Ik heb geen bevestiging gehad van mijn bestelling?
Volgens de app heb ik geen bestelling geplaatst?
Contact onmogelijk. In de app zeker niet. En online word ik naar de app ' doorgestuurd'
Misschien middels deze weg?
Ik weet niet waar mijn bestelling is.
Geen mail geen track & trace.
Gelukkig middels klarna deze keer. Die hebben zich wel aan gemeld btw ;)
HELP
Daadwerkelijke product lijkt in de verste verte niet op foto! totaal andere kleur! of iemand is daar kleurenblind of ze lichten de boel op!
Maar wel retourkosten vragen!
Belachelijk!
Mijn advies aan iedereen die dit leest…. Bestel hier niet!
Na al deze reviews hield ik mijn hart vast, maar het is prima! Lekker zacht stofje, precies zoals omschreven, na 2 dagen geleverd. Ben erg tevreden!
Belabberde service, of beter gezegd totaal geen service. Kwaliteit van de kleding valt erg tegen. Ik had een gebreide trui besteld welke €45 was waarbij de mouwen na een paar uur dragen al aanzienlijk korter (en breder) geworden waren. Hier een melding van gemaakt, waarop geantwoord werd met een bericht met als laatste zin 'geen zorgen, hulp is onderweg'. Nou die hulp is keer op keer uit gebleven. Ik moest allerlei soorten bewijs sturen zoals fotos met een meetlint erbij etc. Dit netjes gedaan waarop ook te zien was dat de mouwen een stuk korter waren. Uiteindelijk wordt hier niks mee gedaan, belachelijk aangezien ik die trui maar ongeveer 3 uur aan gehad heb en de kwaliteit dus duidelijk niet is wat je van zo'n trui mag verwachten. Daarnaast een totaal niet meedenkende klantenservice, totaal niet klantvriendelijk.
Vandaag mijn nieuwe bestelling binnen gekregen. Ben eigenlijk wel onder de indruk van de kwaliteit en pasvorm. Aanrader wat mij betreft.
Zeer slechte service
Aantal weken geleden pakket besteld, waaronder 1 broek die gecoat is. Maar mooi weer dus na een week of 2 pas gedragen een korte middag dat het slecht weer was. Mijn vriend dacht achterop een vlek te zien, dus uit gedaan en zoals vermeld op het waslabel met de hand gewassen. Maar bij beter kijken zag ik dat hij niet goed geverft was. Na contact gezocht te hebben kwamen zo'n beetje alle redenen waarom het mijn fout was boven tafel. Ik had een vlek gemaakt, ik was te laat met aangeven dat het artikel niet goed was, ik had het gewassen terwijl het op de handwas moest, ik had het op wat gelegd wat afgaf etc etc. Te schandalig voor woorden. Zelfs op de foto's kun je zien dat het niet goed geverfd is, maar ze blijven bij hoog en laag beweren dat het een vlek is. Ik wilde het ze toesturen zodat ze het met eigen ogen konden zien maar dan krijg ik bijdehand terug dat ik 2x verzendkosten moet betalen en ze er niks mee doen. Ik ga verdere stappen ondernemen
Slechte klantenservice. Retourproduct aangemeld, geven van te voren niet duidelijk aan op welke manier je geld terug krijgt. Achteraf informeren en nergens op de site staat de informatie die ze in de mails zetten. De ene keer het ene argument de andere keer het andere argument. Voldoen wettelijk niet aan de eisen.
Daarnaast is de kwaliteit van de kleding slecht.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Super snel geleverd. 1 dag na de bestelling. top. enkellaarsjes . leuk en mooi
Schandalige klantenservice!
Ik lees op meerdere plaatsen berichten over de uitzonderlijk slechte klantenservice die zich niet aan de wettelijke regels houdt. Ik roep iedereen op om melding te maken bij Autoriteit Consument en Markt en het ODR-platform van de Europese Commissie. Hopelijk wordt The Musthaves dan aangepakt.
Ze houden zich niet aan de wettelijke regels en de klanteservice lijkt het helemaal niets te interesseren.
Waardeloze kwaliteit, pakket retour gestuurd en via track en trace code kan ik zien dat het daar ook is aangekomen. Zit al weken op mijn geld te wachten en ze reageren amper op mijn vraag. Snap niet dat dit mogelijk is in deze tijd. Bestel hier nooit
Slechte kwaliteit trui.
Na een paar uur dragen vol met rullen.
Een review op trust pilot en een reactie dat ze dit op zullen lossen.
Nou je raad t al ze geven nog steeds geen gehoor.
Koop hier niks. Super slechte kwaliteit en klantenservice!
Kleiding is ok, maar service is heel slecht. Daarnaast werken er heel onvriendelijke mensen die niet meedenken als er iets mis is gegaan met de zending. Voor terugzending heb ik lebel betaald en afgedrukt. Na 3 dagen kwam mijn pakketje weer terug omdat lebel was kwijtgeraakt. Gebeld weer naar musthaves en situatie uitgelegd en vroeg of ze een nieuwe lebel naar mij konden toe sturen, ze kunnen deze wel bij DHL declareren. Sorry het is jou probleem, zei mw aan de telefoon. Moest naast 4 euro van vorige lebel, 6.75 euro extra betalen. Heel slecht, asociaal en onvriendelijk. Bestel hier nooit.
Aantal weken terug een groot bestelling geplaatst bij The Musthaves, een aantal items gehouden en de rest retour gestuurd (wat gehouden is betaald)
Ik heb het alleen naar een verkeerde adres gestuurd namelijk by musthaves ja stom inderdaad maar toen ik erachter kwam meteen actie ondernomen en het bedrijf waar het geleverd was hebben mijn pakket meteen doorgestuurd na een betaling van de verzendkosten naar het juiste adres. het pakket is de volgende dag ook gearriveerd bij The Musthaves op 29juni tot op de dag van vandaag is er niets binnen gekomen volgens de klantenservice (we zitten nu op mail 27) terwijl mijn track en trace code aangeeft dat het wel bezorgd is.
Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakkeld en er is een onderzoek gestart bij dhl want ook hun geven aan dat het zeker wel bezorgd is op 29 juni.
Voor mij nooit meer The Musthaves!
4,95 moeten betalen terwijl zij een verkeerde kleur sturen. Belachelijk
De klantenservice was erg vriendelijk en hebben mij erg netjes geholpen. Netjes en ontvangstbevestiging gekregen van de artikelen die ik geretourneerd heb. Ook een aantal leuke kledingstukken kunnen houden omdat ze volgens de omschrijving en foto's juist waren overgekomen.
Ik heb een zere nare ervaring met the Musthaves.
een aantal weken geleden een order geplaats. Hier heb ik een bevestiging van ontvangen. Dus de order opnieuw geplaats. Nu heb ik 2 orders gekregen twv bijna 400. ik ben een paar dagen te laat met retouneren en krijg nu een tegoedbon. ik vind het een hele kwalijke zaak en zal niemand aanraden om hier te bestellen.
Update van 07/05/2021:Hier heb ik geen bevestiging van ontvangen.
Voor €60,- per stuk 2 jurken besteld waarvan de stof in het niets leek op de foto's. Er zit een gouden werkje door de hele jurken heen die zo overheersend is dat je eruit ziet als een wandelende discobal. Het bleek om goedkope Rayon uit India te gaan. In de beschrijving is dit gouden werkje niet benoemd en op de foto's is dit ook niet te zien. Terugsturen kost mij €5,- en daar wil het bedrijf me niet in tegemoetkomen, terwijl ze dat wettelijk verplicht zijn! The musthaves wordt slapend rijk aan het duur verkopen van goedkope stoffen en aan ontevreden klanten. Jammer!
Broek pak besteld. Lengte klopte al totaal niet met het model dus moest de broek tegen betaling zelf korter laten maken.
1 avond het pak aangehad zonder ermee te hebben gezeten. Deed hem uit om hem op te hangen en zag tot mijn verbazing dat de achterkant op 1 bil helemaal gepild was. Vervolgens the musthaves een bericht gestuurd dat ik dit wel erg slechte kwaliteit vind. Kreeg continu alleen maar bericht dat ik er toch echt mee gezeten heb waarschijnlijk wat dus niet waar is en dan nog als je een keer met een broek gaat zitten mag deze niet pillen lijkt mij.
Verder willen ze mij helemaal niet tegemoet komen wat jammer is. Dus een keer nooit meer dat ik hier ga bestellen. De kwaliteit is enorm slecht en de service ook. Dus niet bestellen meiden!
Bestel hier al jaren dameskleding, waaronder jurkjes en topjes. Vrijwel altijd van prima kwaliteit. Sommige items hebben een iets uitgebreider wasvoorschrift, maar dat is ook wel goed te doen.