18-10-2017

Slechte kwaliteit en slechte afhandeling!

In juni oorbellen besteld, waarvan na 4x dragen de kraaltjes spontaan ervanaf vielen. Vervolgens meteen gemaild maar kreeg te horen dat net de garantietermijn van 2 maanden was verstreken en dat ze de oorbellen dus niet terug konden nemen. Wel 'als blijk van service' een korting van 10% wat neerkomt op welgeteld 1,69 euro zodat ik ze zelf opnieuw kon gaan bestellen! En dan heb ik nog niet de verzendkosten waar ikzelf ook weer voor zou moeten opdraaien meegerekend! Vervolgens een mail gestuurd dat ik niet akkoord ga met de korting omdat ze mij een ondeuglijk product hebben verkocht en ik dus recht heb op vervanging. Hier heb ik uiteraard NIKS op teruggehoord. Ze hebben ook geen telefoonnummer en de chat werkt ook niet, lekker makkelijk om zo je klachten af te handelen en je te verschuilen achter een email adres! Dit is géén blijk van service! Echte service zou zijn om ze na het zien van de foto kosteloos om te ruilen en zo je klanten meer waardering te geven. Het kost ze meer om een klant te verliezen dan in dit geval een oorbel om te ruilen en zo de klant tevreden te houden. Maar gezien de rest van de reviews zouden ze failliet gaan als ze alle ondeuglijke producten kosteloos zouden moeten gaan vervangen. Ik koop hier NOOIT meer maar EIS nog wel mijn geld of nieuw paar oorbel terug!

06-10-2017

Beter dan verwacht

Ondanks de slechte reviews een bestelling geplaatst. Ik maakte me zorgen om de levertijd aangezien ik geen track&trace code kreeg (belofte is volgende dag leveren), maar mijn pakje lag netjes de volgende dag in mijn brievenbus en de jurk was van een prima kwaliteit-prijs verhouding. Blij dus!

02-10-2017

Horloge

Vreselijke hulp. horloge na 6 weken lege batterij. koop maar een nieuwe batterij krijg je als antwoord terug. slechte service.

28-09-2017

Enorm slechte service

Mijn shirtje bleek na 1 keer dagen en wassen niet aan de kwaliteitseisen te voldoen. (Ketting van het shirt kwam los). Daarover een mail gestuurd en ik kreeg als reactie dat ik het zelf kon laten maken en een kortingscode kreeg van 5 euro op mijn volgende aankoop omdat zij geen gedragen kleding zonder kaartjes terug nemen. Heel teleurgesteld en boos. Hier bestel ik nooit meer wat!

15-09-2017

Tevreden

Ik heb na het lezen van een aantal reviews heel erg getwijfeld om iets te bestellen.toch gedaan en ik ben heel erg tevreden.gisteravond om 20.00 uur een broek besteld en vandaag netjes geleverd.past perfect.ook chatcontact gehad met een van de dames en dat ging ook prima.

Kortom.zeer tevreden.☺☺

Birgit
30-08-2017

Factuur na 8 maanden

In januari 2017 heb ik een aantal kledingstukken besteld. Toen zijn er een aantal kledingstukken retour gestuurd en kreeg ik een aangepaste factuur. Eerst kreeg ik een verkeerde factuur en later een aangepaste, want er was toen die tijd een actie van btw vrij shoppen of iets in die richting. Alles netjes betaald! Nu na 8 maanden, krijg ik ineens een factuur toegestuurd. Ze hadden mij teveel "gecrediteerd". Really?! Of ik alsnog even het bedrag wil betalen. Ik was echt heel erg tevreden over deze webshop. Maar nu echt totaal niet meer. Het kan natuurlijk dat je een verkeerde factuur uitbrengt, maar na 8 maanden? Belachelijk!

Matig

Klopt. Nadat deze klacht ingediend was is er direct actie ondernomen.

Deze klacht is opgelost

Geen enkele reactie op bestelling

Bestelling geplaatst en betaald >€100,- Niks ontvangen en geen enkele reactie van de klantenservice. Verschillende manieren geprobeerd, maar alleen computergestuurde antwoorden. Deze zaak is niet te vertrouwen!

23-08-2017

Ten eerste een product dat bij de eerste keer dragen scheurde in de naad. Lang erover moeten doen, maar uiteindelijk het product retour kunnen sturen. Voor het ontvangen van de nieuwe, dien je weer contact te leggen.

Daarna een broek die scheurde in de naad. Deze ook retour gestuurd, met de mededeling dat ik een nieuwe zou krijgen. Nooit een nieuwe ontvangen en de klantenservice is alleen via mail bereikbaar en dan krijg je een automatische mail, waarna je niets hoort. Als je uiteindelijk iets hoort, matcht het antwoord niet met de vraag.

Niet kopen bij dit bedrijf! Betaald de hoofdprijs voor Primark kwaliteit!

Erg traag!

Klacht is idd opgelost, maar het is voor mij geen bedrijf waar ik nogmaals zaken mee zal doen. Mede door het slechte bereik / communicatie en de kwaliteit van kleding.

Deze klacht is opgelost

Mijn vraagtekens bij dit bedrijf.

Tot op heden slechte ervaringen. Vanaf vrijdag geen contact met de klantenservice te krijgen. Had een foutje gemaakt met bestellen en die bestelling direct geannuleerd. Krijg gisteren een dubbele track en tracé, dus vandaag worden er 2 pakketten geleverd. En wie kan er opdraaien voor retournering? De klant?! Vanwege de ontzettend trage reactie van de klantenservice. Had allemaal niet nodig geweest. Erg jammer! Het product moet wel erg naar mijn zin zijn wil ik hier nogmaals bestellen. Voor de dubbele verzending, ik weiger het pakket aan de deur.

Roos

10-08-2017

SLECHTE KWALITEIT

Tijdje geleden een bikini besteld op deze site, een keer gedragen en de beugel is nu al kapot. Mailtje gestuurd (aangezien ze geen telefoonnummer vermelden, erg raar) en kreeg het antwoord dat ik zelf/iemand die ik kende de bikini kon maken.

Terug gestuurd dat ik het niet netjes vind dat ze geen oplossing zoeken, geen mail terug gekregen.

Geen oplossing en nu zit ik met een dure, kapotte bikini.

09-07-2017

Eens maar nooit weer!

Wat een ontzettende slechte service heeft deze webshop! Heel lang getwijfeld om een suede jurkje te bestellen. Waren lang niet op voorraad geweest. Toen ze als pre order binnen kwamen toch de gok genomen en er 2 besteld omdat dit in verhouding goedkoper was en ik vond het moeilijk kiezen tussen alle kleuren. 2x dezelfde maar besteld maar dus 2 verschillende kleuren. Na lang wachten, wat ik van tevoren wist, kreeg ik een week later dan eigenlijk de bedoeling was mijn langverwachte jurkjes binnen. De 1e zat goed en fijn en de kleur was mooi! De 2e was dezelfde maat maar zat totaal anders dan de 1e! Ik had ze op elkaar gelegd, scheelde aan de zijkant ongeveer 2 cm en de onderkant 3 cm qua afmeting, terwijl het dezelfde maten waren. Daarom zat die zo raar! Ik wilde die grotere terug sturen maar het is niet mijn fout dat ik zo'n misvormde jurk binnen krijg! Ik wilde dus geen retour kosten betalen want dit was niet zoals ik had besteld. Na veel gedoe en een bericht met foto op Facebook kreeg ik ineens wel snel reactie terug met een oplossing. Ik zou het geld van de retour eerst zelf betalen en een foto opsturen van de gemaakte kosten en die terug krijgen op mijn rekening. Na een paar weken wachten heb ik inmiddels het geld voor het jurkje terug maar de retour kosten laten nog op zich wachten. Erg jammer dat het allemaal zolang moet duren. dit was voor mij eens en nooit weer bij the musthaves.

Astrid

07-07-2017

Niet verwerken retourzending

Ten eerste belachelijk dat je als klant de kosten van retourzending moet betalen. Ten tweede laten ze je opdraaien voor de kosten van de bestelling die teruggestuurd hebt omdat ze beweren het product niet tetour hebben ontvangen. En verschuilen zich achter de track en trace code. Betalen voor iets wat je niet hebt, te zot voor woorden. NOOIT NOOIT MEER IETS BESTELLEN DAAR.

23-06-2017

Bestelling betaald, maar nog steeds niet alles binnen

Tijdje geleden bestelling geplaatst voor 160 euro. Gelijk betaald. Volgende dag, niks binnen. Gemaild, omdat het voor een feestje was.toen zijn er jurkjes gekomen, rest was pre-order. Jurkjes waren niet mijn smaak, dus terug gestuurd.inderdaad 7 euro verzendkosten. Nu zijn we een paar weken verder.nog steeds niet alle artikelen binnen en nog steeds geen geld terug van de teruggestuurde artikelen. Mailen en mailen, helaas. Ik vrees dat ik kan fluiten naar mijn 160 euro.

19-06-2017

Leuke webshop

Sinds 2015 bestel al ik bij The Musthaves. Ik hou van kleurtjes, dus meestal slaag ik dan wel bij The Musthaves. Ik mis alleen paarse kleding in de webshop!

Als je iets besteld is het meestal de volgende dag al in huis. Je moet alleen oppassen voor de preorders en anders is het even geduld hebben.

Ik heb ook wel eens wat moeten retouren. Dan vond ik bijv. de kwaliteit van het kledingstuk niet zo best. Ik heb hier nooit problemen mee gehad. Ik vind het alleen jammer dat de klant dan zelf moet opdraaien voor de verzendkosten!

Maar over het algemeen ben ik tevreden over deze webshop!

Jason

15-06-2017

Retourbeleid uit 2005

Bestelling en levering was goed. MAAR pas op als er iets mis is. hun retourbeleid is van voor de internet tijdperk. Je kan beter investeren in klantvriendelijkheid dan in een onwerkbare app.

13-06-2017

Altijd het zelfde

Vrijdag een 2 bestellingen geplaatst. Toen de bestelling was afgehandeld zag ik dat 1 artikel pas in de week van 1 juni geleverd zou worden. Er zitten veel kleren bij die ik mee wil nemen op vakantie en 1 juni zijn we al weg. 2e bestelling geplaatst met artiekelen die wel voorradig zijn. Bij bevestig besrelling zie ik dat het nu ineens ook pre orders zijn. Hier een mail achteraan gestuurd met de vraag of ze de kledingstukken die wel op voorraad zijn al op willen sturen. Tot op heden geen reactie. Online chat is nergens te vinden en er is geen telefoonnummer. Het is wachten op reactie. tegen de tijd dat er reactie is en ik hier weer reactie op heb gegeven ben ik al weg op vakantie ben ik bang! Dit schiet niet op en moet sneller kunnen !

07-06-2017

Als je dan ein de lijk (2 weken gewacht) je pakketje binnen hebt is de kleding heel anders dan op de foto's. Lijkt wel alibaba. Ook de kwaliteit. Echt waardeloos! Makkelijk geld verdienen zo. Vraag me af hoe/waar de kleding gemaakt wordt. Service is ook slecht.

06-06-2017

Late levering, slechte service, slecht product!

Ook ik heb eind maart een boho isla bikini besteld bij themusthaves. Had niet gezien dat het een pre-order was, die pas rond 5 mei binnen zou komen. Op 12 mei nog steeds niets gehoord, had al gemaild, verder is er geen klantenservice waar je heen kunt bellen, appen, facebookberichten oid. Kreeg op 20 mei eindelijk reactie dat ik hem uiterlijk de week van 22 mei zou krijgen. 25 mei nog steeds niets vernomen of gehoord, weer gemaild, waar ik nog altijd geen reactie op heb gekregen, erg slecht! Wel de bikini uiteindelijk na meer dan twee maanden wachten binnen gekregen. Wat op de foto mooie kraaltjes leken was gewoon een stuk plastic wat erop zat geplakt. Ik heb de bikini niet eens gepast maar direct (voor 7 euro!) weer terug gestuurd. Super teleurgestelde klant, ik ga hier nooit meer iets bestellen!

03-06-2017

Hele leuke kleren, maar ga niet meer bestellen

Eerste keer 3 dingen besteld van meer dan €75. Na 2 weken nog niet binnen. Mailtje gestuurd want telefonisch zijn ze niet bereikbaar. De bestelling kon niet verzonden worden want 1 artikel was niet op voorraad. Deze zou op de factuur in mindering worden gebracht en verzonden worden. Best slecht dat ze nieg zelf informeren erover. Had gehoopt dat ze me tegemoet kwamen met bijv geen verzendkosten of dergelijks maar helaas. 3 weken na mijn geplaatste bestelling had ik het binnen. Als ik zelf niet had gemaild was het er waarschijnlijk nog niet geweest. Een artikel viel tegen dus retour gedaan. Ook nog 6,95 zelf betalen voor een retour. Toch na half jaar nog keer bestelling gedaan in de hoop dat het goed zou gaan. Maar na 3 dagen nog steeds geen verzendbevestiging gehad. Weer gemaild. Krijg weer te horen dat er een artikel uitverkocht is. Terwijl men deze nu nog steeds in de winkelwagen kan gooien. Maar goed. Het zou die dag nog verzonden worden en de factuurr zou meteen aangepast worden zodat het gewoon zou kloppen. Niet dus. Drie dagen later krijg ik van Klarna een factuur van 3 artikelen. Incl het artikel dat uitverkocht zou zijn. In de hoop dat het er dan misschien toch bij zou zitten wachtte ik af. Maar helaas zat het artikel er niet bij. Ruim week na bestelling was het binnen. En nu kan ik ook nog gaan regelen dat die Factuur wordt aangepast. Gemaild maar in het weekend natuurlijk geen gehoor. Prima. Maar nu moet ik er weer achteraan. Zo irritant dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn en steeds van die standaard mails terugsturen met irritante blije muzieknootjes. Ik hoop dat de factuur snel wordt aangepast. Dan kan ik betalen en bestel ik er nooit meer. Zonde want ze hebben leuke spullen.

01-06-2017

Snelle levering

Ik lees een hele hoop negatieve ervaringen hier bij the musthaves! Ik heb nu zelf 3x wat Besteld en Ben echt super tevreden! Eerste bestelling gedaan om 21:45 de vlg dag om 10:30 kon ik het setje al aan! De andere 2 bestelling waren ook beide super snel binnen een dag! Ik vind het ontzettend leuke Kleding en zal t iig voorzichtig wassen ;) Het enige wat ik jammer vond was dat een dag na mijn bestelling de helft van mijn kleren in de aanbieding was :(

Maar goed ondanks dat dik tevreden!

Meer Themusthaves.nl reviews
Welk cijfer geef jij Themusthaves.nl?