De authenticiteit van de producten aangeboden door Fashionette.nl wordt overwegend positief beoordeeld, waarbij klanten de echtheid van de items waarderen (24%). Er is echter een zeer klein aantal klanten dat twijfels heeft over de authenticiteit (1%). De kwaliteit van de producten wordt ook grotendeels geprezen (20%), hoewel een klein percentage van de klanten niet tevreden is over de kwaliteit (4%). De verpakking van de producten wordt door de meeste klanten als positief ervaren (16%), met slechts een enkeling die ontevredenheid uit over de verpakking (2%). Het maatadvies en de maatvoering krijgen gemengde reacties, met zowel positieve (2%) als negatieve (4%) ervaringen, en er zijn incidentele gevallen van klanten die de verkeerde maat ontvangen (3%).
Levering door Fashionette.nl wordt vaak als positief ervaren (26%), met slechts een klein deel van de klanten die problemen melden (3%). De bezorgdienst UPS krijgt zowel lof (5%) als kritiek (3%), hoewel de kritiek minimaal is. Vertraging in de levering wordt door een evenredig klein aantal klanten zowel positief als negatief ervaren (6%). Er zijn enkele meldingen van beschadiging bij levering (2%) en gevallen waarin de levering helemaal niet plaatsvond (2%).
De communicatie van Fashionette.nl krijgt gemengde beoordelingen, waarbij sommige klanten een slechte ervaring melden (3%), maar anderen juist tevreden zijn over de communicatie (6%). Het aantal positieve ervaringen is dubbel zo groot als het aantal negatieve ervaringen (10%).
De prijzen van de producten van Fashionette.nl worden door de meeste klanten als positief beoordeeld (17%), met slechts een klein percentage dat de prijzen als negatief ervaart (2%). De prijs/kwaliteitverhouding wordt ook positief beoordeeld, hoewel dit minder vaak wordt genoemd (2%).
Het retourbeleid van Fashionette.nl krijgt meer negatieve dan positieve beoordelingen (4%), hoewel er ook klanten zijn die tevreden zijn met de retourmogelijkheden (2%). De snelheid van terugbetaling na een retour wordt gewaardeerd (5%), maar er is een incidentele klacht over de verpakking bij een retourzending (2%).
De klantenservice van Fashionette.nl wordt door sommige klanten als slecht ervaren (3%), maar er zijn ook klanten die tevreden zijn met de geboden service (2%). De meningen zijn verdeeld, met een gelijk aantal positieve en negatieve ervaringen (9%).
De betalingsmogelijkheden op de website van Fashionette.nl worden door de meeste gebruikers als positief beoordeeld (9%), maar er is een kleine groep die niet tevreden is over de betalingsopties (2%).