Ikzoekeenwittewerkster.nl3 ervaringen

Vicenta
Vicenta
05-10-2020

Duur google moment

WAs op zoek naar een witte werkster en schreef mij bij een paar in. Van Ikzoekeenwittewerkster heb ik nooit gebruik gemaakt. Wel kreeg ik een rekening voor bemiddelingskosten en nu mag ik mijn contract(?) afkopen. Wat een geldwolven. Trap er niet IN!

Linda
13-08-2020

Dubieus bedrijf

Na ingeschreven te hebben op de site kreeg ik twee dagen later gelijk de gegevens van een ‘kandidaat’. Deze zogenaamde kandidaat reageerde niet op mijn mail, app of sms. Afgewezen en weer verder zoeken. Vervolgens kregen we weer een ‘kandidaat’ toegewezen. App contact gehad maar deze vrouw had een totaal andere naam dan werd doorgegeven en bleek ook helemaal niet op zoek te zijn naar schoonmaakwerk!
Ik kan niet anders dan de conclusie trekken dat ikzoekeenwittewerkster.nl nep kandidaten voorstelt om je op die manier aan een wurgcontract te kunnen houden!
Oplichting! Niet doen!

Stephan
25-03-2020

Wel betalen, geen service

Het regelen gaat makkelijk, maar dan begint de ellende:
Kandidaat 1 komt niet opdagen bij de kennismaking.
Kandidaat 2 komt 1 keer schoonmaken en stopt er dan mee.
Kandidaat 3 meldt zich een half uur voor zijn eerste klus via een appje af bij mij, hij belt niet mijn schoonmoeder waar hij zou moeten werken. Zij zit dus voor niets te wachten.
Dit bedrijf heeft een kleine 40 euro geïncasseert voor wat zijn bemiddeling noemen, maar het is niet meer dan een online platform waar iedereen zich als schoonmaker kan melden.
Resultaat: een oudere dame heeft inmiddels een paar vreemden over de vloer gehad die uitgebreid om zich heen hebben kunnen kijken, maar schoonmaken ho maar. Het enige wat ikzoekeenwittewerkster kan aanbieden: nog meer kandidaten langs sturen.
Een absolute afrader, zoek verder.

Welk cijfer geef jij Ikzoekeenwittewerkster.nl?