Huurexpert.nl144 ervaringen

Ruben
20-02-2021

Zoveelste nep huursite

Zoals de meeste andere website die zogenaamd gecontroleerde huurwoningen aanbieden is ook deze site gewoon nep. Je komt er pas achter dat een woning toch niet beschikbaar is zodra je een betaald abonnement hebt genomen.

Marcela
15-02-2021

Fraude

Ik heb voor 4 woning gereageerd en wordt ik verwijzen naar andere site jaap.nl en van daar naar woning-plein. nl, en daar vragen ze weer €19,95 inschrijfkosten😡.

Dit is gewoon oplichterij!

Maarten
12-02-2021

Ongure praktijken

Geen transparante voorwaardes, betaald voor niks. 95% van het woonaanbod is al voor het plaatsen niet meer beschikbaar. Vijandige klantenservice en bovendien een erg ongure bedrijfsvoering. Doe jezelf en lol en begin hier niet aan

Niks
05-02-2021

Fraudeurs

Slechte ervaring, uiteindelijk betaal je voor saus. Je kan niet eens op de woningen reageren, je wordt verwezen naar een andere site. Waarna je alsnog voor moet betalen.

Anoni
03-02-2021

Fraude pur sang!

Veel niet bestaande huizen. Geen reacties op berichten, Blijven incasseren na opzegging. Geen account toegang na opzeggen (Je betaald vooruit dus je heb nog recht op toegang).

Vraag mij af hoeveel geld daar op maandbasis binnenkomt aan deze fraude praktijken. LET OP: er zijn meer van dit soort websites. Maken misbruik van de wanhopige woningzoeker.
Ze zouden niet mogen bestaan.

Akash
01-02-2021

Slecht

Geldpiraten. Ze troggelen geld af

Yvonne
12-01-2021

Uitzonderlijke slecht

Heb welgeteld een halve dag op huurexpert doorgebracht en heb dom dom dom een een abonnement genomen voor een kwartaal omdat je anders niet binnen kan kijken hoe e.e.a. Is ingedeeld
Ik moet binnen 3 maanden een woning vinden.
Had al snel door dat ik niet aan de huurverplichting zou kunnen voldoen omdat je 4x de huurprijs aan salaris moet hebben.
Heb dus 45 euro betaald wat ze weigeren terug te storten omdat ik in het weekend een abonnement heb afgesloten en de voorwaarden dan anders zijn dan op weekdagen.
Hoe verzin je het, ik ga er nog wel achteraan maar ik zou zeggen schrijf je niet in bij huurexpert

Kes
04-01-2021

Schurken

Ze blijven continu geld afschrijven en dreigen met incasso buro
Komt continu met oude berichten en niet meer geldige opties.
Blijf weg bij dit zogenaamd bedrijf wat alleen incasserd.

Roel
23-12-2020

Stelen je geld

Heb me proberen af te melden, blijven maar geld per 2 weken afschrijven. Zit ook niks tussen kwa woningen waar ik wat aan had. Ze hebben geen telefoon nummer. Schandalig

Angelo
14-12-2020

Tyfushonden. keihard gescammed

Ik had me net ingeschreven echt net! 19,95 afgeschreven PATS weg account zo uit het niks . ik hoop niet dat dat soort lui bij die zogenaamde word rijk cursussen vandaan komen wat the . ik ben gewoon gescammed!

Erik
08-12-2020

Niet doen!

Dit bedrijf heeft geen enkele toegevoegde waarde voor het zoeken naar een woning. Niet aan beginnen.
Daarnaast hanteren ze een zeer bijzonder opzeg procedure.
Op het moment dat je opzegd krijg je direct geen toegang meer tot het woning aanbod, ook als je al voor een maand betaald hebt.

Zakkenvullers.

Iris
03-12-2020

Huurexpres

Vorige maand ingeschreven, 30 euro betaald , maar bij iedere mails kreeg ik te weer rekeningen die ik nog moest overmaken en de woningen nooit gezien. Afspraken werden iedere keer verzet, kut smoesjes, en ben het zat! nooit een woning bezichtigd.

Stelletjes boefen, maar wonen wel in een villa en wijden wel in een dure mecedes!

Hamertje Tik
07-11-2020

Slecht

Heb ik moeite mee om juisten worden te vinden hoe grote oplichters dat ze zijn. Nooit, nooit inschrijven!

Eline
Eline
27-10-2020

Ze komen iedere dag zogenaamd met nieuw aanbod, maar het is steeds oud. Of hij krijgt"nieuwe" woningen te zien die er niet zijn als je verder gaat kijken. Niet doen! Zonde van de geld. Snap niet dat dit soort bedrijven mogen bestaan. Ze zijn er voor hun eigen winst niet voor de klant

Oli
Oli
05-10-2020

Worst ever.

Horrible website. Totally misleading and only takes your money.filtering to apartments and 90% is only room.can't see pictures unless you pay. This is ridiculous. Never again.

Wico
17-09-2020

Slecht!

Omdat je er te laat achter komt dat dit bedrijf geen
telefonische hulp biedt maar tevens ook geen telefoonnummer tóónt. Mail wordt niet beantwoord.
Voorts kun je wel je wachtwoord wijzigen maar niet je
gebruikersnaam/emailadres wanneer je je emailadres hebt verandert, je kunt dan dus niet inloggen om je emailadres te veranderen. Dit bedrijf laat heel veel zien op internet wat er bij hen allemaal mogelijk is maar simpel aangeven hoe je je emailadres/gebruikersnaam verandert is er niet bij. Wat een teleurstellende/slechte ervaring bij dit bedrijf!

Kourosh
Kourosh
08-09-2020

Ze zijn tief

Rijks overheid doet niets want ze Zijn tief ook
Anders zou dit bedijf laten onze portemonnee niet zomaar door gelogen leeg makken
Ik vraag iederen samen komen en demonestratie doen
(e-mailadres verwijderd)
Welcome and be United With me

Lisa
Lisa
04-09-2020

Afrader

20 euro betalen aan abonnementskosten voor niks. Aanbod op de site is alles behalve actueel. Daarnaast staan er vaak geen tot maar 1 foto op. Op het moment dat je de klantenservice er op aanspreekt hebben ze schijt aan je.

Alex
Alex
26-08-2020

Schandalig!

Ik krijg net iemand aan mijn deur die mijn apartement wilde huren. Dat had huurexpert hem aangeboden. Die hebben gewoon iets van internet geplukt van 4 jaar geleden. Toen stond het te huur, maar ik heb het daarna gekocht!
Trap er dus niet in!

Aron
21-08-2020

SLECHTSTE WEBSITE OOIT

Linken automatisch naar betaalde stuk, zeer lelijke website die niet gebruiksvriendelijk is. Vragen geld voor woningen die al bezet zijn. Trap er niet in

Meer Huurexpert.nl reviews
Welk cijfer geef jij Huurexpert.nl?