Intratuin reviews

2.7
07-06-2023

2 jaar geleden online een tuinslangautomaat gekocht.de verkeerde werd opgestuurd maar we zijn overeengekomen dat ik deze zou houden met behoud van 5 jaar garantie. Nu rolt de slang niet goed meer op en het laatste stuk helemaal niet dus heb ik een mail gestuurd met alle documenten ivm garantie. Na een week niets gehoord te hebben maar gebeld. als je dit doet zit je zeker een half uur te wachten tot je iemand aan de telefoon krijgt. Ik het verhaal verteld en ja hoor. ze hebben mijn mail gevonden. Ze zou er achterheen gaan om te kijken hoe ik geholpen kon worden.

Ik zou ingelicht worden dmv een email. Na een week nog niets gehoord. Ik weer bellen ( en wachten). Nu werd er verteld dat het zo druk was dat het nog niet behandeld was. ze beloofde er achterheen te gaan. Nu weer een week later nog steeds niets gehoord.

Ik wacht nu al weken om te weten hoe ze me kunnen helpen zodat ik weer een goed werkende slangenautomaat hebt. ik weet nog steeds niets, Geen vertrouwen in Intratuin

22-08-2022

Woensdag 17 augustus een regenton ELho Black 200L bij Intratuin Nijkerk gekocht met 20% korting op de adviesprijs van 169 euro.

Nu blijkt dat de zelfde ton bij Welkoop te koop is met 25% korting op de adviesprijs van 139 euro.

Met Intratuin Nijkerk contact opgenomen hoe het kan dat de adviesprijs zoveel hoger is dan bij Welkoop (korting kan ik begrijpen).

Als antwoordt gekregen dat dit nu eenmaal zo is en zij niets voor mij kunnen beteken. Mijn advies kijk 2 keer op internet voor je wat koopt bij Intratuin.

Cin
15-12-2021

Bestelling nog steeds niet ontvangen klantenservice niet bereikbaar

Rody
13-11-2021

Gister gingen we naar de winkel om vogelvoer te kopen. Uiteindelijk, kochten we planten en nog een paar dingen zoals altijd gebeurd wanneer we naar intratuin gaan. We zijn vergeten de emmer met vogelvoer bij de kassa want we waren bezig met alle planten om in een doos te krijgen. Toen we thuis kwamen, kwamen we erachter dat we de emmer van vogelvoer was bij de kassa gebleven. Mijn vrouw heeft gelijk naar de winkel gebeld en ze konden helaas niets vinden.

Hoe is dat mogelijk dat niemand iets zie? Ze bieden niet eens om dit te onderzoeken via de videobeeld. Ik ben super teleurgesteld met deze situatie.

Ed
23-09-2021

Intratuin past nu al apartheid toe, discrimineert de ongevaccineerden die mogen niet in het restaurant maar voorlopig wel nog door het tuincentrum lopen, pure discriminatie dus, één ster en een klant kwijt.

Guy
16-04-2021

Slecht geholpen.chaotiche winkel

Ik heb bij Intratuin Ijsselstein geweest.mooie planten maar wat een chaotiche winkel! Mensen lopen echt op de lucht.zeer slecht geholpen. Online prijzen verschil van winkel prijzen ook duur.

Mw. Henriëtte
09-05-2019

Uitstekend!

Twee Elho potten wit ( binnen) online besteld.

Gisteren besteld, vandaag in huis.

Goed verpakt

Bij de bestelling: een voucher voor een gratis kopje koffie of thee en een zakje tuinkers zaden.

Tot een volgende keer!