Fietsenstunt.nl67 ervaringen

Marit
22-07-2021

Top klantenservice

Ik heb mijn fiets bij Fietsenstunt besteld omdat de levertijd bij een andere fietsenwinkel ineens maanden langer bleek te zijn dan afgesproken. Fietsenstunt heeft mijn fiets op tijd en netjes afgeleverd. Helaas bleek er daarna een probleem te zijn met de fiets, maar ook dat is snel en met veel persoonlijke aandacht opgelost. Omdat wij eenzelfde fiets met hetzelfde probleem van de andere fietsenwinkel hebben en zij het probleem maar niet opgelost kregen, is Fietsenstunt zelfs bijgesprongen om ons aan een vervangend onderdeel te helpen voor een fiets die niet bij hen gekocht is.

Al met al dus geen totaal vlekkeloze ervaring, maar je kunt met een gerust hart je bestelling plaatsen bij Fietsenstunt want als er iets is, dan lossen ze dat snel en vriendelijk op. Complimenten!

Michael
12-05-2021

Waardeloze service!

Contact gezocht met Fietsenstunt. Na een week eindelijk een reactie, maar met vragen die ik al benoemd had in het schrijven (dus waarschijnlijk gewoon niet gelezen). Na mijn antwoord (nu ruim anderhalve week geleden. niet meer gehoord van Fietsenstunt. We willen nog steeds graag 2 e bikes kopen, maar 1 ding is wel duidelijk. het gaat geen fietsenstunt worden.

Twan

Aanrader

Hele snelle en vlotte bestelling. Heldere en duidelijke communicatie, bezorgdag was zo geregeld. Goede bezorgservice en rijklaar zoals ze ook beweren. Top aankoop en kan ze iedereen aanbevelen.

Jannes

Klasse bedrijf

Mooie fiets aan kunnen schaffen bij Fietsenstunt en in de winkel goed geholpen door het personeel. Bij levering helaas wat schade aan het zadel door het transport, wat helaas kan gebeuren, maar meteen opgelost en dezelfde dag nog een passende oplossing geboden (nieuw zadel). In iedere geval een heerlijke fiets om mee te fietsen en een goede service.

Karin

Goede service

Al een tijdje op zoek naar een mooi verjaardagscadeau voor m'n zoon, vond het echter moeilijk om de juiste maat te bepalen maar werd door een vriendelijke dame van de klantenservice keurig hiermee geholpen. En ik kreeg de fiets, afgemonteerd en al aan huis afgeleverd. Zeer tevreden.

Jeroen

Super service!

Vorige week langs geweest in de winkel om een nieuwe fiets uit te zoeken, deskundig geholpen door het personeel. Vandaag mijn fiets bezorgd gekregen en hij fietst heerlijk. Bedankt fietsenstunt!

Willem
26-04-2021

Bij garantie geeft fietsenstunt niet thuis

Slot defect na 1 jaar. Fietsenstunt geeft aan dat dit niet onder garantie valt omdat het "slijtage-gevoelig" onderdeel is. Jammer. Volgende keer geen stunt meer.

Jgm
23-04-2021

Communicatie bar slecht, lange wachttijd telefoon

Vorig jaar Sparta Smart M11 e-bike gekocht.
Eerst werd een verkeerd model afgeleverd. Daarna was de geleverde fiets in enkele weken stuk, ketting-/aandrijfwiel geheel losgekomen van de fiets, verkeerde boutjes. Reparatie heeft vele weken geduurd, zonder communicatie. Nu is de fiets alweer stuk, email gestuurd (geen zin om lang in een telefonische wachtrij te hangen), nog steeds geen antwoord. 3 dagen geleden.

Huib

Wat een top winkel!

In Hoorn geweest voor een nieuwe fiets, super fijne medewerkers met veel kennis van alle fietsen.

Nemen ondanks de drukte in de winkel toch tijd voor iedere klant. Erg goed geholpen bij de keuze van mijn nieuwe fiets. Vervolgens wilde ik toch nog wat extra bestellen toen ik al thuis was, even de klantenservice de dag daarna gebeld. Daar moest ik helaas wel 15 min wachten door 6 wachtenden voor mij, maar daarna goed geholpen en de producten werden keurig toegevoegd aan de bestelling. Ik zou iedereen aanraden om hier een fiets te bestellen.

Diederik

Goede ervaring

Ruime keuze, heldere website, prima aflevering. Heel fijne ebike van Qwic gekocht. Bereikbaarheid klantenservice anders dan telefonisch kan beter ook die reactie snelheid op emails. Had een klein probleem is snel en plezierig opgelost. Ook de servicebeurt aan huis is prima verlopen conform afspraak.

Floris

Fantastische service

Bedankt ??❤️ Heel goed geholpen en snel service perfect de beste kwaliteit voor minder Cortina U4 fiets 26 inch gekocht voor mijn dochter heel blij mee . Aanrader ook de prijs goed kopper dan alle fiets winkels ?????? Nogmaals bedankt. Fietsenstunt.nl ook Fietsenstunt Hoorn en Fietsenstunt Wervershoof

Jessica
Jessica
24-03-2021

Leek een goede service in de winkel maar nu alleen maar problemen

Wij heb begin maart eindelijk 2 mooie fietsen besteld. De jongen in de winkel heeft ons in eerste instantie prima geholpen. Echter bleek hij halve kennis te hebben. Wij konden gebruik maken van een werkgeversvoordeel. Er bleef 480 euro op de order staan want deze zou door fiscfree betaald worden. De fietsen zouden met 1,5 week geleverd worden. Toen deze er niet waren zelf maar eens gebeld. Toen bleek er dus een probleem met het openstaande bedrag te zijn. Nadat ik zelf meerdere partijen had gebeld bleek dat ik het bedrag zelf moest betalen. Ineens waren de heeeeel vlot met het sturen van een betaalverzoek. Toen telefonisch de afspraak gemaakt dat de fietsen uiterlijk 26 maart geleverd zouden worden. Je raad het al. tot op heden nog niks gehoord. Als ik de winkel 3 keer bel! 1 keer doorverbonden Wieringerwerf 1 keer doorverbonden naar wervershoof en de derde keer erop gegooid! Jullie nemen ons als klant totaaaaal niet serieus terwijl wij voor €2600 euro aan fietsen bij jullie kopen! Lekker het geld binnen en vervolgens niks geen service meer. Nee wij zullen niemand aanraden om bij jullie een fiets te kopen. Eigenlijk wil ik het liefste de koop annuleren maar dan hebben we nog steeds geen fietsen.

Wei
19-12-2020

Door wat hierboven is omschreven, was ik tot nu toe helaas ontevreden waarop ik in eerste instantie 1 ster had gegeven. Echter, ik ben direct telefonisch benaderd door Fietsenstunt zelf om samen een gepaste oplossing te zoeken. Samen zijn we hieruit gekomen wat getuigt van een goede service van dit bedrijf, waardoor de review naar een positieve heb veranderd, omdat ik tevreden ben met hoe het bedrijf omgaat met dit soort dingen.

Deze klacht is opgelost

Schade aan de fiets tot 2x aan toe

Recent een nieuwe Cortina Mozzo N8 2020 damesfiets Metal Blue Matt besteld: deze werd helaas geleverd met lakschade en gebruikerssporen. Na contact te hebben opgenomen met Fietsenstunt werd een oplossing geboden van omruilen voor een nieuwe fiets zonder schade OF korting. Ik heb toen gekozen voor omruilen voor een nieuwe fiets, die helaas niet werd geleverd op de afgesproken dag door een foutje, wat kan gebeuren. Echter, nu de 'nieuwe' fiets te hebben ontvangen vandaag, blijkt er op deze fiets nóg grotere schade (deuk en lakschade) te zitten! Ik werd telefonisch wel vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster na contact hierover te hebben opgenomen en werd verzocht te mailen met foto's voor een gepaste oplossing. Ik heb hierdoor tot nu toe helaas nog geen goede ervaring met Fietsenstunt, maar ben nu in afwachting van een reactie van ze. Hopelijk is dit positief en leidt dit tot een gepaste oplossing, waardoor ik deze negatieve review in een positieve ervaring en review kan veranderen.

Joey
22-07-2020

Geen antwoord

Ik heb op 25/6 een fiets besteld bij fietsenstunt om te laten leveren op
14/7 ivm mijn vakantie. Op deze dag kreeg ik te horen dat de fiets naar een verkeerd depot was verzonden en dat ik de volgende dag wat zou horen. We zijn nu 22/7 en na meerdere malen te berichten ontvang ik niets terug, letterlijk niet één antwoord. Ik ben bang dat ik deze fiets nooit meer ga zien. Jammer. Hoopte deze week nog te kunnen gaan fietsen maar denk dat ik de order maar moet gaan cancellen en naar een andere fiets moet gaan zoeken als ie deze week nog niet komt.

Edward
01-07-2020
Deze klacht is opgelost

Piepende remmen, maar geen service leveren

Half december een Batavus e-bike gekocht bij de firma Fietsenstunt. Een paar keer op gefietst, maar de remmen maakten erg veel lawaai. Contact gehad met Fietsenstunt, maar ik moest maar wat harder remmen, dan ging het geluid wel weg. Als het geluid niet wegging, dan zou ik nieuwe remblokken krijgen. Na een paar maand, was het geluid nog steeds niet weg. Na veel vertraging en heen en weer gemaild, eindelijk nieuwe remblokken gekregen. Helaas. Het lawaai bleef.
Reactie van Fietstenstunt: Uiteraard heb je garantie op de fiets maar de remblokken vallen wel onder een slijtage onderdeel, hier heb je geen garantie op.
Wij zijn al coulant geweest om de kwalitatief betere remblokken kosteloos naar je op te sturen.

Maar ja, het ligt niet aan de remblokken, dus het argument dat het een slijtage onderdeel is, is hier volkomen irrelevant.

Ik heb gevraagd of ze willen bellen, of langskomen, maar helaas, geen reactie.
Ik ben erg teleurgesteld en laat het hier niet bij zitten.

Niek
31-05-2020

Super!

Hele snelle en vlotte bestelling. Helder in communicatie, alles was zo geregeld, ook voor het wijzigen van de bezorgdag.

Keurig en nette levering en rijklaar zoals ze ook beweren.

Kom hier zeker nog terug.

Klaas
01-05-2020

Keurig en correct.

Prachtige, ruim opgezette winkel in Hoorn. Goede respons op de vraag naar een goede fiets waarop een kleinkind veilig vervoerd kan worden. Na enig overleg kwamen we op de Batavus Mambo deluxe.
Stevige fiets, mooi en degelijk framewerk. Goed advies en dus hier de fiets gekocht.
Aflevering keurig.

Gamer
14-11-2019

Prachtige fiets!

Batavus dinsdag comfort 2020 besteld. Netjes afgeleverd alhoewel niet op tijd door vertraging bij de leverancier maar ik kreeg van de klantenservice netjes een tweede leverdatum waarop hij wel netjes afgeleverd is, de fiets fietst prima naar behoren. 1 minpunt in de beschrijving stond dat er een axa ringslot op zou zitten er zit echter een abus ringslot op de fiets. In feite maakt het niets uit maar ik had bij voorkeur toch een axa ringslot gehad gezien de Nederlandse oorsprong. Enfin ik vervang hem nog wel een keertje.

Yvonne
15-10-2019

Uiteindelijk

Mijn ervaring na het "verkrijgen" van mijn Sparta was prima, hele goede en fijne uitleg gehad.
De kwestie met de qwic zullen we hierbij maar "vergeten"

Erwin
07-08-2019

Keurige afhandeling in de winkel wervershoof

Fiets besteld en afgehaald in de winkel, keurig geholpen. Kennis van producten en rustige uitleg van oudere mederwerker met ervaring.

Meer Fietsenstunt.nl reviews
Welk cijfer geef jij Fietsenstunt.nl?