Ikea.nl reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente Ikea.nl ervaringen

Marcus
03-10-2022

Zeer slechte service . Bed gekocht en in elkaar laten zetten . Bed was beschadigd , dus klantenservice gebeld . Klanten service was heel slecht bereikbaar via telefoon , dus moest via app . Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en geen oplossingen aangeboden , want telkens krijg je iemand anders op de app , zonder enige ervaring hoe problemen , in het belang van de klant . Uiteindelijk na 2 maanden ,over en weer geapp ,geregeld dat ze het beschadigde bed op zouden komen halen en een nieuwe neer te zetten , namen ze het beschadigde bed niet mee omdat het niet uit elkaar was gehaald , terwijl ze dat wel hadden beloofd via de app . Ook al hadden we het zelf kunnen doen , had het nog niet gekund omdat zelf de originele doos hebben meegenomen en dus niet terug gestopt kon worden . Toch weer geprobeerd om te bellen en er werd opgenomen en ons verhaal, tegen weer iemand anders verteld , werd de hoorn erop gegooid . Weer teruggebeld , werd er weer niet opgenomen . Lieve mensen , koop aub n

21-09-2022

Kwamen bij de kassa zelfscan

Moet je eerst alles uitpakken en scannen dan de ikea kaart die niet werkte invoeren toen was de kassa stuk

Cassiere liep zich dood tussen 4 kassa s maar bleef vriendelijk

Kunnen de gewone kassa met cassiere niet terug wij hebben 15 min gewacht met betalen

Zeer klantonvriendelijk

Ikea verdient genoeg voor meer cassieres

Piet
20-09-2022

Telefonisch . een medewerker krijg ik aan de telefoon. die zoekt de informatie op de website. dat had ik zelf al gedaan. dat heeft geen nut. zij kon het antwoord ook niet vinden. nu bel ik het nummer van de door haar gegeven afdeling. 40 minuten later nog geen verbinding. geef uw medewerkers een goede opleiding zodat ze alle vragen makkelijk kunnen beantwoorden.

Harma
17-09-2022

Meer dan 20 min aan de telefoon gehangen en nog niemand aan de lijn!.

Bank 4 jaar geleden gekocht en de hoes is al niet meer om aan te zien. Kleur is er af.

Karin
16-09-2022

Ikea geeft vijf jaar garantie op een product… maar als ik na vier jaar een beroep die op de garantie wordt deze afgewezen want ‘een productiefout’ moet binnen twee maanden zichtbaar zijn. Conclusie: je zult de schade zelf wel veroorzaakt hebben. ‘Vijf jaar garantie op productiefouten’ is dus een dikke leugen. Overigens duurt het ook welen voor je eindelijk iets hoort van de klantenservice!

Jacqueline
11-09-2022

Dankjewel Ikea Breda voor alweer de goede service. Casper met een c, heeft extra moeite gedaan om bodemlatjes te vinden voor de bedbank Hemnes. Zo fijn dat we het bed kunnen herstellen en weer als logeerbed gebruiken.

Veel dank, Jacqueline de Graaf

Vera
10-09-2022

Jaar geleden kast gekocht. Bleek uiteindelijk allerlei lades enz niet leverbaar. Hebben voor de deur nog naar ander filiaal moeten rijden. een jaar verder met loze beloftes, dat dingen op voorraad zullen komen en dat wij gebeld zouden worden, NOOIT meer wat gehoord en de kleur waar dus nu een vierdelige kast van hebben, is t assortiment uit. Jammere is dat klantenservice nooit bereikbaar is, je van kastje naar de muur wordt gestuurd, en ze je echt niet verder willen helpen. Met alle uren, tijd, benzine die hierin zit, had ik echt veel beter een duurdere kast kunnen kopen. Enorm teleurgesteld, voor mij nooit meer ikea.

Wouter
07-09-2022

Ik neem de moeite om een review om een product van ze te reviewen dat vol fabricage en design fouten zit. Wordt de review geweigerd. De reviews van Ikea zijn niet transparant en consumenten worden om de tuin geleid. Klantenservice neemt klacht niet serieus. Shame on you Ikea, verwachtcik niet van een Zweeds bedrijf.

Vincent
26-08-2022

Koop nooit een bank bij Ikea. Gaan niet langer dan 4 jaar mee en ze geven geen garantie. Schuiven het allemaal onder dagelijks gebruik.

02-08-2022

Waren bij Ikea in Duiven. Wilden eerst in het restaurant wat eten en drinken. Wilde een biertje. Was niet geleverd (komt uit China denk ik ) Alleen wat ranzige priklimonade. Geen satésaus bij de Zweedse balletjes. Alleen roomsaus. Kleffe patat. Dat restaurant slaan we de volgende keer over. Al komt die er waarschijnlijk niet.

We wilden een bed kopen voor onze zoon. Het eerste bed dat ons wat leek en geschikt was, stortte bijna in elkaar toen we erop gingen zitten. We zijn vertrokken en hebben ergens anders een bed gekocht van veel betere kwaliteit. Ikea heeft op alle vlakken aan kwaliteit ingeleverd. Ook moet je moeite doen om geholpen te worden. Blijkt ook wel uit de slechte reviews. Wij komen er niet meer.

Alex
17-07-2022

Hebben daar kasten gekocht en na plaatsgebrek wilde ik er een paar ander van maken .

Ik kwam tot de konklusie dat het 2 dunne platen waren met binnenkant vol karton.

Daar moet je dan veel voor betalen en koop niets meer van Ikea en betaal liever wat meer dat ik beter kwaliteit heb

Saskia
17-07-2022

Drie jaar geleden een ligbed gekocht voor buiten. Keurig alle winters binnen gezet. Hij stort helemaal in elkaar. De plankjes breken af als lucifers houtjes. Schandalig! Ik kan nergens een klacht indienen bij Ikea!

Guido
12-07-2022

Toen het meubilair geleverd werd was het al beschadigd. Bij het in elkaar zetten erachter gekomen dat dit door lage kwaliteit bouwmaterialen komt. Bij het aangeven bij IKEA verwijderen ze je reviews. Bij het proberen te krijgen van een vervanging moet ik meer dan een maand wachten.

Dirk
07-07-2022

Wat een waardeloos bedrijf

2 maanden geleden een kast besteld

Krijgen 10 kastdeuren geleverd.!

Na eindeloos telefoneren werden de spullen na 3 weken zonder iets te ondertekenen opgehaald.

Zijn nu bezig ons geld terug te krijgen.

Dat zou vorige week terug gestort worden.

Nee hoor……weer een gevalletje miscommunicatie!

Dit verzoek moet opnieuw ingediend worden.

Misschien over 3 weken!

Weer getelefoneerd met enige stemverheffing uiteraard.

Mijn frustratie werd niet begrepen.

Conclusie: service kent men niet.men doet niks met klachten…….

Koop nooit iets bij ikea😡🥲

Annet
04-07-2022

Kom twee planken halen, maar deze liggen niet in magazijn. Moet ik afhalen bij aparte punt. Volgens medewerker ligt dit klaar als ik heb afgerekend en erheen loop. Vervolgens moet ik een half uur wachten. Voor twee legplanken!

Marlies
29-06-2022

Waardeloos, onze bestelling is niet compleet geleverd en d.m.v. fotobewijs (tig bestelde producten verpakt in grote dozen) afdoen als geleverd en zaak gesloten. Zwaar teleurgesteld.

FG
21-06-2022

Wat een onaardige, slechte service.

- Levert (na weken) een beschadigde kast

- maakt een omruilafspraak

- zitten we daar van 8 tot 22 u te wachten: niemand, geen bericht, niks

- Geven ze ons 2 keuzes: omruilen (alleen hebben ze geen transport beschikbaar) of retourneren (alleen hebben ze geen transport beschikbaar).

- Stellen we een financiële deal voor: sluiten ze het dossier.

Wij hebben nu: een kapotte kast voor de volle prijs.

03-06-2022

Ik krijg gasten, dus ik bestel matrassen, lakens, kussens en zo. Ik controleer of alles aanwezig is in de plaatselijke winkel die de bezorging moet doen. Levering binnen 5 dagen zeggen ze. Prima op tijd, dus ik klik op bestel

Na een week heb ik alleen wat kussens gehad. , dus gebeld en geklaagd dat de levering gedeeltelijk en te laat was. Volgens de email zou de levering in 3x komen, zijn er dingen geleverd die niet geleverd zijn en zaken die wel geleverd zijn staan er dan weer niet bij. Volgende email. Alles is geleverd. Niet dus. Wat een zootje is het daar.

Na twee weken is de bestelling nog steeds niet bezorgd en slapen mensen op losse kussens op de grond. Nooit meer Ikea.

Janine
26-05-2022

Twee leren kivik banken gekocht 5 mnd geleden.

Nu laat een stiknaad los bij de leuning,na veel gedoe omdat ik de bon kwijt was,maar wel een bankafschrift had,wilde ze het niet in behandeling nemen,door via facebook de vraag te stellen wat nu te doen,prima geholpen door een andere ikea medewerkster en is mijn factuur opgestuurd

Hiermee dus weer ingediend voor garantie.

Deze is afgewezen,de stiknaad was nog niet groot genoeg losgelaten,ze wijzen de klacht af,probeer het nog eens als hij groter is,daar kan je op wachten dat ie groter wordt,en wat krijg ik dan als argument.

Waarom wachten? Het is niet goed dat een stiknaad loslaat na 5 maanden.

Barbara
24-05-2022

Ik koop een kapot product, breng het de volgende dag terug en krijg geen geld terug omdat het uit de koopjeshoek komt. De beschadiging was pas na uitpakken te zien! Echt waardeloos.

Heb ook kastje gekocht waar een buitenkant kapot was. Krijg hiervoor een tegoedbon omdat verpakking open was. Koop niet bij Ikea Groningen. Echt zeer klantonvriendelijk

Meer Ikea.nl reviews