Rooming.nl5 ervaringen

Laura
02-02-2019

Vol met nepadvertenties

Idee is leuk, site staat echter vol met oplichters, compleet verspilde moeite en zonde van je geld. Zoals iemand anders hier al vermeld kan er niet eens een bedankje af van Rooming zelf wanneer je een nepadvertentie meldt.

Elke woning waar ik op gereageerd heb staat nu gemarkeerd als fraude in mijn inbox. Niet aan beginnen dus!

Brett
16-12-2018

Veel nepadvertenties

Ik heb vorige week een account aangemaakt op Rooming.nl, ik zocht een alternatief voor kamers.nl dus ik dacht, laat ik deze is proberen.
Ik adviseer om niet te betalen om te mogen reageren. Het aanbod dat op de site staat is veel nep, althans in de stad Amsterdam. Ik heb meerdere malen de organisatie geattendeerd op nepaccounts van zogenaamde aanbieders. Ik kreeg geen bevestiging of dankbericht terug, maar de neppaccounts waren de dag erna wel verwijderd. Ik vind zelf dat de redactie van Rooming zelf moet gaan uitzoeken, nu moet ik als gebruiker werk opknappen. Rooming zelf heeft wel een pagina over hoe je veilig kon huren, dus aan de hand daarvan kun je een beetje peilen of het een serieus iemand is. Maar dat vind ik niet genoeg. Het aanbod dat van echte particuliere verhuurders is, is heel weinig. Niets vergeleken met andere kamerhuur websites of zelfs kamerhuupagina's van facebook. Niet doen dus.

08-12-2018

Oplichters en allemaal fake

Sophie
16-10-2018

Wel betaald maar geen gebruik kunnen maken van de site

Gelijke situatie als hierboven.betaald maar niet kunnen reageren op woningen,op mails geen antwoord! Indien ik geen reactie terug krijg doe ik aangifte.

Christina
25-10-2016

Na betaling direct account gelockt

Heb een account op rooming.nl aangemaakt om woonruimte te vinden. Om te reageren moet je betalen. Betaling geregeld en kan net 1x reageren op woonruimte waarna mijn account direct gelockt is. Mailen dat mijn account geblokkeerd is heeft geen zin. Volgende dag opnieuw gemaild dat ik geen reactie heb gehad en dat een account blokkeren na betaling een slechte zaak is en eis dat mijn account binnen 1 dag weer werkzaam is of anders mijn geld terug. Een dag na de 2e mail een reactie terug ontvangen. Vervelend dat uw account gelockt is. Waarom weten wij ook niet. Het wordt door gegeven aan de bevoegde persoon om er naar te kijken. Ook mijn verzoek om geld terug te storten wordt doorgeven. 14 dagen later nog steeds geen geld terug en account nog steeds gelockt. Rooming is geinformeerd dat ik een slechte ervaring/recensie zou maken.

Welk cijfer geef jij Rooming.nl?