Huurexpert.nl119 ervaringen

Veerle
07-07-2020

Belachelijke uitgave voor niks

Ingeschreven, vervolgens wordt je steeds doorverwezen naar andere betaalde sites. Al met al heb je niks aan de site omdat die je gewoon doorverwijst.
Wordt maandelijk een bedrag afgeschreven voor deze “service”.
Verder is de klantenservice of hoe je het mag noemen echt verschrikkelijk. Dreigen met incasso bureau als je niet gelijk betaald en hebben een ontzettende grote mond.

Nooit meer huurexpert!
Zal het absoluut niet aanraden!

Sam
02-07-2020

Geld weggegooid

Vandaag abbonement voor 30 euro afgesloten om te kunnen reageren op woningen omdat ik helaas met spoed een nieuwe woning zoek. Kan je vervolgens niet reageren op woningen. Geld 100% weggegooid terwijl alles al krap zit. Hele nare ervaring in een al hele nare situatie. Jammer dat mensen graag misbruik maken van benarde woningmarkt en mensen in lastige situaties.

Ria
06-06-2020

Adder onder het gras

Ik heb eerst ingeschreven voor 1 maand en direct weer uit laten schrijven, natuurlijk 20 euro betaald en
ik hoop dat het maar voor 1 maand is! Een aantal ervaringen nu pas gelezen en stond perplex, wat een schandalige boel. Zoals iemand zei, een item voor Kassa!

Kevin
04-06-2020

Sommige mensen.

Het is een site die de nieuwste huurwoningen verzamelt voor je en overzichtelijk maakt. Waarna ze je gegevens doorsturen naar de desbestreffende huurmaatschappij, zodat je niet 3 uur het internet loopt af te zoeken. Wat een heerlijk simpele sukkels hieronder!

Jeff
30-05-2020

Geld innen voor niks! Waardeloze site echt

Janine
23-05-2020

Slaatje slaan uit woningnood

Elke maand geld innen maar doen niets. Snap niet dat ze hier zomaar mee weg komen. Wordt zo'n bedrijf niet gecontroleerd? Misschien eens melden bij progammra Kassa. Dit bedrijf is overigens niet de enige die zich schuldig maakt aan oplichting.

Ano
14-05-2020

Schandalig

Vrijwel alle woningen zijn niet beschikbaar of alleen beschikbaar via een andere betaal site. Daarnaast na mijn eerste betaling werd er ook nogmaals geld afgeschreven van mijn rekening. Gewoon niet aan beginnen lekker zoeken via een betrouwbare site.

Rene
11-05-2020

Onbereikbaar oude woningen

Woningen zijn allemaal al verhuurd dus up to date no way .
Bereikbaar zijn ze ook niet .
Waardeloos.

En dan nog door gelinkt worden naar een andere tussenpersoon waar je ook voor moet betalen om in te schrijven.

Niet aan beginnen

Vera
Vera
21-04-2020

Foto's VOOR betaling kloppen niet met aanbod NA betaling

Foto's op de website VOOR de betaling, kloppen niet met het aanbod NA de betaling. Oplichting. Stilzwijgend verlengen van een abonnement. Vrijwel geen aanbod van woningen, geen waar voor je geld. NIET doen.

Scherida
02-04-2020

Begin er niet aan!

Ik raad iedereen dit sterk af.
Lees dit bericht eerst, ga op zoek naar reviews.
Ze maken misbruik van je emotie afhankelijk van je nood naar een woning.
De comments van de overige mensen klopt ook het zijn vuile ratten die gewoon geld innen.
Get a job! And a life.

Marjolein
23-03-2020

Volgens mij doen ze niets anders dan alleen woningen toevoegen, maar voor de rest is het echt waardeloos. O ja niet te vergeten geld innen voor het abonnement waar echt niets van uit komt. Een bedrijf van niets.

Mark
12-03-2020

Meld je aan om gedupeerd te worden!

Het bedrijf is niet telefonisch te bereiken en dreigt met incasso's als het bedrag direct terug geboekt wordt en daarmee het abonnement stopt. Het is een malafide onderneming waarbij er een groot woningaanbod gecreëerd worden terwijl in wezen deze objecten niet meer te huur zijn.

Sem
Sem
16-02-2020

Vreemde praktijken

Kopiëren aanbod van andere sites en linken je alleen maar door naar sites waar je opnieuw moet betalen om te kunnen reageren. Oplichters.

Svetlana
Svetlana
14-02-2020

Zeer slecht

Helemaal niets aan gehad, nog lopen ze achter me aan met betaling na het uitschrijven.

Marijke
24-01-2020

Ze kopinēren andermans aanbod, en bemiddelen niet.

Ze bieden een huis aan wat ook op Fubda staat en veel duurder is dan de huurprijs die wij voor een huis willen betalen en dat ook ingevuld hebben.
En als je dat wil bekijken moet je weer een nieuw account aanmaken.
Je kan alleen maar betalen om iets te mogen zien.

Den Haag
15-01-2020

Niet doen !

Oplichters, reageren niet op email, eenmaal betaald , geld kwijt. Verder hoor je niks van hun. Lage huurprijzen aanbieden, en zelfde huis op Funda voor een hoge prijs.
Je ziet betaalbare huizen op hun website, maar je moet eerst inschrijven en als je niet oplet wordt elke keer verlengd en geld afgeschreven van je rekening.

Fre
02-01-2020

Slecht!

Veel beloofd aanbod, totdat je je inschrijft. Huren is lastig, maar het werkelijke aanbod is erg beperkt en ook op andere sites te vinden. Zonde geld!

Jasper
03-12-2019

Niet doen!

Betaal om vervolgens weer te kunnen betalen.

Je wordt doorverwezen naar websites en vervolgens moet je voor deze websites weer betalen.

Echt waardeloos.

Mert
14-11-2019

Naaiers

Indische collega die hard op zoek was naar een woning is door deze knakkers ook opgelicht. Omdat hij geen nederlands spreekt is het obbonement voor hem ook lastig op te zeggen. Inmiddels 300 euro lichter en zijn woning heeft hij niet dankzij huurexpert.

Kitty
03-09-2019

Wel betalen, geen kans op een huurwoning

Helaas zie ik de reviews pas nadat ik lid ben geworden van huurexpert.nl Mij is het net zo vergaan als meerdere mensen die hier een review hebben geschreven. Je betaald voor 2 weken en zonder dat je het in de gaten hebt blijkt je een doorlopend abonnement te hebben afgesloten. De huurwoningen die interessant waren voor mijn nog studerende zoon bleken allang verhuurd maar werden/worden niet van de site gehaald. Dus je hebt helemaal niets aan het abonnement. Het zijn zakkenvullers en helaas heb er een flinke duit in die zak laten vallen!

Meer Huurexpert.nl reviews
Welk cijfer geef jij Huurexpert.nl?