Anniek
10-12-2017

Nog steeds aan het wachten

Op 23-11 mijn bestelling gedaan van 2 truien alleen nog steeds niets ontvangen! Vorige week een mail gestuurd en het zou deze week mijn kant op komen etc! Alleen is het zo dat ik nog steeds niets ontvangen heb en ze sturen ook niets uit zich zelf en laten je gewoon dood leuk wachten. als je zo lang op 2 truien moet wachten hoeft het niet meer

02-12-2017

Jammer

De kleding ziet er leuk uit maar de prijs/kwaliteit verhouding is slecht. Ik heb 1 set gekocht en w en 1 los shirt en broek bijna 200 euro kwijt. De kwaliteit van de shirts en vest valt erg tegen voor de prijs die je er voor betaald. De broeken zijn wel ok. Ik zou er geen 200 euro voor over hebben gehad. Zeker niet als je er achter komt dat een shirt die al een tijdje op je wensen lijstje heb staan 7 euro goedkoper is bij de coolcat. Het is dat ik de kleding nodig had voor een feestje anders had ik het echt terug gestuurd wat ik normaal eigenlijk nooit doe. Ik vind het al snel prima maar dit viel helaas tegen.

29-11-2017

Snelle levering en leuke kleding!

Al regelmatig hier besteld en tot nu toe altijd tevreden met mijn bestelling. De kleding is in het echt net zo leuk als op de foto! Altijd snel in huis, tenzij je een pre order besteld maar dit staat duidelijk vermeld. Top webshop!

15-11-2017

Slechte klantenservice

Ik had twee bestellingen geplaatst bij ze en hierover zeer ontevreden. De communicatie van de klantenservice is zeer onder de maat. Ze reageren niet goed op de inhoud van je email of maar half. Heel frustrerend.

Daarbij leveren zij mij een ondeugdelijk product, welke ik dan moet retourneren en voor de retourkosten moet opdraaien. Ze willen dan wel een cadeaubon hiervoor aanbieden. Lekker makkelijk. Alsof ik daar ooit nog wat wil kopen.

Ook had ik een bestelling geplaatst van rond de €100 die ik nooit heb ontvangen. DHL meent hem te hebben geleverd bij een winkeltje hier in de straat maar daar hadden ze hem niet liggen. The Musthaves schuift de volledige verantwoording naast zich en kan niets voor mij doen. Terwijl ik er a. niet om gevraagd heb het ergens anders te bezorgen en B. Zij een samenwerking hebben met DHL en niet ik. C. De klant is koning dus ze geloven me maar.

Nu heb ik een groot bedrag af moeten rekenen voor niets!

07-11-2017

Zeer tevreden!

Leuke webshop met goede prijs kwaliteit verhouding. Super snelle levering (voor 22.30 besteld volgende dag in huis!) en leuk dat ze met deals werken dat je meerdere items met korting kunt kopen. Ik ben fan!

05-11-2017

Erg leuke kleding

Bestel regelmatig bij Themusthaves. Kleding is zoals wordt afgebeeld en de pasvormen zijn ook goed. Met name de broeken zijn super door de hoeveelheid stretch. Erg tevreden klant. Groetjes Yvonne G.

03-11-2017

Een tevreden klant

Ik heb meerdere malen via TheMusthaves.nl een bestelling geplaatst en al mijn bestellingen waren steeds netjes op tijd binnen. Ik ga zeker vaker kleding bestellen via deze site!

03-11-2017

Slechte kwaliteit en slechte afhandeling!

In juni oorbellen besteld, waarvan na 4x dragen de kraaltjes spontaan ervanaf vielen. Vervolgens meteen gemaild maar kreeg te horen dat net de garantietermijn van 2 maanden was verstreken en dat ze de oorbellen dus niet terug konden nemen. Wel 'als blijk van service' een korting van 10% wat neerkomt op welgeteld 1,69 euro zodat ik ze zelf opnieuw kon gaan bestellen! En dan heb ik nog niet de verzendkosten waar ikzelf ook weer voor zou moeten opdraaien meegerekend! Vervolgens een mail gestuurd dat ik niet akkoord ga met de korting omdat ze mij een ondeuglijk product hebben verkocht en ik dus recht heb op vervanging. Hier heb ik uiteraard NIKS op teruggehoord. Ze hebben ook geen telefoonnummer en de chat werkt ook niet, lekker makkelijk om zo je klachten af te handelen en je te verschuilen achter een email adres! Dit is géén blijk van service! Echte service zou zijn om ze na het zien van de foto kosteloos om te ruilen en zo je klanten meer waardering te geven. Het kost ze meer om een klant te verliezen dan in dit geval een oorbel om te ruilen en zo de klant tevreden te houden. Maar gezien de rest van de reviews zouden ze failliet gaan als ze alle ondeuglijke producten kosteloos zouden moeten gaan vervangen. Ik koop hier NOOIT meer maar EIS nog wel mijn geld of nieuw paar oorbel terug!

02-11-2017

Zeer tevreden

Vorige week voor het eerst wat besteld bij the musthaves en ik ben zeer tevreden. Netjes optijd geleverd en goede kwaliteit-prijs verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar!

30-10-2017

Voor herhaling vatbaar

Vorige week voor het eerst een bestelling gedaan bij TheMusthaves. Volgende dag ook gelijk geleverd. En exact wat ik er van had verwacht. Ik twijfelde of het jurkje niet te kort zou zijn maar de foto's zijn duidelijk en erg fijn dat er ook in de omschrijving staat wat de afmetingen zijn.

Ik ben zeker van plan vaker te bestellen!

06-10-2017

Beter dan verwacht

Ondanks de slechte reviews een bestelling geplaatst. Ik maakte me zorgen om de levertijd aangezien ik geen track&trace code kreeg (belofte is volgende dag leveren), maar mijn pakje lag netjes de volgende dag in mijn brievenbus en de jurk was van een prima kwaliteit-prijs verhouding. Blij dus!

02-10-2017

Horloge

Vreselijke hulp. horloge na 6 weken lege batterij. koop maar een nieuwe batterij krijg je als antwoord terug. slechte service.

Kim
28-09-2017

Enorm slechte service

Mijn shirtje bleek na 1 keer dagen en wassen niet aan de kwaliteitseisen te voldoen. (Ketting van het shirt kwam los). Daarover een mail gestuurd en ik kreeg als reactie dat ik het zelf kon laten maken en een kortingscode kreeg van 5 euro op mijn volgende aankoop omdat zij geen gedragen kleding zonder kaartjes terug nemen. Heel teleurgesteld en boos. Hier bestel ik nooit meer wat!

15-09-2017

Tevreden

Ik heb na het lezen van een aantal reviews heel erg getwijfeld om iets te bestellen.toch gedaan en ik ben heel erg tevreden.gisteravond om 20.00 uur een broek besteld en vandaag netjes geleverd.past perfect.ook chatcontact gehad met een van de dames en dat ging ook prima.

Kortom.zeer tevreden.☺☺

Matig

Klopt. Nadat deze klacht ingediend was is er direct actie ondernomen.

Deze klacht is opgelost

Geen enkele reactie op bestelling

Bestelling geplaatst en betaald >€100,- Niks ontvangen en geen enkele reactie van de klantenservice. Verschillende manieren geprobeerd, maar alleen computergestuurde antwoorden. Deze zaak is niet te vertrouwen!

23-08-2017

Ten eerste een product dat bij de eerste keer dragen scheurde in de naad. Lang erover moeten doen, maar uiteindelijk het product retour kunnen sturen. Voor het ontvangen van de nieuwe, dien je weer contact te leggen.

Daarna een broek die scheurde in de naad. Deze ook retour gestuurd, met de mededeling dat ik een nieuwe zou krijgen. Nooit een nieuwe ontvangen en de klantenservice is alleen via mail bereikbaar en dan krijg je een automatische mail, waarna je niets hoort. Als je uiteindelijk iets hoort, matcht het antwoord niet met de vraag.

Niet kopen bij dit bedrijf! Betaald de hoofdprijs voor Primark kwaliteit!

Erg traag!

Klacht is idd opgelost, maar het is voor mij geen bedrijf waar ik nogmaals zaken mee zal doen. Mede door het slechte bereik / communicatie en de kwaliteit van kleding.

Deze klacht is opgelost

Mijn vraagtekens bij dit bedrijf.

Tot op heden slechte ervaringen. Vanaf vrijdag geen contact met de klantenservice te krijgen. Had een foutje gemaakt met bestellen en die bestelling direct geannuleerd. Krijg gisteren een dubbele track en tracé, dus vandaag worden er 2 pakketten geleverd. En wie kan er opdraaien voor retournering? De klant?! Vanwege de ontzettend trage reactie van de klantenservice. Had allemaal niet nodig geweest. Erg jammer! Het product moet wel erg naar mijn zin zijn wil ik hier nogmaals bestellen. Voor de dubbele verzending, ik weiger het pakket aan de deur.

Roos

10-08-2017

SLECHTE KWALITEIT

Tijdje geleden een bikini besteld op deze site, een keer gedragen en de beugel is nu al kapot. Mailtje gestuurd (aangezien ze geen telefoonnummer vermelden, erg raar) en kreeg het antwoord dat ik zelf/iemand die ik kende de bikini kon maken.

Terug gestuurd dat ik het niet netjes vind dat ze geen oplossing zoeken, geen mail terug gekregen.

Geen oplossing en nu zit ik met een dure, kapotte bikini.

09-07-2017

Eens maar nooit weer!

Wat een ontzettende slechte service heeft deze webshop! Heel lang getwijfeld om een suede jurkje te bestellen. Waren lang niet op voorraad geweest. Toen ze als pre order binnen kwamen toch de gok genomen en er 2 besteld omdat dit in verhouding goedkoper was en ik vond het moeilijk kiezen tussen alle kleuren. 2x dezelfde maar besteld maar dus 2 verschillende kleuren. Na lang wachten, wat ik van tevoren wist, kreeg ik een week later dan eigenlijk de bedoeling was mijn langverwachte jurkjes binnen. De 1e zat goed en fijn en de kleur was mooi! De 2e was dezelfde maat maar zat totaal anders dan de 1e! Ik had ze op elkaar gelegd, scheelde aan de zijkant ongeveer 2 cm en de onderkant 3 cm qua afmeting, terwijl het dezelfde maten waren. Daarom zat die zo raar! Ik wilde die grotere terug sturen maar het is niet mijn fout dat ik zo'n misvormde jurk binnen krijg! Ik wilde dus geen retour kosten betalen want dit was niet zoals ik had besteld. Na veel gedoe en een bericht met foto op Facebook kreeg ik ineens wel snel reactie terug met een oplossing. Ik zou het geld van de retour eerst zelf betalen en een foto opsturen van de gemaakte kosten en die terug krijgen op mijn rekening. Na een paar weken wachten heb ik inmiddels het geld voor het jurkje terug maar de retour kosten laten nog op zich wachten. Erg jammer dat het allemaal zolang moet duren. dit was voor mij eens en nooit weer bij the musthaves.

Astrid

07-07-2017

Niet verwerken retourzending

Ten eerste belachelijk dat je als klant de kosten van retourzending moet betalen. Ten tweede laten ze je opdraaien voor de kosten van de bestelling die teruggestuurd hebt omdat ze beweren het product niet tetour hebben ontvangen. En verschuilen zich achter de track en trace code. Betalen voor iets wat je niet hebt, te zot voor woorden. NOOIT NOOIT MEER IETS BESTELLEN DAAR.

Meer Themusthaves.nl reviews
Welk cijfer geef jij Themusthaves.nl?