Tuinmaximaal.nl reviews

Lid

Recente Tuinmaximaal.nl ervaringen

Johan
31-12-2021

Levert schuifdeuren zonder loopwielen dus let op daarna kun je ze voor veel geld bij bestellen en weer 4 maanden wachten

Hilko
20-12-2021

We wilden een overkapping als carport naast de garage.

Waar we die wilden bestellen hoefden wij niet lan over nadenken.

Vorig jaar ook een overkapping besteld bij Tuinmaximaal en deze bevalt goed.

Ook nu weer super geregeld.

Overkapping is goed van kwaliteit en gemakkelijk te zelf te monteren.

We genieten er elke dag weer van.

Jacqueline
13-12-2021

We hadden de overkapping al 2 jaar en waren erg tevreden. Paar maanden geleden besloten om ook de glazen schuifpui bij hun te bestellen. Het werd netjes op tijd geleverd en de bezorgers namen ook de tijd om vragen te beantwoorden over de montage, al hoewel het videofilmpje ook heel duidelijk was. Wij zijn heel tevreden over Tuinmaximaal.

Willy
13-12-2021

Goed bedrijf lange levertijd maar wisten we

Degelijk matriaal goede beschrijving en bevalt ons heel goed .fijne overkapping.

Kristian
13-12-2021

Super bedrijf en materiaal!

Reggie
02-12-2021

Zeer ervaren personeel die je goed helpen om de juiste keuze te maken.

Leveren op de afgesproken datum en netjes op de aangegeven plek gezet.

Top bedrijf.

Sander
12-10-2021

Fijn bedrijf profesioneel goede service!

Rob
08-10-2021

Overkapping besteld, goede materialen, duidelijke beschrijving, goede service.

Ondanks grote drukte bij Tuinmaximaal toch vlotte levering en onderdelen die verkeerd besteld waren werden snel en kosteloos omgeruild.

Ik zou zeker weer bij Tuinmaximaal bestellen en adviseer anderen ook zeker Tuinmaximaal aan.

Rik
06-10-2021

Ben zeer tevreden met het geleverd materiaal.goede uitleg makkelijk zelf in elkaar te zetten.Enkel lange wachttijd na bestelling maar dat weet je als je besteld. top bedrijf.

Jean
05-10-2021

Zeer tevreden. Mooi en degelijk materiaal.

Redelijk lang wachten op de levering maar nog OK. Goede uitleg en geen probleem om in elkaar te zetten.

Verkeerde rail geleverd, maar vlugge rechtzetting. Zijn fier op onze overkapping met glazen wanden.

Thijs
05-10-2021

Super nette levering, goede beschrijving en uitleg er bij!

Na een middagje klussen stond de overkapping.

Super te vreden!

Rene

Alles perfect verlopen

Shumeye
05-10-2021

Top service! Advies op maat. Ben erg tevreden.

05-10-2021

Gewoonweg zeer tevreden. alle afspraken zijn keurig nagekomen en pakket was compleet. Montage handleiding van ikea is echter wel wat duidelijker als de bijgeleverde handleiding. Goed opletten dus en niet te snel willen.

Nadien
29-09-2021

Super service en levering

Felix
29-09-2021

In 2017 een terrasoverkapping geplaatst met glazen dak; in 2019 glazen schuifwanden geplaatst en in 2021 de zonwering geïnstalleerd.

Alle installaties zijn zeer goed verlopen mede dank zij de duidelijke handleidingen en bijhorende filmpjes.

We genieten met volle teugen van onze veranda.

Marco
16-09-2021

In de showroom werd alles netjes uitgelegd wat de mogelijkheden waren voor onze terasoverkapping.

Thuis konden we met de offerte makkelijk bestellen en het werd netjes thuis afgeleverd.

De installatie was duidelijk en indien het nodig was goede ondersteuning vanuit tuinmaximaal.

Freddy
12-09-2021

Terrasoverkapping TOP.

In het voorjaar een terrasoverkapping en glazen schuifwanden besteld. Levertijd 13 weken wat voor mij een aanvaardbare periode is. Levering op juiste datum, 2 goede, vriendelijke personen die alles afleverden op de plaats waar ik het wilde.

Plaatsing gaat goed met de meegeleverde documentatie en de filmpjes op het internet.

Eindresultaat boven onze verwachtingen. Zeker een aanrader.

Natascha
26-08-2021

Geen aanrader

Maanden wachten op (na)leveringen, voorgelogen worden ,loze beloftes. De service is om te huilen, iedereen zegt iets anders en wijst naar elkaar. Het uiteindelijk geleverde materiaal is mooi maar wij kopen hier nooit meer.

Tijs
Tijs
24-08-2021

Overkapping met glazen schuifwand

Simpel te plaatsen overkapping, handleiding is heel duidelijk. Ook de kwaliteit is super!

Meer Tuinmaximaal.nl reviews