Tuinmaximaal.nl reviews

7.7
06-09-2023

Goede service en netjes op tijd bezorgd

Bram
26-04-2023

Volledige overkapping besteld en later ook spie op schutting besteld. Bij spie op schutting was maar 1 rol tape geleverd in plaats van 2 rollen. Bij contact met klantenservice werd verteld dat de tape wel nog besteld kon worden maar dat ik deze dan wel even moest afrekenen.

In het montageboek staat de tape ook als vast onderdeel, maar schijnbaar levert dit bedrijf deze er niet bij en moet je hier appart voor betalen.

Erg slechte service en niet oplossings gericht.

Klaas
23-04-2023

Goede kwaliteit en mooi afgewerkt. En de service is top. Bij levering bleek één van de schuifdeuren beschadigd te zijn. De chauffeur heeft direct gebeld en nog dezelfde dag had ik al een afspraak om hem twee dagen later om te ruilen.

Tel hier de alleszins redelijke prijs bij op en je kunt alleen maar blij worden van dit bedrijf.

10-04-2023

Netjes verpakt en afgeleveerd

Andre
18-03-2023

Perfect geregeld. Bezorging gewoon op tijd en alles in 1 en keer gebracht. Carport van prima kwaliteit. Zeker waar voor je geld

Jo
12-03-2023

Goede service en informatie.

Snelle levering.

Jacob
10-03-2023

Goede service en prettig contact. Goed geholpen en kwaliteitsprodukten

Duiven
13-02-2023

Goede service en goede prijs:)

21-12-2022

Netjes geholpen in de showroom. Geleverd volgens afspraak, en de montage is prima te doen. Een keurig en net eindproduct.

Joop
18-12-2022

Goede prijs makkelijk plaatsen

Max
10-11-2022

Materiaal besteld, snelle levering. Een keer een vraag moeten stellen via telefoon en werd snel en vriendelijk geholpen. Ik zou Tuinmaximaal aanbevelen bij mijn kennissen.

Denny
09-11-2022

Mooie showroom in Eindhoven. Hier kun je alle opstellingen en mogelijkheden zien.

Goede kwaliteit en losse onderdelen. (Niet leuk, maar wel fijn voor wanneer je zelf een paal per ongeluk op een verkeerde maat hebt afgekort. )

Snelle levering. Handige montage filmpjes en beschrijving.

Addie
27-09-2022

Correcte levering, er word contact opgenomen over wanneer en hoelaat er geleverd word en op welke plek het neergezet mag worden.

Pakket klopt,alles zit erbij.

Makkelijk te plaatsen.

Zeer tevreden.Bestel regelmatig een overkapping voor mn klanten

26-09-2022

Ik had glazen schuifwanden besteld en heb deze pas vele weken later gekregen en niet zoals beloofd op de site zoals de leveringsdatum! materiaal tevreden wel

Rose-Marie
24-09-2022

Fijne overkapping, met zonwering en schuifpui.

Walter
24-09-2022

Vriendelijke mensen zeer behulpzaam en goed materiaal

Rogier

Super, makkelijke gebruikaanwijzing.

Dus hoed zelf in elkaar te zetten

Alleen hulp nodig bij plaatsen glazen dak en glazen deuren.

Wel jammer dat je door de dakgoot moet boren voor de rail van de glazen deuren.

Zou ik liever een dubbele laag in zien.

En mischien een keer een filmpje voor het plaatsen van de zijkanten dicht maken.

Top

21-09-2022

Goed materiaal voor een mooie prijs. Afspraken goed nagekomen.

Perfect.!

Eddy
16-09-2022

Perfecte producten,aanrader!

16-09-2022

De levertermijn was amper een dikke maand. Alles werd netjes geleverd op de afgesproken dag. Mooi verpakt. Nu alles nog even plaatsen :)

Meer Tuinmaximaal.nl reviews