Tuinmaximaal.nl453 ervaringen

15-01-2021

Levering volgens afspraak

Na een bezoek aan de toonzaal, online de bestelling geplaatst met de ontvangen offerte. Keurig op tijd afgeleverd en met de bijgeleverde instructie en de instructievideo´s op de site zelf zonder problemen geplaatst. Telefonische ondersteuning zonder wachttijden. Prima geregeld.

André
15-01-2021

Fam Guiljam

Goede en snelle (na)levering! Was zo geplaatst en ziet er top uit👍🏻

Roger
14-01-2021

Goede info en prijs/kwaiteit glazen schuifdueren

Met de beschikbare informatie op internet was het eenvoudig te bepalen welke maat raam je nodig hebt, inclusief andere toebehoren. De beschrijving bij de levering van de materialen beschreef duidelijk elke stap, wat de bevestiging vrij eenvoudig maakte.

Ik zou iedereen aanraden om de aluminum balk te gebruiken als 'fundament, als je de deuren gaat plaatsen in het zand: hiermee is het zeer eenvoudig om de onderrail zeker waterpas te krijgen

Patrick

Prima service glazen schuifpui

Vanwege een zelf gebouwd tuinhuis een paar keer mailcontact gehad betreffende de maten. Foto's gestuurd en direct goede en duidelijke antwoorden en uitleg gekregen. Levering prima en pui is goed op maat te maken. Zit er nu een week in dus lastig iets te zeggen over kwaliteit op den duur, maar ben er niet bang voor!

Raymond

Tevreden

De levering verliep correct . Ook de nalevering werd volgens afspraak geleverd . Over de kwaliteit van het materiaal kan ik nog niets zeggen vermits het nog niet gebruikt is .

Valère

Een aanrader!

Mooi en degelijk materiaal, goede duidelijke uitleg, daardoor gemakkelijk zelf te doen, komen afspraken na, zeer vriendelijk en behulpzaam

Fam.van Driel

Kwaliteit Maximaal

Online besteld, keurige levering, makkelijk te monteren volgens bijgevoegde montagetekening. Materialen zijn van goede kwaliteit, kortom echt een aanrader!

Remy

Betrouwbare winkel

2x een glazen wand besteld en beide keren is alles volgens afspraak verlopen

Sjors

Glazen schuifpui

Levering volgens afspraak, makkelijke montage!

Thea

Glazen pui

Hele goede kwaliteit glas.
Wel lange levertijd , twee panden voorzien van glazenpui.
Helaas bij de eerste levering foute maat geleverd , wel goed opgelost.

Zijn heel blij met onze keus!

Ronald
Ronald
13-01-2021

Super overkapping en makkelijk te monteren

De overkapping is van goed kwaliteit en met behulp van de geleverde handleiding was het zeer eenvoudig te monteren. Ook de Spie op de schutting was zeer eenvoudig op maat te maken en te monteren, het schoonmaken van de kamers van de polycarbonaatplaat was het meeste werk.
Zeer tevreden over de overkapping en de kwaliteit!

Marcel

Overkapping van 5x3,5 met Led en zonwering

+ Duidelijke afspraken
+ Goede verpakkingen
+ Eenvoudige installatie met meegeleverde handleidingen
+ Degelijke kwaliteit

- Opspannen zonwering aan bovenzijde, hier zou het doek uitgespaard kunnen worden tpv het profiel waar deze omheen geklemd moet worden.
- Compatibiliteit wat betreft het aansturen vanuit home domotica is nog onduidelijk.

Nils

Super Goed

Super service, goed qualiteit

Leon Meuter
13-01-2021

Prima service en nakomen van afspraken.

Prima kwaliteit en service

Paul

Zeer mooie serre

Erg te vrede over mijn serre. Goede kwaliteit, mooi glaswerk. De zetters hebben prima werk afgeleverd. Wachttijd was wat lang. Maar dat was mij bekend. Kortom een aanrader. Ook lekker in de winter bijna buiten zitten met mijn heaters en koelkastje. Kortom een zeer tevreden klant.

Tijmen
12-01-2021

Prima bedrijf ook de garantie is top

Wij zij uitermate tevreden over tuinmaximaal. En dan niet alleen over de overkapping met zonwering en schuifdeuren die zij geplaatst hebben. Ook de garantie is daar prima. Zeer tevreden over hun werknemers en het door hen opgeloste probleem.
Komen afspraken goed na en leveren vakwerk.
Niet moeilijk doen . Garantie is garantie . Top!

Geert

20 meter glaswand

Gemakkelijk zelf te monteren,

Marc

Top product

Terras overkapping besteld incl zonwering.
Materiaal kwaliteit is buitengewoon goed.
Sommige tekeningen in de handleiding kunnen iets duidelijker maar zelf monteren gaat als je redelijk handig bent prima!

Marco
11-01-2021

Gekregen wat we verwacht hadden.

Glazen schuifwand besteld . Vriendelijk geholpen en duidelijke communicatie over het product. Netjes geleverd, op tijd en zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers.
De handleiding is duidelijk waardoor het plaatsen goed te doen is.

Gretha

Zeer tevreden over levering

Wij zijn zeer tevreden over Tuin Maximaal, twee jaar geleden hebben wij onze overkapping geplaatst naar onze tevredenheid. Afgelopen december hebben wij de glazen schuifdeuren met railsysteem geplaatst om het geheel af te maken.
Levering gebeurt netjes op afgesproken tijd, het materiaal is voorzien van duidelijke handleidingen die tevens ook makkelijk te vinden zijn op de web site.

Meer Tuinmaximaal.nl reviews
Welk cijfer geef jij Tuinmaximaal.nl?