FashionGoals reviews

4.0
PeriodeLaatste 12 maanden2021
Inge
22-06-2022

Zolang het allemaal goed gaat en er geen retour nodig is, gaat het allemaal goed. Maar zodra je niet helemaal tevreden bent over het product is hun reactie heel bijzonder en zien ze het probleem niet.

Lekker makkelijk.

Tamara
07-05-2022

Echt een waardeloze service. Wanneer je een bestelling plaatst zijn ze er direct bij maar zodra je een klacht (kapot geleverd product)hebt dan moet je een week wachten voordat je überhaupt een reactie krijgt. Lieve meiden, er zijn zoveel leuke, kleine ondernemers die echt hun best doen om full service te verlenen. Bespaar jezelf een hoop gedoe en skip deze webshop.

Brenda
13-04-2022

Goed geïnformeerd over een kleur wat helaas niet meer te leveren was. Toen ik mijn set binnen kreeg, zat er een naadje los. De volgende dag had ik mijn nieuwe set al binnen en hoefde niks retour te sturen. Helemaal top! Erg vriendelijk en snel contact via mail

Janiek
Janiek
10-02-2022

2 keer een jurkje gekocht. 1 keer binnen gekomen met een gat (zelf maar dicht gemaakt).

Andere keer te groot jurkje. Volgende dag retour gedaan met track en tracé. Verzonden en ontvangen en geen geld terug. Reden :dat gebeurt wel vaker dat het er staat maar niet aan gekomen is. Dus voor mijn geld heb ik niks gekregen alleen een jurk met gat

Indy
06-01-2022

Zelf bestel ik niet meer. 4,95 verzendkosten en wilde later retourneren weer 4,95.

Danie
05-05-2021

Super blij met mijn jack

Super! Had het jack de volgende dag al in huis en ben er super blij mee. Ik raad deze website zeker aan!