Ikea.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Ikea.nl ervaringen

Ed
16-04-2024

Tuinset Applaro na een jaar al zwaar beschadigd door weersinvloeden. Geen garantie want is normaal volgens IKEA. Na 3 jaar compleet rijp voor de vuurkorf ondanks elk jaar 2x lakken. Set van €1200 na 3 jaar onbruikbaar. Wij zijn enorm teleurgesteld in Ikea.

Esther
26-03-2024

Pakket wat donderdag bezorgd had moeten worden is op dinsdag nog steeds niet bezorgd. Op de site van Post NL staat bij niet ontvangen pakket vintage opnemen met afzender (IKEA) deze zeggen weer dat ik het met post NL moet afhandelen. Van het kastje naar de muur. Omdat mijn pakket bij Post NL ligt zegt IKEA niet meer verantwoordelijk te zijn voor het pakket. Dus nu geld kwijt en pakket kwijt. Wat een afknapper van IKEA! Ik zal daar nooit meer online iets bestellen omdat je het risico loopt als Post NL zijn werk ook niet goed uitvoert dat je je geld en spullen kwijt bent!

10-03-2024

Onderstaande review verstuurd naar aanleiding van de aanschaf van een tv meubel Rannas in Utrecht op 7 februari 2024.

_Een, naar onze mening,mooi ontwerp met strakke details,eenvoudig te monteren en prima afstelbare scharnieren. Maar.bij montage van het onderstel blijkt dat de de langsligger niet past in de dwarsligger .

Bij de produktie is een fout gemaakt bij het infrezen van de sleuven in de dwarsligger. Om nu 200 km op en neer te reizen gaat ons te ver en strookt ook niet met het groene imago van Ikea.

Dus zelf andere sleuven in geflext. Een oplossing ,maar niet voor iedereen geschikt._

Antwoord van Ikea.bovenstaande tekst gaat over de service van Ikea en niet over het produkt , dus wordt de revieuw niet gepubliceerd.

Groet Silvia.

Tja, niet echt objectief die reviews bij de Ikea produkten.

Anna
08-03-2024

Hasvik kast gekocht in elkaar gezet en na bijna een jaartje klemmen de schuifdeuren ineens krijg ze niet meer normaal open en dicht.

Omdat de de buitenkant geschilderd heb kunnen ze me alleen een cadeaukaart van 20 euro geven uit coulance.

Na veel discussie willen ze wel iemand van hun montage partner laten komen om naar de deuren te laten kijken en te repareren (specifiek nog gevraagd!) moet ikea wel 120euro betalen.

Wanneer de monteur komt kan hij niets doen omdat Ikea geen onderdelen heeft gestuurd of meegegeven. Monteur geeft aan standaard niets bij te hebben.

Lang verhaal kort. Ik krijg m’n geld niet terug. Want ikea zegt dat ze nooit monteurs sturen voor niet nieuw in de verpakking kasten.!?! Mocht wel uit coulance een cadeaukaart t.w.v. 60 euro krijgen.

Oplichters! Sigaar uit eigen doos.

Kan m’n oren en ogen niet geloven, service was vroeger nog wel goed bij Ikea maar wat een oplichters nu zeg!

Donald
05-03-2024

Op de klantenservice werken leugenaars en mensen die het niks interesseert wat ze zeggen want ze liegen de hele boel bij elkaar

dus mensen wees gewaarschuwd

koop niks bij deze oplichters want de klantenservice liegt als je klachten hebt

03-03-2024

Watervast laminaat gekocht. Nou wat denk je waterschade. Door wat drinkwater. Zeggen ze dat het leg fout is. Lekker makkelijk.

Daniela
02-03-2024

Slechte klantenservice en bezorging, 53 euro verzendkosten betaald voor een keukenkast, ze hebben op het verkeerde adres afgeleverd, hebben we het zelf opgehaald, (het is afgeleverd bij een bedrijf) had ik gelijk doorgeven en ze hebben me verzekerd dat ik een compensatie krijg 🤢🤮 tot de dag van vandaag geen antwoord op mijn gestuurde e-mails 😈 volledig teleurgesteld

Sjm
19-02-2024

Kwam er al jaren fan van hun spullen maar sinds de zelfscan kom ik er niet meer ,je word nu gedwongen om met pin te betalen terwijl ik liever contant mijn aankopen doe ,dus geen ikea meer voor mij

Ir
18-02-2024

Zeer klant onvriendelijk in restaurant. Je MOET een wit broodje nemen met kaas. Ze kunnen je geen bruin broodje geven. Foei ik voel discriminatie als je geen wit brood mag eten. Heb zelf maar bruin broodje gekocht elders. Niet leuk

SjoerddeKoerd.
16-02-2024

Prijzen verlagen? Betaal de klanten maar terug waar ze recht op hebben. Keijg.nog 15 eudo. Klantenservice is koppig beutaal en liegt. Kan alleen ten strengste aanraden hier.niets meer te kopen. Oplichter en verkopen vooral rommel.

REINIER
05-02-2024

Keuken gekocht 25 jaar garantie, na 10 jaar schade aan diverse frontjes. Als je aanspraak wil maken op garantie wordt het afgewezen omdat dit door water komt. De scade is over meerdere frontjes en niet alleen bij spoelbak. Naast dat personeel in winkel niet weet wat ze doen wordt je kast je muur gestuurd om vervolgens te horen dat je klantenservice moet bellen. Deze beoordelen achter her bureau en luisteren niet naar de klant. Ikea kent het woord service niet. Tot slot als je fysieke locatie bezoekt moet je de gegele winkel door wat een grote ergenis is. Niet can deze tijd. Mijn advies is niet kopen daar.goedkoop is duurkoop met schijn garantie

Antonie
31-01-2024

Na aanschaf van een komplete keuken blijkt de vaatwasser niet te werken normaal gesproken krijg je dan een nieuwe maar niet bij ikea daar gaan ze hem repareren, dan betaalt je dus voor een nieuwe vaatwasser maar je heb een gereviseerde gekregen als klap op de vuurpijl moet je ook een vrije dag pakken voor de monteur die komt tussen 9.00 en 17.00 maarja dan zijn de meeste van on gewoon aan het werk.

Dus je betaalt voor iets nieuws je krijgt gereviseerd en nog een vrije dag kwijt ook

Naomi
22-01-2024

Monteur (niet Nederlands sprekend) komt in opdracht van Ikea een kast monteren, beschadigd nieuw laminaat en plafondplaat. Ikea verwijst me (zonder excuus) door, RoamlerTech verwijst me (zonder excuus) naar hun verzekeringsmaatschappij door. Na vier mails aan ene Mandana, (waarin ik nog net niet mijn bloedgroep als bewijs moet aanleveren) krijg ik de reactie dat ik: 1. Meer begrip moet hebben voor hun traagheid, 2. Ik geen slachtoffer maar 'dader' ben, aangezien het blijkbaar 'racistisch' is om te verklaren dat communicatie met de monteur moeizaam was aangezien deze de Nederlandse taal niet goed beheerste.

Totale schadepost: 1250 euro voor een kast inclusief montage bij Ikea/Roamler Tech, een beschadigde laminaatvloer, een beschadigd plafond en totaal geen coulance (laat staan excuses of een vergoeding) vanuit Ikea/Roamler en de verzekeringsmaatschappij.

Zeer treurig, eerste en laatste keer dat ik bij deze onbeschofte bedrijven een dure aankoop heb gedaan.

Anita
27-12-2023

Pax kast gekocht. Alles wat mis kon gaan ging mis. Maar er was geen afspraak met Ikea te maken die constant verschrikkelijk slecht bereikbaar was. En dus afspraken niet nakomt. Mij 4 dagen voor niets thuis laat wachten op monteurs of kasten die dood gewoon niet komen. Waar je zelf achteraan moet bellen!?

Dan mag je je verhaal doen en krijg je 160 euro schadevergoeding. wat een lachertje. Het komt niet in de buurt van alle telefoontjes en zinloze wachten dat ik heb gedaan dankzij Ikea. Werkdagen thuis gezeten. Echt sprakeloos dat ikea me afscheept met een telefoontje van een 19 jarige griet van de klantenservice die me meedeeld na 6 weken wachten (nadat ik de klacht indiende) dat dit het hoogste bedrag is wat ikea uitkeert.

Ook zo triest en goedkoop

Echt mensen!

Blijf verre van Ikea

Ik kom er echt nooooit weer. beter voor mijn hart ook!

Dick
13-11-2023

Geen verbinding.te lange wacht stand.

Schande €1,20

Ikea familie aanmaken online onmogelijk.

Bij mij is alles geblokkeerd.

Krijg nergens kontakt.

Alleen maar keuze mogelijkheden.

Die niet aansluiten

We durven er niets meer te kopen!

Ik verwacht een fstsoenlijk antwoord van Ikea.

(e-mailadres verwijderd)

Dxxx
10-11-2023

Beste IKEA,

Nog nooit heb ik een klantesnservice meegemaakt zonder ‘service’. Mijn Besta kast lijkt niet goed te zijn en is scheef. De vloer waar deze op staat is recht en meerdere handige mensen hebben geprobeerd de Besta kast netjes te krijgen. Doordat ik van verschillende winkels voorraad heb gebruikt en zoveel verschillende dingen bij jullie heb gekocht tijdens mijn verhuizing, heb ik geen bon meer. Nu zit ik met een scheve kast, want ik best een duur grapje vind. Via de chat zou ik worden doorverbonden, maar ik word uit de chat gegooid. Via de telefoon wordt deze gewoon neergelegd, omdat ik niet een klant ben volgens het boekje. Ik kan jullie foto’s sturen van de kast. En aangezien jullie de enige zijn die een Besta kast verkopen, weet ik niet wat voor bewijs er nog meer nodig is om te laten zien dat deze toren van Pisa bij jullie vandaan komt. Hoe gaan jullie dit oplossen?

Liliana
29-10-2023

Artikel geretourneerd en nu manden verder nog geen geld terug ontvangen. Het gaat niet om een paar tientjes. Wat een slechte service en klantenservice!

Cholo
19-10-2023

Mij is een beschadigde stoffen stoel verkocht er zit een scheur in de stof terwijl er op het prijs etiket staat: verpakking beschadigd . Ik zou een korting krijgen ik moest fotos sturen en aankoop bon en na het versturen van deze bewijzen bemoeit een labiele medewerker zig met de zaak en hij liegt hij gaf aan de foto's bekeken te hebben en hij kon geen scheur zien terwijl de scheur heel erg goed zichtbaar is . Het mag niet zo zijn dat een persoon met een licht verstandelijke beperking opeens mijn case overneemt! en ook nog eens leugens verspreid! deze stoel werd 3 dagen voor mijn aankoop zonder schade te koop aangeboden ik heb deze brwijzen laten zien aan ikea ik heb namelijk fotos laten maken in de ikea winkel te heerlen! deze zelvde stoel werd ook afgeprijsd verkocht in imitatie leer zonder schade! mijn ouders hebben deze imitatie lederen stoelen gekocht ook dat kan ik bewijzen! zeer star personeel bij ikea online deze mensen horen in een ggz instelling thuis! ik wil m'n vergoeding!

05-10-2023

Waardeloos bedrijf weten niets en kunnen niets

Adilson
04-09-2023

Een koelkast type Köldgrader dat bij IKEA is aangekocht is na 2 jaar en 8 maanden defect gegaan. Dit kan gebeuren en gelukkig is er 5 jaar garantie. Echter na ruim een maand blijkt Ikea niet bij machte om het ding om te ruilen. Het bedrijf heeft bewezen over alle linies volledig incompetent en asociaal te zijn. Bij een stevig gesprek gooien ze prompt de hoorn erop. 1 ster is in feite nog te veel en een belediging voor alle bedrijven die 1 ster verdienen.

Meer Ikea.nl reviews