Fietsenstunt.nl50 ervaringen

Erwin
07-08-2019

Keurige afhandeling in de winkel wervershoof

Fiets besteld en afgehaald in de winkel, keurig geholpen. Kennis van producten en rustige uitleg van oudere mederwerker met ervaring.

Arno
22-07-2019

Nog steeds eem kapotte fiets!

Fiets besteld, had 1-2 dagen levertijd. Na 3 dagen toch maar eens bellen. Oh sorry, fiets is toch niet op voorraad. We kunnen u met korting eem duurdere versie bieden. Gedaan. Bij aflevering:"uw zadel zit wel los". Geen probleem, schroef ik zelf wel vast. Helaas, zadelpen is te klein, dus dat past niet. "ja klopt, in onze showroom staat dezelfde fiets met hetzelfde probleem, we sturen u een andere zaldelpen". Helaas, die past ook niet. " we sturen u de juiste vulbus ". Helaas, ook die past niet. " we halen de fiets op en brengen hem gerepareerd terug. Schikt komende dinsdag?" dat was vrijdag, het is nu maandagavond en ondanks 2 mails van mijn kant nog steeds geen bevestiging dat mijn fiets morgen wordt opgehaald. Ik heb er een hard hoofd in! gelukkig achteraf betalen gekozen, dus als jullie je geld willen zorg dan dat mijn fiets gerepareerd wordt! oh en beste lezers, misschien kun je beter ergens anders je fiets kopen.

Marnie
20-07-2019

Al weken afwachtend

20juni fiets besteld
Stond bij levering 2a5 werkdagen
Echter nog steeds geen fiets
Al heel vaak gebelt met het bedrijf
Nu kreeg ik een andere fiets aangeboden die ik niet wil
Dus daar op gereageerd
Wederom geen antwoord
Bedrijf gaat slecht met klanten om
Echter maandag vakantie voorbij
Mijn oude fiets al weggegeven
En nu geen vervoersmiddel ‘wat tijdig was besteld’ om mee naar werk te gaan

Ashley
14-06-2019

Prachtige moderne fiets

Snel bezorgd. In elkaar zetten was nog een klusje maar met wat telefonische hulp ben ik er uitgekomen,

Aafke
Aafke
24-01-2019

Super service

In eerste instantie de duurdere fietsenzaken bezocht. Niet kunnen slagen. Weinig op voorraad. Dochter na een week jarig en wat moeten we nu. Een bepaalde fiets wilde ze graag in zeegroen. Op internet bij Huub van Fietsenstunt.nl terecht gekomen. En super geholpen. Waar andere de fiets niet konden leveren heeft fietsenstunt.nl mij beloofd de fiets nog voor haar verjaardag te leveren. En wat beloofd is beloofd de fiets was op tijd helemaal rij klaar geleverd. + goedkoper! hoe mooi is dat! dikke complimenten! Groetjes blije moeder.

Fleur
09-01-2019

Kon niet op tijd leveren

Bood een product aan met 2-5 werkdagen levertijd maar kon het in werkelijkheid pas na 5 weken leveren.

Nathalie
18-12-2018

Persoonlijk en super vriendelijk

Vorige week in de grote winkel in Hoorn geweest. We zijn heel prettig geholpen! Veel keus en goed advies. En ook belangrijk; geen opdringerige verkoop. Erg blij met onze fietsen. Fijne zaak!

Sander
14-12-2018

Service is uitstekend!

Half jaar geleden een mooie fiets voor mijn dochter gekocht. Na een half jaar een paar kleine aandachtspuntjes aan de fiets en deze werden direct opgepakt en opgelost. Zeer plezierig contact gehad.

Dafne
Dafne
13-12-2018

Lang wachten en dan niets meer horen.

Ik heb op 22 augustus een Sparta amazone electrisch besteld en deze zou binnen 2 werkdagen geleverd worden. Na niets horen zelf contact opgenomen waarbij aangegeven dat de accu niet leverbaar was, deze zou uiterlijk november weer binnen komen. Voor het wachten hebben ze een kleine compensatie gegeven. Nadat november verstreken was weer opnieuw contact met het bedrijf opgenomen maar tot op heden komen er op mails geen reacties meer.
Tot en met november tevreden over het bedrijf en het contact nu vanwege de slechte (geen communicatie) zeer ontevreden. Over de kwaliteit van de fiets en levering kan ik tot op heden niet oordelen.

Diederik
10-12-2018

Fijne mensen

Veel keus en goed advies. We werden positief verrast door de mooie ruime opzet van de winkel in Hoorn. En voor mij ook belangrijk; geen opdringerige verkoop. We zijn uitgebreid geadviseerd door een vriendelijke jongeman die ook alle tijd voor ons nam. Dik tevreden met mijn e-bike net als mijn vrouw, we fietsen heel wat af. Wij komen zeker terug!

Freek
10-12-2018

Lijkt op een marktplaats verkoper. Garantie tot aan de deur

Met een gebrek aan mijn Batavus Dinsdag eGo meldt ik mij bij fietsstunt.nl.
Garantie? Nou waarschijnlijk voldeed ik niet aan de garantievoorwaarden want ik zou de fiets toch wel niet onderhouden hebben? Dat was dr eerste reactie.
Dat is toevallig wellicht wel zo. Mag ik de fiets ter beoordeling bij een dealer in de buurt aanbieden? Dat was mijn volgende vraag. Antwoord van fietsstunt.nl: nou regel het dan maar met die dealer.
Ik dacht het niet. Op mijn vraag om nu een concreet te worden wat ik dan wel zou moeten doen om aanspraak te maken op garantie geeft fietsstunt geen enkele reactie ondanks herhaaldelijk verzoek.
Dramatisch dus hoe fietsstunt met klanten omgaat.
Ik voel nu gedwongen andere stappen te ondernemen. Wat mij betreft een absolute afrader dus!

Ton
25-11-2018

Kennis van producten!

Goed geholpen in de winkel Hoorn, duidelijke uitleg en heldere e-mails.

Elaine
15-11-2018
Deze klacht is opgelost

Nieuwe fiets, maar nog nooit gefietst

Medio september heb ik mijn Vogue Basic elektrische fiets geleverd gekregen. Helaas bleek bij de eerste keer fietsen dat de trapondersteuning het niet deed. Misschien los contact, nog een paar keer geprobeerd, maar hij deed het echt niet. Fiets terug naar Fietsenstunt, wordt gerepareerd, fiets komt terug en doet het wederom niet. Fiets is nogmaals terug, ondertussen alweer twee weken zonder fiets, maar nog geen reactie . Ondertussen al 2 maanden mijn fiets maar nog nooit gefietst, zo jammer dit.Nu maar afwachten wanneer de fiets terugkomt en of dat hij het dan wel doet.

Petra
26-10-2018

Fiets met lekke band geleverd

Speciaal gebeld dat fiets tijdig i.v.m. cadeau voor zoon geleverd moet worden.Fiets wordt geleverd met nietje in band -> lekke band.

Geen enkel oplossing geboden door Fietsenstunt.nl om dit op te lossen. Ohja ze wilde wel een binnenband opsturen

Rob
20-10-2018

Slechte levering

Fiets 8-09 besteld. Vokgens de site op voorraad met levering 2 weken 18.09 een mailtje gekregen dat het 10 oktober zou worden Even gebeld maar het lag aan de leverancier. Ik kon wel mijn geld terugkrigen maar daar koop je de fiets niet voor. Dan nog maar even wachten. Vandaag 20 oktober niks meer gehoord en maar een mailtje gestuurd. Even afwachten dus, maar echte service is dit niet

Nely
Nely
17-10-2018

Slechte servise

Mooie fiets gekocht bij fietsenstunt. Goed gesprek gehad en afspraken gemaakt. Na een week werd de fiets geleverd echter zonder dat het zadel was vervangen (zoals afgesproken) de de gekochte fietstas niet meegeleverd. Voorts zat de bediening module op het stuur helemaal los. Andere gebeld en na vele malen excuus 2 dagen later de spullen nageleverd diepe dus zelf konden monteren. Tijdens de eerste rit liep het achterwiel aan. Bij onze eigen fietsenmaker langs gegaan waarbij bleek dat de remblokken verkeerd gemonteerd waren en dat het achterwiel los zat. De reparatiekosten zijn door fietsenstunt vergoed. Begrijpen jullie nu warenom ze zulke hogen korteingen kunnen geven!

Frits
21-09-2018

Tweemaal QWIC fiets gekocht.

Na veel rondneuzen op internet bij "fietsenstunt.nl" belandt. Na proefritjes op div. merken zijn we gegaan voor de QWIC MN7. Dus 2 verschillende maten besteld met een upgrade voor de accu. De fietsen konden snel geleverd worden wat wij een plus vonden. Achteraf was dat niet zo verwonderlijk, want het bleken de 2 showroom fietsen te zijn waarop wij proef gereden hadden. Nu had ik daar op zich niet zo'n probleem mee, totdat van één van de fietsen de motor een gierend geluid maakte. Onmiddellijk contact gezocht met fietsenstunt, die haalden de fiets meteen op en zou hem met een uurtje weer terug brengen, ze wisten wat het probleem was. Ik moest uiteindelijk de volgende dag zelf bellen en kreeg te horen dat ze alleen nog even een proefrit moesten maken. Dat zat mij allemaal niet lekker wat ik dus ook bij Ton Lakeman melde. Hierop kreeg ik te horen dat ze ook wel een nieuwe fiets voor ons wilden bestellen. Ik zei dus doe dat maar en waarachtig binnen 1 week stond een nieuwe QWIC fiets voor de deur. Zo zie je maar dat goeie service zich niet verloochend, kortom wij zijn blij met onze fietsen en zeker blij met de service van "fietsenstunt.nl"

Anja
14-09-2018

Personeel is vriendelijk en goed geholpen!

Goed geholpen in de winkel en leuke jongens die ons hielpen! Wij hebben ons eerst georiënteerd op de website, daarna doorgereden naar de mega store in hoorn, veel keus is elektrische fietsen en alle tijd werd genomen. Wij konden wachten in de winkel en fietsen meteen mee terug genomen naar Houten. Inmiddels al 350 km gereden.

Floris
14-09-2018

Fijne mensen, prima service!

Op zoek naar een elektrische fiets ben ik bij Fietsenstunt uitgekomen. Telefonisch prima voorgelicht en fijn geholpen bij mijn keuze. Ik ben zeer tevreden en mijn e-bike van Qwic rijdt super!

Amanda
07-09-2018

Niet bestellen bij Fietsenstunt.nl

Kinderfiets besteld bij Fietsenstunt.nl. Zou binnen 5 a 7 werkdagen geleverd worden. Dit was al niet het geval. Gemaild waar de fiets blijft. Hij zou op een zaterdag geleverd worden. Dit kwam ons niet uit, omdat ze de wijk niet in konden komen ivm een markt. Dus gebeld om nieuwe afspraak te maken. Zou die maandag geleverd worden. Ik maandag gebeld met de koerier voor een tijdsindicatie. Die melde mij dat de fiets door Fietsenstunt was geannuleerd! Ik weer gebeld met fietsenstunt. Duizend maal excuses. Fout lag uiteraard bij de vervoerder volgens hun. Maar de fiets zou geleverd worden. Dat werd de fiets ook. Alleen de verkeerde kleur. Heb gemaild, gebeld. Ze gaan het uitzoeken. Heb nog niets gehoord. En de verkeerde kleur fiets staat nog steeds in mijn garage. Echt een slechte zaak. Die heel slecht met hun klanten omgaan.

Meer Fietsenstunt.nl reviews
Welk cijfer geef jij Fietsenstunt.nl?