Moda Muchacha93 ervaringen

Janneke
25-07-2021

Geen levering, wel betaald

In feb 2021 een huispak besteld en deze is niet geleverd omdat er problemen zouden zijn met de leverancier.
Na de mail hierover te hebben ontvangen ook een voucher ontvangen incl 10 euro extra shopping tegoed om te besteden in de webshop. Na deze voucher verzilverd te hebben en een bijbetaling eind april een nieuwe bestelling geplaatst. Tot op heden geen levering ontvangen en 60 euro kwijt ( orderwaarde dus 70 euro). Tevens een paar keer via mail en Instagram contact gehad maar nog steeds niet geleverd gekregen en verder contact ontbreekt al vanaf eind mei.
Ik zou heel graag de spullen alsnog geleverd krijgen, of het geld terug, of andere items uitzoeken.
Echter vrees ik dat er geen oplossing komt en geen verder contact omdat reactie uitblijft. Ennio Instagram geen verdere posts na 23-04 en FB pagina intussen leeg is.
Er is geen telefoon nummer bekend dus telefonisch contact ook niet mogelijk.

Annelet
Annelet
25-07-2021

Bestel hier nooit wat

Al vanaf januari bezig, maar nog steeds niks!
Ondertussen aangifte gedaan en gelukkig zijn er meerdere die dat gedaan hebben, waardoor er echt werk van gemaakt word.

24-07-2021

Niet bestellen. 1 groot drama

Bestel hier nooit wat ze beloven je gouden bergen maar verzenden niets!

Renate
22-07-2021

En maar beloven !

Sinds februari al bezig met hun.
Bestelling gedaan maar telkens ging het mis , nu al maanden wachten op mijn geld, ze komen elke keer met nieuwe beloftes via whatsapp,
In mei bericht gehad dat het geld er binnen 30 dagen op zou staan. Nou niets ontvangen natuurljjk, weer geappt , toen kreeg ik te horen dat ze met de laatste verwerking bezig waren . Pffff .18 juni weer een whatsapp dat ze bezig waren met de verwerkingen,
5 juli weer een whatsapp dat ze bezig waren met de betalingen en binnen 24 uur moest het erop staan! Nou niet dus .en toen een bericht dat ze aan het verhuizen waren.en sinds dien zoveel whatsappies gedtuurd maar word niet meer op gereageerd! Zijn echt oplichters en maar beloven 😡

Linda
16-07-2021

Betalingsregeling

Oke ben ik weer. Vanaf maart geen geld. Allemaal zielige verhalen. Mijn begrip is nu echt op. Zelfs een betalingsregeling van 10 euro per maand komen ze niet na. Kun je het voorstellen dat ze geen 10tje per maand kwijt kunnen? Ze zijn nu aan het verhuizen dus maandag pas weer contact. Ik ben benieuwd hoe snel ze hierop WEL reageren.

Mandy
Mandy

KLACHT NUMMER 3

Ik zou wederom mijn geld terug krijgen op 5 juli, nadat daarvoor al 8 andere datums waren afgesproken. Uiteraard niks ontvangen, nu krijg ik ineens ook nergens antwoord meer op. Ben al vanaf maart bezig. Ik heb aangifte gedaan en ik raad iedereen aan hetzelfde te doen. Het zijn gewoon vieze oplichters!

Michelle
15-07-2021

ZEER SLECHT. IK RAAD HET AF.

Vanaf maart al bezig met bestellingen binnen krijgen en of geld terug. Steeds het zelfde bericht ontvangen met keuzes en dat het allemaal moeilijk is. Een vriendin heeft dezelfde ervaring en wacht al sinds maart op iets van gehoor. Ze leveren niks, geven geen geld terug of na maanden pas en reageren amper ergens op. Nooit iets bestellen hier!

Elise

Tevreden klant

Na een klacht via de mail heb ik uiteindelijk een goede oplossing gehad via WhatsApp. De dame stond mij vriendelijk te woord. Volgens afspraak de betaling retour gehad op de rekening.

Sharon
13-07-2021

Loze boftes!

Dit is mijn 2e klacht, zogenaamd telkensterug betalingen en valse beloftes.
Maar wel vragen of mijn klacht van deze site af kan daarna
No sorry! im not sorry
Belachelijk hoe er met mensen wordt omgegaan en toch telkens om begrip vragen, ik heb veel gedult maar wachten op iets wat vanaf januari al bezig is?!

Julia
13-07-2021

Niks ontvangen na maanden

Nog steeds niks, maanden wachten, willen mijn klacht zogenaamd in behandeling nemen maar doen niks. Ik ben het helemaal zat en ga een advocaat inschakelen. Zijn er nog meer mensen die met me mee willen doen? Stuur me even een berichtje, dan pakken we het samen aan

12-07-2021

Vervelende ervaring naar goede ervaring

Modamuchacha heeft alsnog na wat problemen met de levering mijn pakket opgestuurd, er zat een extra item bij die ik in overleg heb uitgezocht alles zat goed.

Uiteindelijk een goede ervaring en tevreden!

Suzy
Suzy
12-07-2021

Nog steeds het geld niet terug

Ze beloven om terug te storten maar er komt maar niets
Ook via messenger een bericht gestuurd en dan zeggen ze stuur e mail met urgent
Maar daar ook helemaal geen antwoord op terug gekregen

Charissa
Charissa
11-07-2021

Het is een 1 nog niet eens waard.

Wat een k.t bedrijf. Al maanden met ze bezig om geld terug te krijgen of een tegoedbon. Al weken worden er weer beloftes gemaakt dat er een pakketje m'n kant op komt en vervolgens wordt je keihard genegeerd
Hier niks kopen! Het zijn gewoon oplichters met hun loze beloftes. Wordt tijd dat ze helemaal stoppen met die zogenaamde toko van ze.

Joy
09-07-2021

Nog steeds geen geld terug!

Na zoooolveel beloftes nog steeds mijn geld niet terug. Maaaanden geleden wat besteld en meerde malen is er beloofd geld terug te storten. Elke keer weer excuses waarom het niet gelukt is. Wel elke keer netjee contact vis whatsapp maar helaas nog steeds géén geld! ik wil nu mijn geld terug!

Seda
Seda
07-07-2021

Beloftes

Ze maken heel veel beloftes maar komen ze niet na.
Na 24 uur moet het geld op mijn rekening staan.
Dit waren woorden van hun.
Zoals gewoonlijk valse beloftes, dus nog steeds GEEN geld terug.

Roxanne
06-07-2021

Uiteindelijk na gezamenlijk overleg en contact netjes mijn geld terug gekregen! het heeft even geduurd maar desondanks ben ik wel blij met deze

Deze klacht is opgelost

Bestel hier niks! het zijn dieven!

Bestel niks bij hun! meer dan 5 maanden aan het lijntje gehouden met valse beloftes. nooit iets ontvangen of mijn geld terug gekregen!
ik laat het er niet bij zitten!

Connie
Connie

Opgelost

Vandaag heb ik mijn geld ontvangen dus het is opgelost. duurde wel even maar dan heb je ook wat, hoop dat ze de verbetering die ze beloven waarmaken.

Chay

Op-lichting

Na vijf maanden nog steeds geen geld ontvangen.
Het zijn oplichters dus bestel hier nooit iets.
Ik adviseer iedereen aangifte te doen via politie.nl

Monica
Monica
06-07-2021

Na veel beloftes nog steeds geen geld

Leugen na leugen vertellen ze en houden ze je aan het lijntje. Koop hier nooit iets. Want je krijgt je bestelling toch niet en je geld terug al helemaal niet.

Sam

Uiteindelijk goed opgelost!

Na veel gedoe uiteindelijk nieuwe kleren ontvangen en hele vriendelijke service via de app.

Meer Moda Muchacha reviews
Welk cijfer geef jij Moda Muchacha?