Ikzoekeenwittewerkster.nl reviews

PeriodeLaatste 12 maanden20212020
Saskia
11-05-2022

Ik maakte een profiel aan om het aanbod te bekijken, maar zit meteen vast aan een abonnement. Dat geldt ook voor dewittewerkster.nl. Wat een oplichterij!

Cozmina
23-03-2022

Ik dacht dat ik een account maakt om op de website te kunnen kijken. Blijkbaar door akkoord zijn met de voorwaarden sluit je meteen een contract van 1 jaar af! Slim voor hun maar echt niet leuk voor ons als consument. Nooit zoiets mee gemaakt. Ik heb een klacht ingediend bij Consumentenbond

Bos
16-03-2022

De eerste werkster komt 2 keer en zegt dan af. De 2e maakt een afspraak en komt niet opdagen. Kost een hoop,tijd energie én geld met geen enkel resultaat.

wel een jaar betaalverplichting waar je in de kleine lettertjes voor getekend hebt.

een slim concept: geen enkele verantwoording nemen maar wel je een jaar laten betalen iedere maand 11,95 €. een beetje toren C slogan: betalen pannenkoek!

Reactie witte werkster:

U heeft een jaarabonnement afgesloten, welke pas na een jaar maandelijks opzegbaar is. Kosteloos annuleren is dan ook helaas niet meer mogelijk. Wij willen u echter wel tegemoet komen, indien u geheel van onze dienste af wilt zien. Wij kunnen u de mogelijkheid bieden om het abonnement af te kopen voor € 32,97. Dit is slechts 25% van de resterende kosten

Tom
04-03-2022

Pure oplichting als je het mij vraagt.

Inschreven om te kijken of ze iets konden bieden, maanden later een aanbieding maar intussen al een andere poetshulp gevonden. Maar je zit op dat moment wel opeens aan een abonnement vast van €12 per maand!

Dit mag simpelweg niet en is in strijd met de wetgeving dus betaal hier geen rooie cent aan en klaag!

Alex
18-02-2022

Klopt allemaal wat de anderen hier vermelden. Ik laat het hier dus niet bij zitten, zal tot het gaatje gaan.

Het “bedrijf” dat hierachter zit is Almexx uit Enschede, gevestigd aan de Nijverheidstraat 5. Hieronder een link naar de website van dit bedrijf, waarop je kan zien dat ze een hele batterij van dit soort websites hebben.

Ongelooflijk dat mensen op deze manier hun geld willen verdienen! Het gaat ze bij mij niet lukken, maar ik ben bang dat er veel mensen zijn die het voor een jaar accepteren, omdat ze teveel moeite moeten doen om hun recht hier te halen.

Jacob
30-01-2022

Weet waar je aan begint. Ik raad het gebruik van deze service ten zeerste af! Er wordt tijdens het aanmelden nergens duidelijk vermeld dat het gaat om een jaarabonnement. Je betaald een jaar lang maandelijks zodra ze je het eerste telefoonnummer van iemand sturen, ook al wordt er nooit iets bij je schoongemaakt. Wanneer er in jouw buurt niemand beschikbaar is heb je dikke pech en loop je het risico een heel jaar voor niks te betalen. Bij ons werd er maar 1 schoonmaakster aangeboden, welke ook nog niet reageerde en pas na een aantal dagen aandringen liet weten niet te kunnen.

Wim
15-01-2022

Op het moment dat je je inschrijft zit je gelijk vast aan een abonnement van 1 jaar. Kandidaten die niet op komen dagen. Mocht je een iemand aan het werk hebben die zich ziekmeld moet je die doorbetalen, zonder dat er enige controle is. En als je aan het einde van je abonnementsperiode wil opzeggen kan dat pas een dag later, met als gevolg een maand extra betalen. Ik ben opgelicht en adviseer dan ook iedereen om niet met dit bedrijf in zee te gaan.

14-01-2022

Na een keertje een werkster geprobeerd te hebben van hen (die totaal geen ervaring had) zat ik vast aan een jaar contract.

Sanne
23-12-2021

Oplichters. Kan er helaas niks beters van maken.

Petro
16-12-2021

Oplichters smeren je een jaarcontract aan zonder wat te leveren

Duco
27-10-2021

Waardeloze oplichterij. Je zoekopdracht gaat automatisch over in een jaarabonnement als ze iemand hebben aangeboden die jij afkeurt.

Je zit er gelijk aan vast en dan mag je het afkopen voor 32,97euro. Wat een oplichterij! je zou eigenlijk gewoon de politie erop af moeten sturen

Jansen
26-10-2021

Waardeloze club: contactpersonen komen niet opdagen, je zit direct vast aan een jaarabonnement. NIET DOEN

Carin
16-09-2021

Compleet waardeloos. Kandidaten komen stuk voor stuk niet opdagen voor kennismaking maar vervolgens moet je wel betalen. Opzeggen kan niet binnen een jaar. Info op de site is compleet misleidend. Er staat dat als ze geen geschikte kandidaat vinden je niet hoeft te betalen, nou dus wel! Helaas ben ik er ingetrapt. Hoop dat er iemand juridische stappen onderneemt. Ik zal in ieder geval een melding doen bij de consumentenbond

Brendan
Brendan
06-09-2021

Mensen van uit de hell

Sneaky mensen die je een contract opdragen zonder dat je dat door hebt

tuig

Karin
04-08-2021

Zeer slecht. Geen contact.

Slechte ervaring. Ze weten je te vinden als er een contract moet worden afgesloten (wat ineens moest), maar bij vragen e.d. komt er nergens antwoord op.

Drie waardeloze mensen geleverd (een oudere vrouw, die lichamelijke klachten bleek te hebben, een ex-junk met problemen en eentje die niet wist, dat als je een uitkering hebt, je gekort kan worden en het gelijk maar voor gezien hield), waar ik steeds mijn tijd en energie in moest steken.

Ik moet het abonnement uitzitten, terwijl er niet goed geleverd wordt.

Ze zouden beter geld kunnen steken in goede levering, dan in de nep reviews op hun site.

Onbegrijpelijk dat dit niet uit de lucht wordt gehaald.

Wat mij betreft ontploffen ze.

Marrie
08-07-2021

Pure oplichting

Kreeg een naam door van een mogelijke kandidaat, geprobeerd contact op te nemen. Telefoonnummer niet meer in gebruik, 2e nummer wel. Afspraak gemaakt voor kennismaking. Kandidaat is niet op komen dagen en reageert verder niet.

Abonnement binnen 14 dagen opgezegd, toch een dwingende mail ontvangen dat je het abonnement nog een jaar zou moeten betalen, hetgeen juridisch onjuist is.

Lndrt
Lndrt
22-06-2021

Nep

Dit bedrijf doet alsof je pas moet betalen nadat zij een werkster voor je hebben gevonden. Niets is minder waar. Tot tweemaal toe een naam en nummer toegestuurd gekregen waar niemand op nam, en dan zit je eraan vast. 1 jaar lang 11.99 per maand. Oplichters. Het schuim der aarde.

Jac
15-06-2021

Het zijn boeven

Misleiding en oplichting met niet geleverde FAKE diensten

Sbakker
26-04-2021

Malafide bedrijf

Helaas een vast contract getekend. De goede 1000den reviews zijn nep! Ik ken meer mensen die hier in zijn getrapt helaas. De personen komen of niet opdagen of reageren niet eens. Toch wordt er steeds geld gevraagd en ook nog eens een extra bedrag aan het begin van het contract. Er is geen telefoonnummer en persoonlijk contact is niet mogelijk. Trap er niet in!

Monica
26-04-2021

Onbetrouwbaar, klantonvriendelijk

Bemiddelen in werknemers die niet op komen dagen, afzeggen op het laatste moment. Spijt dat ik hier ben ingetrapt. Ze doen niks voor je en daar betaal je veel geld voor. Telefonisch kun je ze niet bereiken, dat zegt al veel.

Meer Ikzoekeenwittewerkster.nl reviews