De bezorging van producten door Hoedshop.nl is een sterk punt, met veel klanten die tevreden zijn over de levering (29%) en de levertijd (16%). De verpakking van de producten wordt ook gewaardeerd (9%). Er zijn echter enkele kritische geluiden over de levertijd (8%) en de bezorging zelf (6%), maar deze zijn in de minderheid vergeleken met de positieve ervaringen. De beschikbaarheid van track & trace wordt ook als een positief aspect gezien (1%), evenals de algemene bezorgervaring (7%).
De klantenservice van Hoedshop.nl wordt overwegend positief beoordeeld, waarbij klanten tevreden zijn over de service die ze ontvangen (16%). Er is echter een kleine groep klanten die minder tevreden is over de klantenservice (2%). De afhandeling van vragen en problemen wordt ook meestal als positief ervaren (6%), hoewel er enkele gevallen zijn waarin klanten niet tevreden zijn over hoe hun situatie is afgehandeld (2%).
De communicatie van Hoedshop.nl wordt als duidelijk en informatief beschouwd (18%). Klanten waarderen de helderheid van de informatie die ze ontvangen. Toch is er een klein percentage van de klanten dat verbeterpunten ziet in de duidelijkheid (2%) en de communicatie in het algemeen (4%).
De prijs/kwaliteit verhouding van de producten aangeboden door Hoedshop.nl wordt door de meerderheid van de klanten als positief beoordeeld (14%). Slechts een klein deel van de klanten is niet overtuigd van de waarde die ze krijgen voor de prijs die ze betalen (3%).
Het bestelproces op de website van Hoedshop.nl wordt als positief ervaren door de gebruikers, wat wijst op een gebruiksvriendelijke ervaring tijdens het online winkelen (3%).
Hoewel er niet veel over wordt gesproken in de reviews, lijken de klanten tevreden te zijn met de retourmogelijkheden (2%) en de opties voor ruilen of omruilen die Hoedshop.nl biedt (2%).