FashionGoals reviews

5.0

Nicolette
02-02-2023

Wat een waanzinnige slechte service! Ik heb op 26 Oktober 2022 een winterjas gekocht van €110,- Het was nog warm buiten en duurde eventjes voor ik hem eindelijk aan kon! maar toen werd het eind november eindelijk koud en kon in mijn nieuwe jas dragen! op 16 december was de rits al kapot! De eerste reactie was stuur eventjes een foto dan kijken we mee, en daarna niks meer gehoord. in januari nog maar eens gemaild en als reactie ontving ik dat ik buiten de 14 dagen bedenk termijn zat en niks mee kon! en verder reageren ze helemaal nergens meer op!

Bonita
22-09-2022

Wat een geweldig bedrijf! Helaas ging een van mijn mooie topjes die super snel geleverd was stuk. Ik mailde maar reactie duurde even omdat ze het druk hadden wat kan gebeuren bij kleine ondernemers. Ze vroegen of ik en vervangend artikel wou. Ik gaf aan dat dat goed was en waar ik de topjes kon retouren. Dit hoefde niet en de nieuwe zijn onderweg! Super persoonlijke service en prachtige spullen. Toppers!

Annemiek
25-08-2022

Onlangs besteld, geweldige kleding. Snelle verzending en uitstekende service.

Inge
22-06-2022

Zolang het allemaal goed gaat en er geen retour nodig is, gaat het allemaal goed. Maar zodra je niet helemaal tevreden bent over het product is hun reactie heel bijzonder en zien ze het probleem niet.

Lekker makkelijk.

Tamara
07-05-2022

Echt een waardeloze service. Wanneer je een bestelling plaatst zijn ze er direct bij maar zodra je een klacht (kapot geleverd product)hebt dan moet je een week wachten voordat je überhaupt een reactie krijgt. Lieve meiden, er zijn zoveel leuke, kleine ondernemers die echt hun best doen om full service te verlenen. Bespaar jezelf een hoop gedoe en skip deze webshop.

Brenda
13-04-2022

Goed geïnformeerd over een kleur wat helaas niet meer te leveren was. Toen ik mijn set binnen kreeg, zat er een naadje los. De volgende dag had ik mijn nieuwe set al binnen en hoefde niks retour te sturen. Helemaal top! Erg vriendelijk en snel contact via mail

Janiek
10-02-2022

2 keer een jurkje gekocht. 1 keer binnen gekomen met een gat (zelf maar dicht gemaakt).

Andere keer te groot jurkje. Volgende dag retour gedaan met track en tracé. Verzonden en ontvangen en geen geld terug. Reden :dat gebeurt wel vaker dat het er staat maar niet aan gekomen is. Dus voor mijn geld heb ik niks gekregen alleen een jurk met gat

Indy
06-01-2022

Zelf bestel ik niet meer. 4,95 verzendkosten en wilde later retourneren weer 4,95.

Danie
05-05-2021

Super blij met mijn jack

Super! Had het jack de volgende dag al in huis en ben er super blij mee. Ik raad deze website zeker aan!