prijs.

Rik
15-07-2021

Goed!

Goede ervaring, prachtig zonnescherm gekocht voor een goede prijs!

David
09-07-2021

Zeer fijn bedrijf!

Wij hebben hier onze rolluiken besteld en deze eergisteren ontvangen.

De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed! De levertijd helaas iets langer, dit werd netjes gecommuniceerd door zonweringbestellen.nl.

Al met al erg tevreden!

Willem
29-06-2021

Screens eindelijk ontvangen

Eindelijk hebben wij onze nieuwe screens mogen ontvangen. Het duurde, wat ergens ook wel begrijpelijk is tijdens de zomermaanden.

Zeer sterke en degelijke screens voor een goede prijs!

Ton
28-06-2021

Een grote malafide bende wullens en zonweringbestellen

Dit nog nooit mee gemaakt , overkapping besteld en betaald , wachten op een leverings datum en krijg je een mail dat de website een maand eerder was bijgewerkt en dat de overkapping niet meer geleverd werd. kan je hem wel bestellen bij Wullens maar dan is hij wel 2x zo duur

John
25-06-2021

Geen service

Helaas kennen ze hier geen service. Tot op heden nog geen reactie op mijn klacht over mijn geleverde knikarmscherm geleverd in maart. Ze wijzen alle verantwoordelijk af, zou staan op hun site. Zelf als je wil betalen om het probleem op te lossen geven ze helaas nog geen reactie.

Ze reageren nergens op, in verband met aanhoudende drukte, hoe kan dat nou met zo'n slechte service?

Nu hebben ze weer een technische probleem om ze te bereiken via whatsapp of telefoon. Advies een andere telefoon? mensen pas op

Bart
21-06-2021

Waardeloos bedrijf zowel zonweringbestellen als Wullems zonwering, 1 pot nat.

Knikarmscherm en rolluik besteld, je hoort weken niets zowel email/app telefonisch onbereikbaar.

Kan je een leverdatum niet vergeet het dan maar, dan kan je nog langer wachten, mijn bestelling was incompleet moet je binnen 24 uur melden, 5 dagen later nog niks gehoord.

Je kan je geld beter bij een ander besteden!

Sdc
11-06-2021

Service 0.0

Na foute levering contact opgenomen en nog steeds niks gehoord voor een oplossing . triestige bedoening.

Annie
02-06-2021

Geen enkele reactie na betaling

10 mei een screen besteld en betaald. Geen enkele reactie hierna helaas. Levertjes zou ca drie weken zijn. Nu begrijp ik best, dat het druk is deze maanden.maar totaal geen reactie meer, maakt me toch wel erg achterdochtig helaas!

Mailen, appen, bellen.niet bereikbaar en/of geen gehoor of reactie.

Heel vreemd dit, baal hier echt enorm van!

Nu lees ik helaas nu pas, nog meer negatieve revieuws. Had ik dat geweten, had ik nooit hier besteld!

Martijn
02-06-2021

Levertijden niet volgens afspraak

In eerste instantie een aardige verkoper en goede showroom.

Maar na bestelling heel lang geen bericht, levertijd loopt op van 6 weken naar 10 weken zonder een bericht/belletje.

Telefonisch niet bereikbaar en op mails wordt niet gereageerd.

Hier bestel ik nooit meer!

Han
26-05-2021

Zeer slechte service

3 screens besteld, waarvan 1 met extra lange kabel (tegen meerprijs). Ze worden netjes na 3 weken al geleverd. Na controle blijkt dat ze allemaal dezelfde standaard kabellengte hebben. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Op mails en chats wordt

pas na een week (met reminders) gereageerd. We komen overeen dat de screen terug moet, omdat kabel+motor moeten vervangen. Na 3 dagen is deze opgehaald. Dit is inmiddels bijna vijf weken geleden. In totaal zijn we ruim ZES weken verder na melden van de klacht. Klantenservice zegt dat ze geen contact met hun werkplaats kunnen krijgen over de status van de afhandeling. Waardeloze service.

Annemarie en marc
21-05-2021

Nog nooit zo waardeloos geholpen

3 weken geleden is onze zonnenscherm geleverd, mijn man en schoonzoon hebben hem opgehangen maar werkte niet, telefonisch niet bereikbaar, op WhatsApp word gereageerd met heb je handleiding wel gelezen, na vele mails eindelijk iemand die belde wat je moest doen met de afstand bediening en als dat niet helpt een foto sturen via de mail? oké foto van de afstandsbediening gestuurd want doet nog steeds niks, weer een mail en krijg je te horen haal de motor er maar af en op sturen, ja zal 1000 euro betalen en nog eens de motor opsturen, ik wil dat hij word opgehaald en geld terug want bij jullie wil ik nooit meer iets kopen, eens kijken hoe we hier werk van kunnen maken,

Jannie
Jannie
17-09-2020

Fantastisch

Wij hebben voor ons huis aan de voorzijde en achterzijde zowel boven als beneden screens besteld.

we zijn heel erg tevreden, snelle levering goed ingepakt, de kleur is precies zoals wij hem wilde

maar wat wij ook erg fijn vonden is de gemakkelijke montage, ze waren zo gemonteerd

dus al met al zijn wij zeer tevreden

dankjullie wel zonweringenbestellen.nl

Vreni
Vreni
23-06-2020

Te mooi om waar te zijn

9 minuten geleden

Te mooi om waar te zijn was mijn eerste gedachte. En helaas is dat ook zo.

Zoals ik in eerdere reviews ook heb gelezen:

Geen goede beschrijving voor het monteren van het scherm, het stellen van de armen maar ook de muurbeugels hoe ze bevestigd moeten worden.

Ik heb hetzelfde meegemaakt.

De muurbeugels maken het er een stuk lelijker op en 'hun frabrikant' levert geen afdekkapjes voor de muurbeugels. Ze bestaan dus zeker wel!

Voordat ik mijn scherm binnen had, zelf er achter aan moeten bellen waar die bleef.

Het enige wat goed ging is de leverdatum bepalen.

Zodra het scherm binnen kwam is alle ellende begonnen.

Regelmatig contact gehad over hoe het nou allemaal zat met monteren enz. Een monteur die gewoon zegt plak maar wat plakkertjes op de buitenkant van de armen tegen beschadiging, omdat de armen tegen de muur van het huis kwam. Effe serieus?!

Een 'echte' klacht ingediend. Het enige wat hun antwoord erop was was wat mijn bestelnr is en oja, spijtig dat mijn ervaring zo slecht is.

Ik ben helemaal klaar met zonweringbestellen.nl!

Ik kan echt niemand aanraden hier te bestellen.

Zodra je vragen hebt, staan ze niet voor je klaar. De telefoon is altijd bezet.? Zogenaamd super druk.

Het zijn absoluut GEEN professionele zonwering verkopers!

Ik hoop dat een ieder die dit leest zich goed bedenkt hier wat te gaan bestellen.

Rudi
Rudi
29-05-2020

Prima ??

Deze week mijn tweede screen gekregen.

Prima product weer mooie kwaliteit voor zeer nette prijs.

Een aanrader.

Birgitte
28-08-2019

Snel, correct, klantvriendelijk en mooi product

We hebben afgelopen jaar 2 schermen besteld, begin van het jaar en halve wege. Allebei de bestelling gingen vlot, binnen 5 tot 6 weken werden de schermen geleverd. Site is eenvoudig en duidelijk. Beide schermen werden we voor de levering gebeld, de heren die de schermen kwamen afleveren waren netjes en behulpzaam, dikke pluim! Mail reactie ging ook super snel, ook daarvoor een dikke pluim, vaak moet je bij andere bedrijven lang wachten voor een reactie, hier dus niet. Voor ons dus een dikke 10, aanbeveling voor iedereen. Wij zijn super tevreden over de schermen, mooie kwaliteit voor weinig geld.