Tuinmaximaal.nl293 ervaringen

Eric
23-03-2020

Zeer slechte betalingsvoorwaarden

Zeer duidelijke site maar slechte betalingsvoorwaarden.

Aangezien een wachtlijst van maar liefst 7 maanden wordt wel van mij verwacht om het bedrag van €12.000 Euro vooraf te betalen. Helemaal geen aanbetaling mogelijk. Bedrijf failliet, ik mijn geld kwijt!

Ik heb geprobeerd om hierover via review op hun site te plaatsen maar wordt blijkbaar gewoon geweigerd. Positieve reviews waarschijnlijk alleen welkom!

Franky
02-02-2020

Niet voor renovatie

Na zeer lang wachten, stapte een verkoper met weinig ervaring op ons af, heeft meerdere vragen moeten navragen bij zijn verantwoordelijke om telkens terug te komen met hetzelfde antwoord : dit doen we niet. Tuinmaximaal biedt dan misschien wel mooie nieuwbouwpakketten aan, maar voor renovatie staan ze niet open, verkopen geen losse stukken zoals rubbers, profielen, . ik stel me de vraag wat indien je stukken hebt of er na slijtage vernieuwd moet worden. Sommige onderdelen bieden ze wel aan, maar in pakket met andere onderdelen die je niet nodig hebt, uiteraard een verkooptruc, maar verre van klantvriendelijk . Het plezier van goedkoop kan je naderhand alleen meer zuur opbreken.

Edwin
29-01-2020

Slechte communicatie en geen gaeantie

Binnen de garantietermijn een klacht gemeld.

Met kluitje in het riet gestuurd ,geen goede communicatie mogelijm en geen garantie verstrekt.

Onprofessioneel bedrijf met alleen maar theoretische oplossingen

Niet doen,,,,ga naar een beter aangeschreven bedrijf

Marja
27-01-2020

Bedankt en zeer tevreden.

Héél tevreden over het zetten van de overkapping! Vriendelijke monteurs die zeer secuur te werk gingen en ondanks buien toch de tijd namen om het netjes af te werken!
Het inkorten was niet nodig, had ik wel betaald en dit is binnen 3 werkdagen terug gestort!
Een minder puntje is de showroom. Lange wachttijd en onervaren jonge man die weinig wist en geen advies kon geven. Hij verwees alleen maar naar de website.

Sanne
16-01-2020

Niet doen!

Het product is goed, maar de offerte klopt niet (veel additionele kosten), de montage is onvolkomen, slecht en amateuristisch. Veel rommel en mijn tuinpad is compleet vernield. Nog meer extra kosten. en tm geeft niet thuis. Ik ben nog nooit zo, vals beschuldigd, in twijfel getrokken, beledigd en heb nog nooit zoveel moeite hoeven doen (dreigen met mijn juridisch adviseur) om een product te krijgen waarvoor ik al betaald had. Wat een malafide bedrjjf! Nooit meer!

Robert
04-01-2020

Goed concept en marketing maar matig materiaal

Even een beoordeling van een monteur!
Werkspot staat vol met mensen die een aanvraag doen om een kap van TM te monteren.
Zo heb ik er al veel gemonteerd.
Kijk goed naar de kleine lettertjes want ze geven aan dat hun kappen 1.5 cm mogen doorhangen.(en dat doen ze).
Wat een klant niet ziet is de wanddikte van het aluminium. Deze is bij TM minimaal t.o.v. veel andere bedrijven (prijs moet ergens weg komen).
3 tot 5 maanden montage levertijd.
Bij de showroom geen technische vragen stellen want dan wordt het moeilijk voor de mensen die u een kap willen verkopen.
Ze weten heel goed hoe een tablet werkt en hoe snel uw geld op hun rekening moeten komen.
Een soortgelijke kap met van betere kwaliteit zal 10 tot 15% duurder uitkomen.
Dan weet u wat mijn advies zou zijn!

Maurice
11-12-2019

Heel goeie ervarng

Op tijd geleverd, heel goeie communicatie.
Chauffeurs heel vriendelijk, geven zelfs de nodige uitleg.
heb nu enkel de overkapping, maar zal in het voorjaar zeker de schuifdeuren bestellen.
Ik ben een doe het zelf mens en bedank tuin maximaal om het me zo gemakkelijk te maken
TOP!

Markus
Markus
05-12-2019

Begin tot einde een dikke ellende

Geen goed woord over voor tuinmaximaal. Bedrijf kan offertes niet nakomen . Dag 1 komt komen 3 man die vervolgens melden werkzaamheden niet te kunnen uitvoeren door gebrek aan niet meegenomen onderdelen. Onderdelen kunnen niet gebracht worden door koerier dus 3 man rijden maar weer 3 uur terug naar huis. Bedrijf gebeld , fout werd in onze schoenen geschoven , volgende dag opnieuw 2 man . Weer allemaal toestanden , onvriendelijk personeel maar wel van tevoren geld moeten ontvangen . Eens maar nooit weer , helaas.

Jennifer
Jennifer
05-12-2019

Irrisistable te slecht voor woorden

3 offertes met een verschil van 3000 euro! 14 telefoontjes en 4 mailtjes verder moest het goedkomen! Ja alles maar dat niet. Alles moest gemonteerd worden maar de offerte behandelaar had maar 4 van de 8 deurgrepen op monteren gezet. 1 tochtstrip ipv 8. Sierstrip hetzelfde. Glaswand te weinig. Alle foto's gestuurd. Ze hebben hun fouten toegegeven maar herstellen? Hahaha ja op mijn eigen kosten. Geen land mee te bezeilen. 2 dagen ellende en nog 3 offertes verder die eerst betaald moesten worden. Uiteindelijk de pui geplaatst met veel ellende en niks goed afgeleverd. Puinhoop achter gelaten. Zoveel fouten maar niks geen coulance . alles dokken anders deden ze niks meer. Ligt je tuin fraai open met een halve pui! Nooit nooit meer

Sonny
Deze klacht is opgelost

Zeer slechte service!

Wij hebben anderhalf jaar geleden een overkapping met led verlichting laten plaatsen door een tussendealer (deze is helaas failliet verklaard zag ik)

Nu is er 1 van de ledjes aan het flikkeren en willen wij dus een nieuw bolletje kopen. Contact gehad met tuinmaximaal en wat blijkt nu, je kan ze alleen per 6 kopen a een dikke 200 euro!.
(Wij gaan uiteraard geen dikke 200 euro uitgeven aan 1 lampje)
Let trouwens ook op met hun “garantie” van 5 jaar, dit is een lachertje zoals hierboven gelezen kan worden.
Koop alsjeblieft niets bij dit slechte bedrijf! Wees gewaarschuwd.

Han
18-11-2019

Waardeloze service, onbetrouwbaar.

Wij wilden, i.v.m. een uitbouw, onze 1,5 jaar oude overkapping van Tuinmaximaal van 5000 euro laten demonteren en daarna opnieuw achter de uitbouw laten herplaatsen. Tuinmaximaal gaf aan dat zij alleen nieuwe overkappingen plaatsen en dat wij via internet maar een dealer moesten opzoeken. Zij mochten geen namen van dealers geven vanwege privacy wetgeving, iets wat natuurlijk totale onzin is. Na meerdere vervelende telefoontjes wilde eindelijk iemand de klacht officieel in behandeling nemen. Je raadt het al, we hebben nooit meer iets gehoord. Zeer teleurstellend dat dit bedrijf hier zo mee omgaat.

Tuinmaximaal.nl heeft Han een privebericht gestuurd.
Arian

Makkelijke handleiding

Esdra
08-10-2019

Snelle levering

Via via kregen wij te horen over een bedrijf dat overkappingen met schuifdeuren van glas verkochten dat zat in eindhoven zijn wezen kijken bij mensen en die vonden dat dit bedrijf snel leverde.

Hebben navraag gedaan en via internet opgezocht en besteld de prijs viel ons zeker mee wat wij wilden

Was betaalbaar en gewoon mooi .

Bij navraag toch wezen kijken en tot onze verbazing is het daar geweldig druk met klanten en personeel en allemaal super geholpen petje af daar is er nog tijd voor een nieuwe klant wat een pracht van een ervaring en geen wanklank als je iets niet begrijpt weer resoluut een duidelijk antwoord en niets agressief in verkoop methode het bestaat nog geweldig hebben het besteld en gekocht voor onze nieuwe woning nu staat het hier we zijn hier de koning te rijk mee bezorging en levering top ze hebben de klanten echt hoog int vaandel super waren er maar meer bedrijven die dit hebben en ook na later bellen over de levering /bezorging er word 2 tot 3 gemeld wanneer de levering afgeleverd word super ook na de bestelling en levering is er nog de vraag kan het beter volgens is dit wel de maximaal tuin ervaring hou dit vol super tuinmaximaal eindhoven

Fam van der plas

11-09-2019

Overkapping

Vriendelijk personeel.
Overkapping keurig verpakt afgeleverd, geen beschadigingen en goede kwaliteit.
Top bedrijf 👌

Fighter
07-09-2019

Helaas, niet tevreden.

In Eindhoven geweest voor meer informatie. Werden geholpen door een jongedame die echt niet wist waar ze het over had. Aangegeven dat ik de hoogte had gemeten van vloer tot plafond en dan niet aangeven dat je vanaf de fundering moet meten. Dus deuren van de schuifwand te laag. Levering was binnen een week , dat was top. Ook het materiaal is van redelijk goede kwaliteit, alleen bij een deur zat er een bolling in. Men zei is binnen de marge, maar wat is de marge? Bij het monteren Tuinmaximaal gebeld en uitgelegd wat het probleem was. Ik zou zo spoedig mogelijk terug gebeld worden, moet nog terug gebeld worden (2 weken geleden). Dus zelf het probleem opgelost. Had 2 u- profielen over en wilde deze terug geven. Men zei dat ik via PayPal had betaald geen gedeelte terug betaald kon worden. Werd verder 2 opties aan gegeven dat Tuinmaximaal het gehele bedrag zou storten maar dan moest de hele bestelling retour gegeven worden. Alles was al geïnstalleerd? Optie 2 dat ik het bedrag van de 2 u-profielen nogmaals te betalen via een ander nummer en dan kreeg ik deze weer retour. Gaf aan als ik bv 130 euro zou overmaken dan zou ik 260 euro terug krijgen. Toen was het stil. Zou weer terug gebeld worden. Opeens kon ik wel geld terug krijgen via PayPal. U-profielen teruggebracht, deze werden nog beter bekeken dan als je een huurauto terug brengt (zaten nog in de verpakking). Toen weer een mailtje gehad dat ik mijn IBAN nummer moest geven en nu maar afwachten. Vind de service een 0,5. Koop er nooit meer wat en zal mijn buurman adviseren ergens anders een glazen schuifwand te bestellen.

Tuinmaximaal.nl heeft Fighter een privebericht gestuurd.
Dino
05-09-2019

Overkapping

Zeer goed afgeleverd goed verpak geen beschadigingen en compleet en op tijd top😀😀😀😀😀😀

Marloes
04-09-2019

Slechte service!

Wat een slecht bedrijf, ik kan er niks anders over zeggen.
Bij binnenkomst nummertje trekken en vervolgens wordt je geholpen door een erg jonge werknemer die niet meer kan dan alle spullen bij elkaar klikken op de website. Dit hadden wij thuis natuurlijk ook al gedaan, we wouden graag meer info!
Montagetijd bedraagt 5 maanden en montage kost 1132, indien er iets op maat gemaakt moet worden komt er nog eens 566 bovenop.
Tegels worden uit het terras gehaald voor het plaatsen van de pilaren, maar deze worden niet meer op maat terug geplaatst, dit moet je zelf doen. Waarvoor betaal je dan het absurde bedrag van 1132?
Andere maar nodig, niet mogelijk en er wordt dan ook niet naar oplossingen gezocht.
Wij zijn snel vertrokken en komen hier nooit meer terug!

Lars
30-08-2019

Super

Goede service en aardige mannen van de bezorging, goede uitleg en dus gewoon super tevreden.

1woord , klasse.

Sandra
29-08-2019

Bar slechte service

Jammer dat men geen 0 sterren kan geven dan hadden ze die van ons gekregen .
Glazen schuifdeuren besteld voor overkapping inclusief montage waar we dik 3 maanden op hebben moeten wachten.
1 dag voor montage werden we gebeld dat tuin maximaal niet doet monteren maar wij het zelf moeten doen omdat tuin maximaal de overkapping niet zelf gemaakt heeft.
Oke prima . maar de 800,00 euries die we betaald hebben voor te monteren hadden we dan wel graag terug gehad.
Ook wij kregen steeds hierover geen reactie en zeker geen geld terug schandalig gewoon .
Als ik nu de reacties lees over de service kan ik niet begrijpen dat ze nog bestaan .
Ik vind dit een criminele organisatie
Geef mensen terug waar ze recht op hebben .

Sybrand
20-08-2019

Knallende tuinkamer

Vorig jaar hebben wij een tuinkamer, serre, laten plaatsen door Tuinmaximaal. Prima gedaan. Alleen, na verloop van tijd begon de tuinkamer knallende geluiden te maken, vooral bij warm weer. Hierover een klacht ingediend. Niks aan te doen, was de reactie, komt door de werking van het aluminium. Zo maak je je hier toch niet vanaf!

Meer Tuinmaximaal.nl reviews
Welk cijfer geef jij Tuinmaximaal.nl?