Fashion Musthaves reviews

7.0
Gepke
09-11-2023

Dit bedrijf snapt het.

's Avonds besteld, eind van de volgende dag in huis. Het pakketje is verpakt in een super handige zak die netjes openscheurd zonder iets kapot te maken en rekening houdend met eventuele retour. Het kledingstuk ook nog eens goed en makkelijk verpakt zonder irritante sticker op de scheurrand of iets. En dan is het product ook nog eens helemaal perfect en naar wens. Ik had een teddy gilet besteld en het is gewoon een droom. Ik ben heel blij en ga hier zeker vaker bestellen!

Edith
07-07-2023

Bestelling die ik donderdag nodig had maandag besteld. Met de volgende dag in huis slogan, toch zeker optijd. Maar helaas. Werd donderdag pas bezorgd.

Na een mail hierover een excuus en fijne dag.

Vervolgens vrijdag maar geretouneerd want ja niet meer nodig. Blijkt het pakket opeens verdwenen. Bezorgingsdienst stuurt me naar musthaves en musthaves naar de bezorgingsdienst. Uiteindelijk ik geld en aankoop kwijt.

Geen enkele medewerking, meedenken of tegemoetkoming. Klant is dus de gedupeerde

Edith
05-07-2023

Pakketje (met slechte kwaliteit kleding) dezelfde dag teruggestuurd. Wacht al ruim 3 weken op mijn geregistreerde retour. Alles aangeleverd bij Klarna. Mail gestuurd, zelfde reactie als bij anderen, wel 1000 pakketjes per dag retour in de container (nou dat snap ik wel).

Slechte retour service, waardeloze kwaliteit kleding. Ik bestel hier nooit iets meer!

Marloes
05-07-2023

Ik schrijf normaal geen reviews, maar over Fashion Musthaves wil ik toch wat kwijt. Op 28 juni een berichtje gestuurd dat ik een een kapot broekje heb ontvangen incl. een foto. De volgende dag een mailtje terug met de vraag of ik meer foto's wilde sturen incl. kaartje bevestigd aan het broekje, omdat de leverancier de klacht moet beoordelen. Het defect was al duidelijk te zien op de eerst gestuurde foto, maar prima ik voldoe aan jullie verzoek. Vanaf dat moment geen reactie meer gehad. Meerdere mails gestuurd. Ik heb al betaald voor het artikel. Als ik het artikel op eigen initiatief retour wil zenden betaal ik €5,-. Onterecht aangezien zij een kapot artikel leveren. Mijn inziens is de oplossing simpel: mail een retourlabel, ik stuur het broekje netjes terug en stuur een nieuw broekje op. Ik heb er immers al voor betaald. Waarom moet hier een week overheen gaan? Op jullie socials plaatsen jullie dagelijks content. Dan heb je ook voldoende tijd om je klanten tijdig te woord te staan?

Arja
21-06-2023

Ik heb laatst 2 bestellingen gedaan een jurkje en een t shirt de dag erna jurkjes. De jurkjes waren te wijd heb alleen het t shirt gehouden .heb gemaild of ik dan het ene jurkje bij de andere verpakking in mocht doen dan hoefde ik niet 2x 4.95 te retour betalen en dat was goed. Dus heb ik 1x 4.95 betaald voor retourkosten .ik wou via klarna betalen dus ze hebben alles gecorrigeerd alleen nu moet ik alsnog die 4.95 retour kosten betalen heb al paar keer gemaild er word niet op gereageerd waardeloze website ik bestel hier niks meer.

Marielle
17-06-2023

Koop hier niks! Waardeloze kwaliteit en waardeloze service . Eerst was mijn retour pakketje onvindbaar met als reden we krijgen honderden pakketjes zijn elke dag in een container en dhl heeft die dan al gescand dus we weten niet of jou pakketje er tussen zit . Vervolgens na 4 weken mijn geld terug , echter maar de helft van mijn geld. Totaal geen communicatie over waar de rest van mijn geld is gebleven. Echte oplichterij!

IL
13-06-2023

Ik had mijn review ingetrokken maar ik blijf ondanks hub reactie van mening dat ik de retour procedure te lang vond duren. Betalen voor retour, plus het duurt 2 weken voordat je je geld terug krijgt

Suus
31-05-2023

11 mei mn pakketje teruggestuurd. Tot op de dag van vandaag niets vernomen van ze. Misschien krijg ik op deze manier reactie en mn geld terug. Jammer maar ik ga hier niet meer shoppen.

Sabine
30-05-2023

Ik heb geen bevestiging gehad van mijn bestelling?

Volgens de app heb ik geen bestelling geplaatst?

Contact onmogelijk. In de app zeker niet. En online word ik naar de app ' doorgestuurd'

Misschien middels deze weg?

Ik weet niet waar mijn bestelling is.

Geen mail geen track & trace.

Gelukkig middels klarna deze keer. Die hebben zich wel aan gemeld btw ;)

HELP

Maaike
12-05-2023

Daadwerkelijke product lijkt in de verste verte niet op foto! totaal andere kleur! of iemand is daar kleurenblind of ze lichten de boel op!

Maar wel retourkosten vragen!

Belachelijk!

Mijn advies aan iedereen die dit leest…. Bestel hier niet!

Hc
24-04-2023

Na al deze reviews hield ik mijn hart vast, maar het is prima! Lekker zacht stofje, precies zoals omschreven, na 2 dagen geleverd. Ben erg tevreden!

Marjolein
12-12-2022

Belabberde service, of beter gezegd totaal geen service. Kwaliteit van de kleding valt erg tegen. Ik had een gebreide trui besteld welke €45 was waarbij de mouwen na een paar uur dragen al aanzienlijk korter (en breder) geworden waren. Hier een melding van gemaakt, waarop geantwoord werd met een bericht met als laatste zin 'geen zorgen, hulp is onderweg'. Nou die hulp is keer op keer uit gebleven. Ik moest allerlei soorten bewijs sturen zoals fotos met een meetlint erbij etc. Dit netjes gedaan waarop ook te zien was dat de mouwen een stuk korter waren. Uiteindelijk wordt hier niks mee gedaan, belachelijk aangezien ik die trui maar ongeveer 3 uur aan gehad heb en de kwaliteit dus duidelijk niet is wat je van zo'n trui mag verwachten. Daarnaast een totaal niet meedenkende klantenservice, totaal niet klantvriendelijk.

Saartje
11-10-2022

Vandaag mijn nieuwe bestelling binnen gekregen. Ben eigenlijk wel onder de indruk van de kwaliteit en pasvorm. Aanrader wat mij betreft.

Clenda
16-09-2022

Zeer slechte service

Aantal weken geleden pakket besteld, waaronder 1 broek die gecoat is. Maar mooi weer dus na een week of 2 pas gedragen een korte middag dat het slecht weer was. Mijn vriend dacht achterop een vlek te zien, dus uit gedaan en zoals vermeld op het waslabel met de hand gewassen. Maar bij beter kijken zag ik dat hij niet goed geverft was. Na contact gezocht te hebben kwamen zo'n beetje alle redenen waarom het mijn fout was boven tafel. Ik had een vlek gemaakt, ik was te laat met aangeven dat het artikel niet goed was, ik had het gewassen terwijl het op de handwas moest, ik had het op wat gelegd wat afgaf etc etc. Te schandalig voor woorden. Zelfs op de foto's kun je zien dat het niet goed geverfd is, maar ze blijven bij hoog en laag beweren dat het een vlek is. Ik wilde het ze toesturen zodat ze het met eigen ogen konden zien maar dan krijg ik bijdehand terug dat ik 2x verzendkosten moet betalen en ze er niks mee doen. Ik ga verdere stappen ondernemen

Maud
25-08-2022

Slechte klantenservice. Retourproduct aangemeld, geven van te voren niet duidelijk aan op welke manier je geld terug krijgt. Achteraf informeren en nergens op de site staat de informatie die ze in de mails zetten. De ene keer het ene argument de andere keer het andere argument. Voldoen wettelijk niet aan de eisen.

Daarnaast is de kwaliteit van de kleding slecht.

17-03-2022

Super snel geleverd. 1 dag na de bestelling. top. enkellaarsjes . leuk en mooi

Marloes
26-02-2022

Schandalige klantenservice!

Ik lees op meerdere plaatsen berichten over de uitzonderlijk slechte klantenservice die zich niet aan de wettelijke regels houdt. Ik roep iedereen op om melding te maken bij Autoriteit Consument en Markt en het ODR-platform van de Europese Commissie. Hopelijk wordt The Musthaves dan aangepakt.

Ze houden zich niet aan de wettelijke regels en de klanteservice lijkt het helemaal niets te interesseren.

Byonda
10-11-2021

Waardeloze kwaliteit, pakket retour gestuurd en via track en trace code kan ik zien dat het daar ook is aangekomen. Zit al weken op mijn geld te wachten en ze reageren amper op mijn vraag. Snap niet dat dit mogelijk is in deze tijd. Bestel hier nooit

Nicolet
27-10-2021

Slechte kwaliteit trui.

Na een paar uur dragen vol met rullen.

Een review op trust pilot en een reactie dat ze dit op zullen lossen.

Nou je raad t al ze geven nog steeds geen gehoor.

Koop hier niks. Super slechte kwaliteit en klantenservice!

Tatjana
21-10-2021

Kleiding is ok, maar service is heel slecht. Daarnaast werken er heel onvriendelijke mensen die niet meedenken als er iets mis is gegaan met de zending. Voor terugzending heb ik lebel betaald en afgedrukt. Na 3 dagen kwam mijn pakketje weer terug omdat lebel was kwijtgeraakt. Gebeld weer naar musthaves en situatie uitgelegd en vroeg of ze een nieuwe lebel naar mij konden toe sturen, ze kunnen deze wel bij DHL declareren. Sorry het is jou probleem, zei mw aan de telefoon. Moest naast 4 euro van vorige lebel, 6.75 euro extra betalen. Heel slecht, asociaal en onvriendelijk. Bestel hier nooit.

Meer Fashion Musthaves reviews