Waterontharder.com reviews

01-06-2022

Werkt voor geen meter

Gerrit
03-05-2022

Wetenschappelijk bewezen dat het niet werkt. Zoek op Google naar : uitspraak ACM waterontharder com van 17 augustus 2021 en dan weet je genoeg. Pure oplichting

Jean
28-04-2022

Koop nooit maar dan ook nooit een magneet als waterontharder!

het is klinkklare nep en onzin!

werkt als een placebo!

wil je een ontharder koop dan een echte met zout en hars!

27-04-2022

Koop het niet! Het apparaat nu 5 weken geïnstalleerd. Het zou na 6 weken optimaal moeten werken. Ik zie en voel totaal geen verschil! Of er moet een wonder gebeuren in de laatste week. Ik heb een woning van 8 jaar oud dus dat zou te doen moeten zijn of op z'n minst zou ik iets verschil moeten zien. Niets dus!

Koop het niet, zonder geld.

Mirthe
11-03-2022

Zie hem ook vaak op tv voorbij komen!

Sjoerd
25-02-2022

Lijkt me een handig product!

George
13-02-2022

Geen enkele wetenschappelijke claim.

Vervangen van een magneet, meer is het niet, na X jaar; waarom.

Veel fake reviews. Check 2021 bijv, alleen maar hosanna en dan ineens in de laatste maanden regent het slechte reviews, dat is niet geloofwaardig.

Reviews als "ik koop er nog een" en "mijn vorige werkte niet best," spannen echt de kroon. Het is niets meer dan een magneet, geen apparaat, een magneet die niet werkt, ben ik de afgelopen 55j nog niet tegengekomen. Echt kolder. Koop het niet. Helaas, want voor dat geld zou je het een prima investering zijn geweest.

Br
04-02-2022

Koop dit niet , het is een simpele magneet die ze veel te duur verkopen. Deze oplichting die ook op tv veel wordt gepromoot moet echt door ACM worden aangepakt.

02-01-2022

Google maar even op internet dan zult u zien dat het een hoax is bij oa kassa en Consumentenbond

Onderzoek heeft aangetoond dat het niet werkt

Angelo
23-10-2021

Waterontharder sinds 8 maanden in gebruik, nooit resultaat gehad. We hebben deze geïnstalleerd in onze nieuwbouw woning. Direct het bewijs dat het echt niet werkt! Ontzettend teleurgesteld in dit systeem.

Hv
15-10-2021

Deze zogenaamde waterontharder kan nooit werken, is puur geldklopperij. Sinds wanneer werkt een magneet op iets anders dan ijzer? Alleen al door het wijzigen van de reclame-uitingen door hen levert dit artikel steeds meer ergernis. De magneet moet nu na ca. 15 jaar vervangen worden. Ra Ra waarom. Is de magneet dan versleten?

Berry
19-08-2021

Perfect

De ontharder is nu een paar maanden op de water-leiding gemonteerd.

Vanmorgen de schuifpui van onze woning met alleen water en zachte borstel gewassen. Dus zonder sop o.i.d. Wonderbaarlijk hoe hij na het afspuiten met de water slang opdroogt.

Ik ben nu in een paar minuten klaar en zonder strepen of vlekken.

Ik ben zeer tevreden.

Clément
14-08-2021

Garantie

Perfecte service, mijn vorige werkte niet best, contact met hun opgenomen, begin van de week opgestuurd, zaterdag nieuwe bezorgd, dat is nog eens service, klasse van het bedrijf

Monica
22-06-2021

Eerste jaar prima, daarna waardeloos

Binnen 1 jaar zou je profijt van kunnen hebben, daarna neemt de kwaliteit af. Gebeld naar waterontharder - moet met bewijzen komen - want ze hebben nooit klachten gehad - gezien de reviews ben ik niet de enige. Dus waterontharder, hoe gaan we dit probleem aanpakken? We zijn benieuwd naar uw reactie.

Will
14-06-2021

Heel blij

Ik heb er lang over nagedacht, dit ivm de prijs. Maar ik ben blij dat ik het toch gedaan heb. Want het is niet alleen goed voor de apparatuur, maar ook voor mijn huid. Die was heel droog en jeukte heel erg. Dat is een stuk minder geworden. Zelfs de zorg die hier komt, viel het op.

20-05-2021

Afrader

Heb de ontharder nu een jaar

Merk geen verschil met van te voren

Veel geld voor een magneet

Harry
15-05-2021

Heb nu 2 jaar de waterontharder. Merk geen enkel effect. Nog net zoveel kalkafzetting als voorheen.

Anke
08-05-2021

Heb hem nu een jaar, merk helemaal niks, net zoveel kalk als daarvoor. Dus trap er niet in.

Debby
31-03-2021

(te) kleine winst

Ik heb de ontharder inmiddels een paar weken in gebruik en eerlijk gezegd merk ik alleen verschil aan mijn bestek en glazen in de vaatwasser, die hebben echt beduidend minder kalkaanslag. De vaatwasser zelf heeft nog evenveel kalkaanslag net als mijn waterkoker. Ik had vóór gebruik alles volledig ontkalkt zodat ik goed het resultaat kon zien. Alles waar water blijft staan en vervolgens opdroogt zit nog vol met kalkvlekken (wasbakken, kranen, etc). Achteraf logisch want het is een ontharder en geen ontkalker, maar niet conform de gouden bergen die beloofd werden. Ik vind de vlekvrije vaat wel fijn maar niet het geld waard.

Tonnie
18-03-2021

Deze week aangeschaft dus nog afwachten .

Deze week aangeschaft dus nog afwachten wanneer ik resultaat kan zien laat het nog weten.

groet Tonnie

Meer Waterontharder.com reviews