easyEnergy reviews

4.4
Gose
05-04-2024

Vanaf begin januari een stuk of 8 emails gestuurd over foutieve eindafrekening over het vorige jaar. Fouten zaten/zitten hem in verkeerde voorschotbedragen en teveel kosten van netwerk beheerder. Meerdere emails gestuurd in een aantal maanden gestuurd en 1,5 reactie ontvangen. Oftewel een zeer slechte service en je kunt ze niet bereiken en je krijgt geen antwoord op zeer concrete vragen en zaken.

Wim J.
25-02-2023

Een verademing tov de vorige leverancier! Heldere nota's en duidelijke informatie. Alles gaat zoals het behoort te gaan.

Fred
25-02-2023

Sinds Januari zonnepanelen, via de website kan je het verbruik etc. keurig netjes inzien, teruglevering volgens easyEnergy en een onafhankelijke app conform dwz. 32 kWh teruggeleverd, volgens de easyEnergy app. € 5.24, dan de nota, ontvangen half Februari: Teruglevering 20 kWh à 0,16452, dus 12 kWh minder. Volgens de expert van easyEnergy is het verschil het directe verbruik, hetgeen onzin is aangezien het directe verbruik niet via de meter gaat en easyEnergy geen idee kan hebben hoeveel ik direct verbruik.

Dan nog als toetje bij het gasverbruik wordt 3 kuub extra gerekend want dat zou geleverd hoog calorisch gas moeten compenseren, laag calorisch gas wordt niet gecompenseerd.

Denk er toch serieus over om over te stappen.

15-01-2023

Ik ben heel veel goedkoper uit. Het is prepaid en je betaald voor komende maand. En de wintermaanden zijn duurder dus het is geen gemiddelde over een heel jaar. Tussen kerst en oud en nieuw slechts 13 cent per KW/H inc belasting en de gasprijs is al weken 2,80 Euro

Inderdaad hebben ze het heel druk zoals alle andere energy maatschappijen. En bij account aanmelden is alleen je email invullen en wachtwoord vergeten en je kan in je account.

Gerrit
07-01-2023

Na al deze negatieve reacties toch 6 maanden geleden met Easyenergy in zee gegaan. Ik had twijfels over facturering en ben meerdere keren keurig teruggebeld. Toegegeven in het begin geen reactie gehad maar ze hebben zich keurig hersteld. Mijn voorschot heb ik kunnen aanpassen na gewoon uitwisselen van kennis. Als ik zie wat anderen betalen bij de “gesettelde” en grote jongens als essent, vattenval etc….ben ik blij met easyenergy. Wil dit toch maar even gezegd hebben.

04-01-2023

Zeer slechte energieleverancier. Zijn op geen enkele wijze te bereiken. Heb al 6 mails gestuurd. Geen enkele reactie ontvangen. Alle betalingen gestorneerd. Ze geven aan dat er een storing is met de slimme meter, maar zijn vervolgens onbereikbaar en wel in staat hoge voorschot betalingen te incasseren. Doe absoluut geen zaken met dit bedrijf! Dit heeft veel weg van oplichting!

Lambert
04-01-2023

Vanochtend 4 januari23 ,werd ik eindelijk teruggebeld door vriendelijke Romano’ van klantenservice.Hij heeft me uiterst correct geholpen.

Na 14 verzoeken en tevergeefse e mails kan ik nu eindelijk toegang krijgen tot mijn easy energy en verbruik inzien.

Romano bedankt en ik hoop dat levering en facturering correct blijven verlopen.

Mvg,

Lambert

Erik-Jan
06-12-2022

Extreem slechte klantenservice, gewoon niet inhoudelijk reageren, extreem hoge voorschotten en dus geen antwoord geven op vragen / verzoeken maar wel dreigen met afsluiten.

Inge
23-11-2022

Op geen enkele manier contact te krijgen met deze firma!

Reageren niet op emails, inmiddels 4 mails en 8 weken verder. Absurd hoge facturen in rekening gebracht, die minstens 4x ons daadwerkelijke gebruik bevatten.

Ik begrijp echt niet dat dit zomaar onbestraft door kan gaan in NL. Blijven zonder enig respons torenhoge (in niet juiste! ) kosten incasseren.

Ga niet met dit bedrijf in zee!@

18-11-2022

Mocht er iets mis zijn, zijn ze niet te bereiken.

je kan alleen contact opnemen via email, en dan duurt het 3-4 weken voordat je antwoord krijgt, maar dit antwoord is een standaard copy/paste antwoord dat niet op jouw specifieke probleem in gaat.

ik heb nu al 2 maanden easyenergy, maar ik kan nog steeds niet mijn gasverbruik zien, en dat probleem wordt maar niet opgelost, en heb nu 2x een standaard antwoord gekregen.

daarnaast zijn de facturen niet heel erg duidelijk opgezet.

Andre
15-11-2022

Wat een puinhoop bij die kut tent.

Ik krijg aanmaning over openstaande bedragen, maar ik heb geen achterstand. Dreigen mij nu af te sluiten.

Telefonisch niet bereikbaar. Debiteurenbeheer reageert niet op emails.

Wat een bende daar!

09-11-2022

Door fout in systeem bedragen dubbel afgeschreven. Hierover communiceren via e mail lukt niet ( geen reactie).

Enige reactie is dat ze de tariven verhogen . Hopelijk is dit om een klantenservice te realiseren.

02-11-2022

Geen klantenservice aanwezig (reageren niet op emails). Website is onbereikbaar/sloom.

Elise
02-11-2022

Reageren nergens op. Opgezegd binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd en ben een maand later nog steeds 'klant'. Meerdere mails gestuurd, maar geen enkele inhoudelijke reactie.

Enige manier is aangetekende brief sturen om te voorkomen dat ik straks als wanbetaler te boek sta, omdat ik al een andere energieleverancier heb.

Camiel
18-09-2022

Te laat met publiceren van de prijzen voor de volgende dag. Met name in het weekend gaat het vaak fout en kun je niet anticiperen op de prijzen voor de maandag. Verder wel tevreden.

15-09-2022

Een periode is het goed gegaan maar weer houdt Easyenergy zich niet aan haar afspraken. In juli met de eind afrekening ontvangen we het gewijzigde voorschot bedrag. Easy energy brengt echter zonder enige vorm van communicatie een veel hoger termijnbedrag in rekening. … totaal niet transparant en niet kloppend… bellen kan niet … chatten niet… alleen mail… wel blijven betalen anders sluiten ze je af

Claudia
18-08-2022

Duidelijk en overzichtelijk!

En nu ik ga verhuizen wordt alles snel geregeld. Dus erg blij mee!

Arno
17-08-2022

Vanaf enkele jaren klant. tevreden over betalingen wat goed afgehandeld word. ook in deze tijd blijf ik klant. ik begrijp door de drukte op de energiemarkt, dat ze niet gelijk kunnen reageren. maar als ze reageren is het duidelijk en vriendelijk. top.

Jac
28-07-2022

Snelle overschrijving van gebruiker en correcte af en aanmelding bij netbeheerder. Heldere simpele leverancier met goede inzicht in kosten

19-07-2022

Verhuis bericht via mijn account portal met snelle reactie ging allemaal super

Meer easyEnergy reviews