InShared reviews

3.9

Ruud
30-01-2020

Horrorpraktijken

Pas op met dit bedrijf (inshared) Bleek dat ik onverzekerd was, dit terwijl premie gewoon is voldaan. Ze doen aan Horrorpraktijken.

Pas op met dit bedrijf.

Suzanne
22-01-2020

Afhandelen schade duurt tergend lang

Begin november hebben we een auto-ongeluk gehad waarbij de auto total loss is geraakt. We hebben nu 3 maanden later tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug gekregen van de dagwaarde van de auto. Daarnaast is het contact zeer sumier. Er wordt traag gereageerd op mails. Contact verliep prima voor een tegenpartij die ook schade had waarbij inshared gegevens van ons wilden hebben, maar ons eigen deel duurt verschrikkelijk lang. Geen aanrader deze verzekering. Ga als het is afgehandeld overstappen.

Michelle
24-12-2019

Vreselijk

Wij zijn vorig jaar overgestapt naar Inshared grootste fout ooit. Wij zijn van die mensen die nooit schade hebben en uitgerekend vorig jaar dus 3 x. Luifel door stormschade afgebroken. Na meerdere malen contact, lang wachten tot schade werd opgepakt en uiteindelijk bepaalden zij dat de luifel te oud was ( zonder dit aan ons te hebben gevraagd ) en we niks vergoed kregen. 3 maanden geleden lekkage dak schade gemeld. Vorige week zijn ze langs geweest om het te repareren. Met excuses voor de late reactie ze waren het vergeten! Vorige week mijn partner door ongeluk een dure spijkerbroek van collega kapot gemaakt. Eigen risico 100 euro! Belachelijk. Mijn advies ga voor een verzekering met zo min mogelijk adders onder het gras. Je betaald een hoop premie maar moet uiteindelijk nog een boel zelf betalen als je schade hebt. En lang wachten tot je schade word opgepakt.

28-11-2019

Ook als er uitgekeerd moet worden goede service

Ik vind het erg prettig werken met inshared. Lekker alles via internet, communicatie per mail.

Redelijk snel, meestal reactie binnen een paar dagen.

Pas een schade geclaimd, zonder gezeur netjes en snel uitgekeerd.

Ik lees veel negatieve reacties, mijn ervaring is dus anders.

Erica
23-10-2019

Inshared vermeld geen negatieve reviews

Let op mensen, inshared plaatst geen negatieve reviews, enkel de reviews met een gemiddelde van 4 sterren of 8 punten scoren. Ik heb een aantal reviews geschreven, maar deze worden nooit geplaatst.

Inshared is in staat ongeschreven regels te hanteren om maar niet te hoeven uitkeren. Heeft u een mooie foto aan de muur en een all risk voor uw inboedel dan wordt plots de foto als "kunst" beschouwd en dient daar een extra kunstverzekering te worden afgesloten, zelfs als in de omschrijving van Inshared duidelijk staat dat het niet onder "kunst" valt.

Uit coulance is de helft uitgekeerd, maar ik lees dan dat ze schuld bekennen, maar niet volledig willen uitkeren.

De gehele afwikkeling duurt daarnaast maanden, want telefonisch wordt niets gemeld en de "experts " nemen de tijd om te reageren.

Mijn ervaring, absoluut niet doen!

Yvonne
Yvonne
06-08-2019

Boevenpraktijken

Ik ben verzekerd met mijn auto bij inshared, allrisk verzekering met verhaalsrechtsbijstand, nu heeft mijn partner een ongeval gehad met onze auto, de fusiekogel is eruitgeschoten waardoor het wiel is losgekomen en de auto over het wegdek is gegaan. ( auto is 4 dagen geleden gekeurd, en heeft 3 maande geleden onderhoudsbeurt met nieuwe remschijven blokken en banden gehad) Politie is terplaatse gekomen en gaven aan je hoeft je niet druk te maken u bent allrisk verzekerd. Wat blijkt nu de verzekering gooit het op de algemene voorwaarden en geeft niet thuis, en de verhaalsrechtsbijstand om het bij de garage te verhalen doen ze ook niet want dat valt er ook niet onder alleen als je een ongeluk hebt met een andere bestuurder. Dus geen all risk maar all niks, en verhaalsrechtsbijstand is ook een lachertje lekker klantvriendelijk, zeker geen aanrader?

Yvette
19-07-2019

Onbereikbare klantenservice

De klantenservice van Inshared is niet telefonisch bereikbaar. Op zich niet erg, maar zorg dan dat er bijvoorbeeld een chatfunctie is of dat vragen per mail beantwoord worden binnen een redelijk termijn. Ze geven zelf aan dat zij binnen 2 werkdagen een reactie geven, maar tot nu toe heb ik telkens een week (!) moeten wachten op een onjuist, onvolledig of een erg klantonvriendelijk antwoord. Ik ben nu 4 weken verder en nog steeds ben ik niet goed geholpen voor een autoverzekering. Inmiddels ben ik al 2 weken ergens anders verzekerd (en nog steeds geen antwoord van Inshared). Voor mij nooit meer Inshared en ik raad iedereen af om bij hen een (auto)verzekering af te sluiten.

Lara
17-07-2019

Waardeloze verzekering!

Altijd netjes betaald bij Inshared, nooit problemen veroorzaakt.

Vorige maand mijn auto aangereden bij mijn werk op de parkeerplaats, gemeld bij Inshared en aangifte gedaan. Nu komt Inshared met een reden dat mijn gegevens niet juist zijn en omdat ik dat destijds "verkeerd" heb ingevuld, stoppen zij mijn verzekering direct en wordt niets van mijn schade vergoed.

Inshared heeft diep gegraven om een reden te zoeken, zodat zij mij niet hoefde uit te betalen voor de schade aan mijn auto. Belachelijk onprofessioneel! Nooit meer Inshared!

Cian
05-06-2019

Tegen de wet gehandeld en zeer slechte communicatie met opzet

Naast dat ik nooit een antwoord op mijn emails of vragen via de formulier ontvang, behandelen ze klanten aan de telefoon alsof het probleem altijd bij de klant ligt.

Er was iemand tegen mijn auto aangereden in het buitenland terwijl het geparkeerd stond. Dit is dan ook aangegeven via Eurocross, hun partner voor het buitenland. Normaal zorgen zij voor alle informatie toevoer naar de verzekeraar, maar dit keer gaf inshared constant aan dat ze van niets wisten, waardoor ik meerdere keren alle informatie en documenten opnieuw naar hun moest sturen. Hierdoor zijn er op meerdere keren meer kosten gemaakt en heeft het allemaal veel langer geduurd dan gehoeven. (auto stond erg lang bij de garage, omdat zij wachten op de toezegging van de inshared, terwijl zij nooit de informatie hadden ontvangen, en ik alsnog het op moest sturen) hierdoor is er erg veel vertraging opgelopen waar ze tot nu toe nog steeds geen erkenning aan willen geven.

Doordat de dader niet bekend is, kan de verzekeraar bij niemand het geld verhalen, dus proberen ze zoveel mogelijk bij de klant te verhalen. Ook al ben ik all risk verzekerd, en heb ik nooit eigen risico moeten betalen (hier heb ik ook nooit toezegging aangegeven in mijn verzekerings pakket bij het bestellen), moest ik opeens al het geld voorschieten bij de garage in het buitenland en werd er maar 2/3 van het bedrag uitbetaald, ookal was mij dit aan de telefoon beloofd. En als ik vraag aan hun om het opgenomen telefoongesprek mij te toe testuren, wordt mij verteld dat ze niet zullen doen, zonder reden te geven. Ookal zijn ze wettelijk verplicht dit te doen en te bewijzen.

Ook hebben zij mij meerdere keren gemaild waarbij de informatie die er instond niet klopten, zo gaven zij aan dat het een nederlandse schade was, ipv een buitenlandse schade, daar heb ik meerdere keren over terug gebeld en gemaild, maar nooit op gereageerd, alleen dat als ik het gelezen heb accepteer ik het. Dit kan toch niet wettelijk zo zijn? vooral als ik juist direct aangeef dat hun informatie niet klopt.

Als laatste gesprek met hun, werd mij verteld dat het geen nut had om mij een antwoord te geven was omdat ik onderbrak, maar dat is vooral omdat zij meerdere foutieve argumenten gebruikte en dus moest laten weten dat heel van hun informatie niet klopten net als alle andere fouten die er zijn gemaakt.

Ik heb hierdoor veel te veel kosten gehad en tijd hier aan moeten besteden dat ik eerlijk kan zeggen dat de verzekeraar Inshared meer een blokkade en een probleem is wanneer dingen zoals dit gebeuren dan dat zij er zijn om je te helpen. Eurocross daarentegen waren erg hulpzaam, naast de problemen van de miscommunicatie, maar mij werd ook later aangegeven dat Eurocross wel degelijk de informatie hadden doorgestuurd, de verzekaar was dus daadwerkelijk verkeerd bezig en handelen deze zaken met de meest verkeerde intenties.

Zeer onproffessioneel en alleen uit om zo min te hoeven helpen of zo min mogelijk uit te betalen. (let ook op hoe zij communiceren met diegen de de schade beoordeeld, want ze hebben ook de buitenlandse garage gebeld om de monteur een bepaalde kant op te sturen en dus de resultaat naar hun positie te sturen. Wat letterlijk tegen de wet is!

26-04-2019

Goede ervaringen tot nu toe

Op 19 april 2019 j.l. reed laatst iemand gewoon weg van het tankstation zonder goed te kijken(spiegels etc) tegen mijn auto aan .Schade formulier ingevuld en doorgestuurd naar Inshared . Heb de camara beelden ook doorgestuurd naar inshared staat nu in het dossier van hun, en ga ervan uit dat ik ze het toppie oplossen ,ik was ieder geval niet de schuldige! Binnen kort als dit is opgelost is even kijken of ik mijn andere verz. ook bij hun afsluit.

21-04-2019

Goed en snel geregeld.

Bijna alle verzekeringen bij inshared,totaal geen problemen mee.

Geef toe dat het makkelijker is om te bellen maar oke.

Na een woninginbraak vorig jaar in no time een expert op de stoep en in no time schadebedrag uitgekeerd.

Geen enkel probleem.

Ingrid
Ingrid
31-01-2019

Onbereikbaar en zeer slechte organisatie

Ik had mijn verzekeringen bij Inshared ondergebracht zonder goed te kijken wat dit voor organisatie was. Tot mijn stomme verbazing is deze club op geen enkele manier te bereiken en toen ik een glasverzekering erbij wilden nemen bleek dat zo ingewikkeld dat ik naar een ander ben gegaan. Ik ben nu veel goedkoper uit en kan gewoon telefonisch contact opnemen. Het rekeningnummer van Inshared is blijkbaar ook geheim want zij krijgen nog een restant van €2,50 die ik niet over kan maken aangezien het rekeningnummer niet bekend is. Ik raad deze verzekeraar dan ook ten sterkste af.

11-12-2018

Snel en handig

Niet iedereen lijkt blij met deze verzekeraar,maar tot nu toe geen problemen.dat wil ik zo houden!

Linda
17-10-2018

Dierenverzekering

Worden compleet aan ons lot overgelaten. Contact zéér moeizaam. Doen werkelijkwaar niets. Klantonvriendelijk en hierdoor nutteloze verzekering. Polisvoorwaarden houden ze zich niet aan.

Bertan
22-08-2018

Gestolen scooter 5maanden oud met kettingslot (gekeurd)

Goedemiddag allemaal

Ik zit momenteel al 3jaar bij inshared voor mijn brommer verzekering en ik woon zelf in de stad dus heb bewust gekozen voor 50 euro per maand voor allrisk + diefstal mijn scooter is aangeschaft in termijnen van 2-3jaar omdat ik een nieuwe wilde aanschaffen heb totaal 2.2k betaald voor mijn scooter en bewust de duurste pakket genomen Ik zelf woon in een huis die een achteraf project was Dat houd in dat mijn huis later is bij gebouwd omdat ze ruimte over hadden maar daardoor is er geen schuur of tuin aanwezig dus ik moet mijn scooter naast me deur plaatsen met een ketting slot ik heb soms hem bevestigd aan een lantaarnpaal alleen ik woon in een smalle pad waar mensen van dirk van den broek afkomen met een winkelkarretjes dus dan krijg ik daardoor klachten van de buurt Dus zelf heb ik echt alles eraan gedaan om het diefstal te verkomen wat mijn echt ook pijn doet is dat ik nog steeds voor iets betaal wat ik niet meer heb. Scooter was 5 maanden oud en zit momenteel zonder vervoer en ik heb momenteel ook geen geld om een nieuwe te halen Ik zal dit gevoel niemand kunnen oprecht voel je je genaaid.

07-08-2018

Aansprakelijkheidsverzekering

Telefonisch niet bereikbaar. Geen adequate antwoorden/reactie op mail. Enkel standaard antwoorden. Sluit hier geen verzekering af!

Janpep
30-07-2018

Geen dekking reisverzekering indien afgesloten bij niet europeese organisatie

Na anuleren door ernstige ziekte nul op rekest. Reden: de reis was niet afgesloten bij een europeese organistie (direct bij Franse camping) Nooit meer een produkt bij hun kopen dus.

Albert
04-06-2018

Keurig geregeld

Vragen over mijn auto verzekering werden snel en vriendelijk beantwoord. Verder is de premie goed.

Rob
20-04-2018

Ver weg van blijven

Als je klein probleem hebt , wat je in 30 sec kunt oplossen moet je een mail sturen waarbij staat dat je binnen 24 uur antwoord krijgt. Wat schetst mijn verbazing ze reageren tot 3 keer toe totaal niet. Beste mensen geef 2 euro extra uit per maand bij een maatschappij die een telefonische helpdesk of klanten service heeft want deze maatschappij is drama. Ik weet eigenlijk niet waar deze maatschappij onder valt. Denk incasso bureau want verders bestaan ze blijkbaar niet.

Roald
13-04-2018

Slecht slecht slecht

Ze zijn telefonisch niet bereikbaar, en via de mail krijg je of geen antwoord of ze komen niet verder dan de standaard antwoorden.