Tuinmaximaal.nl527 ervaringen

Marcel
25-07-2021

Overkapping

Alles op tijd geleverd en kompleet chauffeurs waren erg behulpzaam,vooraf maatvoering opgevraagd i.v.m. Zelfgemaakte poeren tekeningen van gekregen heel blij met deze service.
Gr.Marcel

Phil
Phil
22-07-2021

Problemen zonwering

2 van de 5 zonweringen bleven ineens halverwege steken. Op advies van tuinmaximaal heb ik een harde reset gedaan door 24 uur de stroom eraf te halen. Daarna was het probleem verholpen. Snelle service en deskundig advies

Rene
30-06-2021

Droge zit

Alles keurig op tijd geleverd en met duidelijke beschrijving voor het plaatsen.
Zitten inmiddels heerlijk onder de afdak.

Martinus
Martinus
07-06-2021

Zeer vriendelijk personeel, en duidelijke handleidingen

Wij hebben recent een Terras overkapping gekocht bij tuinmaximaal en zijn zeer tevreden.
Kwaliteit van het product is zeer goed, en de handleidingen en youtube videos zeer duidelijk.
In de youtube videos geven ook nog extra handige tips. Paar keer ook contact gehad met klantenservice en die dacht mee, en wist ook waar ze over praten. Super service.

06-06-2021

Of wij tevreden zijn ?

Ja,- en dat komt door de snelle levering en de duidelijke montage handleiding.
Door het materiaal van onze schuifpanelen zelf op te halen kon het heel snel geleverd worden, de montage was eigenlijk heel simpel.
In ons geval hadden we wel het geluk dat we een vlakke tegelvloer hadden op ons terras en kon het rail- profiel hier zonder fundering op vastgezet worden. De glaspanelen waren wel te zwaar om deze alleen op te tillen en op hun plaats te zetten, maar hier was de hulp van vrienden een uitkomst.
We genieten nog iedere dag van de glazen schuifpanelen in onze serre.

Anja
Anja
06-06-2021

Tuinmaximaal top

Zonnewering besteld en zelf geplaatst. Levering was eerder thuis dan aangegeven. De uitleg over de plaatsing was heel duidelijk, al het materiaal was aanwezig. Bij telefonisch contact altijd heel behulpzaam en vriendelijk.

Rogier
Deze klacht is opgelost
02-06-2021

U Profielen

Wij hebben 3 mei U profielen besteld bij Tuinmaximaal in de showroom. Er werd ons gezegd dat het afhalen 4 weken kon duren maar met transport zou het met 3 weken geleverd worden. De beste man had ook nog gekeken of ze op voorraad waren, dat waren ze. Wij kozen voor bezorging.
In de 3 week hebben wij contact op genomen met Tuinmaximaal over wanneer de profielen geleverd zouden worden. De profielen waren niet op voorraad werd ons medegedeeld! Maar de week erop zouden ze binnen moeten komen en werden dan alsnog meteen op transport gezet voor levering.
een week later weer niks gehoord en maar weer gebeld. Toen werd ons medegedeeld dat ze de woensdag of donderdag bij Tuinmaximaal binnen moeten komen. Die vrijdag zou de transporteur ze op komen halen om weer af te komen leveren bij ons. Ook zouden wij via de transporteur een track en trace code krijgen zodat we de bestelling konden volgen wanneer ze aan de deur zouden staan.
En u raad het al. Weer niks gehoord. weer gebeld met Tuinmaximaal. Daar kreeg ik een of andere Milan aan de telefoon. Er was iets mis gegaan een de profielen werden nu pas 3 juli op transport gedaan. Er stond ineens 13 weken levertijd op die 4 (2 sets) profielen. Wij waren het daar niet mee eens natuurlijk. Wij zijden dan hadden we ze beter zelf op komen halen. Die persoon van Tuinmaximaal zij dat daar 11 weken voor stond. Ik gaf aan dat ik naar de winkel zou komen en ze daar op wilde komen halen. Toen werd mij op een dreigende toon medegedeeld dat ik dat maar beter niet kon doen!
En daar moesten wij het maar mee doen.

Wij vinden dit niet een manier van zaken doen.
Ook hebben we aan die persoon gevraagd die wij vandaag 2-6-21 gebeld hebben om iemand van de directie door te verbinden. Dat deed hij niet!
Afspraken niet nakomen, asociaal en respectloos behandeld worden, wij voelen ons echt voor de gek gehouden door Tuinmaximaal. Maar zo blijkt maar weer, zo gauw je betaald hebt hebben ze blijkbaar maling aan je. En dit zeg ik nog op een nette manier.

Dus onze mening over Tuinmaximaal is. niet kopen daar.

Petra
30-05-2021

Uitstekende service

Voor het bouwen van een pergola met glas en aangepaste maten, via de telefoon 5 x uitstekend te woord gestaan met de nodige informatie; artikelen besteld, en prima service! prachtig resultaat

Bart
30-05-2021

Prima service en goed product

Ik heb glazen schuifwanden voor een eigen gebouwde overkapping besteld. Op de afgesproken datum geleverd, prima kwaliteit en voor een prijs die ik nergens anders kan vinden.

Rene
26-05-2021

Afspraak niet nakomen

30 april zou mijn glazen schuifwand geleverd worden dat werd 6 weken later bij levering zaten de tochtstrips er niet bij telefoon opnemen kennen ze niet en terugbellen helemaal niet waardeloos berdrijf

Pieter Jan
21-05-2021

Onbetrouwbaar en komen afspraken niet na

Twee maanden geleden heb ik een 4-deurs antraciet schuifwanden van Gumax met alle opties erbij die passend zijn besteld en direct betaald. Bezorging zou dan 24-05-2021 plaatsvinden. Ondertussen heb ik alle voorbereidingen klaargemaakt zodat ik op 24-05-2021 er ook mee aan de slag kon.
Het grootste bedrijf van Europe presteert het om 6 dagen van tevoren een mailtje te sturen dat niet alle producten op voorraad zijn (!?) en dat de bezorging een maand wordt uitgesteld. Hoe kan een bedrijf met deze omvang na 2 maanden deze kleine bestelling nog niet compleet hebben?
Ik heb een mail gestuurd om mijn visie kenbaar te maken, maar hier na vier dag nog steeds geen reactie op ontvangen. Zelf maar contact opgenomen, waarbij ik vroeg welke producten er dan nog niet zijn. Hier kwam de medewerker niet vlot uit. Wel kon hij de bezorgdatum drie dagen vervroegen. Hiep hoi. Mijn indruk dat mijn bestelling te klein is voor Tuinmaximaal om voorrang te geven en at grotere orders voorrang krijgen.
Je wordt letterlijk om de tuin geleid naar mijn idee bij dit bedrijf die kunnen voortborduren op een goed product wat ze inkopen, maar van ondernemen, klantvriendelijkheid en afspraken nakomen hebben ze bijna nog nooit gehoord.
Ik moet ook nog maar afwachten of de bestelling in juni 2021 bezorgd gaat worden. Ik vertrouw dit bedrijf niet meer.

Loek
17-05-2021

Zijramen bestaande veranda

Na 5 geleden een veranda bij Tuinmaximaal gekocht tekenen nu de zijramen erin gezet.
Ziet er perfect uit geen kleur verschil.
Heb ze zelf demontabel gemaakt in plaats van vast.
Dit om zomers met warm weer toch de ramen eruit te kunnen halen i.v.m. mooi weer en warmte.

Joep
17-05-2021

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over de vlotte levering, er ontbrak een onderdeel. Heb hierover gebeld, het werd netjes na geleverd. Dus zeer tevreden, en heb nu al veel plezier gehad van mijn overkapping.

Gert.
16-05-2021

Goed product en prijs

2x een glazen schuifpui besteld en prima vlg afspraak geleverd. 1 minpuntje, de tweede chaufeur wilde de zending niet binnen de tuinpoort brengen vanwege corona en liet het dus open en bloot op straat staan.
Corona 3mtr verder en buiten?

Kees
Kees
15-05-2021

Afschuwelijk bedrijf

Afschuwelijk bedrijf. Komen hun afspraken totaal niet na. Wij hebben 8 weken Gewacht tot levering, kregen en mail dat het netjes zou geleverd worden. Wij hebben zelfs voor de zekerheid nog contact op genomen een aantal dagen voor levering of alles nog volgens plan ging er waren geen problemen. Ineens 1werkdag voor levering krijgen wij een onpersoonlijke mail dat iemand ziek is en dat ze pas 2 maand later kunnen leveren. Wij zijn hier achteraan gegaan en na allerlei leugens kwam het er op neer dat onze locatie te veel uit de buurt was. Wij hebben hun allerlei alternatieven gegeven maar dit bedrijf gaf niks mee. Verschrikkelijke service. Maar wel al een dikke rekening moeten betalen van 10.000 euro oplichters zijn het!

Davy
14-05-2021

Goede service en levering

Tuinmaximaal levert goed en netjes met een goede service!

12-05-2021

Levering glazen schuifdeuren

Je koopt het, week of 2 later hoor je dat je bestelling klaar is, dan maak je een afspraak en voor je het weet heb je 2 maanden later nog niets. Je hebt een afspraak om te ontvangen tussen 11 en 13.00 uur je belt van joh waar blijven ze, het is ondertussen 14.30. Ja meneer ze zijn vlak bij u, ze zullen er zo zijn en dan krijg je een belletje dat de vrachtauto met pech staat.
De chauffeur zo een half uurtje van te voren bellen, helaas en ff bellen dat hij in de buurt staat met pech kan dus ook niet. Daarna diverse keren gebeld met verschillende medewerkers en iedere keer een ander verhaal, wat een bullshit. Nieuw afspraak, over 2 f*****g maanden. Eindelijk een medewerker met begrip en een afhaaltijdstip afgesproken over 2 weken, nu maar hopen dat mijn bus niet kapot gaat. En vooral dat het compleet is
Oja, ik eigen bedrijf 2 uur wachten ingecalculeerd, oke ik kom ook wel eens iets te laat. Maar nu dus gewoon een dag naar de klote.

Marleen
12-05-2021

Zeer tevreden: prachtige overkapping, snelle levering en perfecte montage

Wij hebben ruim 1,5 jaar geleden een overkapping gekocht bij Tuinmaximaal waarbij we de montage door Tuinmaximaal hebben laten doen. De overkapping is prachtig en precies naar verwachting, ook de montage afspraak verliep zeer soepel. Attente monteurs die hard en secuur werk leverden. Enkele maanden terug hebben we besloten ook nog zonwering te kopen voor in de overkapping, deze monteerden we zelf. De zonwering is gemakkelijk zelf te installeren en ook die werkt super. Een fijne afstandsbediening erbij voor zonwering en de ingebouwde leds maakt het af.

Stefano
Stefano
11-05-2021

Slecht klanten relatie

De hele wereld gebruikt teleconferentie, maar ze geven geen mogelijkheid om Zoom of teams te gebruiken om een afspraak te maken en voor een klant die niet in Eindhoven woont is dat spijtig. Ze hebben dan gevraagd om foto's te maken en heb een hele document met fotos, tekst en vragen gestuurd. Pas na een week kreeg ik een antwoord dat ze "problemen hadden" met het document. Weer gestuurd en mogelijk nog een week wachten op een antwoord. Dan met een leveringstijd van 12 weken lijkt het een eindeloos verhaal. Erg vervelend.

Daan
06-05-2021

Op voorraad volgens website, maar wel levertijd van 3 tot 4 weken

Zonwering voor terrasoverkapping besteld. Gelukkig op voorraad dus dacht binnen een week binnen. Bel ik net, geven ze doodleuk aan, wel op voorraad, maar is wachten op ruimte in de bus vanuit magazijn. Ik bied daarop aan om het zelf op te halen, geeft hij aan dat het sowieso nog 3 weken duurt, voordat dat kan.
Rare manier van handelen.
Geef gewoon de juiste levertijd aan op de website.

Meer Tuinmaximaal.nl reviews
Welk cijfer geef jij Tuinmaximaal.nl?