Eneco emobility reviews

1.1

Albert
11-03-2021

Half werk & niet thuis geven om schade te herstellen

Ik kan me volledig aansluiten bij de adviezen om een andere provider te zoeken.

Eneco E-mobility stuurde een Installateur zonder zegelrecht (terwijl ik dit vooraf als voorwaarde had gesteld). Hierdoor zit ik na ca 1,5 maanden nog steeds met een niet werkende laadpaal.

Voor het herstellen van de, tijdens de installatie veroorzaakte, schade geven ze vervolgens niet thuis (zaak loopt nog).

Ik heb inmiddels diverse mails van Eneco E-mobility ontvangen om me te feliciteren met de laadpaal. Helaas maken ze minder (lees GEEN) enkele haast om te reageren bij problemen. Ze doen er alles aan om problemen op de consument af te schuiven en nemen geen verantwoordelijken voor hun eigen fouten.

Niet eerder zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Leugens, afschuiven & weglopen voor verantwoordelijkheid.

Pim
08-12-2020

Klant worden is praktisch onmogelijk

Ik rij via mijn werk een elektrische auto. 1 dag na de levering van de auto heeft mijn werkgever de laadpas aangevraagd. 5 weken verder, met meerdere email contacten en meerdere telefonische contacten heb ik nog steeds geen laadpas. 1e keer telefonisch contact zou ik de dag erna een pas ontvangen (inmiddels 2 weken geleden) en de 2e keer, 1 week later, zou het uitgezocht worden en contact met mij opgenomen worden. Ook dat is niet gebeurd en heb zojuist voor de 3e keer moeten bellen. Als je vrije keuze hebt raad ik je aan met een andere leverancier in zee te gaan.

NN
11-06-2020

Laadpaal in 4 maanden

Een laadpaal plaatsen kunnen ze niet. Eerst voor de helft Alle onderdelen waren niet aanwezig. Gat waar de paal in moest is weer dichtgemaakt. Het afmaken pas na bijna 4 maanden later en vele telefoontjes later. Zelfde installateur kwam langs om het af te ronden. Deze was stom verbaasd dat dit zo lang had moeten duren. Onbegrijpelijk.

Maarten
28-02-2020

Eneco e-mobility is géén dienstverlener

Vanaf medio december bezig om een laadpaal te laten plaatsen bij mij thuis. Aangegeven dat het mij wenselijk lijkt dat er plaatselijk een schouw wordt uitgevoerd, zodat de situatie in een keer goed wordt aangevraagd in verband met afwijkende omstandigheden. Hierop te horen gekregen dat ik eerst een aanvraag moet indienen en dat dan contact wordt opgenomen voor de schouw. De inhoud van de aanvraag was niet belangrijk kreeg ik aan de telefoon te horen. Vervolgens word ik gebeld door iemand die geen verstand heeft van de materie. Deze vertelde mij dat er helemaal geen schouw zou plaatsvinden, waarop ik aangaf dat het mij zeer wenselijk leek. Hoefde allemaal niet, zou helemaal goed komen. Ik wachten op de installateur. Twee vriendelijke heren die het formulier erbij pakken en meteen tot de conclusie komen dat het op deze manier niet kan en dat het verstandig was geweest als er eerst een schouw zou moeten plaatsvinden. Zij hebben dat toen zelf keurig gedaan, zoals ik ook vanaf het eerste moment had gevraagd, en geven alles door. Ik krijg daarop na enige tijd een nieuwe offerte uiteraard die ik meteen accordeer. Nadat het twee weken complete radiostilte was (zelfs geen automatische ontvangstbevestiging of niks) zelf maar eens gebeld. En voor de zoveelste keer mijn beklag gedaan dat het allemaal lang duurt en ik niks te horen krijg. Uiteraard krijg je alleen hetzelfde aangeleerde gedrag te horen: heeeel vervelend voor u en ik begrijp het helemaal. Dat valt allemaal ernstig te betwijfelen, want met een oplossing komen ze niet. Op mijn vraag waarom het zo lang duurde krijg ik te horen dat het aan de installateur ligt. Vervolgens word ik meteen teruggebeld door de installateur om een afspraak te plannen. Op de vraag waarom het zo lang duurde krijg ik te horen dat zij pas sinds 1,5 dag de opdracht van Eneco hebben gekregen. Ze liegen dus ook gewoon bij Eneco om het probleem bij iemand anders neer te leggen. Komt nog wel de vraag boven of ik de kruipruimte droog wil maken. Hierop geef ik aan dat ik een totaalpakket heb aangeschaft en dat ik dat verwacht van Eneco. De installateur geeft aan dat zij geen pomp hebben, alsof ik die dan wel zou moeten hebben. Binnen 15 minuten belt ineens Eneco spontaan uit zichzelf om mij even haarfijn te wijzen op de kleine letters van de algemene voorwaarden, de klant moet ook daar zelf voor zorgen. Wel gaf ze nog even aan dat ze toch wel voor mij had geregeld dat ik vandaag werd gebeld om een afspraak in te plannen! Heel fraai! Pas nadat ik er voor de zoveelste keer zelf achteraan heb moeten bellen. Het probleem van de kruipruimte wordt echter niet door Eneco opgelost. Op mijn verzoek om te worden teruggebeld door de leidinggevende kreeg ik voor het eerst een eerlijk antwoord; die is er niet! Dat verklaart compleet waarom Eneco e-mobility niet capabel is om zorgvuldig en klantgericht te werken. Ondanks hun spreuk dat zij dé laaddienstverlener zijn.

Ze bakken er bij Eneco e-mobility niks van. Contact met klanten interesseert ze niet als ze de opdracht maar binnen hebben.

Te triest voor woorden deze club.