Bij het filiaal in Hoorn 2 elektrische vouwfietsen gekocht. Binnen 9 maanden 1 van de opladers kapot, waarop 2 jaar garantie zit. Persoonlijk bij het filiaal in Hoorn geweest op 25 mei en geen probleem er zou een nieuwe besteld worden.
Bijna 4 maanden, 10 telefoontjes naar de klantenservice, 6 e-mails verder en nog steeds geen oplader! Wij moesten zelf maar contact opnemen met de fabrikant was de oplossing van fietsenstunt, echter deze kan alleen door dealers van het merk gebeld worden en niet door klanten!
Fietsenstunt laat niets meer van zich horen! Als
Je een fiets koopt alle behulpzaamheid, maar bij Klachten mag je het gewoon zelf uitzoeken en geven zij moet thuis! Waardeloze service!
Kwam gisteren bij fietsenstunt in Hoorn, wilde een afspraak maken voor mijn schoonouders voor elektrische fietsen.
Maar omdat mijn schoonvader slecht te been is dacht ik fiets eerst even langs ik was met mij racefiets, het regende wat dus dacht nou vraag ik gelijk of men een racefiets spatbordje hebben.
Geen probleem zegt de verkoper, vroeg of hij hem er ook even op kan zetten, dit moest hij aan zijn collega Peter vragen.
deze kwam en zei dat dit vijf Euro kost. Hij is hier nog geen twee minuten mee bezig geweest, een hele dure service.
Ben maar naar een ander winkel op de Grote Noord gegaan voor een afspraak te maken voor de 2 elektrische fietsen.
Als de service zo slecht is bedenk ik me wel twee keer om daar wat te kopen.
Een dikke dikke 10. Wat een vriendelijke mensen en uitstekende service. Wij durven te zeggen dat er geen fietsenwinkel bestaat die nog een betere service kan bieden.
Hockx
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Waardeloze service bij Fietsenstunt. Mijn fiets werd niet-fietsklaar afgeleverd: remmen en versnellingen waren niet afgesteld en er ontbraken schroeven, waardoor het bagagerek rammelde.
De telefonische klantenservice verwijst je vervolgens door naar je plaatselijke fietsenmaken.waardeloos! Tip: koop niet bij Fietsenstunt!
Vorige jaar een kinderfiets besteld. Dit was tijdens de black friday actie. Leuke extra korting van eur 50,-. Fiets zou december worden geleverd. (6 weken later). Helaas door Corona vertraagd. Alle begrip voor. Het zou nu augustus worden. Helaas Augustus geen fiets. Levertijd weer vertraagd, nu naar half november. Inmiddels de fiets ontvangen na bijna 1 jaar wachten!. De fiets is overal beschadigd. Helaas niet paar krasjes, maar echt grof. Fietsstunt foto's gestuurd, geen reactie. Goedkoop is duurkoop, je krijgt een nieuwe beschadigde fiets geleverd die lijkt op 2e hands. Zeer jammer en dat na 1 jaar wachten. Nooit weer fietsstunt!
Toen ik bij jullie in de winkel kwam ben ik voortreffelijk geholpen. Al ben ik misschien niet de makkelijkste, de verkoper nam alle tijd voor me. De zaak heeft een rustige uitstraling, je wordt vriendelijk aangesproken en als je dat wil kun je ongestoord rustig verder rondkijken. Bij binnenkomst waren we van plan alleen even rond te kijken, maar we waren snel om toen we met de fiets een proefritje gingen maken.
Al doet de naam van de zaak (De fietsenstunt) dat niet vermoeden, de winkel is een aanrader.
Helaas hebben we slechts drie dagen van de fiets kunnen genieten, mijn vrouw overleed geheel onverwacht. Bijzonder sympathiek van u dat we de fiets weer konden inleveren.
Dus: wie aan een nieuwe fiets toe is, moet regelrecht naar De Fietsenstunt gaan. Je wordt er voortreffelijk geholpen.
Ik heb mijn fiets bij Fietsenstunt besteld omdat de levertijd bij een andere fietsenwinkel ineens maanden langer bleek te zijn dan afgesproken. Fietsenstunt heeft mijn fiets op tijd en netjes afgeleverd. Helaas bleek er daarna een probleem te zijn met de fiets, maar ook dat is snel en met veel persoonlijke aandacht opgelost. Omdat wij eenzelfde fiets met hetzelfde probleem van de andere fietsenwinkel hebben en zij het probleem maar niet opgelost kregen, is Fietsenstunt zelfs bijgesprongen om ons aan een vervangend onderdeel te helpen voor een fiets die niet bij hen gekocht is.
Al met al dus geen totaal vlekkeloze ervaring, maar je kunt met een gerust hart je bestelling plaatsen bij Fietsenstunt want als er iets is, dan lossen ze dat snel en vriendelijk op. Complimenten!
Contact gezocht met Fietsenstunt. Na een week eindelijk een reactie, maar met vragen die ik al benoemd had in het schrijven (dus waarschijnlijk gewoon niet gelezen). Na mijn antwoord (nu ruim anderhalve week geleden. niet meer gehoord van Fietsenstunt. We willen nog steeds graag 2 e bikes kopen, maar 1 ding is wel duidelijk. het gaat geen fietsenstunt worden.
Hele snelle en vlotte bestelling. Heldere en duidelijke communicatie, bezorgdag was zo geregeld. Goede bezorgservice en rijklaar zoals ze ook beweren. Top aankoop en kan ze iedereen aanbevelen.
Mooie fiets aan kunnen schaffen bij Fietsenstunt en in de winkel goed geholpen door het personeel. Bij levering helaas wat schade aan het zadel door het transport, wat helaas kan gebeuren, maar meteen opgelost en dezelfde dag nog een passende oplossing geboden (nieuw zadel). In iedere geval een heerlijke fiets om mee te fietsen en een goede service.
Al een tijdje op zoek naar een mooi verjaardagscadeau voor m'n zoon, vond het echter moeilijk om de juiste maat te bepalen maar werd door een vriendelijke dame van de klantenservice keurig hiermee geholpen. En ik kreeg de fiets, afgemonteerd en al aan huis afgeleverd. Zeer tevreden.
Vorige week langs geweest in de winkel om een nieuwe fiets uit te zoeken, deskundig geholpen door het personeel. Vandaag mijn fiets bezorgd gekregen en hij fietst heerlijk. Bedankt fietsenstunt!
Slot defect na 1 jaar. Fietsenstunt geeft aan dat dit niet onder garantie valt omdat het "slijtage-gevoelig" onderdeel is. Jammer. Volgende keer geen stunt meer.
Vorig jaar Sparta Smart M11 e-bike gekocht.
Eerst werd een verkeerd model afgeleverd. Daarna was de geleverde fiets in enkele weken stuk, ketting-/aandrijfwiel geheel losgekomen van de fiets, verkeerde boutjes. Reparatie heeft vele weken geduurd, zonder communicatie. Nu is de fiets alweer stuk, email gestuurd (geen zin om lang in een telefonische wachtrij te hangen), nog steeds geen antwoord. 3 dagen geleden.
In Hoorn geweest voor een nieuwe fiets, super fijne medewerkers met veel kennis van alle fietsen.
Nemen ondanks de drukte in de winkel toch tijd voor iedere klant. Erg goed geholpen bij de keuze van mijn nieuwe fiets. Vervolgens wilde ik toch nog wat extra bestellen toen ik al thuis was, even de klantenservice de dag daarna gebeld. Daar moest ik helaas wel 15 min wachten door 6 wachtenden voor mij, maar daarna goed geholpen en de producten werden keurig toegevoegd aan de bestelling. Ik zou iedereen aanraden om hier een fiets te bestellen.
Ruime keuze, heldere website, prima aflevering. Heel fijne ebike van Qwic gekocht. Bereikbaarheid klantenservice anders dan telefonisch kan beter ook die reactie snelheid op emails. Had een klein probleem is snel en plezierig opgelost. Ook de servicebeurt aan huis is prima verlopen conform afspraak.
Bedankt ??❤️ Heel goed geholpen en snel service perfect de beste kwaliteit voor minder Cortina U4 fiets 26 inch gekocht voor mijn dochter heel blij mee . Aanrader ook de prijs goed kopper dan alle fiets winkels ?????? Nogmaals bedankt. Fietsenstunt.nl ook Fietsenstunt Hoorn en Fietsenstunt Wervershoof
Wij heb begin maart eindelijk 2 mooie fietsen besteld. De jongen in de winkel heeft ons in eerste instantie prima geholpen. Echter bleek hij halve kennis te hebben. Wij konden gebruik maken van een werkgeversvoordeel. Er bleef 480 euro op de order staan want deze zou door fiscfree betaald worden. De fietsen zouden met 1,5 week geleverd worden. Toen deze er niet waren zelf maar eens gebeld. Toen bleek er dus een probleem met het openstaande bedrag te zijn. Nadat ik zelf meerdere partijen had gebeld bleek dat ik het bedrag zelf moest betalen. Ineens waren de heeeeel vlot met het sturen van een betaalverzoek. Toen telefonisch de afspraak gemaakt dat de fietsen uiterlijk 26 maart geleverd zouden worden. Je raad het al. tot op heden nog niks gehoord. Als ik de winkel 3 keer bel! 1 keer doorverbonden Wieringerwerf 1 keer doorverbonden naar wervershoof en de derde keer erop gegooid! Jullie nemen ons als klant totaaaaal niet serieus terwijl wij voor €2600 euro aan fietsen bij jullie kopen! Lekker het geld binnen en vervolgens niks geen service meer. Nee wij zullen niemand aanraden om bij jullie een fiets te kopen. Eigenlijk wil ik het liefste de koop annuleren maar dan hebben we nog steeds geen fietsen.
Door wat hierboven is omschreven, was ik tot nu toe helaas ontevreden waarop ik in eerste instantie 1 ster had gegeven. Echter, ik ben direct telefonisch benaderd door Fietsenstunt zelf om samen een gepaste oplossing te zoeken. Samen zijn we hieruit gekomen wat getuigt van een goede service van dit bedrijf, waardoor de review naar een positieve heb veranderd, omdat ik tevreden ben met hoe het bedrijf omgaat met dit soort dingen.
Recent een nieuwe Cortina Mozzo N8 2020 damesfiets Metal Blue Matt besteld: deze werd helaas geleverd met lakschade en gebruikerssporen. Na contact te hebben opgenomen met Fietsenstunt werd een oplossing geboden van omruilen voor een nieuwe fiets zonder schade OF korting. Ik heb toen gekozen voor omruilen voor een nieuwe fiets, die helaas niet werd geleverd op de afgesproken dag door een foutje, wat kan gebeuren. Echter, nu de 'nieuwe' fiets te hebben ontvangen vandaag, blijkt er op deze fiets nóg grotere schade (deuk en lakschade) te zitten! Ik werd telefonisch wel vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster na contact hierover te hebben opgenomen en werd verzocht te mailen met foto's voor een gepaste oplossing. Ik heb hierdoor tot nu toe helaas nog geen goede ervaring met Fietsenstunt, maar ben nu in afwachting van een reactie van ze. Hopelijk is dit positief en leidt dit tot een gepaste oplossing, waardoor ik deze negatieve review in een positieve ervaring en review kan veranderen.