Essent reviews

Joke
18-03-2024

Vandaag een heel verbaal agressieve colporteur van Essent aan de deur gehad

Kevin
07-03-2024

Zeer opdringerige verkoper aan de deur maar ik heb géén interesse. Ik geef aan dat ik al een contract heb voor 2 jaar. Maar nee hoor, de héle buurt heeft al geld bespaart volgens de Essent meneer, natuurlijk. Wij van wc-eend raden wc-eend aan, ook al zijn we oplichters. Julie móeten stoppen mensen zo te intimideren door een agressief mannetje langs de deuren te laten gaan. Voor mij en iedereen die ik zal spreken hierover, nooit meer Essent.

20-02-2024

Colporteur aan de deur, waarbij 3 keer werd gevraagd waarom ik niet bij essent zat, terwijl bijna al mijn buren al wel bij essent zaten.

Waarom zit u niet bij essent, waarom niet, waarom niet.

Heb hem vriendelijk bedankt en succes gewenst. hoogst irritant vanuit essent dat ze zulke pusherige gasten erop uit sturen met hun essent jasje en tablet.

BB
01-02-2024

Als de medewerker je niet kan helpen maar je ook niet wil doorverbinden naar een collega als je daar om vraagt. Het enige antwoord wat ik nog kreeg was een stil zwijgend persoon aan de telefoon! Nee gewoon niks meer zeggen dat is een goeie klantenservice? Zorg gewoon voor een fatsoenlijke klantenservice die je wel wilt helpen als er iets niet klopt! i.p.v mensen met verkeerde rekeningen en kosten laten zitten!

Milja
12-01-2024

Ze hanteren niet de tarieven zoals afgesproken in het contract. Echt bizar slecht bedrijf. Ze houden je maanden aan het lijntje. Echt te schandalig

Martine
06-01-2024

Geen respect voor privacy van klanten. Ik word op zaterdagochtend om 07.15 u gebeld op vaste lijn door een chatrobot. Totale onbereikbaarheid. Het is er altijd net toevallig heel druk dus verbinding wordt verbroken. Bejaarde slechthorende ouders worden ongevraagd telefonisch benaderd: Als ze per post het aanbod contractvoorstel willen ontvangen, gaat dat contract Meteen in. Dat wordt er niet bijverteld. Je wekt irritatie van de nietsontziende verkoper als je hier met doorvragen achterkomt.

Marianne
29-12-2023

Sinds 13-12-23 overgestapt van Green Choice naar Essent. Door Essent bevestigd per mail met ingangsdatum, tarieven, voorwaarden etc. Sindsdien tevergeefs geprobeerd te bellen, mailen om beginstanden door te krijgen, te vragen of GC is opgezegd door Essent en werkend emailadres te krijgen. Als je al na zeeeer lang wachten iemand aan de telefoon krijgt worden er toezeggingen gedaan, terugbellen met antwoorden beloofd, verbinding verbroken etc., maar tot op heden geen antwoorden/duidelijkheid. Hun slogan "We zijn pas tevreden als u dat bent" is loze kreet. WAARDELOOS. Niet aan beginnen! Schaam je Essent dat jullie zo met klanten omgaan.

Christiaan
21-11-2022

Wat een vervelend bedrijf en dan hou ik de omschrijving nog héél netjes.

Ik wil een wijziging iban doorgegeven maar:

Mijn essent werkt niet;

Telefonisch al 3x eruit gegooid:

Chat werkt niet.

Leuk als je bij alles naar de Mijn omgeving verwijst maar zorg dan dat je als klant je daarvoor kan aanmelden.

Voor iedereen, nooit voor Essent kiezen!

Maria
30-10-2022

Ik vind het schandelojk fat essent het bedrag van 190.euro 2 xdus november en december niet normaal op je rekening stort Dan kunnen de mensen dit bedrag bewaren omdat Essent zeker met een verschrikkelijke hoge eindafrekening gaat komen De regering geeft dit bedrag aan de gebruikers niet aan de leveranciers Die vrrdienen sl genoeg met de verhogingen Essent is een van de enige doe dit doen Nou ik zou ze aan niemand aanraden

EJM
28-10-2022

Niet bereikbaar via telefoon. Niet bereikbaar via Email. Niet bereikbaar via chat. Kan niet in mijn account. En dat al weken!

Voor iedereen een aanbeveling: Ga, en blijf weg bij Essent!

Petra
19-09-2022

Slecht telefonisch bereikbaar, de app werkt niet. Ik ga weg bij Essent

13-09-2022

Niet bereikbaar, app verbreekt je verbinding en snapt zijn eigen button vragen niet. Hoezo een zootje!

Ramon
12-09-2022

Tjonge jonge jonge. 2 volle weken storing en nog 800 wachtenden voor u!

Geen inzage in verbruik want de verbruiksmanager app doet het niet!

Is dit normaal of wordt dit toevallig express gedaan vraag ik me af.

Berryl
12-08-2022

En wederom een nare ervaring met Essent. Deze keer vanwege verkoop van ons huis. We huren tijdelijk iets incl. Energie dus geen Essent nodig. Ons contract loopt nog 3 weken en het termijnbedrag staat op € 0 omdat we nagenoeg niets verbruiken. Krijgen we € 100 boete omdat we contractbreuk plegen.alsof je de overdracht van je woning kan aanpassen aan de contractsdatum van Essent. De medewerker klantenservice is zo overtuigd dat hij ons geholpen heeft dat hij zijn naam niet durft te zeggen. We laten nu het contract maar doorlopen ondanks dat ons huis al overgedragen is en laten Essent de contractbreuk plegen. @essent: mogen wij € 100 van jull8e ontvangen?

Lin
08-08-2022

Vervelende colporteur aan de deur. Kwam niet tot the point. Aangeven dat ik geen interesse heb om te switchen en toch doorgaan. Vragen "of de man" ons gasverbruik bijhoudt. Toen héél snel het gesprek afgekapt, wat een rare manier van doen. Ik hou een vervelend gevoel over van dit soort bezoekers. Gewoon niet langskomen zo.

Martijn
27-07-2022

Opdringerige verkopers via telefoon. Meermaals gezegd geen intresse te hebben en de man blijft doorgaan met verkoop praat. Erg vervelend.

Jael
23-06-2022

Zojuist een opdringerige verkoper aan de deur gehad terwijl we een geen colportage sticker hebben. We hebben hem daarop gewezen, meneer gaf doodleuk aan dat hij dat heeft gezien en ging gewoon door met zijn praatjes. Hondsbrutaal, denken jullie nu echt dat we op deze manier een contract bij jullie willen afsluiten? Sodemieter toch op!

14-06-2022

Uitermate slecht werkende App. Geen of verkeerde info. Essent klantonvriendelijk

Haja
08-06-2022

Zojuist een man van Essent aan de deur gehad in borne. Vervelende man en bleef aandringen. Nooit geen Essent meer voor ons.

Sander
31-05-2022

Zonnepanelen van Essent? Jahoor, ik wil graag meer info, en op de mail krijg je “binnen 2 weken” contact met de installateur, nu 10 weken verder en nog niets gehoord,

Echt… tis net een bedrijf he, nooit geen Essent voor de service

Meer Essent reviews