Moda Muchacha reviews

Lid

Recente Moda Muchacha ervaringen

Noah
13-10-2021

Nette e-mail ontvangen met uitleg, boden mij verschillende oplossingen en heb nu gekozen voor een nieuw pakket. Ook dit is nu ontvangen. Ondanks dat het lang duurde en ik even dacht dat het niet kloppend was heeft dit bedrijf zicht toch met moeite weten te herstellen. Mijn complimenten en hopelijk zijn jullie snel door chaos heen. Groet Noah

Cassandra
13-10-2021

Ben al vanaf februari bezig mij. Geld terug te krijgen voor en pak wat ik nooit gehad heb,reageren niet op mails of berichten niks! koop hier niks! slecht zaak slechte afhandeling!

Samantha
09-10-2021

Na hier een revieuw te hebben geplaatst werd er een algemeen bericht geplaatst dat ze tot 1 oktober de tijd nodig hadden. Inmiddels 9 oktober en geen persoonlijk beri ht ontvangen, geen geld terug en ook geen pak. Heb echt veel geduld maar ben er klaar mee. Heb alle gesprekken nog bewaard. Heb ik deze maand (oktober 2021) mijn geld niet terug dan doe ik aangifte. Voor hun is dat bedrag misschien peanuts. Ik leef van leefgeld voor mij is het bijna een week eten met 2 kinderen.

Pien
02-10-2021

Na mijn klacht stond er dat ze contact met mij zouden opnemen, nooit gedaan. Wil mn geld gvd terug!

Nathalie
01-10-2021

Niet bestellen! Oplichters! Al een jaar op mijn geld aan het wachten maar niets!

Cheryl
Cheryl
01-10-2021

Ik heb in maart een huispak besteld maar die was niet meer leverbaar zoals alles wat ze op hun nepsite hebben staan🤔 Ik mocht wat anders uitkiezen dus ik dacht oke het moet maar dus een jas besteld maar ook niet meer leverbaar ofcource 😂 En je geld terug krijgen ho maar. Stelletje stakkers 🤮

Mariette
26-09-2021

Al drie keer is beloofd mijn geld van 25 euro terug te storten.

Tot dikke discussies aan toe waarbij Moda Muchacha wel vindt dat 25 euro meevalt.

Wat kunnen zij in mijn portemonnee kijken?

Hoewel ik elke keer netjes ben gebleven en om mijn geld vroeg, kreeg ik dingen naar mijn hoofd als "je moet wel even normaal praten".

Schan-da-lig hoe zij omgaan met klanten.

Jullie mogen je kapot schamen, echt!

Ik heb zelfs van dit louche bedrijf een screenshot van een nep-overschrijving gehad.

Hoe laag kan je zinken.

Ik wacht dus nog steeds op mijn geld.al vanaf april.

Chay
17-09-2021

Dit bedrijf neemt iedereeen in de maling.

Bestel hier nooit iets!

Cynthia
16-09-2021

Derde review hier!

Weer om order nummer gevraagd en weer hoor je niets! En weer 2 weken voorbij. Harteloos bedrijf. Nemen alleen maar mensen in de maling.

En als je zeg dat het oplichters zijn worden ze nog kwaad ook! 🤣

Priscilla
Priscilla
14-09-2021

Na hier een review schrijven had ik een reactie gekregen.

Weer contact met hun opgenomen.

Daarna nooit meer wat gehoord

Je krijgt niks binnen en je geld niet terug

09-09-2021

Geen geld, geen product

Afgelopen februari heb ik een bestelling gedaan voor een broek. Paar weken later kreeg ik een melding dat de huispakken uitverkocht waren en niet geleverd kon worden. Wat al vrij raar is als het om een broek gaat.

Toen gekozen voor de optie geld terug. Na ongeveer 5 mailtjes later met verontschuldigingen en valse beloftes nog steeds geen geld of broek gezien.

Bij het begin stond ik er nog voor open om met ze mee te denken, maar nadat dit een paar keer misbruikt is ben ik er klaar mee.

Niet bestellen!

Cynthia
08-09-2021

Zeer slechte webwinkel

Na eerdere communicatie en een aangifte via de politie een paar maanden geleden was er opeens een reactie dat ze het wilde oplossen. Tot heden nog niks opgelost en wacht ik nog steeds op mijn €46,95.

2e aangifte gaat denk vanavond maar de deur uit.

Julia
07-09-2021

SLECHT SLECHT SLECHT

Nooit meer iets bestellen hier. Ik heb niks ontvangen, geen geld terug en steeds maar loze beloftes.

Hoe triest om op deze manier mensen hun geld af te troggelen.

06-09-2021

Bestel hier NOOIT!

Vanaf maart al bezig met bestellingen binnen krijgen en of geld terug. Steeds het zelfde mail ontvangen met keuzes en dat het allemaal moeilijk is. Een vriendin heeft dezelfde ervaring en wacht al sinds maart op iets van gehoor. Ze leveren niks, geven geen geld terug of na maanden pas en reageren amper ergens op. Nooit iets bestellen hier!

Ine
30-08-2021

Nep bedrijf! Te slecht voor woorden

In februari bestelling geplaats, maar zoals je al weet niets gekregen. Gekozen voor nieuwe spullen en extra geld bijgelegd en weer niets. Dit bedrijf is hartstikke nep. Eerder een review geschreven en toen kreeg ik een appje en zijn er een aantal keer loze beloftes gedaan. Daarna reageren ze niet meer. Niemand moet hier kopen en ik wil gewoon mijn geld terug!

Linda
29-08-2021

Daar ben ik weer

Na 3x berichten ben ik er weer!

waar blijft het geld van de betalingsregeling die jullie hebben afgesproken met mij? van de 46 euro 2x10 gekregen. de 20ste is al ff geweest. graag nu in een keer betalen. joeëeeeee

Whitney
27-08-2021

Maanden valse beloftes! Terugbetaling geëist!

Maanden al valse beloftes, incassobureau ingeschakeld en ook daarbij geweigerd. Ik wil mijn geld terug, puur uit principe. Niet leveren is terugbetalen.

Vreselijk hoe er met mensen wordt opgegaan. Diverse meldingen gemaakt, politie is op de hoogte. Walgelijk!

Ys
22-08-2021

Oplichting!

M’n moeder heeft een half jaar geleden een setje besteld. Vrij vlug mail dat t niet leverbaar is en dat we wat anders uit mochten zoeken of geld terug. Gekozen voor laatste.

Vele mails verder met elke keer n andere smoes. Onwerkelijk dat dit bestaat. Afschuwelijk zelfs.

Koop daar niet!

Marjan
Marjan
22-08-2021

Geen geld terug, geen bestelling ontvangen

Jammer in maart wat besteld. Nooit wat ontvangen. Al tig keer mn geld terug gevraagd maar weinig tot geen gehoor. Je zou denken als je een levering niet na kan komen lost het netjes op met geld terug storten maar nee hoor.

Melissa
20-08-2021

Wacht al vanaf maart op mijn geld

In maart een huispak besteld en heletijd aan het lijntje gehouden met dat het pak eraan komt. Vervolgens is het pak niet meer leverbaar en zou ik in de week van 2 aug een mail ontvangen met wanneer ik mijn geld terug krijg. Nu nog steeds geen mail en geen geld? ik kan alleen hun via mail bereiken en heb inmiddels alweer 5 mails gestuurd waar niet op word gereageerd super irritant. Ik wil mijn geld terug

Meer Moda Muchacha reviews