Ikzoekeenwittewerkster.nl8 ervaringen

Sbakker
26-04-2021

Malafide bedrijf

Helaas een vast contract getekend. De goede 1000den reviews zijn nep! Ik ken meer mensen die hier in zijn getrapt helaas. De personen komen of niet opdagen of reageren niet eens. Toch wordt er steeds geld gevraagd en ook nog eens een extra bedrag aan het begin van het contract. Er is geen telefoonnummer en persoonlijk contact is niet mogelijk. Trap er niet in!

Monica
26-04-2021

Onbetrouwbaar, klantonvriendelijk

Bemiddelen in werknemers die niet op komen dagen, afzeggen op het laatste moment. Spijt dat ik hier ben ingetrapt. Ze doen niks voor je en daar betaal je veel geld voor. Telefonisch kun je ze niet bereiken, dat zegt al veel.

Melanie
02-03-2021

Niet doen - je sluit JAAR abonnement af!

Niet doen! Oplichters! Je sluit gelijk een jaar abonnement af als je je inschrijft. Ik heb in een paar weken tijd maar één kandidaat gestuurd gekregen die nog niet eens Nederlands praatte. En daarvoor moet je dan 69,95€ betalen! Moeten ze verbieden dit bedrijf

Francis
16-02-2021

Trap er niet in!

~ik dacht alleen wat info op te vragen en zit nu vast aan een wurgcontract van een jaar, waarbij de bemiddelingskosten oplopen tot ca 200 euro. Nergens op de website staat dat je direct vast zit voor een jaar. Heel erg slecht.
Ik 'mag' mijn contract nu afkopen voor 50% van het bedrag. Boeven zijn het!

Alex
02-02-2021

Oplichting in plaats van schoonmaakster

Het bedrijf stuurt je totaal ongeschikte kandidaten en zegt dan dat ze bemiddeld hebben.
Sturen rekeningen en zeggen dat je die moet betalen.
Trap er niet in!

Vicenta
Vicenta
05-10-2020

Duur google moment

WAs op zoek naar een witte werkster en schreef mij bij een paar in. Van Ikzoekeenwittewerkster heb ik nooit gebruik gemaakt. Wel kreeg ik een rekening voor bemiddelingskosten en nu mag ik mijn contract(?) afkopen. Wat een geldwolven. Trap er niet IN!

Linda
13-08-2020

Dubieus bedrijf

Na ingeschreven te hebben op de site kreeg ik twee dagen later gelijk de gegevens van een ‘kandidaat’. Deze zogenaamde kandidaat reageerde niet op mijn mail, app of sms. Afgewezen en weer verder zoeken. Vervolgens kregen we weer een ‘kandidaat’ toegewezen. App contact gehad maar deze vrouw had een totaal andere naam dan werd doorgegeven en bleek ook helemaal niet op zoek te zijn naar schoonmaakwerk!
Ik kan niet anders dan de conclusie trekken dat ikzoekeenwittewerkster.nl nep kandidaten voorstelt om je op die manier aan een wurgcontract te kunnen houden!
Oplichting! Niet doen!

Stephan
25-03-2020

Wel betalen, geen service

Het regelen gaat makkelijk, maar dan begint de ellende:
Kandidaat 1 komt niet opdagen bij de kennismaking.
Kandidaat 2 komt 1 keer schoonmaken en stopt er dan mee.
Kandidaat 3 meldt zich een half uur voor zijn eerste klus via een appje af bij mij, hij belt niet mijn schoonmoeder waar hij zou moeten werken. Zij zit dus voor niets te wachten.
Dit bedrijf heeft een kleine 40 euro geïncasseert voor wat zijn bemiddeling noemen, maar het is niet meer dan een online platform waar iedereen zich als schoonmaker kan melden.
Resultaat: een oudere dame heeft inmiddels een paar vreemden over de vloer gehad die uitgebreid om zich heen hebben kunnen kijken, maar schoonmaken ho maar. Het enige wat ikzoekeenwittewerkster kan aanbieden: nog meer kandidaten langs sturen.
Een absolute afrader, zoek verder.

Welk cijfer geef jij Ikzoekeenwittewerkster.nl?