20-03-2017

Annulering

Ik had een bestelling gedaan maar wilde deze annuleren. Hierover had ik vorige week een bericht gestuurd maar ik kreeg als reactie dat het pakketje al klaar ligt voor verzending. En om die reden zouden ze de bestelling niet meer kunnen annuleren. De bestelling zou ergens in de komende week pas worden verzonden. Het lijkt mij dus dat ze deze bestelling makkelijk kunnen annuleren. Het is tenslotte nog niet verzonden.

05-03-2017

Leuk cadeau

Leuk cadeau voor me vriendin online besteld. Was snel binnen en ze was er super blij mee

04-03-2017

Te gekke kleding en snelle levering!

Bestelling geplaatst voor 22:00 en de items waren de volgende dag in huis. Super snelle levering! Te gekke items ontvangen en door de goeie en duidelijke omschrijvingen op de website zaten de items perfect. Ik ga er zeker veel plezier van hebben!

Deze klacht is opgelost

Geen statusupdate terwijl spullen vorige week geleverd zouden worden

Op 3 mei een bestelling gedaan van bijna 300 euro. Daar zaten pre-orders bij, de laatste zou in de week van 16 mei geleverd worden dus ik ging ervan uit die week of wellicht de week erna mijn bestelling te mogen ontvangen. Die week geen pakketje, maar ook geen enkel bericht. Op zaterdag 21 mei heb ik een email gestuurd met het vriendelijke verzoek een statusupdate te geven. Ik vond het vooral vervelend dat ik niet even geïnformeerd werd dat de aangegeven leveringsdatum niet gerealiseerd werd. In de automatische ontvangstbevestiging staat dat ze ernaar streven mijn bericht binnen 3 tot 4 werkdagen te beantwoorden. Na 4 werkdagen nog steeds geen bericht. Ik heb bijna 300 euro betaald, mag toch op zijn minst verwachten dat ik geïnformeerd wordt als jullie de aangegeven leveringsdatum niet kunnen halen. Helaas ben ik inmiddels dus een ontevreden klant. Zonde, want eigenlijk had ik al nieuwe setjes op het oog, maar ik zal niet snel nog eens wat bestellen.

Dus... wanneer kan ik eindelijk mijn spullen of tenminste een statusupdate verwachten?

slechte service

hoi ik heb een bestelling bij jullie geplaatst met ordenummer 222203 nog steeds geen verzend bericht ontvangen waar is nu jullie service voor 10 uur besteld morgen in huis en daarbij zie ik vandaag een bericht met 10 procent korting op alles dan moeten jullie dat bij mij ook even aanpassen want artikelen die gekocht zijn en binnen een week in de aanbieding komen moeten daar dan ook onder gelden vind het ook belachelijk dat ik niet telefonisch contact met jullie kan opnemen

ook had ik een jurkje besteld met ordernummer 222203 die was savonds ook nog gewoon direct leverbaar en de volgende dag in 1 keer een pre order weet niet waar jullie mee bezig zijn maar dit is geen zaken doen op deze manier. nog niet een persoonlijk contact met jullie te kunnen opnemen vind ik echt heel vreemd

graag hoor ik daarom zsm wat van jullie

Voor 22.00 besteld=morgen NIET in huid

Veel slechte recensies gelezen, toch een bestelling gedaan gisteren omdat er leuke kleding te koop is en hoe erg kan het zijn?! Voor 22.00 besteld=morgen in huis! Om 20.30 mijn bestelling definitief gemaakt, en nee..ik had geen pre-order bestelling, daar heb ik al bewust op gelet. ..jammer dat er van mijn kant ook geen positief berichtje kan worden geplaatst.

Geen respons, NIKS

Ik dacht een leuke outfit te bestellen, gedaan, snel ontvangen (super dus, dacht ik), was een pre-order. Maar ik vond het toch niet zo... Terug gestuurd na het weekend, met track! Volgende dag geleverd, tot op heden nog NIKS vernomen, inmiddels al een berichtje er achteraan gestuurd, ook niks van vernomen. Ik wil heel graag mijn geld terug (ordernummer 216722)! Zo heb je geen terug kerende/tevreden klant.

Beetje traag

Op 24-8 wat besteld, maar tot op heden is er nog niets verzonden, want ik heb ook nog geen mail met track&trace nummer gezien. Adverteer dan niet met "de volgende dag bezorgd", of zet een product op "niet leverbaar" in de webshop. Maar goed dat we gekozen hebben voor "betaling na ontvangst"..

Deze klacht is opgelost

Na retourzending geen retourbetaling ontvangen

Ruim een maand geleden heb ik een retourzending verstuurd naar Themusthaves.nl
Netjes een mail ontvangen dat de retourzending ontvangen is, maar tot op heden nog steeds geen geld retour!
Een paar dagen later na het ontvangen van de mail dat de retourzending goed ontvangen is heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de retourbetaling kon verwachten.
Op deze mail heb ik antwoord gehad dat het bedrag al teruggestort was op mijn creditcard en dat dit na 3 à 4 werkdagen verwerkt zou moeten zijn.
Na een tijdje weer een mail gestuurd, omdat ik nog steeds geen geld retour had met de vraag of ze even konden kijken naar welk rekeningnummer hun het bedrag hadden overgemaakt, maar volgens de medewerkster kon ze dit niet zijn. Dat lijkt mij nogal vreemd, maar goed.

Afgelopen dinsdag maar weer eens gemaild om door te geven dat ik mijn geld nog steeds niet heb ontvangen, maar nog geen reactie gehad.

Heel jammer dat een bedrijf die zulke leuke kleding verkoopt zo'n slechte service heeft als het over een retourbetaling gaat. Het lijkt mij de normaalste zaak van de wereld dat als je iets retour stuurt ook netjes je geld terugkrijgt. Hopelijk wordt dit nu gewoon netjes opgelost na deze recensie.

Mariska

Brenda

Deze klacht is opgelost

Na foutmelding site twee keer hetzelfde artikel besteld

Na foutmelding site twee keer hetzelfde artikel besteld, 3 minuten daarna gemaild en op Facebook gepost. Een halve dag later krijg ik antwoord dat mijn pakketje al is ingepakt en ik toch twee setjes krijg toegestuurd. Nu kan ik dus op eigen kosten 1 setje terug sturen.

Ze zijn ook telefonisch niet bereikbaar.

Oplichters

20-9 bestelling gedaan, zou de 25 ste op vakantie gaan en wou een item mee als cadeau voor vriendin. Nou blijkbaar pre oder dus pech, na mijn vakantie weer gemaild dat ik van de bestelling afzie omdat ik t anders toch retour zou doen ( want niet mijn maat) krijg ik te horen nee kan niet want staat al klaar om tr verzenden. Prima ik op hun website kijken staat bij mijn order nog in verwerking. Ik weer mailen, reactie van hun vandaag word het pakketje geleverd( 7-10) ondertussen! Nou u raad het al geen pakketje. Krijg ik vandaag als klap op de vuurpijl een email dat er weer iets niet op voorraad is, met de keuze voor een andere kleur oid .. Met andere woorden het wachten kan weer beginnen. Weer gemaild natuurlijk en in afwachting daarop .. Pff doodmoe word ik er van en ondertussen ook al 3 weken mijn geld foetsie omdat hun het slecht voor elkaar hebben. T moge duidelijk zijn dat ik never nooit meer bestel

Retouren raken zoek bij distributiecentrum van The Musthaves

Na meerdere malen contact opgenomen te hebben met The Musthaves wordt er door hen beweerd dat er twee items niet geretourneerd zijn, absolute onzin uiteraard. Zowel een verzendbewijs als uit meerdere eerdere contacten is duidelijk aangegeven wat er geretourneerd is. In eerder contact is aangegeven welk bedrag betaald zou moeten worden en dit is ook netjes en op tijd overgemaakt. Daarnaast is eea ook aangegeven op het bijbehorende handgeschreven retourformulier. Inmiddels al ongeveer twee maanden bezig om dit probleem op te lossen maar inmiddels wordt er opeens beweerd dat er items niet geretourneerd zijn - zeer bijzonder. Ik raad bestellen bij deze webshop absoluut niet aan!

Leuke schoentjes slechte kwaliteit

Ik had een bestelling gedaan van 2 blousjes, horloge en 1 paar schoenen. Was snel verstuurd, maar nadat ik de schoentjes 1x aan had gehad brak een hak. Zocht naar een telefoon nummer vd klantenservice.dat hadden ze niet. Ik kon of mailen of contact formulier invullen. Dus contactformulier meerdere malen ingevuld.na een maand nog geen reactie. Gereageerd op de facebook pagina van the musthaves en kreeg al snel reaktie. via prive bericht vonden ze t sneu maar konden mijn klacht niet vinden . dus ik had foto verstuurd en nogmaals mijn klacht ingediend hun antwoord

(gekopieerd van de prive-chat uit facebook)

HI Ceta,

Bedankt voor je reactie en het sturen van de foto’s. Op de foto’s kunnen wij inderdaad zien dat de hak is losgelaten ???? Ik ga hier direct een melding van maken bij mijn collega's van het distributiecentrum.

Dit vinden wij ontzettend vervelend en en daarom willen wij jou direct een passende oplossing aanbieden:

Graag zouden wij jouw willen adviseren om de Musthave te laten maken bij de schoenmaker omdat dit product gelukkig eenvoudig gemaakt kan worden. Uiteraard zullen wij deze kosten voor rekening nemen met een maximum van €10,- in de vorm van een tegoedcode.

Mocht je zelf handig zijn – of eventueel een buurvrouw/moeder/vriendin- dan kun je het item ook zelf laten maken. In dit geval zullen wij ook de tegoedcode t.w.v. €10,- schenken!

Op deze manier kun je jouw Musthave behouden en hoef je geen retourshandelingen te verrichten. Natuurlijk kun je op deze manier jouw hakken ook het snelst weer aan. ????

Ik hoor graag of we jouw hiermee kunnen verblijden. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Ik heb vervolgens verteld dat zowiezo schoenmaker mij vertelde dat het niet te maken was. En ik wilde gewoon mijn geld terug. Tot nu toe geen reaktie. ik heb alles nog in mn chat staan, foto, schoenen heb ik, aankoopbewijs . Wat willen ze in hemelsnaam nog meer.

Deze klacht is opgelost

Besteld voor 22.00 uur, wel bevestiging, nog steeds niets ontvangen!

Op 29 juni om 15.00 uur besteld (voor 22.00 uur volgende dag in huis) en een ontvangstbevestiging gehad, met bericht dat ik een Track&Trace code zou ontvangen wanneer het verzonden zou worden. Ik heb geen artikelen op pre-order ertussen zitten, dus volgens de voorwaarden werd mijn bestelling z.s.m. verzonden. Op 1 juli een e-mail gestuurd met de vraag waar de code of het pakketje blijft (want ja, voor 22.00 uur he..), volgens de bevestiging binnen 24uur antwoord op mijn mailtje.. Maar nee! Dit is waarschijnlijk ook één keer en nooit weer.

Mila

Geen geld retour

Ik bestel vaak meerdere maten, zodat ik zeker weten altijd het goede heb. Jullie producten ben ik echt tevreden over! Heb alles in een keer betaald met mijn creditcard. De verkeerde maten heb ik aangetekend ( wat al wat kost) retour gedaan. Ik krijg een bevestigingsmail dat de retour ontvangen is, en binnen 5 werkdagen het geld op mijn rekening staat. Het mailtje was 25 mei! Inmiddels is het 14 juni. nog steeds mijn geld niet retour. Vind dit heel erg naar, aangezien in best ook wel voor een groot bedrag heb gehouden. Ik hoop snel wat te horen. Heel vervelend dag jullie niet telefonisch bereikbaar zijn.

Nummer: 2016- 158138

Mvg Mila Nijhuis

Geld retour

Ik heb op 25 mei een bestelling geplaatst bij jullie. Vervolgens kreeg ik mijn bestelling op maandag 6 juni. Ik vond de kwaliteit tegenvallen en toen heb ik het jasje teruggestuurd. Ik zou binnen 14 dagen mijn geld terug krijgen. Helaas moet ik daar nog steeds opwachten! Ik heb al 2 e-mails gestuurd en ik heb nog geen reactie gekregen. Ik ben zeer ontevreden!

Mel

Erg jammer

Op 25-05 een bestelling geplaatst bij the musthaves (voor bijna €300,-, vooraf betaald). Had een artikel dat een pre order was en deze zou in de week van 23-05 binnenkomen. De rest van de week niets meer gehoord over mijn bestelling dus toen heb ik zelf even een contactformulier ingevuld om de status van mijn bestelling op te vragen en of eventueel de pre order (als deze toch nog later binnenkwam) nagestuurd kon worden zodat ik alvast de rest van mijn beselling kon ontvangen. Vervolgens, geen reactie..dus ik probeerde het op facebook. Aan het eind van de dag reactie gehad dat mijn bestelling zsm verstuurd zou worden en dat mijn preorder nageleverd zou worden. Top, dacht ik! Op maandag kreeg ik de track en trace code en dinsdag kreeg ik het pakketje binnen. Tot mijn grote verbazing was dit de pre order die nageleverd zou worden en niet de rest van mijn bestelling.. Vervolgens weer via facebook gereageerd op het bericht, geen reactie.. De volgende dag een nieuw bericht geplaatst op facebook en tot op heden geen reactie..(terwijl er wel op andere berichten gereageerd wordt). Erg slecht dit!

Ik ben er onderhand wel een beetje klaar mee en hopelijk komt mijn bestelling er gauw aan. Ik zal de volgende keer wel 3x nadenken voordat ik bij hun een (grote) bestelling plaats!

03-02-2017

Leuke webshop!

Pluspunten:

- Leuke kleding, accessoires en schoenen - Snelle levering ( voor 22:00 uur besteld, morgen in huis) - Lage verzendkosten - De mogelijkheid tot achteraf betalen - Musthave deals - Goede klantenservice

Minpunten:

- De kwaliteit van de kleding is niet altijd even goed. Sommige kledingstukken ogen wat goedkoop. - Ze zijn niet de aller goedkoopste. Ze bieden bijv. ook wel eens vestjes aan, die bij andere webshops veel goedkoper zijn. - Kledingstukken van een jaar geleden bieden ze een jaar later weer gerust aan. Het gekke is dat het dan nog voor dezelfde prijs is ook. Jammer dat ze het dan niet goedkoper weg doen! - Soms zie je ook wel eens kledingstukken in de sale staan en een paar weken later wordt het weer voor dezelfde oude prijs aangeboden. - Ze hebben ook vaak kortingsacties van 10% korting. Het is jammer dat ze geen hogere kortingen geven.

03-02-2017

Super!

De service en kleding is super, altijd snel een correct antwoord. Een webshop die elke keer weer voldoet aan de hoge verwachtingen!

02-02-2017

Super Service, fijn contact

Mijn halve kledingkast komt bij de Musthaves vandaan, en krijg vaak leuke reacties van mensen over mijn outfit.

Wat ook superfijn is, is dat je ook kan betalen met afterpay. Ook nog nooit problemen gehad met een retour zending.

Wat ik dan ook hieronder lees kan ik me dan ook echt niet voorstellen. Meisjes van de Musthaves ga zo door :)

Lau

Meer Themusthaves.nl reviews
Welk cijfer geef jij Themusthaves.nl?