Terrama.nl reviews

Datum: 04-01-2023

Kenmerk: 03.lim.23.3.F.1300.1.23

Sjaak
07-03-2023

Oplichters, wel aanbetaling innen en daarna hoor je niets meer.

Aangifte gedaan van oplichting bij de politie.

Als alle gedupeerden dit doen staan we sterker

Gerrit
14-12-2022

Inmiddels een procedure gestart via rechtsbijstand. Bedrijf reageert nergens meer op. Mensen wees gewaarschuwd doe geen zaken met dit bedrijf het zijn oplichters.

Gerrit

14-12-2022

Aanbetaald, nooit geleverd. Inmiddels incasso ingeschakeld na rechterlijke uitspraak.

18-11-2022

Terrasoverkapping besteld eind Augustus , vroeg voorschot(9000€)Deze werd gevraagd door Dave Dierks en overgeschreven naar rekening Terrama.

Overkapping zou geplaatst worden 15 November 2022.

Tracht reeds een week Terrama te bereiken ,telefonisch en via mail, echter niet bereikbaar.

Als ik alle kritieken lees heeft hij dit al bij vele gedaan ,voor een bedrag van 150000€.

Kan KVK Nl niets aan deze wanpraktijken doen?

Wat ik ook zeer grappig vind ,iemand schrijft een neg. brief, en in no time staat er een pos. op?

Heeft er dan niemand een klacht neergelegd?

Pierre Moinet
30-08-2022

Vermijd Terrama! Werken NOOIT uitgevoerd alhoewel oorspronkelijk voorzien in februari en betaling van 18.000€ in december 2021. Geen antwoorden op mails, komen niet op afspraak,.

10-07-2022

Update 8-7-2022

Weer niets gehoord, helemaal niks, niks, niks

26-06-2022

Supersnrl geleverd en vakkundig gemonteerd.

Aardige lui, ook nog een redelijke prijs betaald.

14-06-2022

6000 euro kwijt en geen serre geplaatst! onbetrouwbaar dus! beloven wel van alles, tenminste als je ze te pakken krijgt, maar komen geen enkele afspraak na.

Madelon
07-06-2022

Zeer tevreden over Terrama. Via de mail een afspraak gemaakt. Daarna netjes komen meten. Binnen een maand een afspraak om het te komen plaatsen. Zeer netjes gewerkt door aardige professionals en binnen een dag stond onze prachtige overkapping. Terrama bedankt!

12-05-2022

Terrama team heeft bij ons een tuinkamer geplaatst van 9x3.5 meter aan ons huis in midden Frankrijk. Uitstekend bedrijf dat alle afspraken prima nakomt. Ondanks grote afstand en slecht weer prima werk afgeleverd door zeer vriendelijk en professioneel team. Een aanrader. We genieten er elke dag van.

Silvia
21-04-2022

Vandaag naar het adres gereden op hun site blijkt dat ze daar niet zitten niemand kent hun . Het zijn oplichters .

Pasman
07-04-2022

Oplichters, geen zaken mee doen. Zal zeer binnenkort failliet zijn. Leveren niets behalve valse beloftes en teleurstellingen.

Wessel
07-04-2022

Leveren alleen praatjes geen spullen.

FRANK
16-03-2022

Super werk geleverd, komen afspraken na.

29-01-2022

Wij hebben een terrasoverkapping laten plaatsen door Terrama. De jongens hebben dit in 1 dag gedaan.Zijn hele vriendelijke en harde werkers.Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden en ze komen hun afspraken na.

Jacqueline
28-01-2022

Goede kwaliteit overkapping en vakkundig geplaatst. Geen haastwerk en correct personeel. Eindhoven, 4 januari 2022.

Mustafa
15-11-2021

Hoewel er enige vertraging was die niet volledig te wijten was aan het bedrijf, nam Terrama de nodige maatregelen om het probleem op te lossen.

Charlotte
25-10-2021

Ze hebben het razend druk en dat merk je. De mensen van Terrama zijn niet altijd makkelijk te bereiken en het kan even duren voor je daadwerkelijk een afspraak met ze hebt. Omdat de juiste kleur niet meer leverbaar was, hebben wij uiteindelijk toch besloten onze terrasoverkapping ergens anders te bestellen, maar wij kregen onze aanbetaling keurig teruggestort. Dus oplichters zijn het zeker niet.

Jolanda
17-10-2021

Eind augustus overkapping besteld.

Zijn volgens afspraak komen inmeten en plaatsen.

Perfect geplaatst en correct personeel.

Wij zijn heel tevreden

Meer Terrama.nl reviews