Terrama.nl reviews

5.6
PeriodeLaatste 12 maanden2021
Sjaak
01-09-2022

Wel aanbetaling geïncasseerd, maar veranda is nooit geleverd.

Telefoonnummer is van de website verwijderd en op mail reageren ze niet meer.

Incasso bureau ingeschakeld.

Absoluut geen zaken mee doen!

Pierre Moinet
30-08-2022

Vermijd Terrama! Werken NOOIT uitgevoerd alhoewel oorspronkelijk voorzien in februari en betaling van 18.000€ in december 2021. Geen antwoorden op mails, komen niet op afspraak,.

Marc
10-07-2022

Update 8-7-2022

Weer niets gehoord, helemaal niks, niks, niks

26-06-2022

Supersnrl geleverd en vakkundig gemonteerd.

Aardige lui, ook nog een redelijke prijs betaald.

Wim
14-06-2022

6000 euro kwijt en geen serre geplaatst! onbetrouwbaar dus! beloven wel van alles, tenminste als je ze te pakken krijgt, maar komen geen enkele afspraak na.

Madelon
07-06-2022

Zeer tevreden over Terrama. Via de mail een afspraak gemaakt. Daarna netjes komen meten. Binnen een maand een afspraak om het te komen plaatsen. Zeer netjes gewerkt door aardige professionals en binnen een dag stond onze prachtige overkapping. Terrama bedankt!

12-05-2022

Terrama team heeft bij ons een tuinkamer geplaatst van 9x3.5 meter aan ons huis in midden Frankrijk. Uitstekend bedrijf dat alle afspraken prima nakomt. Ondanks grote afstand en slecht weer prima werk afgeleverd door zeer vriendelijk en professioneel team. Een aanrader. We genieten er elke dag van.

Silvia
21-04-2022

Vandaag naar het adres gereden op hun site blijkt dat ze daar niet zitten niemand kent hun . Het zijn oplichters .

Pasman
07-04-2022

Oplichters, geen zaken mee doen. Zal zeer binnenkort failliet zijn. Leveren niets behalve valse beloftes en teleurstellingen.

Wessel
07-04-2022

Leveren alleen praatjes geen spullen.

Gerrit
18-03-2022

Sinds december aan het lijntje gehouden vier keer werk uitgesteld helft aanbetaald. Contact zeer slecht. Reageren niet op mijn of telefoon( deze is inmiddels afgesloten)

Ga nu rechtsbijstand inschakelen.

Gerrit H

FRANK
16-03-2022

Super werk geleverd, komen afspraken na.

29-01-2022

Wij hebben een terrasoverkapping laten plaatsen door Terrama. De jongens hebben dit in 1 dag gedaan.Zijn hele vriendelijke en harde werkers.Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden en ze komen hun afspraken na.

Jacqueline
28-01-2022

Goede kwaliteit overkapping en vakkundig geplaatst. Geen haastwerk en correct personeel. Eindhoven, 4 januari 2022.

Mustafa
15-11-2021

Hoewel er enige vertraging was die niet volledig te wijten was aan het bedrijf, nam Terrama de nodige maatregelen om het probleem op te lossen.

Charlotte
25-10-2021

Ze hebben het razend druk en dat merk je. De mensen van Terrama zijn niet altijd makkelijk te bereiken en het kan even duren voor je daadwerkelijk een afspraak met ze hebt. Omdat de juiste kleur niet meer leverbaar was, hebben wij uiteindelijk toch besloten onze terrasoverkapping ergens anders te bestellen, maar wij kregen onze aanbetaling keurig teruggestort. Dus oplichters zijn het zeker niet.

Jolanda
17-10-2021

Eind augustus overkapping besteld.

Zijn volgens afspraak komen inmeten en plaatsen.

Perfect geplaatst en correct personeel.

Wij zijn heel tevreden

Jessy
07-10-2021

Zeer snelle uitvoering! Vriendelijke mensen! Goede service

Dimitri
24-09-2021

Valse mensen oplichters eerste klas.van wegblijven.klootzakken. beter hun magazijn in brand steken.

Herman
26-06-2021

Snel, goed werk en niet te duur.

Ik wilde de polycarbonaatplaten met rubbers van mijn reeds 27 jaar oude veranda vervangen, bij meerdere bedrijven geweest, overal druk 3 maanden wachttijd. Bij Terrama was het na het eerste telefoontje in 5 dagen geregeld, terwijl een van de andere bedrijven zelfs meer dan het drievoudige! vroeg voor dat karwei na drie maanden wachten, dus ben ik zeer tevreden over Terrama. Herman p.