Fietsenstunt.nl46 ervaringen

Sander
14-12-2018

Service is uitstekend!

Half jaar geleden een mooie fiets voor mijn dochter gekocht. Na een half jaar een paar kleine aandachtspuntjes aan de fiets en deze werden direct opgepakt en opgelost. Zeer plezierig contact gehad.

Dafne
Dafne
13-12-2018

Lang wachten en dan niets meer horen.

Ik heb op 22 augustus een Sparta amazone electrisch besteld en deze zou binnen 2 werkdagen geleverd worden. Na niets horen zelf contact opgenomen waarbij aangegeven dat de accu niet leverbaar was, deze zou uiterlijk november weer binnen komen. Voor het wachten hebben ze een kleine compensatie gegeven. Nadat november verstreken was weer opnieuw contact met het bedrijf opgenomen maar tot op heden komen er op mails geen reacties meer.
Tot en met november tevreden over het bedrijf en het contact nu vanwege de slechte (geen communicatie) zeer ontevreden. Over de kwaliteit van de fiets en levering kan ik tot op heden niet oordelen.

Diederik
10-12-2018

Fijne mensen

Veel keus en goed advies. We werden positief verrast door de mooie ruime opzet van de winkel in Hoorn. En voor mij ook belangrijk; geen opdringerige verkoop. We zijn uitgebreid geadviseerd door een vriendelijke jongeman die ook alle tijd voor ons nam. Dik tevreden met mijn e-bike net als mijn vrouw, we fietsen heel wat af. Wij komen zeker terug!

Freek
10-12-2018

Lijkt op een marktplaats verkoper. Garantie tot aan de deur

Met een gebrek aan mijn Batavus Dinsdag eGo meldt ik mij bij fietsstunt.nl.
Garantie? Nou waarschijnlijk voldeed ik niet aan de garantievoorwaarden want ik zou de fiets toch wel niet onderhouden hebben? Dat was dr eerste reactie.
Dat is toevallig wellicht wel zo. Mag ik de fiets ter beoordeling bij een dealer in de buurt aanbieden? Dat was mijn volgende vraag. Antwoord van fietsstunt.nl: nou regel het dan maar met die dealer.
Ik dacht het niet. Op mijn vraag om nu een concreet te worden wat ik dan wel zou moeten doen om aanspraak te maken op garantie geeft fietsstunt geen enkele reactie ondanks herhaaldelijk verzoek.
Dramatisch dus hoe fietsstunt met klanten omgaat.
Ik voel nu gedwongen andere stappen te ondernemen. Wat mij betreft een absolute afrader dus!

Ton
25-11-2018

Kennis van producten!

Goed geholpen in de winkel Hoorn, duidelijke uitleg en heldere e-mails.

Elaine
15-11-2018
Deze klacht is opgelost

Nieuwe fiets, maar nog nooit gefietst

Medio september heb ik mijn Vogue Basic elektrische fiets geleverd gekregen. Helaas bleek bij de eerste keer fietsen dat de trapondersteuning het niet deed. Misschien los contact, nog een paar keer geprobeerd, maar hij deed het echt niet. Fiets terug naar Fietsenstunt, wordt gerepareerd, fiets komt terug en doet het wederom niet. Fiets is nogmaals terug, ondertussen alweer twee weken zonder fiets, maar nog geen reactie . Ondertussen al 2 maanden mijn fiets maar nog nooit gefietst, zo jammer dit.Nu maar afwachten wanneer de fiets terugkomt en of dat hij het dan wel doet.

Petra
26-10-2018

Fiets met lekke band geleverd

Speciaal gebeld dat fiets tijdig i.v.m. cadeau voor zoon geleverd moet worden.Fiets wordt geleverd met nietje in band -> lekke band.

Geen enkel oplossing geboden door Fietsenstunt.nl om dit op te lossen. Ohja ze wilde wel een binnenband opsturen

Rob
20-10-2018

Slechte levering

Fiets 8-09 besteld. Vokgens de site op voorraad met levering 2 weken 18.09 een mailtje gekregen dat het 10 oktober zou worden Even gebeld maar het lag aan de leverancier. Ik kon wel mijn geld terugkrigen maar daar koop je de fiets niet voor. Dan nog maar even wachten. Vandaag 20 oktober niks meer gehoord en maar een mailtje gestuurd. Even afwachten dus, maar echte service is dit niet

Nely
Nely
17-10-2018

Slechte servise

Mooie fiets gekocht bij fietsenstunt. Goed gesprek gehad en afspraken gemaakt. Na een week werd de fiets geleverd echter zonder dat het zadel was vervangen (zoals afgesproken) de de gekochte fietstas niet meegeleverd. Voorts zat de bediening module op het stuur helemaal los. Andere gebeld en na vele malen excuus 2 dagen later de spullen nageleverd diepe dus zelf konden monteren. Tijdens de eerste rit liep het achterwiel aan. Bij onze eigen fietsenmaker langs gegaan waarbij bleek dat de remblokken verkeerd gemonteerd waren en dat het achterwiel los zat. De reparatiekosten zijn door fietsenstunt vergoed. Begrijpen jullie nu warenom ze zulke hogen korteingen kunnen geven!

Frits
21-09-2018

Tweemaal QWIC fiets gekocht.

Na veel rondneuzen op internet bij "fietsenstunt.nl" belandt. Na proefritjes op div. merken zijn we gegaan voor de QWIC MN7. Dus 2 verschillende maten besteld met een upgrade voor de accu. De fietsen konden snel geleverd worden wat wij een plus vonden. Achteraf was dat niet zo verwonderlijk, want het bleken de 2 showroom fietsen te zijn waarop wij proef gereden hadden. Nu had ik daar op zich niet zo'n probleem mee, totdat van één van de fietsen de motor een gierend geluid maakte. Onmiddellijk contact gezocht met fietsenstunt, die haalden de fiets meteen op en zou hem met een uurtje weer terug brengen, ze wisten wat het probleem was. Ik moest uiteindelijk de volgende dag zelf bellen en kreeg te horen dat ze alleen nog even een proefrit moesten maken. Dat zat mij allemaal niet lekker wat ik dus ook bij Ton Lakeman melde. Hierop kreeg ik te horen dat ze ook wel een nieuwe fiets voor ons wilden bestellen. Ik zei dus doe dat maar en waarachtig binnen 1 week stond een nieuwe QWIC fiets voor de deur. Zo zie je maar dat goeie service zich niet verloochend, kortom wij zijn blij met onze fietsen en zeker blij met de service van "fietsenstunt.nl"

Anja
14-09-2018

Personeel is vriendelijk en goed geholpen!

Goed geholpen in de winkel en leuke jongens die ons hielpen! Wij hebben ons eerst georiënteerd op de website, daarna doorgereden naar de mega store in hoorn, veel keus is elektrische fietsen en alle tijd werd genomen. Wij konden wachten in de winkel en fietsen meteen mee terug genomen naar Houten. Inmiddels al 350 km gereden.

Floris
14-09-2018

Fijne mensen, prima service!

Op zoek naar een elektrische fiets ben ik bij Fietsenstunt uitgekomen. Telefonisch prima voorgelicht en fijn geholpen bij mijn keuze. Ik ben zeer tevreden en mijn e-bike van Qwic rijdt super!

Erwin

Uitstekende service

Twee elektrische fietsen gekocht van het merk Qwic. Van verkoop tot aflevering als zeer prettig ervaren. Een bedrijf waar ze de tijd voor je nemen! Ga zo door en tot een volgende keer.

Amanda
07-09-2018

Niet bestellen bij Fietsenstunt.nl

Kinderfiets besteld bij Fietsenstunt.nl. Zou binnen 5 a 7 werkdagen geleverd worden. Dit was al niet het geval. Gemaild waar de fiets blijft. Hij zou op een zaterdag geleverd worden. Dit kwam ons niet uit, omdat ze de wijk niet in konden komen ivm een markt. Dus gebeld om nieuwe afspraak te maken. Zou die maandag geleverd worden. Ik maandag gebeld met de koerier voor een tijdsindicatie. Die melde mij dat de fiets door Fietsenstunt was geannuleerd! Ik weer gebeld met fietsenstunt. Duizend maal excuses. Fout lag uiteraard bij de vervoerder volgens hun. Maar de fiets zou geleverd worden. Dat werd de fiets ook. Alleen de verkeerde kleur. Heb gemaild, gebeld. Ze gaan het uitzoeken. Heb nog niets gehoord. En de verkeerde kleur fiets staat nog steeds in mijn garage. Echt een slechte zaak. Die heel slecht met hun klanten omgaan.

Janne
Janne
05-09-2018

Zeker geen aanrader! Slechte service! Je wordt aan het lijntje gehouden

Ik heb hier 2 fietsen (tegelijk) besteld. Niks wordt volgens afspraak geleverd. De fiets was beschadigd en de accesoires ontbraken. Ik heb maanden moeten wachten en vele telefoontjes moeten plegen tot dit eindelijk opgelost werd. De tweede fiets werd verkeerd geleverd en ook dat duurde eeuwig voordat het opgelost was. Ondertussen wordt je aan het lijntje gehouden en gouden bergen beloofd. Hele slechte ervaringen met dit bedrijf en ik koop er nooit meer wat!

Dennis
04-09-2018

Zeer amateuristisch

2 weken terug in de winkel een fiets gezien, getest en gekocht/betaald en in het magazijn van fietsenstunt weggezet. Zou een week later, 's ochtends, thuis afgeleverd worden. Een week later wordt de fiets niet afgeleverd. 'S middags maar eens gebeld. "Sorry maar de fiets is niet met de koerier meegegaan" was het antwoord. "We bellen u straks terug voor een vervolgafspraak." Hele middag gewacht, geen telefoontje terug gehad. Zelf maar weer gebeld. "Weet u met wie u de afspraak gemaakt heeft om de fiets af te leveren" krijgen wij te horen. Ja kom op zeg, jullie weten toch wel wie de verkoper is. "Aankomende maandag is die persoon weer aanwezig dan bellen wij u terug". Maandag weer gewacht, weer geen telefoontje ontvangen. Maar weer zelf gebeld. "Ja, er is een probleem, de fiets is aan iemand anders meegegeven in de winkel". Wat? De verkoper heeft de fiets in het magazijn neergezet, ik was daar zelf bij. "We gaan even bellen met de leverancier voor een nieuwe fiets" en verdomd, een uurtje later gaat de telefoon. "De leverancier weet niet wanneer deze fiets geleverd en/of in productie gaat." Kijk dat gaat lekker. We wachten nu af wanneer wij terug gebeld gaan worden, als ze dat überhaupt al gaan doen. Wordt vervolgd.

Desiree
Desiree
25-08-2018

Hoorn

Afgelopen zaterdag besteld, zou deze week geleverd worden. Niets gehoord , wel vooruit betaald. Vandaag gebeld, zou binnen een half uur op er mail een update ontvangen. Niks dus. Waardeloos.fiets zou er volgens de verkoper voor maandag zijn. Dat gaat dus niet lukken, geen aan rader voor zover.

Angela
27-07-2018
Deze klacht is opgelost

Als je iets dringend nodig hebt, NIET bij dit bedrijf bestellen

Afgelopen maandag 23 juli jl. vóór 17 uur een bestelling geplaatst, in de veronderstelling dat het de volgende geleverd zou worden ( dit wordt ook op de site geadverteerd), krijg ik een bericht dat mijn bestelling pas vrijdag 27 juli (!) wordt geleverd. Direct een mail gestuurd en als antwoord kreeg ik daarop dat het fietsstoeltje toch niet voorradig bleek te zijn en dat deze pas donderdag geleverd zou worden. Nou mijn geplande uitje van woensdag kon dus niet doorgaan.

Vandaag 27 juli, op de afgesproken leverdag, is de koerier langsgekomen. Vond al vreemd dat de doos zo licht aanvoelde.en wat blijkt.de levering is incompleet! Géén fietsstoeltje, alleen maar een jasbeschermer die ik ook had besteld. Direct telefonisch contact opgenomen en mijn fietsstoeltje blijkt nog in het magazijn te liggen. Gevraagd of het vandaag alsnog geleverd kon worden, maar helaas dat was niet mogelijk, ook niet door een interne medewerker van het bedrijf. Gevraagd of compensatie mogelijk was in de vorm van korting, maar dat was ook niet mogelijk.

Mijn advies: als je iets wil kopen voor je fiets en dit de volgende dag in huis wil hebben, NIET bij fietsenstunt bestellen, totaal géén garantie dat dit ook daadwerkelijk tijdig wordt geleverd en dat de levering compleet zal zijn.

Annechien
13-07-2018

Veel te laat, niet compleet en klantenservice geeft niet thuis

Veel te laat, niet compleet en klantenservice geeft niet thuis

Inge
06-07-2018

Op tijd

Cortina Blau besteld met korte levertijd, dat bleek achteraf niet het geval. Toch heeft fietsenstunt ervoor gezorgd dat ik m'n fiets op tijd mee kon nemen op vakantie. Op de dag van vertrek om 9.00 u was- ie er! Chapeau fietsenstunt!

Meer Fietsenstunt.nl reviews
Welk cijfer geef jij Fietsenstunt.nl?