Tuinmaximaal.nl reviews

Lid

Recente Tuinmaximaal.nl ervaringen

Max
10-11-2022

Materiaal besteld, snelle levering. Een keer een vraag moeten stellen via telefoon en werd snel en vriendelijk geholpen. Ik zou Tuinmaximaal aanbevelen bij mijn kennissen.

Denny
09-11-2022

Mooie showroom in Eindhoven. Hier kun je alle opstellingen en mogelijkheden zien.

Goede kwaliteit en losse onderdelen. (Niet leuk, maar wel fijn voor wanneer je zelf een paal per ongeluk op een verkeerde maat hebt afgekort. )

Snelle levering. Handige montage filmpjes en beschrijving.

Addie
27-09-2022

Correcte levering, er word contact opgenomen over wanneer en hoelaat er geleverd word en op welke plek het neergezet mag worden.

Pakket klopt,alles zit erbij.

Makkelijk te plaatsen.

Zeer tevreden.Bestel regelmatig een overkapping voor mn klanten

Bart
26-09-2022

Ik had glazen schuifwanden besteld en heb deze pas vele weken later gekregen en niet zoals beloofd op de site zoals de leveringsdatum! materiaal tevreden wel

Rose-Marie
24-09-2022

Fijne overkapping, met zonwering en schuifpui.

Walter
24-09-2022

Vriendelijke mensen zeer behulpzaam en goed materiaal

Rogier

Super, makkelijke gebruikaanwijzing.

Dus hoed zelf in elkaar te zetten

Alleen hulp nodig bij plaatsen glazen dak en glazen deuren.

Wel jammer dat je door de dakgoot moet boren voor de rail van de glazen deuren.

Zou ik liever een dubbele laag in zien.

En mischien een keer een filmpje voor het plaatsen van de zijkanten dicht maken.

Top

Gerard
21-09-2022

Goed materiaal voor een mooie prijs. Afspraken goed nagekomen.

Perfect.!

Eddy
16-09-2022

Perfecte producten,aanrader!

Erik
16-09-2022

De levertermijn was amper een dikke maand. Alles werd netjes geleverd op de afgesproken dag. Mooi verpakt. Nu alles nog even plaatsen :)

Kim
08-09-2022

Waarom moet je eerst een negatieve recensie schrijven voordat je iets gedaan krijgt?! Als dit niet was gebeurd, was het overall een ruim dikke voldoende geweest....

Deze klacht is opgelost

Slecht bedrijf! Wij hebben hier besteld, levering is bevestigd. Hierop plan je je mensen in die het komen installeren. Vervolgens wordt je de avond voor de levering gebeld dat ze niet komen. Terwijl je dus 2 dagen ervoor gebeld wordt dat ze komen om in te plannen. Vervolgens komen ze eerst met een smoes dat de bestuurder ziek is. Wij hebben aangeboden om zelf die kant op te rijden en dus te helpen om de levering toch te kunnen ontvangen. Kortom zij hebben de planning niet op orde. Dit valt ons dan ook zwaar tegen en hebben onze mensen nu stil staan wat de nodige kosten met zich mee brengt. Oplossing wordt vanuit Tuin Maximaal niet geboden.

Ronnie
06-08-2022

Goede site, alles duidelijk.

Snel contact gehad,snelle levering.

Er ontbrak een onderdeel, dit werdt met spoed geleverd.

Top service

BV
06-08-2022

Vriendelijke service. Goede kwaliteit en prijs. Om de overkapping zelf op te zetten moet je wel enig technisch inzicht hebben maar als ze staat is ze prachtig.

Koos
06-08-2022

Na ca 2 jaar ging de netvoeding van de terrasverlichting (6 spots) defect.

Per email gecommuniceerd met de klantenservice met als uitkomst dat zijn een nieuwe netvoeding hebben toegestuurd.

Nadat ik de instructie i.v.m. het koppelen van de afstandsbediening met de ledvoeding heb ontvangen werkt alles nu weer prima.

Klantenservice van Tuinmaximaal verdient een compliment - gewoon geweldig!

Andre
23-07-2022

Ik heb een zeer correcte/fijne ervaring bij/met tuinmaximaal.

Ronduit niks negatiefs op aan te merken en hoop voor in de toekomst op een zelfde soort samenwerking!

Ik ben zeer tevreden!

Max
13-07-2022

Tuinmaximaal heeft goedkope producten omdat ze besparen op klantenservice. Er is bij mijn terrasoverkapping een defect onderdeel geleverd. Ik heb direct telefonisch contact gezocht maar het enige wat ze konden doen was een email adres doorgeven waarmee ik contact op moest nemen. Via de mail kreeg ik te horen dat met het defecte deel ook de garantie op mijn overkapping vervallen is. Werkelijk niet te geloven. Ik zou weg blijven bij dit bedrijf en ergens anders iets meer betalen OF al je onderdelen nameten, want als er iets af wijkt, ben je je garantie kwijt!

Jon
29-06-2022

Offerte keurig doorgenomen met telefoniste. Vervolgens bestelling geplaatst. Product werd op tijd bezorgd (vooraf telefoontje) en netjes binnen gezet zodat het niet kon beschadigen. Daarna kon ik alles eenvoudig en met het goede gereedschap op maat zagen en monteren. Nu genieten we optimaal van onze veranda en als het wat frisser wordt doen we de schuifpui dicht zodat het langer behaaglijk is. Super tevreden zijn we!

Dion
16-05-2022

Goed product, goed bereikbare klantenservice

Johan
08-05-2022

Uiterst behulpzaam en vriendelijk (jong) personeel met verstand van zaken. Levering is adequaat geleverd. De sierstrippen vond ik achteraf niet mooi op de schuifpui en probleemloos geretourneerd worden.

Prettig bedrijf een aanrader ook t.a.v. het product. Wij zijn zeer tevreden en kan het iedereen aanraden.

Mike
02-05-2022

We genieten enorm van het voorjaar in de tuin dankzij de terrasoverkapping. Superproduct en heel goede service!

Meer Tuinmaximaal.nl reviews