Tuinmaximaal.nl247 ervaringen

Brigitte
23-04-2019

Vakwerk

Kwamen precies op tijd op, 05.04.19, en begonnen vrijwel meteen met de materialen naar de werkplek te brengen.
Stelden zich voor.alleen weet ik de namen niet meer. en begonnen met z'n tweeën direct te monteren.
Aan één stuk door werkten zij, enkel onderbroken door een korte schafttijd. Een eenvoudig afdak, maar toch, binnen vijf uur stond het afdak recht. Ik kan hun met recht aanbevelen.Chapeau.

Joeri

Beschrijving bouwpacket

De beschrijving zou duidelijker mogen. Idee is goed alleen zitten er 2 beschrijvingen in een.(glas, kunststof).Foto's zijn een goede verduidelijking maar maakt het ook verwarrend. Zonnewering zou je ook kunnen toevoegen aan de beschrijving. Dit zou makkelijker gaan voor de mensen die zelf het bouwen.

Chris

Prima

Levering was keurig op tijd en correct.
Eindresultaat ziet er keurig uit. Systeem werkt prima.

Ria

Duidelijk en snel

Snelle levering, duidelijke omschrijving voor montage.
En ook na een beschadigd onderdeel snelle levering van nieuw onderdeel.

Marlies
11-03-2019

Voorwaarden Betalings condities

We zijn bij tuinmaximaal geweest omdat we van plan zijn om een veranda met glazen schuifwanden incl. Zonwering aan de onderzijde van het glazen dak te bestellen en te laten plaatsen.
We zijn enthousiast over het product met name de zonwering onderzijde en de infrarood heathers.
Een puik systeem.
Een teleurstelling is echter dat bij bestelling het gehele bedrag vooraf betaald moet betalen.
Wij hebben ooit een nare ervaring gehad met een keukenbedrijf dat net voor levering failliet ging.
Dit probleem hebben wij met de verkoopster besproken en deze gaf aan dat wij een gedeelte achteraf konden betalen ( maximaal 5000,00 euro ) met AfterPay.
Wij hebben met afterpay contact opgenomen en het blijkt dat je bij een eerste betaling via hun maximaal 75 euro als uitgestelde betaling mag laten gelden.
Om die 5000,00 euro achteraf te kunnen betalen via afterpay moet je jaren lang betalingen hebben gedaan via afterpay.
Dit is dus geen optie voor ons
De door ons aangeboden optie om een bankgarantie af gegeven wordt niet geaccepteerd.
Het is spijtig maar op deze manier kunnen en willen wij geen zaken doen met tuinmaximaal. Wij willen immers ook zekerheid dat het bestelde product geleverd en goed geplaatst wordt.
En deze zekerheid vervalt als alles 100% betaald is.
JAMMER.

Ruud
19-02-2019

Helaas de planning

Na een bestelling in september de 29 ste een afspraak gemaakt voor levering en montage de eerste week van februari.
Fotos moeten maken voor de plaatsing deze met gegevens aangeleverd. en uitleg van de muur (keralietplaten).
Geen problemen voor montage.
De eerste dag geen Tuinmaximaal , bellen bellen en nog eens bellen.
Calimiteiten?
Tweede dag monteurs voor de deur en geen montage want de muur bevestiging kon niet.
Een stellage gemaakt volgens de gegevens van de monteurs , welke weggingen want geen bevestiging op de muur mogelijk.
Snel bellen voor nieuwe montagedagen en deze dagen een week later.
1 dag voor montage vragen voor fotos over de gemaakte constructie.
Geen reactie alleen dat de fotoos waren ontvangen.
De dag erna de monteurs met de overkapping en de mededeling dat ze weer weggingen omdat de constructie niet aan hun eisen voldeed.
Met spoed van mijn werk om het te passen.
Gelukkig bleven deze monteurs hierop wachten.
Deze monteurs en de vorige treffen geen blaam en zijn goed bezig.
Keihard gewerkt met geen pauzes om het af te krijgen.
Uiteindelijk zijn wij blij met het resultaat.
De communicatie in het bedrijf rammelt aan alle kanten en degene wie beslist om te plaatsen naar aanleiding van fotos is niet geschikt voor deze functie.

Als laatste is het personeel in het bedrijf redelijk goed bezig maar als een fout zit in het systeem wordt het erg moeilijk.
Gelukkig was de planning en de monteur bij de tijd.
Verschillende platen voor de zijdes van de overkapping.

Mark
12-02-2019

Komen beloftes keer op keer niet na

Naar mijn mening een vreselijk bedrijf!
Keer op keer komen zij hun beloftes niet na.

Normaal gesproken neem ik de moeite niet om een review te schrijven.

Bij deze bent u gewaarschuwd.

Lies
19-01-2019

Geen montage!

We gingen naar tuinmaximaal Eindhoven voor een schuifwand in onze overkapping. We hebben daar rondgekeken en zagen het helemaal zitten, dit wilden we laten maken. Toen we na ongeveer een half uur geholpen werden, waren we zo klaar. Omdat onze professionele, bestaande, aluminium overkapping niet van tuinmaximaal was deden zij NIET de montage. De overkapping hebben wij laten plaatsen toen tuinmaximaal nog niet bestond.
Dus als je om de een of andere reden een schuifwand in een bestaande, niet door hun geleverde overkapping, niet zelf kunt of wilt plaatsen, heb je een probleem. Zij plaatsen dan niets, daar moet je dan een ander bedrijf voor zoeken.
Nou, wij zoeken wel een bedrijf die levert EN plaatst!

Fred
10-12-2018

Zeer slechte service en GEEN garantie

Wij hebben een overkapping laten plaatsen.
3 van de 6 dakplaten lopen vol met water.
Water loopt bijna niet weg. Groene aanslag in de platen.
Doen er niets aan. Je krijgt een zever verhaal over de wet van Pascal. En zoek het maar uit.
Nog nooit zo een onvriendelijke service gehad.
Raad niemand aan iets te kopen.
LET OP: Goedkoop is duurkoop.

Wil
06-12-2018

Gewoon goed

Prima geholpen en uitstekend gastvrij geadviseerd in de winkel.
Wij hebben een glazen schuifpui van 5 mtr gelocht en zelf geplaatst.
Kleine miscommunicatie mbt de afleverdatum ( enige minpuntje )
Door bezorgers PERFECT aangeleverd op lokatie. Alles prima verpakt, compleet en schadevrij

13-11-2018

Belabberde service en slordige levering.

Bij de levering van onze zelf te monteren overkapping wilde de chauffeur aanvankelijk de spullen niet naast de woning plaatsen, iets wat het beleid dat te lezen is op de site, tegenspreekt.
Bij het uitpakken bleek de punt van de centrale boor van de gatzaag verkeerd geslepen en onbruikbaar.
De verzinkte versteviging strip had zoveel uitsteeksels dat deze met geen mogelijkheid in het profiel te schuiven was.
Bij de plaatsing van het glas bleek dat twee rubber profielen ontbraken. Klantenservice bleek vervolgens een schier onmogelijk in te nemen vesting.
Zie dan maar eens snel de ontbrekende spullen snel te krijgen.vergeet het maar!

Leo
24-09-2018

Onvriendelijk perseneel

Op zondagmorgen zij wij naar vestiging in Eindhoven geweest om te informeren naar een overkapping voor een aanbouw van een caravan. een medewerkster vroeg waaruit de aanbouw bestond, ik vertelde haar dat die van hout was gebouwd. zonder verder te informeren of foto's op te vragen van haar kant vertelde zij ons dat dat niet ging lukken. want het moet 200 kg per meter kunnen dragen vanwege de garantie. was een beetje verbaast en zij oke kijken we wel wat we dan kunnen. vervolgens namen we afscheid en ze vertelde ons daar is de uitgang. zonder te vragen voor een kopje koffie konden we weer vertrekken we zijn nog geen 5 min. binnen geweest. echt klant vriendelijk zijn ze daar niet. kijken wel ergens anders.

Leo
16-09-2018

Mooi product

Tuin maximaal heeft een mooi product geleverd alleen i.p.v drie weken moesten we zes weken wachten voor dat de terras overkapping werd geleverd en diegene die die het leverden waren brutaal en best we bot uit gevallen het was op een maandag ochtend . Zeer tevreden met de overkapping .

Maarten
04-09-2018

UIteindelijk heeft tuinmaximaal meerdere keren gebeld en kunnen we volgende week al onze bestelling tegemoet zien, uiteindelijk zeer tevreden.

Deze klacht is opgelost

Order geplaatst / betaald geen reactie meer.

Order geplaatst daarna een wijziging 3 keer doorgegeven dat de bestelde maat niet klopte, maar geen enkele bevestiging gehad omtrent levering, volgens de website op voorraad levering binnen 1 week na 2 dagen na order geen enkele reactie op de 5 mails die ik heb gestuurd, nu loop ik vast in mijn project echt waardeloos dit, gezien de reacties had ik wellicht beter elders kunnen bestellen hopelijk krijgik vandaag fatsoenlijk een reactie anders ben ik er klaar mee.

VCA
02-08-2018

Komen afspraken niet na

Wij hebben dezelfde ervaring. Leveren op het verkeerde adres. Als je het tegen de chauffeur zegt reageerde die onbeschoft. Komen niet met een oplossing

Rene
23-07-2018

Mooie overkapping, slechte communicatie

Order geplaatst haf april 2018 voor overkapping , direct ingeschreven voor de zonwering. Inmiddels is de overkapping netjes geplaatst,maar na diverse keren mailen en bellen nog steeds geen enkele reactie ontvangen betreffende een zonweringsvoorstel. Inmiddels dus al ruim 3 maanden verder en een hoop beloftes dat men iets zou laten weten, dus nog helemaal geen stap verder met een voorstel of planning. Erg jammer dat dit zo slecht verloopt en helaas dus een slechte mond op mond reclame want dat is toch wat wij steeds zeggen.mooie overkapping maar contact krijgen is bar slecht

Tuinmaximaal.nl heeft Rene een privebericht gestuurd.
Johan
11-07-2018

Super geholpen bij Tuinmaximaal van begin tot het einde.

Wij hebben een terrasoverkapping gekocht bij Tuinmaximaal en wij kunnen er niets anders van maken dan dat wij super zijn geholpen. Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Een hele duidelijke website waar je stap voor stap op moet letten, ook bij de bestelling. Overkapping staat er sinds een paar weken en zijn super tevreden. Alles netjes afgeleverd. Een dikke pluim

Bert
06-07-2018

Koop niet bij Tuinmaximaal.nl

In Maart 2018 een complete glazen schuifpui gekocht. Donderdags netjes op tijd geleverd. Zaterdag tijdens het plaatsen zagen we dat er drie glazen ramen beschadigd waren. Tevens zat er in vier glasprofielen kleurverschil tov de andere vier. Ook zat er een beschadiging op de bovengeleider. Dit gemeld bij tuinmaximaal en foto's via mail verstuurd. Vervolgens nieuwe glazen ramen en glasprofielen gekregen. Hiervoor moesten wel de vier ramen gedemonteerd worden. Tijdens het plaatsen kwamen we er achter dat alle vier de nieuw geleverde glasprofielen flink beschadigd waren. We konden deze daarom niet plaatsen. dit gemeld met foto's. Er zouden vier nieuwe per post verstuurd worden. Deze kwamen na een week binnen. Weer alle vier flink beschadigd. Weer gemeld met foto's. Er zouden weer vier nieuwe per post verstuurd worden. Na een week nog niks binnen gekregen. Weer gebeld. Ze wisten niet waar de bestelling was gebleven. Ze zouden het uitzoeken. Niets meer gehoord van Tuinmaximaal. weer gebeld. Er was nog niets gebeurd door Tuinmaximaal. Ik ben toen erg boos geworden. We zaten toen al in eind mei. Met een halve gemonteerde glazen schuifpui. Ze vonden het allemaal heel vervelend voor ons. Een compensatie konden we niet krijgen volgens Mickey van de klantenservice. Hij zou kijken of we handgrepen en tochtprofielen met korting konden kopen. Tot op heden niets meer van Tuinmaximaal gehoord. Nou ja klantenservice. Vervolgens wel de nieuwe glasprofielen gekregen. Nogmaals koop er niks. Ze komen de afspraken niet na. Alles loopt langs elkaar heen. Fam. Roseboom

Klaas
05-07-2018

Goede service

Er was 1 trafo defect werd meten om geruild kregen de verkeerde bezorging maar werd direct door tuinmaximaal in orde gemaakt en binnen 3 dagen bezorgt.

Ruud
21-06-2018

Doe geen zaken met tuinmaximaal

Tuinmaximaal komt afspraken meerdere keren niet na. Ze maken zelf afspraken waarvan ze later zeggen "u kunt wel denken dat we een afspraak hebben, maar wij komen die niet na". Dat je vrij hebt genomen en de dag voorafgaand om 15.48 per mail krijgt te horen dat de afspraak niet doorgaat zegt alles. Ondanks meerdere afspraken hebben we nog geen overkapping. Ons advies, zoek een andere leverancier!

Meer Tuinmaximaal.nl reviews
Welk cijfer geef jij Tuinmaximaal.nl?