Een boxspring bed gekocht. Ja hoor wordt geleverd. Na 5 dagen bericht dat wegens "overweldigend succes" de levering 10 werkdagen langer duurt. Na die 10 dagen nog maar eens gebeld maar NEE "wij leveren niet op de Wadden". Haal m maar op in Harlingen. Zonder vooroverleg. Staat ook niets over in hun voorwaarden. Prima service jongens - ga zo door. Goed bezig!
Rugsteun gekocht. Zat niet in gesealde verpakking, ook geen waarschuwing erbij dat na opening niet meer geretourneerd mocht worden. Standpunt Koopjedeal: hygiënisch product, kan niet worden geretourneerd. Onjuist: dan moet het product GESEALD zijn en moet er vermeld worden dat bij verbreken van de SEAL het product niet meer kan worden geretourneerd. Zo zijn de regels, maar Koopjedeal houdt zich niet aan de regels. Autoriteit Consumenten Markt deze zaak voorgelegd. Zij geeft mij volledig gelijk. Daarom heeft ACM er een officiële klacht van gemaakt. Bij meerdere klachten kan Koopjedeal worden vervolgd. Dus melden bij ACM!
De zolen waren zeer snel ontvangen. Heb in de ongeopende verpakking de dikte kunnen bekijken. Echter de zolen lijken op afbeelding dikker dan ze in wekelijkheid zijn en zijn voor mij ongeschikt. Retourneren was om Hygienische reden niet mogelijk.! Bij een ONGEOPENDE verpakking ?. Dus mijn advies NIETS bestellen bij dit bedrijf want zij houden zich niet aan hun verkoop voorwaarden.
Proberen er alles aan te doen om niet te laten ruilen, afspraken worden niet nageleefd en zit nog steeds te wachten op mijn geld. Ook hierin doen ze alles maar dan ook alles om niet terug te hoeven betalen. Moderne oplichters!
Retour zenden is niet mogelijk, ook niet na de probleemstelling bij Gembird te hebben neer gelegd. Dit duurde langer dan 14 dagen en het werkt nog niet. JAMMER, wordt gezegd, de 14 dagen zijn om. GEEN RETOUR MOGELIJK. Dit terwijl de leverancier er van af weet.
Ik wacht nu al bijna een maand op mijn bestelling, Heb er meerdere keren achteraan gebeld, maar wordt telkens lang aan de lijn gehouden en heb tot op heden nog geen duidelijk antwoord wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen. Zeer slechte zaak dit! Als ik iets bestel en gelijk betaal mag ik toch verwachten dat ik mijn goederen zsm kan ontvangen en mocht er wat zijn dat ik hierover op de hoogte wordt gehouden. Ben benieuwd of ik mijn bestelling één deze dagen nog krijg, en wat ze doen met de rente van mijn betaling en de 40 minuten aan wachttijd kosten die ik gemaakt heb.
Na 1 uur dragen zijn de zooltjes helemaal plat. Veert niet terug. Maatvoering klopt niet, na het knippen zijn de zooltjes veel te klein. Weggegooid geld!
Niet altijd zijn er voor mij interessante aanbiedingen. Maar af en toe komt er wrl edns iets leuks voorbij. En dan werkt het zeer gemakkelijk en snel.
Twee Apple earpods gekocht die beide een defect vertonen. Bij de ene klopt het stereobeeld niet en bij de andere werkt de microfoon niet. Het lijkt erop dat Koopjedeal producten voor een krats opkoopt die bij de fabriek niet door de kwaliteitstest komen. De reactie van koopjedeal op mijn klacht was dusdanig dat het vaker lijkt voor te komen. Ik citeer: "onze excuses dat het product een euveltje vertoont". Ze geven geen garantie.
Het product dat ik besteld heb wil ik retourneren binnen de door hun bepaalde tijd. Zij doen hier moeilijk over en stellen er voorwaarden aan zoals "product moet in de verpakking zitten; het product mag om hygiënische redenen niet gebruikt zijn (dat is het ook niet); de verpakking mag dus niet geopend zijn en nog geseald zijn". Dit terwijl er op hun website staat dat je ALTIJD gratis kunt retourneren. Dit is dus niet zo, want zij stellen er HUN voorwaarden aan. Nog iets: je moet op hun toestemming wachten om het product te retourneren. Wat een onzin allemaal. De wet in Nederland is hier duidelijk over, maar zij houden zich hier niet aan en zetten die extra voorwaarden niet op hun site. Ik bestel niets meer bij Koopjedeal.nl en koop toch liever in een winkel of via een andere website waar niet moeilijk doen over retourzendingen en terugbetalingen.
Op tijd geleverd en goede conditie
Leuke aanbiedingen en netjes op tijd bezorgd
Snelle levering, maar vooral: echt goedkoper dan elders. Vooral als het gaat om merkproducten. Deze site is een echte aanrader!
Ben al 6weken bezig om het bed retour te krijgen want ik vind het een B keuze kan het hoofdbord niet vast zetten missen gaten in een bed om vast te zetten en voeteindstuk kan ik niet vast zetten gat in de stof dus zeer slechte kwaliteit. We worden gewoon aan het lijntje gehouden wordt steeds gezegd dat ze de leverancier inlichten maar ik hoor niets tot op heden.
Ik heb al een aantal keer wat besteld. 1x kwam 1 de 2 bestelde rolgordijnen helemaal verbogen binnen. Dat is wel even een lange weg geweest, want de retouren gaan via kiala/ups en die nemen geen lange dingen aan. En ik kreeg steeds geen retour etiket binnen maar dat lag aanijn mail instelling ofzo. Uiteindelijk is t opgehaald door dhl en een paar dagen later kreeg een goed rolgordijn binnen.
Er staan leuke aanbiedingen op met veel korting. Ik heb nu een paar aanbiedingen gekocht. Daarvan zijn alle gekochte aanbiedingen een succes.
Goede levering,en waar voor je geld!
Ik had een artikel besteld (Mini Wifi-versterker) wat ik met geen mogelijkheid aan de praat kreeg. Onduidelijke handleiding. Ik heb inmiddels 4 e-mails moeten verzenden om het artikel te kunnen retourneren. Je wordt net zo lang aan het lijntje gehouden totdat je de moeite opgeeft.
2e keer dat ik wat besteld heb. Artikelen worden snel geleverd en zijn goed. Bij meerdere artikelen blijven de verzendkosten hetzelfde. Leuke bijkomstigheid is dat je over hetgeen je koopt weer punten spaart die je kunt gebruiken bij je volgende bestelling. Dit levert dan weer een leuke korting op. Als er weer leuke artikelen zijn die ik nodig heb, bestel ik er graag weer.
Makkelijk te bestellen, kan punten sparen voor korting, echt voordelig, geen B merk maar A merk
Jammer van die hoge verzend kosten bij anderen zaken soms gratis verzenden daar gaan de klanten opletten groeten jan
Ik heb afgelopen jaar verschillende artikelen besteld. Groot en klein. Allemaal stuk voor stuk prima. Voordelige prijs en meestal een hele vlotte levering,.
De producten komen netjes aan, enige aandachtspunt is een iets snellere levering>>>
Ik heb een fijne ervaring met Koopjedeal.nl. Het duurt soms iets langer voordat je je product hebt, maar ik ontvang het altijd en het product is altijd van goede kwaliteit.
Aangeschaft in mei 3 stijlvolle ledlampen voor € 14,95. Gemonteerd in de tuin. Na 2 weken deed de eerste het niet meer. de tweede volgde enkele weken later en de derde heeft het 2 maanden uitgehouden. Dit was een miskoop. De overige producten welke wij daarna besteld hebben zijn prima.
Alle bestellingen zijn tot nu toe snel en goed afgeleverd. Er is een ruim assortiment en de koopjes zijn aantrekkelijk en echt de moeite waard.
Diverse keren bestelde ik een product ; prima kwaliteit en vlot bezorgd
Tot heden alleen maar lof al verschillende artikelen besteld bij koopjesdeal nog nooit problemen gehad daarom geweldig
Bestellingen worden snel en netjes afgeleverd en je spaart ook nog voor korting bij je volgende bestelling. En dat alles voor zeer schappelijke prijzen.
Scherpe prijzen en snelle levering. Niks mis mee
Vervelend om te horen dat de bestelling niet helemaal goed verlopen is. Bij de advertentie van de boxspring heeft gestaan dat deze helaas niet op de waddeneilanden geleverd kunnen worden. U kunt het bed dan inderdaad afhalen in Harlingen.
https://www.koopjedeal.nl/complete-2-persoons-kwaliteits-boxspring-van-alaska-bedding-aanbieding.html