Huurexpert.nl109 ervaringen

Marjolein
23-03-2020

Volgens mij doen ze niets anders dan alleen woningen toevoegen, maar voor de rest is het echt waardeloos. O ja niet te vergeten geld innen voor het abonnement waar echt niets van uit komt. Een bedrijf van niets.

Mark
12-03-2020

Meld je aan om gedupeerd te worden!

Het bedrijf is niet telefonisch te bereiken en dreigt met incasso's als het bedrag direct terug geboekt wordt en daarmee het abonnement stopt. Het is een malafide onderneming waarbij er een groot woningaanbod gecreëerd worden terwijl in wezen deze objecten niet meer te huur zijn.

Sem
Sem
16-02-2020

Vreemde praktijken

Kopiëren aanbod van andere sites en linken je alleen maar door naar sites waar je opnieuw moet betalen om te kunnen reageren. Oplichters.

Svetlana
Svetlana
14-02-2020

Zeer slecht

Helemaal niets aan gehad, nog lopen ze achter me aan met betaling na het uitschrijven.

Marijke
24-01-2020

Ze kopinēren andermans aanbod, en bemiddelen niet.

Ze bieden een huis aan wat ook op Fubda staat en veel duurder is dan de huurprijs die wij voor een huis willen betalen en dat ook ingevuld hebben.
En als je dat wil bekijken moet je weer een nieuw account aanmaken.
Je kan alleen maar betalen om iets te mogen zien.

Den Haag
15-01-2020

Niet doen !

Oplichters, reageren niet op email, eenmaal betaald , geld kwijt. Verder hoor je niks van hun. Lage huurprijzen aanbieden, en zelfde huis op Funda voor een hoge prijs.
Je ziet betaalbare huizen op hun website, maar je moet eerst inschrijven en als je niet oplet wordt elke keer verlengd en geld afgeschreven van je rekening.

Fre
02-01-2020

Slecht!

Veel beloofd aanbod, totdat je je inschrijft. Huren is lastig, maar het werkelijke aanbod is erg beperkt en ook op andere sites te vinden. Zonde geld!

Jasper
03-12-2019

Niet doen!

Betaal om vervolgens weer te kunnen betalen.

Je wordt doorverwezen naar websites en vervolgens moet je voor deze websites weer betalen.

Echt waardeloos.

Mert
14-11-2019

Naaiers

Indische collega die hard op zoek was naar een woning is door deze knakkers ook opgelicht. Omdat hij geen nederlands spreekt is het obbonement voor hem ook lastig op te zeggen. Inmiddels 300 euro lichter en zijn woning heeft hij niet dankzij huurexpert.

Kitty
03-09-2019

Wel betalen, geen kans op een huurwoning

Helaas zie ik de reviews pas nadat ik lid ben geworden van huurexpert.nl Mij is het net zo vergaan als meerdere mensen die hier een review hebben geschreven. Je betaald voor 2 weken en zonder dat je het in de gaten hebt blijkt je een doorlopend abonnement te hebben afgesloten. De huurwoningen die interessant waren voor mijn nog studerende zoon bleken allang verhuurd maar werden/worden niet van de site gehaald. Dus je hebt helemaal niets aan het abonnement. Het zijn zakkenvullers en helaas heb er een flinke duit in die zak laten vallen!

John
23-08-2019

Ik krijg geen contact

Bestaan jullie wel echt? Ongelooflijk

Sa
05-08-2019

Vuile ratten die je geld opstrijken voor niks

Ik kan helaas niet lager geven dan een 1 maar dit zend een duidelijke boodschap mocht iemand zich naief denken dat ze met normale mensen te maken hebben hier. Ze nemen elke 2 weken automatisch geld van je rekening voor absoluut geen enkele reden alleen maar omdat je 1 keer hebt aangegeven om de woningen op hun website te bekijken, woningen die je slechtse vijand niet eens zou toewensen. Daarna komen ze met dreigementen dat je moet betalen omdat je een vinkje hebt gezet ondanks dat je hebt opgezegd. Ik ga hier de consumentenbond over inlichten stelletje leugenaars die mensen geld af willen afpikken, ga echt werk zoeken vuile klootzak

Geordina
03-08-2019

Dit is duidelijke een van die sites die misbruik maakt van kamertekort etc. en alleen maar geld opstrijkt.
Veel woningen zijn helemaal niet (meer) beschikbaar en geeneen eigenaar weet dat z'n huis op deze site staat.

Janna
Janna
22-07-2019

Malafide onzin

20 euro betaald om geen informatie te krijgen over huurwoningen. Nergens krijg je informatie over de huurmakelaars of over de woningen zelf.

Guillermo
05-07-2019

Opgelicht!

Heb €20,- betaald om de advertenties te kunnen bekijken voor een geruime tijd krijg nu de vraag of ik wil verlengen, omdat ik anders niks kan bekijken!

Alexandra
28-06-2019

Slechtste site ter wereld

NIET DOEN!

alles aan deze site klopt niet vragen je voor 2 weken 15 euro te betalen zodat je vervolgens op advertenties kunt zien dat je voor een woning naar een andere site moet om vervolgens daar weer 40 euro te betalen. zonder pardon incasseren ze na 2 weken gewoon weer geld van je rekening om vervolgens het abonnement te verlengen zonder je van te voren te informeren restitutie is op een enkele manier mogelijk. telefonisch contact opnemen is ook op geen enkele manier mogelijk. Als je lid bent krijg je wel iedere dag een e-mail dat er nieuwe woningen beschikbaar zijn maar dit zijn in de 14 dagen dat ik lid was alleen maar de zelfde woningen geweest waar ik niet eens op kon reageren.
al met al haal deze site snel offline, wekt alleen maar frustraties op bij mensen

Adam
18-05-2019

Spelen met de gevoelens van mensen.

Belachelijk hoe ze mensen der in luizen
Begrijp niet waarom deze site nog bestaat
Bahhh

Tony
Tony
13-05-2019

Huurexpert

Bedankt voor de waarschuwingen, dat zulke oplichters niet gecheckt worden in Nederland is belachelijk.
Ze zouden met deze loze "nep"aanbiedingen van de site af moeten worden gehaald.
Een huizenzoeker.

Ellen
20-03-2019

Helemaal niet in orde

Het gaat hier enkel en alleen om het "inschrijf" geld binnen te halen.
Zetten aantrekkelijke panden met lage huurkosten op de site die helemaal niet beschikbaar zijn.
Als je betaald hebt krijg je te horen dat de woning al verhuurd is.
De woningen blijven echter doodleuk op de site staan als zijnde beschikbaar.
Hier klopt niets van.
Niet doen dus

Suzan
Suzan
28-02-2019

Nepzooi! Niet intrappen, levert echt NIETS op!

Totaal nep, ze doen niet eens moeite om het enigszins actueel te laten lijken. Bah.

Meer Huurexpert.nl reviews
Welk cijfer geef jij Huurexpert.nl?