Fietsenstunt.nl50 ervaringen

Ashley
14-06-2019

Prachtige moderne fiets

Snel bezorgd. In elkaar zetten was nog een klusje maar met wat telefonische hulp ben ik er uitgekomen,

Ron
12-06-2019

Het is wel nodig als klant om er boven op te zitten om je probleem snel te laten oplossen.

Deze klacht is opgelost

Pas op met deze fietsenstunter!

Twee fietsen besteld werden een week te laat geleverd.
Waarvan één E- bike met rente punten van de ING gekocht.
Daardoor kreeg ik nog wat extra korting.
Toen de fietsen werden geleverd kwamen deze veel te laat .
Was voor 11.00uur afgesproken fietsen werden rond 15.00uur afgeleverd .
De fietsen waren redelijk ingepakt tegen beschadigen.
Ik de bon netjes afgetekend chauffeur weg.
Tot mijn verbazing was de accu van de e- Bike ligt beschadigd aan de bovenkant.
Waarschijnlijk al een gebruikte accu.
Maar wat nog erger was een verkeerde kleur.
Licht grijs ipv zwart.
Omdat het een mat zwarte fiets is.
Is dit niet echt en mooie combinatie
Gelijk een mail gestuurd niets meer gehoord.
Dan maar bellen ik kreeg een zekere Huub aan de lijn en deze zou alles gaan regelen.
Je raad het al weer niets gehoord weer een mail er overheen.
Twee dagen later weer een mail gestuurd.
Nog steeds niets gehoord ik krijg nu wel een raar gevoel over deze online winkel waar de ING zijn klanten mee verbindt.
Als dit niet snel wordt verholpen ga ik echt stappen ondernemen naar deze Fietsenstunt.nl winkel.

PS
Het fiets klaar maken stelt ook niets voor trappers zaten los spat bord liep aan en op de fiets stang zat een kleine beschadiging.
Ik heb alles zelf kunnen verhelpen maar het hoort niet.
Ik wacht nog even af of er nu wel een snelle oplossing komt.

Update van 08/06/2019:
De medeweker Huub heeft uiteindelijk toch gebeld

Update van 08/06/2019:
Met de mededeling dat ik een tijdelijke accu had ontvangen waar ik niets van wist en dat ze nu voor een nieuwe accu gaan zorgen.Deze moet ik volgende week gaan ontvangen ik ben benieuwd of dit gaat gebeuren. wordt vervolgt

Aafke
Aafke
24-01-2019

Super service

In eerste instantie de duurdere fietsenzaken bezocht. Niet kunnen slagen. Weinig op voorraad. Dochter na een week jarig en wat moeten we nu. Een bepaalde fiets wilde ze graag in zeegroen. Op internet bij Huub van Fietsenstunt.nl terecht gekomen. En super geholpen. Waar andere de fiets niet konden leveren heeft fietsenstunt.nl mij beloofd de fiets nog voor haar verjaardag te leveren. En wat beloofd is beloofd de fiets was op tijd helemaal rij klaar geleverd. + goedkoper! hoe mooi is dat! dikke complimenten! Groetjes blije moeder.

Fleur
09-01-2019

Kon niet op tijd leveren

Bood een product aan met 2-5 werkdagen levertijd maar kon het in werkelijkheid pas na 5 weken leveren.

Nathalie
18-12-2018

Persoonlijk en super vriendelijk

Vorige week in de grote winkel in Hoorn geweest. We zijn heel prettig geholpen! Veel keus en goed advies. En ook belangrijk; geen opdringerige verkoop. Erg blij met onze fietsen. Fijne zaak!

Sander
14-12-2018

Service is uitstekend!

Half jaar geleden een mooie fiets voor mijn dochter gekocht. Na een half jaar een paar kleine aandachtspuntjes aan de fiets en deze werden direct opgepakt en opgelost. Zeer plezierig contact gehad.

Dafne
Dafne
13-12-2018

Lang wachten en dan niets meer horen.

Ik heb op 22 augustus een Sparta amazone electrisch besteld en deze zou binnen 2 werkdagen geleverd worden. Na niets horen zelf contact opgenomen waarbij aangegeven dat de accu niet leverbaar was, deze zou uiterlijk november weer binnen komen. Voor het wachten hebben ze een kleine compensatie gegeven. Nadat november verstreken was weer opnieuw contact met het bedrijf opgenomen maar tot op heden komen er op mails geen reacties meer.
Tot en met november tevreden over het bedrijf en het contact nu vanwege de slechte (geen communicatie) zeer ontevreden. Over de kwaliteit van de fiets en levering kan ik tot op heden niet oordelen.

Diederik
10-12-2018

Fijne mensen

Veel keus en goed advies. We werden positief verrast door de mooie ruime opzet van de winkel in Hoorn. En voor mij ook belangrijk; geen opdringerige verkoop. We zijn uitgebreid geadviseerd door een vriendelijke jongeman die ook alle tijd voor ons nam. Dik tevreden met mijn e-bike net als mijn vrouw, we fietsen heel wat af. Wij komen zeker terug!

Freek
10-12-2018

Lijkt op een marktplaats verkoper. Garantie tot aan de deur

Met een gebrek aan mijn Batavus Dinsdag eGo meldt ik mij bij fietsstunt.nl.
Garantie? Nou waarschijnlijk voldeed ik niet aan de garantievoorwaarden want ik zou de fiets toch wel niet onderhouden hebben? Dat was dr eerste reactie.
Dat is toevallig wellicht wel zo. Mag ik de fiets ter beoordeling bij een dealer in de buurt aanbieden? Dat was mijn volgende vraag. Antwoord van fietsstunt.nl: nou regel het dan maar met die dealer.
Ik dacht het niet. Op mijn vraag om nu een concreet te worden wat ik dan wel zou moeten doen om aanspraak te maken op garantie geeft fietsstunt geen enkele reactie ondanks herhaaldelijk verzoek.
Dramatisch dus hoe fietsstunt met klanten omgaat.
Ik voel nu gedwongen andere stappen te ondernemen. Wat mij betreft een absolute afrader dus!

Ton
25-11-2018

Kennis van producten!

Goed geholpen in de winkel Hoorn, duidelijke uitleg en heldere e-mails.

Elaine
15-11-2018
Deze klacht is opgelost

Nieuwe fiets, maar nog nooit gefietst

Medio september heb ik mijn Vogue Basic elektrische fiets geleverd gekregen. Helaas bleek bij de eerste keer fietsen dat de trapondersteuning het niet deed. Misschien los contact, nog een paar keer geprobeerd, maar hij deed het echt niet. Fiets terug naar Fietsenstunt, wordt gerepareerd, fiets komt terug en doet het wederom niet. Fiets is nogmaals terug, ondertussen alweer twee weken zonder fiets, maar nog geen reactie . Ondertussen al 2 maanden mijn fiets maar nog nooit gefietst, zo jammer dit.Nu maar afwachten wanneer de fiets terugkomt en of dat hij het dan wel doet.

Petra
26-10-2018

Fiets met lekke band geleverd

Speciaal gebeld dat fiets tijdig i.v.m. cadeau voor zoon geleverd moet worden.Fiets wordt geleverd met nietje in band -> lekke band.

Geen enkel oplossing geboden door Fietsenstunt.nl om dit op te lossen. Ohja ze wilde wel een binnenband opsturen

Rob
20-10-2018

Slechte levering

Fiets 8-09 besteld. Vokgens de site op voorraad met levering 2 weken 18.09 een mailtje gekregen dat het 10 oktober zou worden Even gebeld maar het lag aan de leverancier. Ik kon wel mijn geld terugkrigen maar daar koop je de fiets niet voor. Dan nog maar even wachten. Vandaag 20 oktober niks meer gehoord en maar een mailtje gestuurd. Even afwachten dus, maar echte service is dit niet

Nely
Nely
17-10-2018

Slechte servise

Mooie fiets gekocht bij fietsenstunt. Goed gesprek gehad en afspraken gemaakt. Na een week werd de fiets geleverd echter zonder dat het zadel was vervangen (zoals afgesproken) de de gekochte fietstas niet meegeleverd. Voorts zat de bediening module op het stuur helemaal los. Andere gebeld en na vele malen excuus 2 dagen later de spullen nageleverd diepe dus zelf konden monteren. Tijdens de eerste rit liep het achterwiel aan. Bij onze eigen fietsenmaker langs gegaan waarbij bleek dat de remblokken verkeerd gemonteerd waren en dat het achterwiel los zat. De reparatiekosten zijn door fietsenstunt vergoed. Begrijpen jullie nu warenom ze zulke hogen korteingen kunnen geven!

Frits
21-09-2018

Tweemaal QWIC fiets gekocht.

Na veel rondneuzen op internet bij "fietsenstunt.nl" belandt. Na proefritjes op div. merken zijn we gegaan voor de QWIC MN7. Dus 2 verschillende maten besteld met een upgrade voor de accu. De fietsen konden snel geleverd worden wat wij een plus vonden. Achteraf was dat niet zo verwonderlijk, want het bleken de 2 showroom fietsen te zijn waarop wij proef gereden hadden. Nu had ik daar op zich niet zo'n probleem mee, totdat van één van de fietsen de motor een gierend geluid maakte. Onmiddellijk contact gezocht met fietsenstunt, die haalden de fiets meteen op en zou hem met een uurtje weer terug brengen, ze wisten wat het probleem was. Ik moest uiteindelijk de volgende dag zelf bellen en kreeg te horen dat ze alleen nog even een proefrit moesten maken. Dat zat mij allemaal niet lekker wat ik dus ook bij Ton Lakeman melde. Hierop kreeg ik te horen dat ze ook wel een nieuwe fiets voor ons wilden bestellen. Ik zei dus doe dat maar en waarachtig binnen 1 week stond een nieuwe QWIC fiets voor de deur. Zo zie je maar dat goeie service zich niet verloochend, kortom wij zijn blij met onze fietsen en zeker blij met de service van "fietsenstunt.nl"

Anja
14-09-2018

Personeel is vriendelijk en goed geholpen!

Goed geholpen in de winkel en leuke jongens die ons hielpen! Wij hebben ons eerst georiënteerd op de website, daarna doorgereden naar de mega store in hoorn, veel keus is elektrische fietsen en alle tijd werd genomen. Wij konden wachten in de winkel en fietsen meteen mee terug genomen naar Houten. Inmiddels al 350 km gereden.

Floris
14-09-2018

Fijne mensen, prima service!

Op zoek naar een elektrische fiets ben ik bij Fietsenstunt uitgekomen. Telefonisch prima voorgelicht en fijn geholpen bij mijn keuze. Ik ben zeer tevreden en mijn e-bike van Qwic rijdt super!

Erwin

Uitstekende service

Twee elektrische fietsen gekocht van het merk Qwic. Van verkoop tot aflevering als zeer prettig ervaren. Een bedrijf waar ze de tijd voor je nemen! Ga zo door en tot een volgende keer.

Amanda
07-09-2018

Niet bestellen bij Fietsenstunt.nl

Kinderfiets besteld bij Fietsenstunt.nl. Zou binnen 5 a 7 werkdagen geleverd worden. Dit was al niet het geval. Gemaild waar de fiets blijft. Hij zou op een zaterdag geleverd worden. Dit kwam ons niet uit, omdat ze de wijk niet in konden komen ivm een markt. Dus gebeld om nieuwe afspraak te maken. Zou die maandag geleverd worden. Ik maandag gebeld met de koerier voor een tijdsindicatie. Die melde mij dat de fiets door Fietsenstunt was geannuleerd! Ik weer gebeld met fietsenstunt. Duizend maal excuses. Fout lag uiteraard bij de vervoerder volgens hun. Maar de fiets zou geleverd worden. Dat werd de fiets ook. Alleen de verkeerde kleur. Heb gemaild, gebeld. Ze gaan het uitzoeken. Heb nog niets gehoord. En de verkeerde kleur fiets staat nog steeds in mijn garage. Echt een slechte zaak. Die heel slecht met hun klanten omgaan.

Janne
Janne
05-09-2018

Zeker geen aanrader! Slechte service! Je wordt aan het lijntje gehouden

Ik heb hier 2 fietsen (tegelijk) besteld. Niks wordt volgens afspraak geleverd. De fiets was beschadigd en de accesoires ontbraken. Ik heb maanden moeten wachten en vele telefoontjes moeten plegen tot dit eindelijk opgelost werd. De tweede fiets werd verkeerd geleverd en ook dat duurde eeuwig voordat het opgelost was. Ondertussen wordt je aan het lijntje gehouden en gouden bergen beloofd. Hele slechte ervaringen met dit bedrijf en ik koop er nooit meer wat!

Meer Fietsenstunt.nl reviews
Welk cijfer geef jij Fietsenstunt.nl?