Jdsports reviews

1.0
PeriodeLaatste 12 maanden20232022
Roberto
19-04-2024

Vestiging Westfield Mall Leidschendam.

Dit is by far de slechtste en meest klantonvriendelijke zaak waar ik ooit ben geweest in de bijna 48 jaar dat ik leef. Ongelofelijk onbeschoft personeel en onervaren. De zogenaamde manager die erbij loopt alsof hij onder een brug vandaan is geplukt en je te woord staat alsof je in een achterbuurt van New York loopt. Ze snappen werkelijk niks van klantenbinding en fatsoenlijk communiceren. De spullen die ze verkopen komen blijkbaar van een hele slechte fabriek want het is allemaal bagger. Je kan veel beter rechtstreeks bij Nike bestellen. Ik hoop dat JD Sport heel snel failliet gaat. Ik komt er nooit meer.

18-04-2024

Bestelling niet ontvangen. Er is geen mogelijkheid om contact op te nemen met de klantenservice. Al meerdere malen het contactformulier ingevuld maar nog steeds geen enkele reactie gekregen. Niet bestellen hier.

Rub
18-03-2024

Geen contact te krijgen! Mijn bestellingen is niet aangekomen. DPD geeft aan bezorgd maar niets ontvangen!

Zij geven aan contct op te nemen met JD. Zodat die n onderzoek kan starten. Mailadres is niet meer in gebruik, op contactform wordt niet gereageerd en tel kan al helemaal niet.

Niet te doen!

Albert
06-03-2024

Let op! Niks bestellen bij jd sports bedrijf is telefonisch niet te bereiken! Winkels niet bereikbaar klantenservice niet te bereiken had schoenen besteld volgens dpd post bezorgd maar ik was niet thuis bij de buren ook niks bezorgd dpd gebeld die verwijzen me naar jd sports klacht formuleren ingevuld en verstuurd naar jd krijg wel bevestiging dat ze hem hebben ontvangen en dat ik zsm wat hoor. Nog steeds niks gehoord heb de betaling via Klarna gedaan moet van Klarna 144 euro betalen maar ik heb niks ontvangen weer contact met Klarna die hebben de betaling 2x gepauzeerd ook 2x een onderzoek geweest maar jd heeft een ontvangstbewijs van dpd dus gewoon betalen zeggen ze heb nooit wat van jd sports noch van dpd wat gehoord en ook nooit een onderzoeksrapport gezien of gekregen alles via Klarna gehoord echt zwaar irritant en respectloos van jd en dpd!

Loes
04-02-2024

Meest slecht online bedrijf ever

4 artikelen besteld

Helaas moesten ze alle 4 retour

3 artikelen retour gestort

Jd bevestigd gewoon 4 artikelen

Maar nu na maanden is het nog steeds niet geregeld

In de winkel geweest ja komt goed mevrouw. nou nog steeds niet

Via de chat zijn ze me zat, na 100x vragen wanneer het geregeld is, ja ze moesten eens weten hoe geïrriteerd ik ben.

Kortom bestel hier niet wat een slecht bedrijf en afhandeling!

Beloven maar niet nakomen

Kadir
23-01-2024

Helaas heel slecht ervaring gehad! ik heb bij jd sport een item besteld met korting maar nooit ontvangen en mijn geld na 3 a 4 weken vandaag terug ontvangen. Ik heb heel vaak contact gehad dat ik niet mee eens ben met terugbetaling en dat ik toch de bestelling wilde alsnog ontvangen! geen professionele service/ medewerker/ oplossing! ze willen niet eens tegemoetkoming… als vergoeding korting bon voor het 1 maand mijn geld houden en mijn kinderen teleurgesteld …. Niet bestellen online niet doen elke keer hetzelfde trucs om ons geld te gebruiken ( 1 maand) en terug storten ze zonder de bestelling te sturen dus gratis investeerder zijn we! mijn bestelling nummer 747747433 . Matrix demirel

Brenda
10-01-2024

Verschrikkelijk bedrijf,wees slim en bestel hier niet! Alleen maar ellende vanaf het moment dat je bestel, met de bestelling zelf ellende (halve bestelling geannuleerd zonder mijn weten)en vervolgens verwerken ze retouren niet waardoor je de rekening krijg en ook daar weer veel werk aan heb!

Oplichters!

Souad
16-12-2023

Onlangs heb ik een aantal artikele voor mijn zoon gekocht met achteraf betalen (klarna) Vier artikelen paste en de rest stuurde ik terug, Wel in 2 verschillende pakketten. Een pakket is aangekonen en het ander pakket is niet aangekomen ondanks dat ik een track and tracenr heb/had. Klarna stuurt steeds een email dat ik de rekening moet betalen. Klarna verwijst mij naar JD en JD verwijst mij naar Klarna. Maar intussen staat er wel een rekening open van €294,-. Ik blijf maar doorgaan met corresponderen. Mijn bewijs vd retournering heb ik nog steeds in mijn berichten. Deze gooi ik niet weg tot dat het is opgelost. Voorlopug dys niets meer kopen bij JD of bij Klarna

Tazz
02-05-2022

Koop nooit in een stenen winkel van jdsports en laat het versturen.

Op 23 April in de winkel in Zwolle een paar Nikes aangeschaft.

Deze waren niet op voorraad maar zouden kosteloos opgestuurd worden.

Het is nu 2 Mei en heb nog niets ontvangen.

Ook werkt de kiosk ref code niet en is er niks te traceren.

De winkel in Zwolle is 24/7 telefonetisch niet bereikbaar (in gesprek toon).

Met de klantensevice contact gehad en die vermelde dat de betaling niet gelukt is en ik naar de winkel terug moet gaan (80km van mij vandaan).

Ik heb de afschrift opgestuurd samen met de kassabon.

Helaas kunnen ze daar niks mee.

Het wordt dus wel van je rekening afgehaald, vervolgens krijg je niks geleverd en als je dan een creditering wil moet je 160Km reizen en het in de winkel afhandelen.

Dit was een dure les (€140)

Anita
23-02-2021

U Bent gewaarschuwd.

Je besteld daar iets en betaald netjes van te voren.

Je ontvangt alleen niets.

Op mail wordt niet gereageerd.

Je kunt niet bellen.

Vincent
19-01-2021

Meest slechte service ooit

Komen afspraken niet na, zijn niet normaal te bereiken en proberen je alleen maar af te schepen.

Sander
20-04-2019

Alles op voorraad, maar uiteindelijk toch niet!

Vier artikelen besteld op de website en er stond bij alle vier duidelijk:op voorraad!

Na één week reactie dat een deel van de bestelling niet leverbaar is.

Nog een week later, zending is kwijt.

Nu hebben we dus niks, on-line bestellen word voor ons weer steeds negatiever.

Fijn dat er toch nog fysieke winkels zijn, kunnen we weer gewoon gaan shoppen en meteen meenemen.