Greenchoice7 ervaringen

Caro
08-12-2020

Telephone harassment to renew my contract

My contract with Greenchoice is due for renewal on 1-3-2021. I receceived an email in November 2020 for renewal, and have been pestered by phone several times a day by their sales team as well. I was very cross and phoned them to demand they stop calling me, which they now have done. I have looked at the website to see what price they are offering me for renewal. It is €21 a month more than Pure Energie. Guess who’s lost a customer

Ad
18-11-2020

Tarieven voorstel verlenging energiecontract.

2 weken geleden voorstel ontvangen van Greenchoice om mijn contract te verlengen. De eenheidstarieven vermeld in het voorstel heb ik vervolgens vergeleken met de tarieven die Greenchoice aanbiedt op vergelijkingssites zoals bv gaslicht.com en pricewise. Zaten aanmerkelijke verschillen tussen. In mijn geval nog eens een extra voordeel van 200 euro per jaar. Vervolgens contact gehad met de servicedesk van Greenchoice en hen met dit feit geconfronteerd. Kreeg als als antwoord dat zij dit soort tarieven niet konden geven aan vaste cq trouwe klanten maar speciaal voor nieuwkomers was. Euh wie betaald dit verschil dan? Greenchoice? nee. De vaste trouwe klant van Greenchoice dus. Doe ik niet (meer) aan mee en ben overgestapt van Greenchoice naar Energie Direkt.

DT
04-08-2020

Echt een goede energiebedrijf

Ik kan Greenchoice zeker aanraden.
Ze zijn al een van de goedkoopste, maar als je lid van bijv. de FNV krijg je extra korting.
Als u klantenservice belt, wordt het altijd snel opgenomen, en u wordt vriendelijk geholpen.
Nam vorig jaar 3 jaar vaste prijzen. Kreeg 2 windvangers gratis bij die elk 125KWh gegarandeerd oplevert.
Heb vorig jaar zonnepanelen besteld bij Greenchoice. Alles was netjes behandeld. Keurig en nette monteurs, BTW terugvraag gratis behandeld, met 11 panelen garantie op 2500KWh opbrengst per jaar, en tot nu toe leveren ze hierboven.
Heb vroeger dit jaar, wegens aanschaf electrische auto, 6 windvangers voor 5 jaar erbij gekocht. Kost was minder als €300. Gegarandeerd 750kWh per jaar.
Ik heb echt niks negatiefs over Greenchoice te melden. Veel andere bedrijven kunnen wat van Greenchoice leren

Jimmie
04-12-2019

Fijn Bedrijf

Je kunt ze altijd bellen, krijgt gelijk een vriendelijk persoon aan de lijn die je goed helpt.

Geen seconde spijt van.

Ton
02-02-2018

Gewoon nooit problemen

Al sinds jaren klant bij Greenchoice, er is gewoon niet zoveel aan de hand met sir bedrijf. Facturatie gaat goed, website werkt en toen ik jaren geleden telefonisch contact nodig had duurde dat ook niet lang.

Wel hadden ze vroeger de praktijk om overstappers eventueel overblijvend geld niet automatisch terug te storten. Daarom geen 10.

Rick
17-01-2018

Service waar ik echt verbaasd om ben!

Je kunt ze bellen geen onnozel gedoe en gemeuk gewoon meteen een werknemer echt fijn!

12-01-2017

Wow, service, wat een goed gevoel

Nou daar hebben ze het goed geregeld. Aan de telefoon wordt je heel snel geholpen keer op keer. Zelfs een melding hoe lang de verwachtte wachttijd is. En die klopt ook nog! Prettige omgang, zaken zijn zonder omwegen snel geregeld, je wordt niet van het kastje naar de muur gestuurd. Ze hebben hun zaakjes hier strak op orde en goed geregeld is mijn ervaring. Vriendelijje en deskundige hulp, en niet van die smoesjes die ik alzo vaak aan heb moeten horen, zoals "nee dat kunnen wij niet zien, dat kunnen wij niet wijzigen" Een verademing en schoolvoorbeeld hoe service ook kan!

Welk cijfer geef jij Greenchoice?