InShared reviews

3.8

04-02-2021

Prima verzekering.

Na glasschade werd door Inshared alles net afgehandeld.

Nicole
29-12-2020

Extreme prijsverhoging premie Bromfietsverzekering

Ik wordt geconfronteerd met een belachelijke prijsverhoging van bijna 70 % in 2021 Heb geen schade gereden.

Céline
28-12-2020

SpookafschrijvingEN

Nota bene incasso’s. Ik verstuurde aangetekende klachtEN: niet- verzekerde; daarna nog mailS, ontving geen berichtEN van ontvangst. Vervolgens heb ik naast verscheidene e-mailS, brieVEN verzonden, alle met verzoek om opheldering. Een verzoek bereikte me na vijf weken: u komt niet voor in onze administratie, stuur relevante gegevens

Een week daarna, dus zes weken na vergeefs blijkende eerste poging tot contact van mijn kant, een inhoudelijk antwoord: ‘neemt u zelf actie voor stornering bij uw bank. Heeft u verzekering bij ons (zie hierboven)? Blokkeer dan ons rekeningnummer om herhaling(!) te voorkomen’. InShared verzocht de echte verzekeringnemer het rekeningnummer aan te passen. En daarna: excuses voor het ongemak.

Onprofessioneel, slechte IC, lange termijn, I did not benefit

15-12-2020

Lang wachten op antwoord

Heb nu precies een week geleden contact opgenomen tot heden niets vernomen vanwege drukte ??‍♂️ En dat in deze tijd?

06-08-2020

Rare inboedel verzekering

Heb een all risk inboedelverzekering bij Inshared en een huurhuis maar mijn inboedel verzekering bij Inshared keert niets uit na waterschade door het knappen van een waterleiding.

Volgens Inshared was dit achterstallig onderhoud van de woningbouw vereniging, ze luulen maar wat om onder de schade uit te komen.

Neem geen verzekering bij Inshared want zij zijn samen met Interpolis de verzekering die het slechts zijn voor de consument.

Stephan
17-07-2020

Geciviliceerde dievenbende

Nadat mijn verzekering was op gezegd en afgehandeld sturen ze een factuur voor de maand nadat ik heb opgezegd. Na moeizame mail wisseling , want niemand kan je te woord staan, komt er een mail waarin gedreigd word met een incasso bureau. ze willen een bedrag van nog geen 12 euro en hopen dat je dat maar overmaakt in plaats van gerechtelijke stappen tegen ze te ondernemen wat je in eerste aanleg veel meer zal kosten.

Oscar
05-06-2020

Scha(n)de

Slechte communicatie, duurt te land als je iets hoort.

Schadeafhandeling is echt slecht voor woorden!

Je stellen jezelf aansprakelijk voor schade die je niet hebt gedaan. wel premie betalen maar verder hooo maar.

Jammer

Marnix
29-05-2020

Geen actie en geen contact

Als je alleen premie wilt betalen is Inshared een prima verzekeraar. Maar wacht.Als er iets is geven ze niet thuis. Je kunt mailen en dan krijg je binnen 5 dagen een bericht. Nou, vergeet het maar. Ik heb een schade gehad en ik heb het schadebedrag wat uitgekeerd was terugbetaald om mijn schadevrije jaren te houden. Zij moeten mij een bericht sturen dat de schademelding in Roy data is teruggedraaid. Daar ben ik nu al even mee bezig. IGeen zaken doen met deze prutsers.

Cemile
17-05-2020

Bagger verzekering!

Een tijdje terug is onze auto in brand gestoken. Schade expert heeft de auto total loss verklaard en de dagwaarde bepaald.

Inshared heeft een onderzoek laten doen naar de brand en ook die heeft het afgehandeld.

Schade expert heeft het rapport opgestuurd naar Inshared.

Ik heb meerdere malen naar Inshared gebeld om naar de stand van zaken te vragen.

Je krijgt absoluut geen juiste informatie! En er werd botweg gezegd dat ik niet elke dag hoef te bellen, want dat versnelt het proces niet.

Ik heb gevraagd naar de behandelaar maar die was zogenaamd niet bereikbaar.

Ik heb twee keer een terug belverzoek ingediend en ze horen binnen twee werkdagen terug te bellen. We zijn al een week verder en nog steeds niet teruggebeld!

Nu geven ze aan dat ze wachten op een technisch rapport om de schade te behandelen. Ik heb contact met de schade expert opgenomen, hij zegt dat zij het dossier hebben opgestuurd en afgesloten.

Inshared liegt keihard tegen je en houden je aan het lijntje!

Het zijn oplichters! Zeker niet aan te raden om wat voorbverzekering dan ook bij hun af te sluiten! BAGGER verzekering!

30-01-2020

Horrorpraktijken

Pas op met dit bedrijf (inshared) Bleek dat ik onverzekerd was, dit terwijl premie gewoon is voldaan. Ze doen aan Horrorpraktijken.

Pas op met dit bedrijf.

Suzanne
22-01-2020

Afhandelen schade duurt tergend lang

Begin november hebben we een auto-ongeluk gehad waarbij de auto total loss is geraakt. We hebben nu 3 maanden later tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug gekregen van de dagwaarde van de auto. Daarnaast is het contact zeer sumier. Er wordt traag gereageerd op mails. Contact verliep prima voor een tegenpartij die ook schade had waarbij inshared gegevens van ons wilden hebben, maar ons eigen deel duurt verschrikkelijk lang. Geen aanrader deze verzekering. Ga als het is afgehandeld overstappen.

Michelle
24-12-2019

Vreselijk

Wij zijn vorig jaar overgestapt naar Inshared grootste fout ooit. Wij zijn van die mensen die nooit schade hebben en uitgerekend vorig jaar dus 3 x. Luifel door stormschade afgebroken. Na meerdere malen contact, lang wachten tot schade werd opgepakt en uiteindelijk bepaalden zij dat de luifel te oud was ( zonder dit aan ons te hebben gevraagd ) en we niks vergoed kregen. 3 maanden geleden lekkage dak schade gemeld. Vorige week zijn ze langs geweest om het te repareren. Met excuses voor de late reactie ze waren het vergeten! Vorige week mijn partner door ongeluk een dure spijkerbroek van collega kapot gemaakt. Eigen risico 100 euro! Belachelijk. Mijn advies ga voor een verzekering met zo min mogelijk adders onder het gras. Je betaald een hoop premie maar moet uiteindelijk nog een boel zelf betalen als je schade hebt. En lang wachten tot je schade word opgepakt.

28-11-2019

Ook als er uitgekeerd moet worden goede service

Ik vind het erg prettig werken met inshared. Lekker alles via internet, communicatie per mail.

Redelijk snel, meestal reactie binnen een paar dagen.

Pas een schade geclaimd, zonder gezeur netjes en snel uitgekeerd.

Ik lees veel negatieve reacties, mijn ervaring is dus anders.

Erica
23-10-2019

Inshared vermeld geen negatieve reviews

Let op mensen, inshared plaatst geen negatieve reviews, enkel de reviews met een gemiddelde van 4 sterren of 8 punten scoren. Ik heb een aantal reviews geschreven, maar deze worden nooit geplaatst.

Inshared is in staat ongeschreven regels te hanteren om maar niet te hoeven uitkeren. Heeft u een mooie foto aan de muur en een all risk voor uw inboedel dan wordt plots de foto als "kunst" beschouwd en dient daar een extra kunstverzekering te worden afgesloten, zelfs als in de omschrijving van Inshared duidelijk staat dat het niet onder "kunst" valt.

Uit coulance is de helft uitgekeerd, maar ik lees dan dat ze schuld bekennen, maar niet volledig willen uitkeren.

De gehele afwikkeling duurt daarnaast maanden, want telefonisch wordt niets gemeld en de "experts " nemen de tijd om te reageren.

Mijn ervaring, absoluut niet doen!

Yvonne
06-08-2019

Boevenpraktijken

Ik ben verzekerd met mijn auto bij inshared, allrisk verzekering met verhaalsrechtsbijstand, nu heeft mijn partner een ongeval gehad met onze auto, de fusiekogel is eruitgeschoten waardoor het wiel is losgekomen en de auto over het wegdek is gegaan. ( auto is 4 dagen geleden gekeurd, en heeft 3 maande geleden onderhoudsbeurt met nieuwe remschijven blokken en banden gehad) Politie is terplaatse gekomen en gaven aan je hoeft je niet druk te maken u bent allrisk verzekerd. Wat blijkt nu de verzekering gooit het op de algemene voorwaarden en geeft niet thuis, en de verhaalsrechtsbijstand om het bij de garage te verhalen doen ze ook niet want dat valt er ook niet onder alleen als je een ongeluk hebt met een andere bestuurder. Dus geen all risk maar all niks, en verhaalsrechtsbijstand is ook een lachertje lekker klantvriendelijk, zeker geen aanrader?

Yvette
19-07-2019

Onbereikbare klantenservice

De klantenservice van Inshared is niet telefonisch bereikbaar. Op zich niet erg, maar zorg dan dat er bijvoorbeeld een chatfunctie is of dat vragen per mail beantwoord worden binnen een redelijk termijn. Ze geven zelf aan dat zij binnen 2 werkdagen een reactie geven, maar tot nu toe heb ik telkens een week (!) moeten wachten op een onjuist, onvolledig of een erg klantonvriendelijk antwoord. Ik ben nu 4 weken verder en nog steeds ben ik niet goed geholpen voor een autoverzekering. Inmiddels ben ik al 2 weken ergens anders verzekerd (en nog steeds geen antwoord van Inshared). Voor mij nooit meer Inshared en ik raad iedereen af om bij hen een (auto)verzekering af te sluiten.

Lara
17-07-2019

Waardeloze verzekering!

Altijd netjes betaald bij Inshared, nooit problemen veroorzaakt.

Vorige maand mijn auto aangereden bij mijn werk op de parkeerplaats, gemeld bij Inshared en aangifte gedaan. Nu komt Inshared met een reden dat mijn gegevens niet juist zijn en omdat ik dat destijds "verkeerd" heb ingevuld, stoppen zij mijn verzekering direct en wordt niets van mijn schade vergoed.

Inshared heeft diep gegraven om een reden te zoeken, zodat zij mij niet hoefde uit te betalen voor de schade aan mijn auto. Belachelijk onprofessioneel! Nooit meer Inshared!

Cian
05-06-2019

Tegen de wet gehandeld en zeer slechte communicatie met opzet

Naast dat ik nooit een antwoord op mijn emails of vragen via de formulier ontvang, behandelen ze klanten aan de telefoon alsof het probleem altijd bij de klant ligt.

Er was iemand tegen mijn auto aangereden in het buitenland terwijl het geparkeerd stond. Dit is dan ook aangegeven via Eurocross, hun partner voor het buitenland. Normaal zorgen zij voor alle informatie toevoer naar de verzekeraar, maar dit keer gaf inshared constant aan dat ze van niets wisten, waardoor ik meerdere keren alle informatie en documenten opnieuw naar hun moest sturen. Hierdoor zijn er op meerdere keren meer kosten gemaakt en heeft het allemaal veel langer geduurd dan gehoeven. (auto stond erg lang bij de garage, omdat zij wachten op de toezegging van de inshared, terwijl zij nooit de informatie hadden ontvangen, en ik alsnog het op moest sturen) hierdoor is er erg veel vertraging opgelopen waar ze tot nu toe nog steeds geen erkenning aan willen geven.

Doordat de dader niet bekend is, kan de verzekeraar bij niemand het geld verhalen, dus proberen ze zoveel mogelijk bij de klant te verhalen. Ook al ben ik all risk verzekerd, en heb ik nooit eigen risico moeten betalen (hier heb ik ook nooit toezegging aangegeven in mijn verzekerings pakket bij het bestellen), moest ik opeens al het geld voorschieten bij de garage in het buitenland en werd er maar 2/3 van het bedrag uitbetaald, ookal was mij dit aan de telefoon beloofd. En als ik vraag aan hun om het opgenomen telefoongesprek mij te toe testuren, wordt mij verteld dat ze niet zullen doen, zonder reden te geven. Ookal zijn ze wettelijk verplicht dit te doen en te bewijzen.

Ook hebben zij mij meerdere keren gemaild waarbij de informatie die er instond niet klopten, zo gaven zij aan dat het een nederlandse schade was, ipv een buitenlandse schade, daar heb ik meerdere keren over terug gebeld en gemaild, maar nooit op gereageerd, alleen dat als ik het gelezen heb accepteer ik het. Dit kan toch niet wettelijk zo zijn? vooral als ik juist direct aangeef dat hun informatie niet klopt.

Als laatste gesprek met hun, werd mij verteld dat het geen nut had om mij een antwoord te geven was omdat ik onderbrak, maar dat is vooral omdat zij meerdere foutieve argumenten gebruikte en dus moest laten weten dat heel van hun informatie niet klopten net als alle andere fouten die er zijn gemaakt.

Ik heb hierdoor veel te veel kosten gehad en tijd hier aan moeten besteden dat ik eerlijk kan zeggen dat de verzekeraar Inshared meer een blokkade en een probleem is wanneer dingen zoals dit gebeuren dan dat zij er zijn om je te helpen. Eurocross daarentegen waren erg hulpzaam, naast de problemen van de miscommunicatie, maar mij werd ook later aangegeven dat Eurocross wel degelijk de informatie hadden doorgestuurd, de verzekaar was dus daadwerkelijk verkeerd bezig en handelen deze zaken met de meest verkeerde intenties.

Zeer onproffessioneel en alleen uit om zo min te hoeven helpen of zo min mogelijk uit te betalen. (let ook op hoe zij communiceren met diegen de de schade beoordeeld, want ze hebben ook de buitenlandse garage gebeld om de monteur een bepaalde kant op te sturen en dus de resultaat naar hun positie te sturen. Wat letterlijk tegen de wet is!

26-04-2019

Goede ervaringen tot nu toe

Op 19 april 2019 j.l. reed laatst iemand gewoon weg van het tankstation zonder goed te kijken(spiegels etc) tegen mijn auto aan .Schade formulier ingevuld en doorgestuurd naar Inshared . Heb de camara beelden ook doorgestuurd naar inshared staat nu in het dossier van hun, en ga ervan uit dat ik ze het toppie oplossen ,ik was ieder geval niet de schuldige! Binnen kort als dit is opgelost is even kijken of ik mijn andere verz. ook bij hun afsluit.

21-04-2019

Goed en snel geregeld.

Bijna alle verzekeringen bij inshared,totaal geen problemen mee.

Geef toe dat het makkelijker is om te bellen maar oke.

Na een woninginbraak vorig jaar in no time een expert op de stoep en in no time schadebedrag uitgekeerd.

Geen enkel probleem.