Moda Muchacha reviews

11-03-2022

Oplichters. Nooit iets bestellen

Masa
22-02-2022

Oplichters! Ook vorige jaar in februari iets besteeld nooit ontvangen. Aangiften gedaan bij politie in april maar helaas van hud nog niets gehoord. Probeer jullie ok aangifte doen tegen de oplichters!

Kelly
29-01-2022

Grote oplichters zijn het! Eigenlijk moeten we een asnklacht indienen. bijna allemaal hetzelfde. niet voorradig, excuses, tegoedbon, oplichters! Je ontvangt nooi iets!

Julia
06-12-2021

Nooit iets kopen!

Wat een ellende, allemaal beloftes en niks nakomen.

Kleding besteld in maart, nooit ontvangen en ook geen geld terug gehad.

Aranea
25-11-2021

Dieven zijn het!

Zelfde verhaal iets besteld en nooit ontvangen.

Geld uiteraard ook niet terug.

Heb diverse mails gestuurd en zelfs tikkies.

NOOIT iets bestellen daar!

Zelfs overwogen er heen te gaan. Om mijn geld te gaan halen. 🤬

Felicity
25-11-2021

Ik heb een bestelling gedaan, nooit geleverd, want was niet beschikbaar. Na ruim een jaar mailen nog steeds mijn geld niet terug! Waardeloos!

20-11-2021

Eerder al een review geschreven. Even was er hoop, maar helaas. Ik wacht al maanden op mijn geld.

Na het schrijven van de vorige review kreeg ik direct mail, met goed nieuws., ze willen mijn klacht oppakken. Even bestelnummer opgeven en afwachten., 2 weken later, nog niks. Wat een ongelooflijk slecht bedrijf. Is er niemand die zoiets uit de lucht kan halen?

Mensen met een kleine knip zo benadelen. Schaam jullie diep bij Moda Muchacha.

Janine
09-11-2021

Oplichters!

Maart 2021 een huispak besteld maar deze was niet leverbaar. Na een hele tijd niets te horen kreeg ik maar een tegoedbon. Deze tegoedbon ingezet maar ook dit product was niet leverbaar. Na meerdere mailtjes gestuurd waarop ik ook geen reactie heb gekregen ga ik nu andere stappen ondernemen.

Maria
09-11-2021

Pak besteld in februari 2021, niet binnen gekregen omdat het niet leverbaar was.

In juni nog contact met ze gehad en zou mijn geld binnen 8 weken ongeveer terug krijgen.

Niks ontvangen en niks meer van ze gehoort, mijn mails worden genegeerd!

06-11-2021

Zoals de vele verhalen die al zijn geschreven heeft mijn dochter ook huispakken besteld. Niet leverbaar. 2 opties gekregen, waarna ze geld terug wilde. Zoals anderen ook in de week van 2 augustus een mail beloofd met de datum dat het geld werd gestort. Tot op heden niets. Schaamteloze dieven zijn het. Pas op iedereen! Je wordt beroofd van je zuurverdiende centen. Ik ga me nu braden op vervolgstappen.

Charlotte
03-11-2021

Vanaf april wacht ik op mijn geld terug. Na 5 betaaldatums met hun afgesproken te hebben nogsteeds geen geld terug. Ik denk dat we allemaal onze klachten moeten bundelen, want ze negeren je compleet op dit moment! Hoger opzoeken met deze oplichters!

Katja
21-10-2021

Ik wacht ook al MAANDEN op 25.00 terug van hun! Destijds een huis pak besteld die niet meer te leveren was , maar geen reactie meer gehad! SCHANDALIG gewoon dit! 😡😡😡😡😡😡😡😡

Jessy
20-10-2021

Ook ik naast vele anderen een pak besteld vorig jaar wat niet meer leverbaar was. Heel veel geleur om contact te krijgen en na vele maanden verder contact gehad met lotte via de watts app.

Veelbelovend zou ze me helpen en uiteindelijk iets anders besteld en naar een paar euro bijbetaald.

Eenmaal gekregen veel te klein en niet zoals omschreven.

Ik kon het volgens lotte terug sturen en zou alle geld incl wat ik nog moest betalen om te retourneren.

Nooit meer iets gehoord. Lotte reageer niet maar is wel online en van moda muchacha op de mail ontbreekt ook ieder spoor.

Weg geld en weg vertrouwen in de onlineshopping. Waardeloos!

Ik werk hard voor mijn geld en heb er recht op. Kun je van hun niet zeggen!

Shirley
19-10-2021

In maart iets besteld, wat geleverd zou worden in 10 dagen. Werd steeds opgeschoven en uiteindelijk geannuleerd. Ik kreeg de optie geld terug of een tegoedbon voor iets anders. Ik koos voor mijn geld, maar werd helaas voor mij beslist dat ik een tegoedbon zou krijgen. Nu heb ik de tegoedbon gebruikt, nog eens 5 euro extra moeten betalen voor verzending en is dit ook niet leverbaar. Tot heden contact proberen te zoeken, maar geen gehoor. Echt schandalig.

Noah
13-10-2021

Nette e-mail ontvangen met uitleg, boden mij verschillende oplossingen en heb nu gekozen voor een nieuw pakket. Ook dit is nu ontvangen. Ondanks dat het lang duurde en ik even dacht dat het niet kloppend was heeft dit bedrijf zicht toch met moeite weten te herstellen. Mijn complimenten en hopelijk zijn jullie snel door chaos heen. Groet Noah

Cassandra
13-10-2021

Ben al vanaf februari bezig mij. Geld terug te krijgen voor en pak wat ik nooit gehad heb,reageren niet op mails of berichten niks! koop hier niks! slecht zaak slechte afhandeling!

Samantha
09-10-2021

Na hier een revieuw te hebben geplaatst werd er een algemeen bericht geplaatst dat ze tot 1 oktober de tijd nodig hadden. Inmiddels 9 oktober en geen persoonlijk beri ht ontvangen, geen geld terug en ook geen pak. Heb echt veel geduld maar ben er klaar mee. Heb alle gesprekken nog bewaard. Heb ik deze maand (oktober 2021) mijn geld niet terug dan doe ik aangifte. Voor hun is dat bedrag misschien peanuts. Ik leef van leefgeld voor mij is het bijna een week eten met 2 kinderen.

Pien
02-10-2021

Na mijn klacht stond er dat ze contact met mij zouden opnemen, nooit gedaan. Wil mn geld gvd terug!

Nathalie
01-10-2021

Niet bestellen! Oplichters! Al een jaar op mijn geld aan het wachten maar niets!

Cheryl
01-10-2021

Ik heb in maart een huispak besteld maar die was niet meer leverbaar zoals alles wat ze op hun nepsite hebben staan🤔 Ik mocht wat anders uitkiezen dus ik dacht oke het moet maar dus een jas besteld maar ook niet meer leverbaar ofcource 😂 En je geld terug krijgen ho maar. Stelletje stakkers 🤮

Meer Moda Muchacha reviews