Huurexpert.nl reviews

1.1

Fatiha
06-05-2023

Niet aan te raden! Je betaald en vervolgens moet je je op de site van je voorkeurswoning weer aanmelden en betalen! Wat een onzin. Dus niet doen!

Selma
23-02-2023

Je betaalt om je aan te melden. Vervolgens kan je op geen enkele woning reageren omdat je naar de site van de aanbieder moet. Daar aangekomen mag je je opnieuw aanmelden en betalen. Wat een oplichterij!. Meld je niet aan voor deze site. Je kan gelukkig nog wel via de inschrijvingsmail meteen uitschrijven.

Daniël
10-02-2023

Ben er geen steek mee opgeschoten. Deze mensen leven van andermans ellende. Ze verlengen automatisch je lidmaatschap en zijn zeer agressief in het krijgen van hun geld. Neem geen lidmaatschap bij Huurexpert!

Heaven
07-07-2022

Je betaald eerst netjes je geld. En dan uiteindelijk krijg je er niks voor terug omdat je je voor sommige woningen niet eens kan aanmelden. Je moet dan weer opnieuw betalen voor een apparte site. En zodra je wilt opzeggen eisen ze voor nog een maand extra geld, maar je mag die extra maand geen gebruik maken van je account. Echte oplichters

Mare
13-04-2022

Oplichters! 30 euro per maand en je krijgt er niks voor.

Luuk
16-02-2022

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij alle voorgaande revieuws. Deze site is onbetrouwbaar.

Sabrine
21-01-2022

Ik heb voor een maand, dacht ik, een betaling gedaan van 15 euro. De huizen die op de site staan, zijn niet van huurexpert waardoor er oude (al verhuurde) woningen op staan. Ik heb na 1 maand meteen mijn account opgezegd via mijn mail (niet wetend dat ik via mijn andere werkmail het account heb afgesloten). Na vele correspondentie via mijn persoonlijke mail, bewijzen te hebben opgestuurd van mijn afschriften, mijn telefoonnummer en hen meerdere malen mijn voor en achternaam te hebben gegeven, bleven zij hetzelfde zeggen: dit mailadres staat niet bij ons vermeld. De incasso's bleven opgestuurd worden. Uiteindelijk ZELF erachter gekomen dat het account via mijn werkmail afgesloten was en dus meteen stop gezet. Ik zit nu vast aan in totaal 2 maanden kosten en aangezien zij per twee weken rekenen (niet vermeld op de site), moet ik hen nu nog 45 euro betalen. Een en al oplichterij! Ik ben bezig met een aangifte tegen hen. Alle nare ervaringen kunnen naar mij worden opgestuurd.

Chelby
15-12-2021

Ze krijgen geen cijfer, let goed op woningzoekenden, dezelfde woning zijn te zien op onbetaalbare sites en woningnet, dit os Phising, oplichters. Ik ben in hun shit getrapt als woningzoekende, als ik de vorige reviews eerder had gevonden en gelezen, was ik nu nog €15 rijk. Geen reactie op mijn mails, geen inlog code nothing. Iedere leugen komt aan het licht jullie zullen niets zegevieren, dat mensen hun woning aan jullie toevertrouwen om te verhuren? Ze hebben de reviews misschien nog niets gezien. God slaapt niet. Jullie lot komt jullie tegemoet. Varkens

29-09-2021

Wil je meer info dan dien je een account aan te maken. Aan het eind van de rit blijkt dat dit niet gratis is.

Gelukkig gaat direct de account opzeggen vrij makkelijk.

Bijzonder dat je dan een mail krijgt waarin dit staat: "Je GRATIS account met het volgende e-mailadres is verwijderd:".

Rodie
19-07-2021

Oplichting! Geen woningen in porteuille

Let goed op. Men heeft zelf geen huurwoningen in beheer of portefeuille. Men verwijst je door naar website waar de woningen op zouden moeten staan.

Meestal zijn de woningen reeds verhuurd of is het een website waar je je gratis kan aanmelden.

Dus let goed op. Met hen in zee betekent geld kwijt en geen huurwoning!

Krystian
17-04-2021

Ook opgelicht? Lees dit dan goed!

Ten eerste kan je het geld die ze automatisch afschrijven terugboeken, niet bang zijn voor hun dreigmailtjes, het kost hun meer om een incassobureau in te schakelen dus doen ze dit niet, ik spreek uit ervaring en ik ben jurist.

Dit soort malafide websites werken met Google adwords en ze betalen soms tot een paar euros per klik, wat ons te doen staat om dit soort malefide praktijken te stoppen is massaal op deze betaalde advertenties te klikken via verschillende toestellen, laptops en browsers, zoekwoord “huurwoning amsterdam” en klik hier op, deel dit aub, kopiëren en plakken.

Als je wordt door gelinkt naar een andere website maak daar ook melding van bij desbetreffende echte website waar de woning daadwerkelijk staat en wordt aangeboden, die kunnen er meteen werk van maken, ik persoonlijk zal het niet alleen hierbij laten maar deel dit massaal en klik op die advertenties want dat kost hun geld en als wij ze met genoeg advertentie kosten opzadelen moeten ze wel stoppen en zonder advertenties zijn ze onvindbaar op Google, blijf dit dagelijks herhalen, is een kleine moeite om ze te stoppen want ze maken vies gebruik van de huidige woning te kort situatie. Dit kan en mag niet!

Ellen
27-03-2021

Huurexpert kan je niet serieus nemen met 15 per 2 weken abbonementskosten

Echt vreselijk. Word met veel woningen geadverteerd, waarvan grootste deel nuet beschikbaar is of al verhuurd em op de site blijft staan. Doen ze bij mvgm makelaars ook maar huurexpert is oplichter nr1 geldkloppers. 2 weken abonnement voor 15 dat is toch ziek 26 x per jaar 15 euro betalen voor abonnementskosten.

Akn
11-03-2021

Slechtste service

-Abonnement betaald, sommige woon aanboden word door verwezen naar een betaalde website.

- niet beschikbaar woningen worden niet van website afgehaald

- telefonisch contact vaak niet mogelijk met de aanbieders

İk moest mijn review aanpassen ,omdat ik per mail bedreigd ben door huurexpert.nl. als ik mijn review voor x tijd/datum niet verwijder, word juridische stappen genomen.

Sorry maar, bovenstaande genoemde ervaringen zijn naar mijn ervaring juist geconstateerd. Dit is mijn recht!

Ruben
20-02-2021

Zoveelste nep huursite

Zoals de meeste andere website die zogenaamd gecontroleerde huurwoningen aanbieden is ook deze site gewoon nep. Je komt er pas achter dat een woning toch niet beschikbaar is zodra je een betaald abonnement hebt genomen.

Marcela
15-02-2021

Fraude

Ik heb voor 4 woning gereageerd en wordt ik verwijzen naar andere site jaap.nl en van daar naar woning-plein. nl, en daar vragen ze weer €19,95 inschrijfkosten?.

Dit is gewoon oplichterij!

Maarten
12-02-2021

Ongure praktijken

Geen transparante voorwaardes, betaald voor niks. 95% van het woonaanbod is al voor het plaatsen niet meer beschikbaar. Vijandige klantenservice en bovendien een erg ongure bedrijfsvoering. Doe jezelf en lol en begin hier niet aan

Niks
05-02-2021

Fraudeurs

Slechte ervaring, uiteindelijk betaal je voor saus. Je kan niet eens op de woningen reageren, je wordt verwezen naar een andere site. Waarna je alsnog voor moet betalen.

Anoni
03-02-2021

Fraude pur sang!

Veel niet bestaande huizen. Geen reacties op berichten, Blijven incasseren na opzegging. Geen account toegang na opzeggen (Je betaald vooruit dus je heb nog recht op toegang).

Vraag mij af hoeveel geld daar op maandbasis binnenkomt aan deze fraude praktijken. LET OP: er zijn meer van dit soort websites. Maken misbruik van de wanhopige woningzoeker.

Ze zouden niet mogen bestaan.

Akash
01-02-2021

Geldpiraten. Ze troggelen geld af

Yvonne
12-01-2021

Uitzonderlijke slecht

Heb welgeteld een halve dag op huurexpert doorgebracht en heb dom dom dom een een abonnement genomen voor een kwartaal omdat je anders niet binnen kan kijken hoe e.e.a. Is ingedeeld

Ik moet binnen 3 maanden een woning vinden.

Had al snel door dat ik niet aan de huurverplichting zou kunnen voldoen omdat je 4x de huurprijs aan salaris moet hebben.

Heb dus 45 euro betaald wat ze weigeren terug te storten omdat ik in het weekend een abonnement heb afgesloten en de voorwaarden dan anders zijn dan op weekdagen.

Hoe verzin je het, ik ga er nog wel achteraan maar ik zou zeggen schrijf je niet in bij huurexpert

Meer Huurexpert.nl reviews