Intratuin reviews

3.4
Periode2021
Cin
15-12-2021

Bestelling nog steeds niet ontvangen klantenservice niet bereikbaar

Rody
13-11-2021

Gister gingen we naar de winkel om vogelvoer te kopen. Uiteindelijk, kochten we planten en nog een paar dingen zoals altijd gebeurd wanneer we naar intratuin gaan. We zijn vergeten de emmer met vogelvoer bij de kassa want we waren bezig met alle planten om in een doos te krijgen. Toen we thuis kwamen, kwamen we erachter dat we de emmer van vogelvoer was bij de kassa gebleven. Mijn vrouw heeft gelijk naar de winkel gebeld en ze konden helaas niets vinden.

Hoe is dat mogelijk dat niemand iets zie? Ze bieden niet eens om dit te onderzoeken via de videobeeld. Ik ben super teleurgesteld met deze situatie.

Ed
23-09-2021

Intratuin past nu al apartheid toe, discrimineert de ongevaccineerden die mogen niet in het restaurant maar voorlopig wel nog door het tuincentrum lopen, pure discriminatie dus, één ster en een klant kwijt.

Guy
16-04-2021

Slecht geholpen.chaotiche winkel

Ik heb bij Intratuin Ijsselstein geweest.mooie planten maar wat een chaotiche winkel! Mensen lopen echt op de lucht.zeer slecht geholpen. Online prijzen verschil van winkel prijzen ook duur.

Mw. Henriëtte
09-05-2019

Uitstekend!

Twee Elho potten wit ( binnen) online besteld.

Gisteren besteld, vandaag in huis.

Goed verpakt

Bij de bestelling: een voucher voor een gratis kopje koffie of thee en een zakje tuinkers zaden.

Tot een volgende keer!