Moda Muchacha15 ervaringen

Merel
Merel
18-04-2021

Pak besteld nooit geleverd

Heb 23 maart een pak besteld netjes afgerekend en hij zou 10 april komen. Ik zou binnen 48uur een track en trace code krijgen natuurlijk niks ontvangen daarna een mail gekregen van moda muchacha dat het pak onderweg zou zijn en ik voor 00.00 uur s'nachts de track en trace code zou krijgen maar je raad het al die kwam weer niet! Ze reageren ook zeer slecht op emails. Ik bestel hier echt nooit meer iets!

Kimberly
Kimberly
18-04-2021

Nog steeds niets ontvangen

Midden feb iets besteld. Nog steeds niet binnen! Meerdere mails verstuurd! Alleen een antwoord gehad dat ze het gingen oppakken en ik binnen 2 dagen antwoord zou ontvangen.
Een telefoonnummer is er niet!

Hamstra
17-04-2021

Snelle service items te groot goed retourproces

Snelle service met leveren en ook via de klantenservice. Bestelling was te groot maar kon het ruilen pakket met een aantal dagen binnen dit zit wel goed. Mooie spullen

Moda
17-04-2021

Tevreden en goede kwaliteit!

Kwaliteit was goed en tevreden over de service en bezorging

Sylvia

Goede service!

Super nette service pakket snel binnen heel tevreden . Toppers

Dorian

Snel ontvangen mooie pakken

Snel ontvangen en mooie pakken

Lincey
Lincey
Deze klacht is opgelost

Slechte service

Slechte service. Eind gefebruari wat besteld. Het zou begin maart al komen maar dat werd veranderd naar begin april. Nu heb ik het nog steeds niet ontvangen. Ze komen hun afspraken niet na.

Lotte
Deze klacht is opgelost

Te slecht voor woorden

Op 9 februari een pak besteld. Een aantal keren gemaild er werd steeds gezegd het komt dan en dan. Uiteindelijk na 6 weken hey komt niet meer en je krijgt een tegoedbon. Ik heb ze gemaild dat ik dan mijn geld terug wil. Ze geven aan dit te doen maar helaas na meer dan 2 maanden nog geen geld terug. Inmiddels reageren ze ook nergens meer op. Ik zou hier nooit en te nimmer meer iets bestellen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Sandra
15-04-2021

Service is goed en snel geleverd

Service is goed en pakket was snel geleverd

Eline

Leuke bikini ontvangen

Vandaag mijn glitterbikini gehad. De maat zit perfect, ik heb een code gehad met korting voor een volgende bestelling en ga nu ook een andere kleur bestellen aan te raden.

Shauni

Mooie badkleding

Zondag een jurkje en bikini besteld, kwam vandaag binnen. Hele leuke items en zitten echt perfect!

Nicole
15-04-2021

Zeer slecht bestel er niet

Zeer slecht bedrijf pak was niet leverbaar prima kan na 6 weken hoorde we dat pas mailen reageren ze niet op telefonisch niet bereikbaar uiteindelijk een tegoedbon nee wil het geld terug na weer 6 weken verder nog steeds niks terug mensen bestel daar niks komt ook nog eens van aliexpress kan je het beter zelf bestellen

Moda Muchacha heeft Nicole een privebericht gestuurd.
Danielle
14-04-2021

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden. Foto's kwamen overeen met de werkelijkheid.

Yvonne
13-04-2021

Tevreden

Tevreden over dit bedrijf. Artikel was niet heel netjes verpakt dit kan beter in het vervolg. Verbeterpunt.

Dionne
13-04-2021

Snel geleverd!

Snelle levering van mijn bestelde bikini van afgelopen zondag, zit helaas niet helemaal naar wens, maar begreep via messenger dat ruilen erg gemakkelijk ging dus heb zojuist een maat groter besteld en die komt deze week bij mij binnen. Ik ben dus nog niet tevreden over het product maar zeker te spreken over te service!

Cindy
12-04-2021

Broek besteld bij Modamuchacha

Op 8 maart een broek besteld via Modamuchaha, nu al meer dan een maand verder en helaas nog altijd mijn pakketje niet mogen ontvangen. Terwijl ze adverteren met 9 dagen levertijd. Voor mij dus de EERSTE en LAATSTE keer dat ik hier iets bestel!

Suusje
09-04-2021

Leuke kleding service top

2 huispakken besteld dit waren naleveringen. Goed contact per email gehad en uiteindelijk huispakken voor de aangeven datum in huis. Kwaliteit was niet extreem goed maar voor dit geld was de prijs kwaliteits verhouding goed.

Welk cijfer geef jij Moda Muchacha?