23-06-2017

Bestelling betaald, maar nog steeds niet alles binnen

Tijdje geleden bestelling geplaatst voor 160 euro. Gelijk betaald. Volgende dag, niks binnen. Gemaild, omdat het voor een feestje was.toen zijn er jurkjes gekomen, rest was pre-order. Jurkjes waren niet mijn smaak, dus terug gestuurd.inderdaad 7 euro verzendkosten. Nu zijn we een paar weken verder.nog steeds niet alle artikelen binnen en nog steeds geen geld terug van de teruggestuurde artikelen. Mailen en mailen, helaas. Ik vrees dat ik kan fluiten naar mijn 160 euro.

19-06-2017

Leuke webshop

Sinds 2015 bestel al ik bij The Musthaves. Ik hou van kleurtjes, dus meestal slaag ik dan wel bij The Musthaves. Ik mis alleen paarse kleding in de webshop!

Als je iets besteld is het meestal de volgende dag al in huis. Je moet alleen oppassen voor de preorders en anders is het even geduld hebben.

Ik heb ook wel eens wat moeten retouren. Dan vond ik bijv. de kwaliteit van het kledingstuk niet zo best. Ik heb hier nooit problemen mee gehad. Ik vind het alleen jammer dat de klant dan zelf moet opdraaien voor de verzendkosten!

Maar over het algemeen ben ik tevreden over deze webshop!

19-06-2017

Mijn vraagtekens bij dit bedrijf.

Tot op heden slechte ervaringen. Vanaf vrijdag geen contact met de klantenservice te krijgen. Had een foutje gemaakt met bestellen en die bestelling direct geannuleerd. Krijg gisteren een dubbele track en tracé, dus vandaag worden er 2 pakketten geleverd. En wie kan er opdraaien voor retournering? De klant?! Vanwege de ontzettend trage reactie van de klantenservice. Had allemaal niet nodig geweest. Erg jammer! Het product moet wel erg naar mijn zin zijn wil ik hier nogmaals bestellen. Voor de dubbele verzending, ik weiger het pakket aan de deur.

Jason
15-06-2017

Retourbeleid uit 2005

Bestelling en levering was goed. MAAR pas op als er iets mis is. hun retourbeleid is van voor de internet tijdperk. Je kan beter investeren in klantvriendelijkheid dan in een onwerkbare app.

13-06-2017

Altijd het zelfde

Vrijdag een 2 bestellingen geplaatst. Toen de bestelling was afgehandeld zag ik dat 1 artikel pas in de week van 1 juni geleverd zou worden. Er zitten veel kleren bij die ik mee wil nemen op vakantie en 1 juni zijn we al weg. 2e bestelling geplaatst met artiekelen die wel voorradig zijn. Bij bevestig besrelling zie ik dat het nu ineens ook pre orders zijn. Hier een mail achteraan gestuurd met de vraag of ze de kledingstukken die wel op voorraad zijn al op willen sturen. Tot op heden geen reactie. Online chat is nergens te vinden en er is geen telefoonnummer. Het is wachten op reactie. tegen de tijd dat er reactie is en ik hier weer reactie op heb gegeven ben ik al weg op vakantie ben ik bang! Dit schiet niet op en moet sneller kunnen !

07-06-2017

Als je dan ein de lijk (2 weken gewacht) je pakketje binnen hebt is de kleding heel anders dan op de foto's. Lijkt wel alibaba. Ook de kwaliteit. Echt waardeloos! Makkelijk geld verdienen zo. Vraag me af hoe/waar de kleding gemaakt wordt. Service is ook slecht.

06-06-2017

Late levering, slechte service, slecht product!

Ook ik heb eind maart een boho isla bikini besteld bij themusthaves. Had niet gezien dat het een pre-order was, die pas rond 5 mei binnen zou komen. Op 12 mei nog steeds niets gehoord, had al gemaild, verder is er geen klantenservice waar je heen kunt bellen, appen, facebookberichten oid. Kreeg op 20 mei eindelijk reactie dat ik hem uiterlijk de week van 22 mei zou krijgen. 25 mei nog steeds niets vernomen of gehoord, weer gemaild, waar ik nog altijd geen reactie op heb gekregen, erg slecht! Wel de bikini uiteindelijk na meer dan twee maanden wachten binnen gekregen. Wat op de foto mooie kraaltjes leken was gewoon een stuk plastic wat erop zat geplakt. Ik heb de bikini niet eens gepast maar direct (voor 7 euro!) weer terug gestuurd. Super teleurgestelde klant, ik ga hier nooit meer iets bestellen!

03-06-2017

Deze klacht is opgelost

Hele leuke kleren, maar ga niet meer bestellen

Eerste keer 3 dingen besteld van meer dan €75. Na 2 weken nog niet binnen. Mailtje gestuurd want telefonisch zijn ze niet bereikbaar. De bestelling kon niet verzonden worden want 1 artikel was niet op voorraad. Deze zou op de factuur in mindering worden gebracht en verzonden worden. Best slecht dat ze nieg zelf informeren erover. Had gehoopt dat ze me tegemoet kwamen met bijv geen verzendkosten of dergelijks maar helaas. 3 weken na mijn geplaatste bestelling had ik het binnen. Als ik zelf niet had gemaild was het er waarschijnlijk nog niet geweest. Een artikel viel tegen dus retour gedaan. Ook nog 6,95 zelf betalen voor een retour. Toch na half jaar nog keer bestelling gedaan in de hoop dat het goed zou gaan. Maar na 3 dagen nog steeds geen verzendbevestiging gehad. Weer gemaild. Krijg weer te horen dat er een artikel uitverkocht is. Terwijl men deze nu nog steeds in de winkelwagen kan gooien. Maar goed. Het zou die dag nog verzonden worden en de factuurr zou meteen aangepast worden zodat het gewoon zou kloppen. Niet dus. Drie dagen later krijg ik van Klarna een factuur van 3 artikelen. Incl het artikel dat uitverkocht zou zijn. In de hoop dat het er dan misschien toch bij zou zitten wachtte ik af. Maar helaas zat het artikel er niet bij. Ruim week na bestelling was het binnen. En nu kan ik ook nog gaan regelen dat die Factuur wordt aangepast. Gemaild maar in het weekend natuurlijk geen gehoor. Prima. Maar nu moet ik er weer achteraan. Zo irritant dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn en steeds van die standaard mails terugsturen met irritante blije muzieknootjes. Ik hoop dat de factuur snel wordt aangepast. Dan kan ik betalen en bestel ik er nooit meer. Zonde want ze hebben leuke spullen.

01-06-2017

Snelle levering

Ik lees een hele hoop negatieve ervaringen hier bij the musthaves! Ik heb nu zelf 3x wat Besteld en Ben echt super tevreden! Eerste bestelling gedaan om 21:45 de vlg dag om 10:30 kon ik het setje al aan! De andere 2 bestelling waren ook beide super snel binnen een dag! Ik vind het ontzettend leuke Kleding en zal t iig voorzichtig wassen ;) Het enige wat ik jammer vond was dat een dag na mijn bestelling de helft van mijn kleren in de aanbieding was :(

Maar goed ondanks dat dik tevreden!

29-05-2017

Top!

Gister 21:30 besteld en nu al in huis! Topp!

Svenja
26-05-2017

Deze klacht is opgelost

Volgende dag in huis? No way!

Voor 22.00u bestellen volgende dag in huis? NIET DUS! Ik probeer op allerlei manieren contact te krijgen met The Musthaves maar nergens krijg je een reactie. Geen idee wanneer ik mijn spullen krijg en of ik het op tijd krijg. Zo ontzettend slecht dit. Eerste keer en laatste keer dat ik er bestel!

25-05-2017

Pre-order

Een bikini besteld voor de vakantie, maar achter af kom ik er achter dat het een pre-order is. Vraag netjes of het product eerder kon geleverd worden. Dit was niet mogelijk. De bikin zou uit eindelijk geleverd worden in de week van 9 mei. Heel de weem gewacht op een pakketje en niks ontvangen, daarna heb ik een mailtje gestuurd en blijkbaar was er een vertraging, nou lekker dan dat ik daar niet over op de hoogte word gehouden. excuses mail ontvangen en ik zou in de week van 22 mei een track & trace code ontvangen en de bikini zou zo snel mogelijk worden opgestuurd. Het is nou al weer donderdag 25 mei dus bijna weekend en nogsteeds heb ik niks ontvangen. Hopelijk word het snel verstuurd, want ben onderhand wel klaar met dat wachten. Voor mij de eerste en de laatste keer dat ik op deze site iets bestel !

19-05-2017

Waardeloze klantenservice, niets bestellen daar!

Ik heb hier een blouse en een blazer besteld. Na 1x wassen is de blouse gekrompen, hier heb ik de klantenservice over gemaild. In eerste instantie werd mijn klacht serieus genomen en vroegen ze om meer details, foto's etc. Mail terug gestuurd met de benodigde info. Na anderhalve week niks meer gehoord maar weer een mail gestuurd met de vraag of ze mijn klacht in behandeling hadden genomen. Kreeg ik een mail terug met daarin teksten als: de retourvoorwaarden zijn dat je kleding niet mag wassen, nu je dat gedaan hebt kunnen we niks voor je doen, bovendien is de retourtermijn van 14 dagen verlopen dus je kunt het ook niet meer terugsturen. Omdat we het zo vervelend vinden (dit wordt meerdere malen in de mails genoemd) krijg je 10% korting op je volgende aankoop. Daar heb ik dus niks aan, ik wil niks meer bestellen als ze op deze manier met klachten omgaan. Ik ben nu aan het wachten op een reactie, verwacht er niks meer van dus weggegooid geld helaas. Denk dus goed na voor je iets bij dit bedrijf besteld, wat jammer is omdat ze leuke kleding hebben.

13-05-2017

Top!

Regelmatig plaats ik een bestelling bij The Musthaves en ik ben erg tevreden! Super leuke kleding en snelle levering! Nieuwe collectie met hele leuke Musthaves! Ga zeker een bestelling plaatsen met deze items!

12-05-2017

Waardeloze klantenservice

Ik heb hier 2 items gekocht. De volgende dag kreeg ik het al binnen. 1 van de 2 items was kapot. Meteen een mail gestuurd met 2 foto's waarop duidelijk het probleem zichtbaar is. Na 2 dagen krijg ik antwoord of ik een mail wil sturen met foto's waarop het probleem zichtbaar is?! Had ik al gedaan maar vooruit, doe ik het nog een keer. Duurt het weer 2 a 3 dagen voordat ik antwoord krijg. Of ik het product wil opsturen. Prima doe ik dat. Op vrijdag verstuurd en pas een week later krijg ik antwoord dat ze de retourzending hebben verwerkt en dat het tot 2 weken kan duren voordat ik mijn nieuwe item kan verwachten! Serieus?! Als ik iets koop krijg ik het de volgende dag, maar oh wee als er een fout in zit! Het hele proces van klacht aanmelden tot het antwoord we hebben de retourzending verwerkt duurt bijna 2 weken en nu dus weer tot 2 weken voor het nieuwe item opgestuurd wordt. Zo waardeloos! Ook wordt er totaal niet gereageerd op de tekst in mijn mails waarin deze rare gang van zaken al heb gemeld. Nee dan krijg je zo'n standaard knippen-plakken tekst terug die iedereen krijgt bij een kapot artikel. Echt een waardeloze klantenservice!

11-05-2017

Fijne webshop!

Ik bestel regelmatig iets bij The Musthaves en ik heb het altijd super snel binnen! Dat vind ik erg fijn! De collectie is afwisselend zodat je altijd wel iets nieuws kunt vinden. Ideaal als ik een nieuwe outfit nodig heb voor een avondje uit!

Passende oplossing!

Ik had hier een bikini, een broek en twee shirtjes besteld. Helaas had ik later pas op mijn bestelbevestiging door dat de bikini een preorder is. Ik had dus aan musthave uitgelegd dat ik het shirtje en de broek echt erg nodig had i.v.m een feest! Ze hebben de bikini dan uit mijn bestelling gehaald om de broek en de shirts meteen aan mij te kunnen versturen! Had uiteindelijk een super feest met een mooi outfit gehad! THANKS Musthave!

Super leuke trendy kleding

Ik heb mijn garderobe kast inmiddels behoorlijk gevuld met kleding besteld bij the musthaves. Hier ben ik zeer tevreden over!zit lekker en goede kwaliteit!

Besteld en betaald op 5 april, geen levering

Op 5 april een vest besteld (pre-order) dat in de week van 23 april verzonden zou worden. Geen bericht verder. Bij navraag krijg ik een standaard mail dat er vertraging is (jammer dat ik daar niet over geinformeerd wordt maar zelf moet navragen) en het zou week 17 met spoed verzonden worden en ik zou traceercode krijgen. Niets. Weer nagevraagd en een week later weer dezelfde reactie dat het deze week verstuurd zou worden (standaard computer antwoord). Reeds diverse mails gestuurd, geen enkele persoonlijke reactie met antwoord op mijn vraag wanneer het nu definitief geleverd gaat worden. Zeer slechte klantenservice, slechte bereikbaarheid, trage antwoorden. Telefonisch of via chat niet te bereiken. Ik ga maar eens een claim indienen bij Paypal.

Deze klacht is opgelost

Een 'eyecatcher' vol met scheuren.

' De zwarte tuniek heeft een grote '8' die als een echte eyecatcher straalt op de voorkant.'

Nou. en hóé!

Een poosje geleden bestelde ik de 'number sweater'. Nadat ik hem 3 x gedragen had en 1x gewassen (30 graden handwas) ging 'de 8' helemaal kapot. Er zitten allemaal scheuren in.

Ik heb jullie hier 4 mailtjes over gestuurd. Steeds kreeg ik een mailtje terug waarin stond 'hoe ontzettend vervelend' jullie dit vonden, maar verder niks konden doen. Het zou immers niet kapot moeten kunnen gaan dus zou ík wel iets verkeerd gedaan hebben. Eh ?!

Hoewel ik steeds leuke en mooie items voorbij zie komen, begrijpen jullie vast wel dat ik hier niets meer bestel. Ontzettend jammer, maar ik vind jullie afhandeling in deze echt betreurenswaardig.

Meer Themusthaves.nl reviews
Welk cijfer geef jij Themusthaves.nl?