Huurexpert.nl88 ervaringen

Ramon
Ramon
30-11-2018

NIET DOEN

Huurexpert.nl is een en al bedrog niet aan beginnen!.

Ik was op zoek naar een leuke woning bij mij in het zelfde dorp en Huurexpert leek de meeste aanbiedingen te hebben en voor een aantrekkelijke prijs ook . Erg listig lokken ze je naar binnen door te beloven dat je direct alle toegang heb tot de woning in basis van informatie en contact met de verhuurder. Ik betaald (15,00 euro ) voor 2 weken en denken meteen te kunnen reageren . Mooi niet je wordt gewoon door verzonden naar andere websites die de woning ook aanbieden . Als dit geen oplichterij is dan weet ik het ook niet meer .
Gelukkig had ik het snel ontdekt en heb ik recht op herroeping dit ook meteen aangevraagd en het geld terug eisen ze zijn helemaal gek geworden! .

Sven
09-11-2018

HuurExpert maakt misbruik van de situatie

Een huur woning vinden bij een woningcorporaties is tegenwoordig meer wachten en reageren dan een woning aangeboden krijgen.

Bedrijven zo als Huurexpert maken hier misbruik van door u als zoeker te laten betalen deze tarieven gaan vaak om bedragen van €19,99 per maand alleen doet huurexpert er nog even een schepje boven op

Tarieven Huurexpert - Basic €15 per twee weken - Plus €20 per maand - Premium €30 per maand

Alleen is er geen verschil in de basic pakket en de plus en Premium pakketten en krijg je het zelfde wat je bij basic krijg als bij plus en Premium.

Als huurwoning zoekende ben u bij huurexpert gedwongen om een van de tarieven te kiezen om foto`s te kunnen bekijken en contact te leggen met de verhuurder.

Aangezien u opzoek bent naar een huurwoning heeft u bijna geen kans meer om niet een van de abonnementen te kiezen aan gezien niet alleen huurexpert hier gebruik van maakt.

Natuurlijk zijn er ook ander sites die pas geld vragen wanneer u een contract aan gaat met de verhuurder maar het vinden van deze sites even zoeken.

Alleen geven andere site u wel de mogelijkheid om de foto`s te bekijken en de beschrijving te lezen. dit is niet het geval bij huurexpert aangezien elke belangenrijke informatie die u wil zien is gekoppeld met een pop-up waar u of een account moet aan maken en een abonnementen moet kiezen heeft u all een account dat krijgt u de pop-up dat u abonnementen is verlopen of u nooit een heeft gehad.

Is Huurexpert aan te raden. Als u bereid bent om te betalen per maand met de kans dat u een jaar lang niet zult vinden nee

De kans dat u een huurwoning aangeboden via Huurexpert krijgt is klein en is u geld niet waard aangezien u het geld beter kunt investeren aan u huurwoning

dus nee ik raad u Huurexpert niet aan.

Let op: Huurexpert is niet de enige die van deze methode gebruik maakt.

08-11-2018

Wat is dit waardeloos

Omdat ik een leuke huurwoning zag, en daar wat meer informatie over wilde, maar betaald. Meteen 20 Euro lichter en blijkt de woning voor slechts een half jaar te huur te zijn. En zo geld dat voor het merendeel vd woningen. Te triest voor woorden. Maak hier nooit gebruik van.

08-11-2018

Wat is dit waardeloos

Caterina
25-10-2018

Bedankt mensen!

Ik stond op het punt me in te schrijven op huurexpert.nl, toen ik zag welke leuke woonruimtes ze te huur aanboden, maar toen ik zag dat inschrijvingsgeld gevraagd werd, gingen bij mij de rode lichtjes branden, als er om geld gevraagd wordt, zit er (bijna) altijd iets achter. Dus besloot ik ervaringen.nl te consulteren en de reviews te lezen. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Huurexpert was meteen verleden tijd! Ik bedank alle mensen die hun negatieve ervaring met huurexpert gedeeld hebben op deze site, heel, heel hartelijk. Zonder jullie zou ik er ingetuind zijn.

Michiel
24-10-2018

Niet doen !

Via huurexpert is het onmogelijk om een woning te huren. Ze linken je gewoon door naar een andere site. Bovendien kost het €20 euro om in te schrijven en dit wordt elke 2 weken stilzwijgend verlengd!

Nathan
11-10-2018

Incomplete informatie

Om bij de contactgegevens te komen van een verhuurder diende ik betaald lid te worden. Nadat ik betaald had en op de contactgegevens had geklikt bleek dit gewoon een link te zijn naar een andere betaalde website. Tip: geen lid worden van deze oplichters

Hamzeh
Hamzeh
19-09-2018

Heel slecht

Er zijn studios met een gedeelende douch en koken, dus gewoon een kamer. En bij sommige woningen kan je alleen op reageren door een andere website.

Dennis
07-09-2018

Niet doen oplichting

Betaalde €20,- kan je in ene niet meer inloggen en ben je ook niet meer geregistreerd

C.
06-09-2018

Helaas ook ingetrapt

Jammer genoeg niet eerst de reviews opgezocht, waar ik ontzettend veel spijt van heb. €20 euro weggegooid aan een kut bedrijf. Denk je een leuke woning gevonden te hebben, krijg je achteraf pas te zien dat het 55+ is. Heel toevallig toen ik ze op ging zoeken op facebook waarbij ik een slechte review zag, contact gehad met diegene en heeft me verteld van hoe en wat. Ik was nog geen halfuur ingeschreven en heb meteen een herroeping gedaan maar ook meegekregen dat dit niet helpt. Aangezien ik toch al mijn 20 euro kwijt ben heb ik ook maar meteen mijn account verwijderd omdat ik zag dat mensen ook niet meer konden inloggen, om dit te voorkomen heb ik het dus gedaan. Volgende automatische incasso meteen terugboeken en blokkeren. Vieze oplichters.

Gregoire
02-09-2018

Onzin site

Het is geen site waar verhuurders zelf op plaatsen, dus ze ontvangen de reacties niet. Daarnaast blijven oude woningen er op staan om zo de indruk te wekken dat er veel beschikbaar is. Dit is pure oplichterij en buitengewoon zonde van je geld

Lisa
Lisa
18-08-2018

Trap er niet in!

Waardeloze site waar je dan 20 euro voor betaald! Als je niet op let wordt je account verlengt en ben je weer 20 euro lichter. Geen actueel aanbod, enkele reacties van verhuurders, maar allemaal al verhuurd of geen bezichtiging mogelijk. AFRADER!

Robbert
02-08-2018

Woningaanbod is totaal niet actueel.

Ook ik ben er in getrapt. "Up to date" staat op de site. Woning die ik op het oog had was al een half jaar verhuurd en ik had al geld betaald voor een lidmaatschap natuurlijk. Vervolgens gemaild om mijn inschrijving ongedaan te maken (binnen 2 uur na aanmaken) omdat ik daar niets meer aan had, en het geld terug te storten. Dit doen ze dus niet. Als dit de manier is waarop je als bedrijf geld wil verdienen dan gaat er toch iets mis.

Ferry
Deze klacht is opgelost
20-07-2018

Oplichting

Heb eenmaal een aanbieding van jullie gehad. een kamer van 25 m2 voor 550 euro. me rot gelachen. wat een zooitje bij jullie. jullie dreigen nu met een deurwaarder maar uiteindelijk komen we bij de rechter terecht omdat ik dus uw vordering niet accepteer. daar zie ik u graag, gezien u reputatie.

Emilia
20-06-2018

Niet doen! trap er niet in!

Pas op! betreft SCAM! zoveel mogelijk op sociaal media delen! Had gereageerd op een appt en ontving daarna een email van een zekere Tayla Bowden met emailadres (e-mailadres verwijderd) , blijkt een scammer te zijn! google es! Ik vind persoonlijk dat huurexpert verhuurders grondig moeten ontderzoeken voor ze wat op hun site posten.

Rianne
16-06-2018

Trap er NIET in!

Er worden aantrekkelijke woningen te huur aangeboden maar wanneer je wilt reageren moet je uiteraard eerst betalen. Dan krijg je een link van betreffende verhuurder/makelaar. Wanneer je daar contact mee opneemt, blijkt de woning al een tijdje verhuurd te zijn. Huurexpert.nl blijft dezelfde woning onder het kopje 'nieuw' aanbieden. Dit is met meerdere woningen gebeurd. Het is pure oplichterij en ik wil mensen waarschuwen om er niet in te trappen. Neem direct contact op met de makelaar.

02-06-2018

Ze doen wat ze beloven

Ze hebben veel aanbod. Iedere dag krijg je een mail met nieuwe huizen.

Gody
30-05-2018

Wtf man

Heb betaalt heb op een wooning gereageert en kan nog niet eens inlogen vieze oplitchers nooit meer

Wout
17-05-2018

Dwingen je een account te maken en vertellen vervolgens dat je moet betalen

Hier heb je niks aan

Frank
10-05-2018

Waardeloze site

Deze gasten maken misbruik van de benauwde huizenmarkt. Ze bieden zelf geen dienst of service. Het is in wezen geld betalen voor het bekijken van plaatjes van huizen.

Meer Huurexpert.nl reviews
Welk cijfer geef jij Huurexpert.nl?