Tuinmaximaal.nl287 ervaringen

Markus
Markus
05-12-2019

Begin tot einde een dikke ellende

Geen goed woord over voor tuinmaximaal. Bedrijf kan offertes niet nakomen . Dag 1 komt komen 3 man die vervolgens melden werkzaamheden niet te kunnen uitvoeren door gebrek aan niet meegenomen onderdelen. Onderdelen kunnen niet gebracht worden door koerier dus 3 man rijden maar weer 3 uur terug naar huis. Bedrijf gebeld , fout werd in onze schoenen geschoven , volgende dag opnieuw 2 man . Weer allemaal toestanden , onvriendelijk personeel maar wel van tevoren geld moeten ontvangen . Eens maar nooit weer , helaas.

Jennifer
Jennifer
05-12-2019

Irrisistable te slecht voor woorden

3 offertes met een verschil van 3000 euro! 14 telefoontjes en 4 mailtjes verder moest het goedkomen! Ja alles maar dat niet. Alles moest gemonteerd worden maar de offerte behandelaar had maar 4 van de 8 deurgrepen op monteren gezet. 1 tochtstrip ipv 8. Sierstrip hetzelfde. Glaswand te weinig. Alle foto's gestuurd. Ze hebben hun fouten toegegeven maar herstellen? Hahaha ja op mijn eigen kosten. Geen land mee te bezeilen. 2 dagen ellende en nog 3 offertes verder die eerst betaald moesten worden. Uiteindelijk de pui geplaatst met veel ellende en niks goed afgeleverd. Puinhoop achter gelaten. Zoveel fouten maar niks geen coulance . alles dokken anders deden ze niks meer. Ligt je tuin fraai open met een halve pui! Nooit nooit meer

Sonny
Deze klacht is opgelost

Zeer slechte service!

Wij hebben anderhalf jaar geleden een overkapping met led verlichting laten plaatsen door een tussendealer (deze is helaas failliet verklaard zag ik)

Nu is er 1 van de ledjes aan het flikkeren en willen wij dus een nieuw bolletje kopen. Contact gehad met tuinmaximaal en wat blijkt nu, je kan ze alleen per 6 kopen a een dikke 200 euro!.
(Wij gaan uiteraard geen dikke 200 euro uitgeven aan 1 lampje)
Let trouwens ook op met hun “garantie” van 5 jaar, dit is een lachertje zoals hierboven gelezen kan worden.
Koop alsjeblieft niets bij dit slechte bedrijf! Wees gewaarschuwd.

Han
18-11-2019

Waardeloze service, onbetrouwbaar.

Wij wilden, i.v.m. een uitbouw, onze 1,5 jaar oude overkapping van Tuinmaximaal van 5000 euro laten demonteren en daarna opnieuw achter de uitbouw laten herplaatsen. Tuinmaximaal gaf aan dat zij alleen nieuwe overkappingen plaatsen en dat wij via internet maar een dealer moesten opzoeken. Zij mochten geen namen van dealers geven vanwege privacy wetgeving, iets wat natuurlijk totale onzin is. Na meerdere vervelende telefoontjes wilde eindelijk iemand de klacht officieel in behandeling nemen. Je raadt het al, we hebben nooit meer iets gehoord. Zeer teleurstellend dat dit bedrijf hier zo mee omgaat.

Tuinmaximaal.nl heeft Han een privebericht gestuurd.
Arian

Makkelijke handleiding

Esdra
08-10-2019

Snelle levering

Via via kregen wij te horen over een bedrijf dat overkappingen met schuifdeuren van glas verkochten dat zat in eindhoven zijn wezen kijken bij mensen en die vonden dat dit bedrijf snel leverde.

Hebben navraag gedaan en via internet opgezocht en besteld de prijs viel ons zeker mee wat wij wilden

Was betaalbaar en gewoon mooi .

Bij navraag toch wezen kijken en tot onze verbazing is het daar geweldig druk met klanten en personeel en allemaal super geholpen petje af daar is er nog tijd voor een nieuwe klant wat een pracht van een ervaring en geen wanklank als je iets niet begrijpt weer resoluut een duidelijk antwoord en niets agressief in verkoop methode het bestaat nog geweldig hebben het besteld en gekocht voor onze nieuwe woning nu staat het hier we zijn hier de koning te rijk mee bezorging en levering top ze hebben de klanten echt hoog int vaandel super waren er maar meer bedrijven die dit hebben en ook na later bellen over de levering /bezorging er word 2 tot 3 gemeld wanneer de levering afgeleverd word super ook na de bestelling en levering is er nog de vraag kan het beter volgens is dit wel de maximaal tuin ervaring hou dit vol super tuinmaximaal eindhoven

Fam van der plas

11-09-2019

Overkapping

Vriendelijk personeel.
Overkapping keurig verpakt afgeleverd, geen beschadigingen en goede kwaliteit.
Top bedrijf 👌

Fighter
07-09-2019

Helaas, niet tevreden.

In Eindhoven geweest voor meer informatie. Werden geholpen door een jongedame die echt niet wist waar ze het over had. Aangegeven dat ik de hoogte had gemeten van vloer tot plafond en dan niet aangeven dat je vanaf de fundering moet meten. Dus deuren van de schuifwand te laag. Levering was binnen een week , dat was top. Ook het materiaal is van redelijk goede kwaliteit, alleen bij een deur zat er een bolling in. Men zei is binnen de marge, maar wat is de marge? Bij het monteren Tuinmaximaal gebeld en uitgelegd wat het probleem was. Ik zou zo spoedig mogelijk terug gebeld worden, moet nog terug gebeld worden (2 weken geleden). Dus zelf het probleem opgelost. Had 2 u- profielen over en wilde deze terug geven. Men zei dat ik via PayPal had betaald geen gedeelte terug betaald kon worden. Werd verder 2 opties aan gegeven dat Tuinmaximaal het gehele bedrag zou storten maar dan moest de hele bestelling retour gegeven worden. Alles was al geïnstalleerd? Optie 2 dat ik het bedrag van de 2 u-profielen nogmaals te betalen via een ander nummer en dan kreeg ik deze weer retour. Gaf aan als ik bv 130 euro zou overmaken dan zou ik 260 euro terug krijgen. Toen was het stil. Zou weer terug gebeld worden. Opeens kon ik wel geld terug krijgen via PayPal. U-profielen teruggebracht, deze werden nog beter bekeken dan als je een huurauto terug brengt (zaten nog in de verpakking). Toen weer een mailtje gehad dat ik mijn IBAN nummer moest geven en nu maar afwachten. Vind de service een 0,5. Koop er nooit meer wat en zal mijn buurman adviseren ergens anders een glazen schuifwand te bestellen.

Tuinmaximaal.nl heeft Fighter een privebericht gestuurd.
Dino
05-09-2019

Overkapping

Zeer goed afgeleverd goed verpak geen beschadigingen en compleet en op tijd top😀😀😀😀😀😀

Marloes
04-09-2019

Slechte service!

Wat een slecht bedrijf, ik kan er niks anders over zeggen.
Bij binnenkomst nummertje trekken en vervolgens wordt je geholpen door een erg jonge werknemer die niet meer kan dan alle spullen bij elkaar klikken op de website. Dit hadden wij thuis natuurlijk ook al gedaan, we wouden graag meer info!
Montagetijd bedraagt 5 maanden en montage kost 1132, indien er iets op maat gemaakt moet worden komt er nog eens 566 bovenop.
Tegels worden uit het terras gehaald voor het plaatsen van de pilaren, maar deze worden niet meer op maat terug geplaatst, dit moet je zelf doen. Waarvoor betaal je dan het absurde bedrag van 1132?
Andere maar nodig, niet mogelijk en er wordt dan ook niet naar oplossingen gezocht.
Wij zijn snel vertrokken en komen hier nooit meer terug!

Lars
30-08-2019

Super

Goede service en aardige mannen van de bezorging, goede uitleg en dus gewoon super tevreden.

1woord , klasse.

Sandra
29-08-2019

Bar slechte service

Jammer dat men geen 0 sterren kan geven dan hadden ze die van ons gekregen .
Glazen schuifdeuren besteld voor overkapping inclusief montage waar we dik 3 maanden op hebben moeten wachten.
1 dag voor montage werden we gebeld dat tuin maximaal niet doet monteren maar wij het zelf moeten doen omdat tuin maximaal de overkapping niet zelf gemaakt heeft.
Oke prima . maar de 800,00 euries die we betaald hebben voor te monteren hadden we dan wel graag terug gehad.
Ook wij kregen steeds hierover geen reactie en zeker geen geld terug schandalig gewoon .
Als ik nu de reacties lees over de service kan ik niet begrijpen dat ze nog bestaan .
Ik vind dit een criminele organisatie
Geef mensen terug waar ze recht op hebben .

Sybrand
20-08-2019

Knallende tuinkamer

Vorig jaar hebben wij een tuinkamer, serre, laten plaatsen door Tuinmaximaal. Prima gedaan. Alleen, na verloop van tijd begon de tuinkamer knallende geluiden te maken, vooral bij warm weer. Hierover een klacht ingediend. Niks aan te doen, was de reactie, komt door de werking van het aluminium. Zo maak je je hier toch niet vanaf!

Rejan Hera
Rejan Hera
19-08-2019

KOOP HIER ALSTUBLIEFT NIETS, VAN BEGIN TOT HET EIND EEN WAARDELOSS BEDRIJF!

Hier voor een serre wisten kijken en bij binnenkomst zie je het al, een heel onpersoonlijke ontvangst, nummertje trekken en dat op een scherm zie je wanneer je aan de beurt bent! dan geholpen worden door een heel jong meisje, die behalve de serre, je weinig kan vertellen, de 1e vraag was: hoe hoog is de ruimte, waarop we zeiden ongeveer 2.35m, waarop zij reageerde: oh dan houd het op want je moet minimaal 2.48m hebben! pas toen we zeiden dat de aannemer dit kon oplossen, ging ze door met haar verhaal. Een serre compleet voor bijna €12.000,- besteld, maar dit moest gelijk betaald worden, dit had ik nog nooit meegemaakt! het kon wel nog via paypal, maar als je via hun niets koopt heb je niet de mogelijkheid om het toch via hun te doen! toch maar betaald, maar wel verteld dat dit een hele rare gang van zaken doen is. Er werd verteld dat het ongeveer 3 maanden zou duren en dat wij binnen 2 weken gebeld zouden worden. Helaas, geen reactie meer van tuinmaximaal gehad. Dan maar weer zelf bellen, maar die dan je niet doorverbinden met de desbetreffende afdeling(dit kan ook nooit!) uiteindelijk hebben we pas na 6 mnd onze serre geleverd gekregen, na wel heel veel telefoontjes. (ja, je hebt al betaald dus kunnen ze alles maken) toen maar eens zelf eens gebeld hoe dat zou gaan met afvoer(wilden die via de ene drager in de grond naar een afvoerput die in de buurt zat laten lopen) wat de afmetingen van de vloer die we gingen storten, moest zijn en of hun dan dat gaat maakten, anders kon natuurlijk die paal niet staan. De maten werden opgegeven en nee ''natuurlijk'' maken wij dat gat niet. Toen de precieze maten gekregen(op de millimeter) en de aannemer, nadat hij een machine gehuurd had, het gat laten maken, nadat hij van te voren al de vloer op maat gestort had. Ook hadden we een metalen balk en 2 staanders laten monteren omdat het dak ingekort moest worden. Eindelijk kwam tuinmaximaal, wat waren we blij. Maar dit was maar van korte duur, we mogen het niet maken! pardon zei ik? nee we mogen niet van ons bedrijf het tegen staal monteren! he' wat is dat nou weer voor onzin. Ja daar kan ik niets aan doen zei hij toen. Dat hadden ze dan wel eens mogen zeggen van te voren en hij reageerde: ja ik kon dat niet zien op de foto. Wat bleek, hij had zwart/wit foto's gekregen en daar leek het op hout.ik zei toen: en nu? waarop ik zei: onze aannemer had gewoon een accumachine met zelftappende schroeven en die maakte alles in notime aan elkaar vast! (het blijkt dat ze alleen maar materialen en gereedschap voor hun serre's bij hebben en echt verders niets!) ik zei ik bel onze aannemer wel of hij een oplossing heeft. Nou die begon al te lachen toen ik het probleem vertelde. Hij bood aan om die schroeven van hem te komen halen, zodat ze het daar wel mee konden doen. Ik de schroeven gehaald en de monteur aan de gang. Nou hij kwam er nog geen millimeter in. En nu? kan je ze niet voorboren? ja hij wilde het wel proberen maar dan moest ik wel even een stuk of 6 boortjes halen. Ik snel naar de praxis gereden, zodat hij weer door kon. Na 2 gaten geboord, kwam mijn vrouw naar buiten en vroeg aan hem: hangt hij niet te laag, want wee hebben speciaal het dak in moeten korten omdat ik(haar man) 2.94m lang is. Wat denk je hadden ze hem helemaal onder aan de balk gemonteerd, waardoor de uit/in loophoogte +/- 1.85m zou worden! nou gelukkig net op tijd(er is totaal geen communicatie bij hen tussen de verschillende afdelingen)! nou eindelijk hing de balk van de serre tegen onze stalen balk. Toen was het 12.30 en kwamen ze vertellen dat ze naar huis gingen. Huh, nu al zei ik ja we mogen van ons bedrijf niet het frame zetten als op diezelfde dag het glas er niet meer ingezet kan worden. Weer zo'n vreemde regel het moet niet gekker worden, vooral omdat hij net had gezegd dat het niet zeker zou zijn dat ze deze week de rolgordijnen niet meer zouden kunnen plaatsen en hij niet wist wanneer dan wel! nou de volgende dag werd het er niet beter op, ik had het gat laten maken door de aannemer (die moest ook weer terug komen om een 2e gat te maken omdat hij de maten niet goed begrepen had van mij), wat vertelde de monteur toen ze net begonnen waren: oh dat gat dat je hebt laten maken komt toch niet uit met de afvoerpijp die in een van de dragers zit. Huh wat bedoel je nou, ik heb er speciaal voor gebeld naar jullie bedrijf voor de maten en dat is zo op de millimeter uitgevoerd. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het uitkomt zei hij.en wat dan oh, dan doen we toch de afvoer bovengronds. Toen werd ik toch, na zoveel onkunde, toch lichtelijk een beetje boos. Ik zei: moet je kijken wat we van te voren allemaal gemaakt hebben en veel kosten gespendeerd hebben (dat gat maken kostte al +/-€300.-) en dan ga jij nou zeggen het gaat niet! toen was mijnheer op zijn teentjes getrapt en liep weg. En zei ook nog: dat het niet normaal was de klus bij ons en dat ze door ons al heel veel tijd verloren hadden! (wat denk je daar van) ik zei kan ik het gat dan niet groter maken of zijn er geen verlopen naar een andere maat? ja zou best kunnen, maar dat weet ik niet was zijn antwoord. Ik ga wel weer naar de praxis voor een oplossing en kwam terug met een aantal verlopen van 70cm (wat hij mij gezegd had). Deze pasten helemaal niet, want het moest nl 75cm, dus ik weer terug voor de goede verlopen. Toen was het ''probleem'' in 5 minuten tijd opgelost met het verloop van praxis.nou eindelijk na 3 dagen stond hij en de zongordijnen toch nog geplaatst en waren we heel blij dat ze opgehoepeld waren. Nog iets met de vloer storten had de aannemer de vloer iets af laten lopen voor het evt. Regen zei hij, maar die monteur vertelde dat dat niet goed was, hij moest waterpas zijn! daardoor hadden ze met wiggetjes de vloerpanelen wel goed gelegd volgens hem, nou het resultaat is, dat de regenafvoer rechts zit, maar de serre naar links afloopt.maar he',he' we waren van ze af dachten we nog, maar helaas 1 dag later werkte 1 van de zonnepanelen maar voor de helft, dus wij dachten even bellen en ze zijn zo terug, het is niet niets bijna €12000.- helaas we werden wel de volgende dag teruggebeld (weer door een vriendelijke dame) die vroeg of we foto's en een filmpje wilde sturen, ik gelijk de volgende dag gedaan en dacht nog, die komen een paar dagen later, maar weer helaas het bleef weer stil aan de andere kant! na tig keren bellen, mailen zelfs iets op facebook zetten (niets hielp) kwamen er 2 hulpvaardige mannen om het op te lossen en die hadden het in een kwartiertje opgelost. Zij zeiden ook dat er heeeel veel klachten waren en dat zij het ook heel vervelend vonden. Het rare is ik had wel op de recensies gekeken van hun site en die waren bijna allemaal positief vreemd toch? naderhand ben ik op andere sites gaan kijken en toen zag ik wel dat we helaas niet de enigen waren.nee een serre moet je bestellen bij een bedrijf dat alles zelf kan maken en aanpassen, want overal zit het natuurlijk nooit 100% mee. Dus u bent gewaarschuwd.

Pieter
05-08-2019

Top levering van de 2 glazen schuifwanden

Kwalitatief perfect in orde, makkelijke plaatsing en levering mooi op tijd en de mannen brengen alles zelf naar de plaats in de tuin, niet zoals de meesten enkel tot de voordeur. Heel tevreden.

Rene
27-07-2019

Op tijd en netjes afgeleverd

Goed en netjes

Eddie

Goede kwaliteit uitstekende service

Zeer goede uitleg voor de aankoop. Snelle levering en service na verkoop is gewoon uitstekend. Bij montage uitleg nemen ze de tijd om het verstaanbaar en goed uit te leggen.
Doe zo voort!

Marco

Slechte service en afhandeling

Wat een slechte service zeg. Overkapping met zonwering laten plaatsen op 20 juni. Tijdens montage hebben de monteurs kortsluiting veroorzaakt en een zwaar beschadigde tuintafel doordat zij deze als werkbank gebruiken. Nu ruim een maand later, nog niet gehoord en de zonwering werkt nog steeds niet. Vaak bellen en mailen maar nog steeds geen idee hoe of wanneer dit opgelost word. Wat een slechte service zeg!

Ron

Snelle levering mooi product

Twee super aardige mannen kwamen de pui brengen en zette het met groot plezier achter in de tuin. Solide en gemakkelijk product! Ook een bestelling gedaan bij Fora Visa voor hetzelfde maar moet nog geleverd worden.

Arnoud
23-07-2019

Ruit stuk gesprongen

Begin mei is er bij ons een bovenruit op onverklaarbare wijze stuk
gegaan. Direct gebeld en keurig teruggebeld. Maar daar blijft het bij. Veel telefoontjes en e-mails later nog steeds geen oplossing. Vandaag maar weer gebeld, we bellen u vandaag terug, maar wanneer is vandaag vraag ik me af. Weer niet terug gebeld. Dit is geen incident, vragen zijn door medewerkers neergelegd bij afdeling CRM?, Management etc. Goede service levert meer op.

Meer Tuinmaximaal.nl reviews
Welk cijfer geef jij Tuinmaximaal.nl?