Modashoes reviews

2.4
Periode20222021

Sally
17-09-2022

Zeer slechte service. Schoenen online gekocht voor 143 euro. Teruggestuurd omdat ze toch niet naar mijn zin waren. Wanneer ik belde om een retourbiljet zijn ze moeilijk te bereiken. De telefoon wordt opgenomen en vervolgens erop gelegd. Als ze dan toch opnemen werd ik onvriendelijk bejegend. Uiteindelijk gelukt per mail. De creditnota blijkt dan 140 euro en er gaan nog eens 6 euro administratiekosten af. Al met al houden ze 9 euro in.

Gerda
16-08-2022

Ik kan me aansluiten bij vorige reviews. De bestelling wordt laat geleverd. De pantoffels bleken te klein alhoewel ik een maat groter had besteld dan normaal. Ik heb ze dan geretourneerd (zou gratis zijn volgens de gegevens op de website!). Ik kreeg bij de terugbetaling 6.00 euro te kort, dit werd nergens vermeld op de website.

Willeke
20-10-2021

Artikel besteld en geretourneerd maar kreeg maar een deel van het betaalde bedrag terug ivm “administratie-en verzendkosten” en zeer onvriendelijke reactie op mijn verzoek om uitleg. Nooit iets bestellen hier!

Lyd
20-10-2021

Schoenen besteld. Ze vielen te klein uit. Ik heb ze retour gestuurd. Je krijgt dan niet het volledige bedrag terug. Ze rekenen eerst 3 euro administratiekosten en vervolgens rekenen ze ook nog de verzendkosten omdat je voor 0 euro hebt gekocht. De klantvriendelijkheid via de mail is ook niet te prijzen. Nu 9 euro armer en geen enkel product. Ga nooit met dit bedrijf in zee! Zeer slecht!

Mw. Henriëtte
03-06-2020

Na 10 dagen bestelling pas afgeleverd.

Online pantoffels voor mijn echtgenoot besteld. telefonisch en per mail contact gezocht. Eindelijk na 10 dagen afgeleverd. Ik heb nog een foto gestuurd van mijn echtgenoot met zijn pantoffels. Mijn favoriete bezorgdienst is PostNL. Geen fan van DPD of DHL