Tuinmaximaal.nl reviews

Lid

Recente Tuinmaximaal.nl ervaringen

Jon
29-06-2022

Offerte keurig doorgenomen met telefoniste. Vervolgens bestelling geplaatst. Product werd op tijd bezorgd (vooraf telefoontje) en netjes binnen gezet zodat het niet kon beschadigen. Daarna kon ik alles eenvoudig en met het goede gereedschap op maat zagen en monteren. Nu genieten we optimaal van onze veranda en als het wat frisser wordt doen we de schuifpui dicht zodat het langer behaaglijk is. Super tevreden zijn we!

Dion
16-05-2022

Goed product, goed bereikbare klantenservice

Johan
08-05-2022

Uiterst behulpzaam en vriendelijk (jong) personeel met verstand van zaken. Levering is adequaat geleverd. De sierstrippen vond ik achteraf niet mooi op de schuifpui en probleemloos geretourneerd worden.

Prettig bedrijf een aanrader ook t.a.v. het product. Wij zijn zeer tevreden en kan het iedereen aanraden.

Mike
02-05-2022

We genieten enorm van het voorjaar in de tuin dankzij de terrasoverkapping. Superproduct en heel goede service!

Jo
17-04-2022

Prima service, vriendelijke mensen, houden zich precies aan de afspraken.

Shirley
15-04-2022

2 maanden geleden een overkapping besteld bij tuinmaximaal, na een paar dagen kwamen we erachter dat we de verkeerde hadden besteld we belden op en order wetd geannuleerd en nieuwe besteld.

Tuinmaximaal heeft een goeie service en vriendelijk personeel.

Wij hebben de overkapping zelf geplaatst, hele goeie beschrijving erbij.

Wij zijn zeer tevreden.

Frank
08-04-2022

Meer dan leuke en prettige ontvangst in de showroom. Heldere duidelijke advies. Het de ander dag gekochte product voldoet meer dan goed. Bij een beetje handigheid makkelijk zelf te monteren. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Service en super klantvriendelijk bedrijf. In alle opzichten een dikke 10 waard. Ik kan dit bedrijf en het product meer dan aanbevelen.

Paul
25-03-2022

Vriendelijke ontvangst in de showroom in Eindhoven waarbij goed advies gegeven is.

Aflevering goed verlopen en enkele handige tips door de bezorgers.

Montage eenvoudig zoals op de bijliggende instructies en de Youtube film.

22-03-2022

Wij genoten al een paar jaar van de overkapping.

Dit jaar glazen schuifwanden geplaatst.

Tevreden over de kwaliteit en het gemak van zelf kunnen plaatsen.

02-03-2022

Goede en juiste levering. Planning is duidelijk en snel wanneer er geleverd wordt. En er wordt dan ook op tijd geleverd. geleverde spullen zijn dan ook compleet. En vriendelijke bezorgers.

25-02-2022

Makkelijk te bestellen, snelle levering en door een duidelijke handleiding eenvoudig in elkaar te zetten.

Klaas
25-02-2022

Bij de showroom zeer goed geholpen en alles op papier gezet. daarna hebben we via mail toch het een en ander gewijzigd. ging ook prima. toen kregen we meteen een datum van levering. Dat was 3 maanden later. Op die dag ook geleverd. Ik moet het nog gaan plaatsen. omdat we flinke vertraging met de tuin hebbengehad. Dus ik hoop dat de levering klopt. Als dat niet zo is dan horen jullie dat wel. maar tot nu toe zijn wij zeer tevreden.

Johan
31-12-2021

Levert schuifdeuren zonder loopwielen dus let op daarna kun je ze voor veel geld bij bestellen en weer 4 maanden wachten

Hilko
20-12-2021

We wilden een overkapping als carport naast de garage.

Waar we die wilden bestellen hoefden wij niet lan over nadenken.

Vorig jaar ook een overkapping besteld bij Tuinmaximaal en deze bevalt goed.

Ook nu weer super geregeld.

Overkapping is goed van kwaliteit en gemakkelijk te zelf te monteren.

We genieten er elke dag weer van.

Jacqueline
13-12-2021

We hadden de overkapping al 2 jaar en waren erg tevreden. Paar maanden geleden besloten om ook de glazen schuifpui bij hun te bestellen. Het werd netjes op tijd geleverd en de bezorgers namen ook de tijd om vragen te beantwoorden over de montage, al hoewel het videofilmpje ook heel duidelijk was. Wij zijn heel tevreden over Tuinmaximaal.

Willy
13-12-2021

Goed bedrijf lange levertijd maar wisten we

Degelijk matriaal goede beschrijving en bevalt ons heel goed .fijne overkapping.

Kristian
13-12-2021

Super bedrijf en materiaal!

Reggie
02-12-2021

Zeer ervaren personeel die je goed helpen om de juiste keuze te maken.

Leveren op de afgesproken datum en netjes op de aangegeven plek gezet.

Top bedrijf.

Sander
12-10-2021

Fijn bedrijf profesioneel goede service!

08-10-2021

Overkapping besteld, goede materialen, duidelijke beschrijving, goede service.

Ondanks grote drukte bij Tuinmaximaal toch vlotte levering en onderdelen die verkeerd besteld waren werden snel en kosteloos omgeruild.

Ik zou zeker weer bij Tuinmaximaal bestellen en adviseer anderen ook zeker Tuinmaximaal aan.

Meer Tuinmaximaal.nl reviews