Tuinmaximaal.nl508 ervaringen

Luc
01-04-2021

Schuifpui 5-delig

Met de juiste maten was het simpel bestellen via de webshop van mijn 5-delige glazen schuif wand. Eerder dan verwacht belde TM dat de bezorging ingepland was. Netjes op een speciale transport bok is de bestelling geleverd. Even goed de gekleurde montage handleiding gelezen en ik als handige doe het zelver had de onder en boven rails snel gemonteerd. Het plaatsen van de 5 schuiframen was met mijn zoon een appeltje eitje. De sierstrippen en handvaten op maat gemaakt en gemonteerd met de bijgeleverde 2 seconden lijm was snel klaar, jaja zelfs het boorsleuteltje voor de zelfborende schroefjes zat erbij! Nu geniet ik elke avond van ons tuinhuis met de glazen schuifwand van TuinMaximaal.nl!

Ray
01-04-2021

Over Firma Tuinmaximaal niet op afspraak

Over Firma Tuinmaximaal niet op afspraak montage afspraak 01-04-2021
1. betaald op 08-2020 tot nu 9 manden!
2. op 26-08-2020 gevraagd door (TuinMaximaal) extra informatie over montage locatie

3. op 30-08-2020 duidelijk antwoorden en doorgegeven alle vragen met foto’s, zelfs getekend op mee gestuurd foto's

4. op 29-11-2020 montage afspraak gemaakt op 27/28-12-2020, (TuinMaximaal) gevraagd verwijder regenpijp en tegel!

5. op 30-11-2020 bevestigen ik voor montage datum verwijder regenpijp en tegel!

6. op 15-12-2020 ontvangen mail van (TuinMaximaal) tochtstrippen niet op voorraad, oplossing is wanneer op voorraad dan zo snel mogelijk leveren, kosten van tochtstrippen/ zugluftstopper en montage kosten wordt terugstort. Afspraak is tochtstrippen/zugluftstopper wordt met post lereven, tot nu doe nog niet gezien en niet ontvangen!

7. op 27-12-2020 ontvangen mail (TuinMaximaal) dag van montage zeggen montage gaat niet door, vanwege monteur Covid-19, kunnen geen ander team inschakelen, krijg vergoeding van set LED verlichting, inclusief de montage kosten terug. Nieuw afspraak gemaakt op 01-04-2021.

8.op 25-03-2021 ontvangen mail van Het team van Tuinmaximaal Hygiëneprotocol montage,ik houd hier rekening op.

9. vandaag 01-04-2021 monteur op locatie vanwege drainagemortel kan montage niet uitvoer, monteur gebeld naar leidinggeven en krijg ik antwoord van is maar is mogelijkheid dus klant zelf zorg drainagemortel verwijder! Daarna monteur is weg van locatie!

Ik snap niet hoe kan u dat zeggen tegen klant!
Firma tuinmaximaal zoveel keer niet op afspraak!
Nooit eerder aangeven drainagemortel moet door klant zelf verwijder!
Verzoek van Tuinmaximaal ik heb op afspraak verwerkt,
Firma tuinmaximaal niet op afspraak montage uitvoer,
Zoveel moeite, zoveel gedoe, ik ben er helemaal klaar mee!

Ik kreeg zojuist een telefoontje van de klantenservice dat de oplossing de klant zelf is drainagemortel verwijderd, en klantenservice zei hun weet niet wat is drainagemortel! daarna kan monteur weer op locatie montage uitvoer! Volgens alle mail NOOIT aangegeven klant moet zelf drainagemortel moet verwijder, De klantenservice zei stond niet in mail klant hoeft niet drainagemortel verwijder, wat is dat!

Wilfried
28-03-2021

Heel tevreden

Snelle levering glazen schuifwand.
Duidelijke handleiding erbij en hoge kwaliteit van de geleverde materialen.
Door de funderingskoker is het heel gemakkelijk om de plaatsing correct te doen.
Was een heel goede aankoop.

Frank
27-03-2021

Glazen schuifwanden gemonteerd in rustieke overkapping

Prima en snelle levering, doordat het geen standaard overkapping betrof kwamen wij er bij de 1e levering achter dat de schuifwand niet de juiste afmetingen haden. Dit werd adequaat opgepakt en later alsnog de juiste afmetingen geleverd. De fout lag niet bij Tuinmaximaal maar werd toch zonder extra kosten opgelost. Prima service!

Frits
24-03-2021

Glazen schuifwand

Hebben de glazen schuifwand snel ontvangen en zelf geplaatst. Zijn er heel erg blij mee en gaan nu nog meer en langer van onze overkapping genieten.

Angelika

Terassentüren

Guten Tag
Wir haben Terassentüren einschl. Zugluftstopper, Türgriffen und der Unterkonstruktion bestellt.
Die Türen und das restliche Material wurden pünktlich und ordentlich geliefert.
Bei Rückfragen stand man uns mit Rat zur Seite!
Der Einbau hat auch einwandfrei funktioniert.
Wir waren alles in allem zufrieden und können Tuinmaximaal weiterempfehlen!

Frank

Mooi schuifwand

Eerste levering duurde wel wat lang (bijna 2 maanden)
Later nog 1 paneel bij besteld en die was er netjes binnen 2 weken. nu volop genieten (-:

Ton
22-03-2021

Geleverd volgens afspraak !

Had een glazen schuifdeuren met railsysteem met wat extra profielen besteld. Had daarvoor hier en daar rond gevraagd en offertes aangevraagd ,maar schok van de prijzen ,kwam via een vriend aan het adres van tuin maximaal ,en was bij verrast , dus alles daar besteld. Werd sneller bezorgd als vermeld , wat prettig was . Het was compleet, netjes verpakt en onbeschadigd . Montage was vrij eenvoudig ,en het ziet er mooi en strak uit , heel blij mee.

Mhg
21-03-2021

Snelle bezorging en duidelijke beschrijving

Mooie en zeer degelijke overkapping.
Wordt netjes in beschermde verpakking gebracht door vriendelijke bezorgers.
Alle spullen om de overkapping te plaatsen (beschrijving, schroeven, kit ect) zit netjes in een doos en wordt gecontroleerd door de bezorger.
Zeer tevreden over het product top👍

Jacqueline
21-03-2021

Tuinmaximaal , de goedkoopste , en het beste materiaal !

Eerst elders een offerte laten maken voor een overkapping maar vonden de prijs wel wat te hoog . We vonden op de PC Tuinmaximaal .nl . De prijs voor nog meer materiaal plus hetgeen wat je nodig hebt voor de afwerking alles erbij geleverd en dan nog een gratis levering erbovenop was dit nog een verschil van 2000 euro goedkoper . We zijn super tevreden en prijzen Tuinmaximaal zeker aan!

Rene
Rene

Klantgericht

Ivm weersomstandigheden was het beter om de levering wat uit te stellen. Na een mailtje gestuurd te hebben ben ik snel terug gebeld om een nieuw moment te plannen. Zo gezegd zo gedaan en nu lekker genieten van een afgesloten veranda.

Martin

Prima product

Netjes afgeleverd en goed ingepakt
Duidelijke montage handleiding, goed lezen!
Montage simpel met een paar mensen te doen.
Enige minpunten: te weinig kit en een extra schroef bitje zou wel gewenst zijn.

15-03-2021

Beste prijs, gemakkelijk te monteren

11 januari online besteld afgerekend met ideal betaald en de mail kam binnen en Onze planningsafdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Na een week nog geen bericht meer gehad.
Weer een mail gestuurd, na een paar dagen werd nu wel telefonisch contact op genomen en met het excuses voor de late reactie, alles uit gelegd en samen een tijd van levering door genomen.
De personen die de glazen schuifwanden kwamen brengen ware uiterst net en goed willig en kreeg een goede uit leg waar ik op moet letten super werknemer van Tuinmaximaal en we zij er erg blij mee

Michel
Michel

Goed en netjes geplaatst

Waren mooi op tijd op afgesproken dag
jongens wisten precies hoe en wat er ontbrak iets in de verpakking maar hebben ze netjes op gelost met reserve onderdeel uit auto

Andre
Andre
15-03-2021

Als 73 jarige heb ik mijn droom kunnen waar maken !

35 jaar geleden dat ik dit huis kocht en gedachten voor een mooie veranda waren er sinds het begin! Maar ja , de kostprijs en de tijd waren het belet! Tijdens de lock-douwn , ontdekte ik Tuinmaximaal en GUNMAX! Onmiddellijk na het samenstellen van een bouwpakket van een glazen overkapping van 3m x 7m met schuiframen en zonnewering was ik bekoord , wat betreft de kostprijs en de bouw er van ! Dus bestelt in alle vertrouwen ( was wel een beetje verschoten dat ik op voorhand moest betalen , zonder te zien ) Maar zeker geen spijt van! Drie dagen na betaling , kreeg ik al een afspraak voor levering twee weken later! Daarbij mijn hoed af voor de hulpvaardigheid van de twee leveranciers! Dan de bouw , ja 73 jaar en alleen aan het werk met de handleiding! Super en gezellig ging dat! Met de hulp van mijn zoon ( niet veel tijd , vermist zelfstandig in horeca ) heb we de glazen panelen kunnen zetten! ( bij deze raad ik wel aan een lift te gebruiken ) Na twee weken ( weersomstandigheden kunnen tegenslagen ) was mijn mooie veranda afgewerkt! Kan enkel aanraden , DOEN! niet twijfelen! Mooi , sterk, van zeer goede kwaliteit , Prijselijk en gemakkelijk ,te monteren voor wie graag knutselt , aangenaam zelf! Om dan toch één kritiekje te zetten om heerlijk te zijn! Verschoot dat de vijzen voor schuifrail door de goot gingen! ( een remedie voor technisch dienst = maak de onderkant goot in de toekomst dubbelwandig ) Maar toch een dikke proficiat aan tuinmaximaal en Gunmax om degelijke en betaalbare producten op de markt te brengen! Nu genieten!

Dl
15-03-2021

Mooie overkapping en prima service

We hebben een overkapping van 3 bij 5 meter laten plaatsen. De levertijd was wel lang, namelijk zo'n 6 maanden. De monteurs hebben prima werk afgeleverd. Ik begreep wel dat de montageservice verdwijnt. Dat is jammer, want zelf die overkapping installeren is toch lastig aangezien het met specifiek gereedschap een stuk makkelijker is. Bijvoorbeeld een lift en magneten om het zware glas op zijn plek te heffen.
Spies hebben we later nog bijbesteld en zelf geplaatst, was makkelijk. Bitje voor de vierkante schroefjes is nog nageleverd per briefpost.

Erg goede prijs/kwaliteit verhouding

Ondanks de drukte die er heerste is tuinmaximaal perfect hun afspraken nagekomen.
De service die ze geleverd hebben was prima.
Ze hebben bij mij de overkapping erg goed geplaatst en alles netjes achter gelaten.

Ik kan het echt iedereen aanbevelen met tuinmaximaal in zee te gaan.
Een ding voor het bedrijf zelf: ik zou de montage afdeling niet opheffen! Dit was voor mij een van de redenen dat ik voor jullie gekozen heb.

Jeffrey

Gewoon goed

Besteld, dag later gebeld voor levering afspraak, 2 weken later alles keurig geleverd, zelf geinstalleerd en goed te doen. Handige tool op de site om de hoogte maten van muurprofiel en onderkant goot te berekenen 8% hellingsgraat. Spie op schutting ook prima te doen en op maat te maken. Gumax spotjes later nog aangebracht en was ook geen probleem. Zeer mooie kwaliteit! Glazen deuren met fundering koker ook ideaal en zeer stevig. Zeer fijne ervaring met dit bedrijf en ook met de kwaliteit. Overkapping maat 5.06mx3,5 m

FWM

Mooie overkapping

Na wat perikelen i.v.m. Weersomstandigheden, snel een nieuwe afspraak gepland en de overkapping kundig geplaatst.
Mooi en goed materiaal, net werk geleverd door de monteurs en werkplek schoon achter gelaten.

Els
11-03-2021

Fantastisch bedrijf

Zeer vakkundig buiten gewoon tevreden

Meer Tuinmaximaal.nl reviews
Welk cijfer geef jij Tuinmaximaal.nl?