Ikzoekeenwittewerkster.nl reviews

1.1

10-03-2023

Ikzoekeenwittewerkster.nl is door misleidende communicatie tot de misconceptie gekomen dat ik een jaarabonnement zou hebben afgesloten. Op ervaringen.nl lees ik dat veel mensen tegen hetzelfde aangelopen zijn. Ik zit voor dit gepercipieerde contract nog in de wettelijke herroepingstermijn en ik heb dit zogenaamde contract herroepen. Op geen enkele wijze heb ik afstand gedaan van mijn recht daartoe. Ik word daarin bevestigd door autoriteit consument en markt. Mocht ikzoekeenwittewerkster.nl dit anders zien dan kan ikzoekeenwittewerkster.nl een juridische procedure tegemoet zien, alsmede tegen hen ingediende klachten bij elke consumenten-beschermingsorganisatie die ons land rijk is.

Ellen
29-12-2022

Levert geen hulp, rekent wel maandelijks kosten. Oplichting!

17-12-2022

Was mij onduidelijk dat het een jaarabonnement was waarbij de prijs niet overeen met de waarde.

Bereklauw
23-11-2022

Verkapte verkoop van jaarabonnementen. Ik wens niet aan een jaarabbonnement vast te zitten voor een dienst ik ik niet gebruik. Ik wil de dienst per direct opzeggen, zonder daarbij voor resterende maanden te betalen

Rita
11-11-2022

Ongelofelijk slecht! Jammer dat ik geen cijfer onder de 0 kan geven. Ongeveer 7 jaar geleden de eerste ervaring gehad, toen hadden ze een dikke 10 gekregen. in de loop der tijd ging het steeds verder achteruit,na de Corona zelfs super/super slecht.

Vraag ik iemand die in ieder geval Nederlands verstaat.hebben ze kennelijk nooit van gehoord. De laatste kreeg ik een vrouw die met een sigaret op de lip en een blikje Redbull in de hand aan de deur kwam! Duhhhh! Al moet ik kruipend de huishouding doen nooit meer met de Wittewerkster in zee.

Jaap
05-10-2022

Naast alle negatieve ervaringen die heir al staan wil ik graag duidelijk maken dat dit het meest schofterige bedrijf is dat er bestaat.

14-07-2022

Nooit in zee gaan met deze oplichters!

Niets komt opdagen en komt afspraken niet na.

Johan A
11-07-2022

Mij wordt een "topkandidaat" aangeboden met 10 jaar ervaring en Schoonmaakcertificaat behaald. Al 12 werkadressen. Met haar afgesproken 2 maande op proef ter beoordeling. Is enkele malen geweest. Tegenvaller. Bleef tenslotte zelf weg. De automatisch afgeschreven contributie (€ 11,99 p/m) heb ik gestorneerd.

Jolanda
06-07-2022

Precies de zelfde ervaring schandalig dat dit bestaat; ze dragen een kandidaat aan die nooit telefoon opneemt en vervolgens moet ik hi een maandelijks bedrag gaan betalen!

Liesbeth
05-07-2022

Wat een oplichters. Dat dit kan en mag in Nederland

De aanbiedingen die ik krijg komen absoluut niet overeen met mijn wensen, maar betaal wel elke maand. Opzeggen kan pas na een jaar.

Anne
05-07-2022

Ook wij waren naarstig op zoek naar een werkster die ons kon helpen. Ook wij hebben na een eerste contact netjes het abonnement gestart. De meneer die zou komen reageerde op een maandag en schreef in een email dat hij de eerstkomende vrijdag een week op vakantie ging. Dus van de abonnementskosten waren dus al 14 dagen verstreken en de 'meneer' moesten wij dat weekeinde erna zelf een email sturen om hem uit te nodigen, hij nam zelf niet eens het initiatief!

Daaropvolgende email van hem was kort en duidelijk, "Ik kan niet meer!"

De reactie van ikzoekeenwittewerkster was:"Wij zullen hem hierop aanspreken" Niet eens van joh wat vervelend, of we gaan meteen op zoek naar een ander, nee, daar moest ik zelf ook nog initiatief op ondernemen.

Wat een stel boeven.

Ik heb vandaag hen duidelijk laten weten niets meer te betalen en als zij enige juridische stappen willen ondernemen, laat ze maar komen, ik was ze wel even de oren.

Vermijd dit bedrijf als Corona!

30-05-2022

Aanhoudende oplichters. Bedrijf vermijden

René
30-05-2022

Ze dragen 1 kandidaat voor.

Voorgestelde kandidaat reageert niet.

Witte werkster haalt dan de schouders op.

Zoek het uit en betaal mij is de reactie.

Niet doen is ons advies ; of zsm afscheid van nemen!

Alex
23-05-2022

Dit is als een fraudewebsite. U registreert zich op de website, zelfs als u op zoek gaat naar een schoonmaker, wordt u een jaarabonnement in rekening gebracht zonder dat u dit vooraf weet

Remy
23-05-2022

Rommel bedrijf, trap er niet in!

Ik ben normaliter niet gelovig maar ik bid sinds kort elke dag dat een ieder die bij dit bedrijf werkzaam is met zijn hand tussen een loden deur komt.

Saskia
11-05-2022

Ik maakte een profiel aan om het aanbod te bekijken, maar zit meteen vast aan een abonnement. Dat geldt ook voor dewittewerkster.nl. Wat een oplichterij!

Cozmina
23-03-2022

Ik dacht dat ik een account maakt om op de website te kunnen kijken. Blijkbaar door akkoord zijn met de voorwaarden sluit je meteen een contract van 1 jaar af! Slim voor hun maar echt niet leuk voor ons als consument. Nooit zoiets mee gemaakt. Ik heb een klacht ingediend bij Consumentenbond

Bos
16-03-2022

De eerste werkster komt 2 keer en zegt dan af. De 2e maakt een afspraak en komt niet opdagen. Kost een hoop,tijd energie én geld met geen enkel resultaat.

wel een jaar betaalverplichting waar je in de kleine lettertjes voor getekend hebt.

een slim concept: geen enkele verantwoording nemen maar wel je een jaar laten betalen iedere maand 11,95 €. een beetje toren C slogan: betalen pannenkoek!

Reactie witte werkster:

U heeft een jaarabonnement afgesloten, welke pas na een jaar maandelijks opzegbaar is. Kosteloos annuleren is dan ook helaas niet meer mogelijk. Wij willen u echter wel tegemoet komen, indien u geheel van onze dienste af wilt zien. Wij kunnen u de mogelijkheid bieden om het abonnement af te kopen voor € 32,97. Dit is slechts 25% van de resterende kosten

04-03-2022

Pure oplichting als je het mij vraagt.

Inschreven om te kijken of ze iets konden bieden, maanden later een aanbieding maar intussen al een andere poetshulp gevonden. Maar je zit op dat moment wel opeens aan een abonnement vast van €12 per maand!

Dit mag simpelweg niet en is in strijd met de wetgeving dus betaal hier geen rooie cent aan en klaag!

Alex
18-02-2022

Klopt allemaal wat de anderen hier vermelden. Ik laat het hier dus niet bij zitten, zal tot het gaatje gaan.

Het “bedrijf” dat hierachter zit is Almexx uit Enschede, gevestigd aan de Nijverheidstraat 5. Hieronder een link naar de website van dit bedrijf, waarop je kan zien dat ze een hele batterij van dit soort websites hebben.

Ongelooflijk dat mensen op deze manier hun geld willen verdienen! Het gaat ze bij mij niet lukken, maar ik ben bang dat er veel mensen zijn die het voor een jaar accepteren, omdat ze teveel moeite moeten doen om hun recht hier te halen.

Meer Ikzoekeenwittewerkster.nl reviews