Fietsenstunt.nl57 ervaringen

Karin
08-09-2020

Bestelling wordt niet geleverd

Online bestelling geplaatst op 16 aug met levertijd 1-2 werkdagen. Hier specifiek opgelet, omdat de fiets op korte termijn nodig was en ik bekend was met het feit dat de levering van fietsen vanwege grote drukte lastig is op dit moment. Op 21 aug gevraagd wanneer de fiets geleverd gaat worden. Vervolgens op 22 aug een mail met de melding dat de fiets pas op 3 september weer op voorraad is. Op 7 september gevraagd waar de fiets blijft. Nog geen antwoord op gehad en telefonisch alleen bereikbaar tussen 11 en 15 vanwege grote drukte. Erg klantvriendelijk voor de werkende klant!

Joey
22-07-2020

Geen antwoord

Ik heb op 25/6 een fiets besteld bij fietsenstunt om te laten leveren op
14/7 ivm mijn vakantie. Op deze dag kreeg ik te horen dat de fiets naar een verkeerd depot was verzonden en dat ik de volgende dag wat zou horen. We zijn nu 22/7 en na meerdere malen te berichten ontvang ik niets terug, letterlijk niet één antwoord. Ik ben bang dat ik deze fiets nooit meer ga zien. Jammer. Hoopte deze week nog te kunnen gaan fietsen maar denk dat ik de order maar moet gaan cancellen en naar een andere fiets moet gaan zoeken als ie deze week nog niet komt.

Edward
01-07-2020
Deze klacht is opgelost

Piepende remmen, maar geen service leveren

Half december een Batavus e-bike gekocht bij de firma Fietsenstunt. Een paar keer op gefietst, maar de remmen maakten erg veel lawaai. Contact gehad met Fietsenstunt, maar ik moest maar wat harder remmen, dan ging het geluid wel weg. Als het geluid niet wegging, dan zou ik nieuwe remblokken krijgen. Na een paar maand, was het geluid nog steeds niet weg. Na veel vertraging en heen en weer gemaild, eindelijk nieuwe remblokken gekregen. Helaas. Het lawaai bleef.
Reactie van Fietstenstunt: Uiteraard heb je garantie op de fiets maar de remblokken vallen wel onder een slijtage onderdeel, hier heb je geen garantie op.
Wij zijn al coulant geweest om de kwalitatief betere remblokken kosteloos naar je op te sturen.

Maar ja, het ligt niet aan de remblokken, dus het argument dat het een slijtage onderdeel is, is hier volkomen irrelevant.

Ik heb gevraagd of ze willen bellen, of langskomen, maar helaas, geen reactie.
Ik ben erg teleurgesteld en laat het hier niet bij zitten.

Niek
31-05-2020

Super!

Hele snelle en vlotte bestelling. Helder in communicatie, alles was zo geregeld, ook voor het wijzigen van de bezorgdag.

Keurig en nette levering en rijklaar zoals ze ook beweren.

Kom hier zeker nog terug.

Klaas
01-05-2020

Keurig en correct.

Prachtige, ruim opgezette winkel in Hoorn. Goede respons op de vraag naar een goede fiets waarop een kleinkind veilig vervoerd kan worden. Na enig overleg kwamen we op de Batavus Mambo deluxe.
Stevige fiets, mooi en degelijk framewerk. Goed advies en dus hier de fiets gekocht.
Aflevering keurig.

Diederik
27-01-2020

Uitstekende service en lage prijzen.

Ik moest wat langer op de fiets wachten, maar werd hiervan goed op de hoogte gehouden. Bij de naam fietsenstunt verwachte ik magere service toen ik de fiets ging ophalen in de winkel in Hoorn. Maar de service was juist heel vriendelijk, snel en professioneel. Ik voelde me uitstekend geholpen. Ik mag ook altijd terug komen als er toch wat mocht mankeren. Er werken professionele fietsenmakers.

Floris
18-01-2020

Prima ervaring

Enorm verrast door de keuze en prachtige winkel in Hoorn. De verkoper nam alle tijd voor ons en was vriendelijk. 2 qwic fietsen gekocht. Aanrader!

Gamer
14-11-2019

Prachtige fiets!

Batavus dinsdag comfort 2020 besteld. Netjes afgeleverd alhoewel niet op tijd door vertraging bij de leverancier maar ik kreeg van de klantenservice netjes een tweede leverdatum waarop hij wel netjes afgeleverd is, de fiets fietst prima naar behoren. 1 minpunt in de beschrijving stond dat er een axa ringslot op zou zitten er zit echter een abus ringslot op de fiets. In feite maakt het niets uit maar ik had bij voorkeur toch een axa ringslot gehad gezien de Nederlandse oorsprong. Enfin ik vervang hem nog wel een keertje.

Yvonne
15-10-2019

Uiteindelijk

Mijn ervaring na het "verkrijgen" van mijn Sparta was prima, hele goede en fijne uitleg gehad.
De kwestie met de qwic zullen we hierbij maar "vergeten"

Erwin
07-08-2019

Keurige afhandeling in de winkel wervershoof

Fiets besteld en afgehaald in de winkel, keurig geholpen. Kennis van producten en rustige uitleg van oudere mederwerker met ervaring.

Arno
22-07-2019

Nog steeds eem kapotte fiets!

Fiets besteld, had 1-2 dagen levertijd. Na 3 dagen toch maar eens bellen. Oh sorry, fiets is toch niet op voorraad. We kunnen u met korting eem duurdere versie bieden. Gedaan. Bij aflevering:"uw zadel zit wel los". Geen probleem, schroef ik zelf wel vast. Helaas, zadelpen is te klein, dus dat past niet. "ja klopt, in onze showroom staat dezelfde fiets met hetzelfde probleem, we sturen u een andere zaldelpen". Helaas, die past ook niet. " we sturen u de juiste vulbus ". Helaas, ook die past niet. " we halen de fiets op en brengen hem gerepareerd terug. Schikt komende dinsdag?" dat was vrijdag, het is nu maandagavond en ondanks 2 mails van mijn kant nog steeds geen bevestiging dat mijn fiets morgen wordt opgehaald. Ik heb er een hard hoofd in! gelukkig achteraf betalen gekozen, dus als jullie je geld willen zorg dan dat mijn fiets gerepareerd wordt! oh en beste lezers, misschien kun je beter ergens anders je fiets kopen.

Marnie
20-07-2019

Al weken afwachtend

20juni fiets besteld
Stond bij levering 2a5 werkdagen
Echter nog steeds geen fiets
Al heel vaak gebelt met het bedrijf
Nu kreeg ik een andere fiets aangeboden die ik niet wil
Dus daar op gereageerd
Wederom geen antwoord
Bedrijf gaat slecht met klanten om
Echter maandag vakantie voorbij
Mijn oude fiets al weggegeven
En nu geen vervoersmiddel ‘wat tijdig was besteld’ om mee naar werk te gaan

Ashley
14-06-2019

Prachtige moderne fiets

Snel bezorgd. In elkaar zetten was nog een klusje maar met wat telefonische hulp ben ik er uitgekomen,

Aafke
Aafke
24-01-2019

Super service

In eerste instantie de duurdere fietsenzaken bezocht. Niet kunnen slagen. Weinig op voorraad. Dochter na een week jarig en wat moeten we nu. Een bepaalde fiets wilde ze graag in zeegroen. Op internet bij Huub van Fietsenstunt.nl terecht gekomen. En super geholpen. Waar andere de fiets niet konden leveren heeft fietsenstunt.nl mij beloofd de fiets nog voor haar verjaardag te leveren. En wat beloofd is beloofd de fiets was op tijd helemaal rij klaar geleverd. + goedkoper! hoe mooi is dat! dikke complimenten! Groetjes blije moeder.

Fleur
09-01-2019

Kon niet op tijd leveren

Bood een product aan met 2-5 werkdagen levertijd maar kon het in werkelijkheid pas na 5 weken leveren.

Nathalie
18-12-2018

Persoonlijk en super vriendelijk

Vorige week in de grote winkel in Hoorn geweest. We zijn heel prettig geholpen! Veel keus en goed advies. En ook belangrijk; geen opdringerige verkoop. Erg blij met onze fietsen. Fijne zaak!

Sander
14-12-2018

Service is uitstekend!

Half jaar geleden een mooie fiets voor mijn dochter gekocht. Na een half jaar een paar kleine aandachtspuntjes aan de fiets en deze werden direct opgepakt en opgelost. Zeer plezierig contact gehad.

Dafne
Dafne
13-12-2018

Lang wachten en dan niets meer horen.

Ik heb op 22 augustus een Sparta amazone electrisch besteld en deze zou binnen 2 werkdagen geleverd worden. Na niets horen zelf contact opgenomen waarbij aangegeven dat de accu niet leverbaar was, deze zou uiterlijk november weer binnen komen. Voor het wachten hebben ze een kleine compensatie gegeven. Nadat november verstreken was weer opnieuw contact met het bedrijf opgenomen maar tot op heden komen er op mails geen reacties meer.
Tot en met november tevreden over het bedrijf en het contact nu vanwege de slechte (geen communicatie) zeer ontevreden. Over de kwaliteit van de fiets en levering kan ik tot op heden niet oordelen.

Freek
10-12-2018

Lijkt op een marktplaats verkoper. Garantie tot aan de deur

Met een gebrek aan mijn Batavus Dinsdag eGo meldt ik mij bij fietsstunt.nl.
Garantie? Nou waarschijnlijk voldeed ik niet aan de garantievoorwaarden want ik zou de fiets toch wel niet onderhouden hebben? Dat was dr eerste reactie.
Dat is toevallig wellicht wel zo. Mag ik de fiets ter beoordeling bij een dealer in de buurt aanbieden? Dat was mijn volgende vraag. Antwoord van fietsstunt.nl: nou regel het dan maar met die dealer.
Ik dacht het niet. Op mijn vraag om nu een concreet te worden wat ik dan wel zou moeten doen om aanspraak te maken op garantie geeft fietsstunt geen enkele reactie ondanks herhaaldelijk verzoek.
Dramatisch dus hoe fietsstunt met klanten omgaat.
Ik voel nu gedwongen andere stappen te ondernemen. Wat mij betreft een absolute afrader dus!

Ton
25-11-2018

Kennis van producten!

Goed geholpen in de winkel Hoorn, duidelijke uitleg en heldere e-mails.

Meer Fietsenstunt.nl reviews
Welk cijfer geef jij Fietsenstunt.nl?