Oxxio reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente Oxxio ervaringen

Mike
29-04-2022

Ik wil Oxxio opzeggen. Online verwijzen ze naar de app en die zegt dat je het beste kunt bellen. 30 minuten wachttijd waarin meermaals wordt gezegd dat je het beste alles via de app kunt regelen. Blij dat ik ervan af ben. Althans zodra ze opnemen.

Cees
27-03-2022

Wij zijn nu voor de 2e keer klant van Oxxio en heb daar toch wel een prima ervaring mee anders zou ik een andere leverancier genomen hebben. Ik geen 2 punten in mindering omdat de app die Oxxio heeft een update heeft gehad en je raad het al.ja een regelrechte drama. Het zat prima in elkaar maar dit keer is het heel omslachtig en zal menigeen daar moeite mee hebben om daar iets uit op te maken. Oxxio waarom iets wat goed werkte weer veranderen.voor de lay-out?

Ronald
01-03-2022

Na verlengingsaanbod binnen 14 dagen aangegeven via ontbindingsformulier én de chat dat wij geen gebruik maken van het verlengingsaanbod. Het verlengingsaanbod is toch in gang gezet.

Na telefonisch contact blijkt dat zowel de chat als het ontbindingsformulier bij Oxxio niet zijn binnengekomen.

Andersom werkt het allemaal wel goed. Bij Oxxio sta je als klant in de kou! Advies: Kies een andere energieleverancier!

Joke
25-02-2022

Word geen klant. Geschat verbruik op jaarnota bijna 3 keer zo groot als werkelijk verbruik. Teruglevering zonnepanelen niet verwerkt. Die kwartier telefonisch contact en geen oplossing. De chat in de app werkt niet.

JHG. Esman.

Nora
10-12-2021

I was an old client from Oxxio. Not recommended anymore! Bad service! Went Oxxion wanted the business from me to call me day and night for almost a year. I decided to come back because the App was good and I thought the customer service are helpful. Now, I can not even able to use OxxioApp or get help from any customer service. It was just because I was an old client I could not do anything about it. call and call many times no one answer the phone. finally, someone answer was not willing to help me. Tell me to delete the account by myself which I explained I could not do it there is no way to lead me into the account that able to delete it. I only have one official Gmail account. This is not possible if I could not even register or fill in my Gmail account because I was an old client before. Can you help me? He said NO! you have to do it yourself! Can you guide me? I ask again.still said no! I am feeling totally disappointed and helpless.!

Jeffrey
01-11-2021

Telefonisch onbereikbaar, wat een bedrijf zeg, mijn god.

Tot 3 maal geprobeerd iemand aan de telefoon te krijgen en na 45 min maar opgehangen, je krijg serieus NIEMAND aan de telefoon.

Robin
27-10-2021

Slechte service, zijn al twee weken in verzuim door het niet betalen van een creditnota na beëindiging contract. Maar bij het hierom storneren van de laatst betaalde bedrag door mij wel direct een mail met de melding dat ik een betalingsachterstand heb en binnen een week er incassokosten bij komen.

Tom
20-10-2021

Niet doen onbereikbaar geen mail geen chat geen telefoonnummer, onterechte aanmaningen wat een k bedrijf, nooit iets afsluiten bij hun!

14-10-2021

Oxxio is niet te bereiken , ben al een jaar bezig om de foute einddatum van mijn contract aan te passen maar het lukt niet. Telefonisch 45 minuten in de wacht. De app werkt niet. Doe aub geen zaken met oxxio, het is een bedrijf zonder een fatsoenlijke klantenservice

Joyce
11-10-2021

Vandaag al, bij elkaar, 1,5uur in de wacht. tjonge jonge wat een slechte bereikbaarheid. zo ontzettend klantonvriendelijk dit

San
11-10-2021

Niet bereikbaar, chat snapt mijn vraag niet,dus word niet doorgezet

Nu aan de telefoon en wacht al 45 minuten, te belachelijk dit

Gerben
07-10-2021

Telefonisch onbereikbaar, chat geeft alleen standaard antwoorden en snapt mijn vraag niet. Verschrikkelijk bedrijf

Ton
07-10-2021

Telefonisch onbereikbaar.

Chat werkt niet.

Een email adres hebben ze niet (we leven in 2021)

Opzeggen alleen via de post. Met een postzegel!

Pascal
23-09-2021

Wat een associale honden. Totaal geen service. Komen afspraken niet na. Helpen mensen met een betalingsachterstand nog verder in de shit door €40 incassokosten niet een keer maar 5x door te berekenen.

Johan
18-08-2021

Nooit bereikbaar en internet werkt 50 keer per dag niet

Ik ben overgestapt van KPN naar Oxxio. Ik kreeg alle hardware nieuw. Beetje jammer want dat was exact dezelfde hardware als bij KPN. Bij KPN enkele jaren ellende gehad met internet verbinding en signaal. Meerdere monteurs op de stoep gehad en niemand heeft het volledig opgelost. Oxxio proberen dan. Vanaf het eerste moment wederom ernstige verbindingsproblemen. Geen internet signaal en binnen zeer slechte wifi ontvangst. Oxxio meerdere malen ongeveer 45 minuten gebeld, zonder iemand te spreken. Chat werkt niet. Klantenservice niet bereikbaar. Ik moet wel maandelijks betalen maar niemand staat mij te woord. Bijzonder slecht. Ik zal iedereen Oxxio afraden.

Frank
06-08-2021

Helpen niet en zijn brutaal

Ze gooien zelfs de hoorn erop als je op een nette manier ingewikkelde vragen stelt

Michiel
04-08-2021

Waardeloze klantenservice

Geef een paar tientjes per jaar meer uit en ga of blijf bij een fatsoenlijke aanbieder die nog enige vorm van een klantenservice heeft. Bij Oxxio heb je er een dagtaak aan om je problemen opgelost te krijgen. Op geen enkel telefoonnummer te bereiken en de chat-app is waardeloos!

Rss
Rss
30-06-2021

Waardeloze organisatie

En dat is een belediging voor het woord waardeloos. Wat een onvriendelijke kwallen

Wouter
23-06-2021

Je kunt niet met ze communiceren.

Gasrekening van januari en februari lopen ernstig uit de pas, ruim 4 keer te hoog. Oxxio niet te bereiken, op geen enkele manier. Echt waardeloos, een soort toeslagen affaire…

Benjamin
18-06-2021

Wat een waardeloze onderneming

Wat een waardeloze en klantonvriendelijke onderneming. Ik ben helaas al een jaar klant, maar ik ga hier zo snel mogelijk weg. Er wordt steevast een raming van jouw meterstanden ingevuld ipv de werkelijke meterstanden. Als de meterstanden die jij doorgeeft afwijken van Oxxio's raming, dan kom je in een soort van dwingerige nare en klantonvriendelijke situatie terecht. Je moet dan ineens foto's gaan sturen en bewijzen dat jouw meterstanden kloppen.

Bellen heeft geen zin, want niemand neemt daar ooit de telefoon op. Chatbots zijn allemaal fake en houden je in een eeuwige lus.

Ik ben blij als dit bedrijf ten onder gaat, man man, wat een narigheid.

Meer Oxxio reviews