Koopjedeal.nl reviews

7
Deze pagina is samengesteld na analyse van 1.168 recente reviews uit 2 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
7 jaar geleden

Datgene wat ik heb besteld en ontvangen van Koopjedeal is goed spul voor een zeer goed prijs. Alles wordt netjes en op tijd geleverd. Het is ook leuk dat je bij iedere bstelling “spaart” voor een leuke korting die je later kan gebruiken.

7 jaar geleden

Doorgaans goede aanbiedingen. Producten zikn over het algemeen kwalitatief goed. Snelle en correcte levering.

7 jaar geleden

Heb best wel veel via deze site besteld. Alles volges afspraak op tijd in huis. Dus een tevreden klant.

7 jaar geleden

Betrouwbare en Snelle leveringen

7 jaar geleden

Als er iets fout gaat, word het ook gelijk opgelost

7 jaar geleden

Bestellingen zijn er op afgesproken tijd/datum, is er onverhoopt vertraging dan wordt je daar netjes over ingelicht.

7 jaar geleden

Alles wat aangeboden wordt, snel geleverd en van prima kwaliteit!

7 jaar geleden

Ik heb een aantal keren iets besteld bij Koopjedeal en uitstekende ervaringen met hen opgedaan. Ook als er iets niet goed is, wordt er heel adequaat en snel iets geregeld. Ik kan iedereen aanraden om het eens te proberen!

7 jaar geleden

Had een keer een beschadigde levering ,dit werd zeer goed en snel zonder gezeur opgelost . Ik ben zeer tevreden over Koopjesdeal

7 jaar geleden

Reeds vele bestellingen gedaan, van batterijen tot armaturen en regenjassen. Tegen zeer mooie prijzen en een hele snelle bezorging. Kortom echt steeds een goede deal en een koopje

7 jaar geleden

Correcte afhandeling van retourzending en klachten.

✓ Koopjedeal.nl Beste Ans,

Bedankt voor uw beoordeling.

We vinden het altijd jammer al iemand een product krijgt wat toch niet helemaal aan de verwachting voldoet of defect is. Daarom hanteren wij ook een retoursperiode van 30 dagen en kunt u gratis retourneren.

Het is natuurlijk ook niet leuk als u een klacht ervaart, maar gelukkig bent u wel tevreden over de afhandeling van uw klacht. Mocht u toch nog ergens vragen over hebben dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Reinier, Klantenservice Koopjedeal
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Prijs/kwaliteit:schitterend. Vlotte afhandeling en snelle service.

✓ Koopjedeal.nl Beste Jacques,

Goed om te vernemen dat u zo tevreden bent. Daar worden wij binnen Koopjedeal.nl altijd erg blij van!

Met vriendelijke groet,

Reinier, Klantenservice Koopjedeal.nl
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Ik ben dik tevreden en met de spaarpunten kun je ook veel.

✓ Koopjedeal.nl Beste Wim,

Wat leuk om uw positieve ervaring met name over de spaarpunten te lezen. Komt u ze binnenkort weer uitgeven?

Met vriendelijke groet,

Reinier, Klantenservice Koopjedeal.nl
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Levering is altijd correct: wat gevraagd is wordt geleverd. Meestal wordt de leverdatum echter meestal uitgesteld.

✓ Koopjedeal.nl Beste Jan,

Fijn om uw positieve beoordeling te lezen. We doen ons best om alle bestellingen binnen de gestelde levertermijn te bezorgen. Momenteel zijn we er hard mee bezig om alle logistieke processen te stroomlijnen, zodat we nog vaker onze doelstellingen halen.

We hopen u snel weer te zien op www.koopjedeal.nl

Met vriendelijke groet,

Reinier Klantenservice Koopjedeal.nl
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Op 12 mei bestelde ik 2 dekbedden en heb deze gelijk betaald. Op 23 mei een mail gestuurd met de vraag waar mijn dekbedden bleven. Niets op gehoord en niets ontvangen. Ik voel me echt opgelicht. Bellen heeft geen zin heb ik al gelezen. Denk erover mijn rechtsbijstand in te schakelen en aangifte te doen van diefstal. Ik voel me echt opgelicht. Nooit iets kopen bij koopjesdeal dus!

✓ Koopjedeal.nl Beste Monique,

Erg vervelend dat u uw dekbedden uiteindelijk niet heeft mogen ontvangen. Helaas was het de laatste maand bijzonder druk op de klantenservice waardoor er lange wachtrijen op de telefoon zijn geweest en ook e-mails pas na enkele dagen beantwoord werden. Hiervoor mijn excuses.

Ik heb vernomen dat uw aankoopbedrag inmiddels is teruggestort en we hopen natuurlijk dat u ons in de toekomst nog een kans zal geven.

Met vriendelijke groet,

Reinier Klantenservice koopjedeal.nl
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Powerbank besteld en ontvangen. Helaas bleek deze defect. Contact opgenomen met klantenservice. Ik moest uitleggen wat er aan de hand was. Er werd een retourmogelijkheid geboden. Powerbank retour verzonden. Op enig moment ontving ik een email dat er een nieuwe Powerbank verzonden zou worden. Even later ontving ik een pakketje zonder schrijven. Pakketje bleek mijn defecte Powerbank te zijn. Bij navraag wat hier de bedoeling van was, volgende geen antwoord. Na diverse pogingen werd mij gevraagd om aan te geven wat er scheelde. Er werd voorgesteld om opnieuw een retourzending te sturen. Op mijn vraag waarom ik mijn defecte Powerbank terug kreeg, krijg ik geen antwoord. Kortom: er volgt geen oplossing, geen terugkoppeling, ik ben al weken bezig en er volgt geen oplossing. Toppunt van klantonvriendelijkheid en niet willen luisteren.

✓ Koopjedeal.nl Beste Patrick,

Wat vervelend om te vernemen dat uw eerste bestelling defect was en dat ons retour proces niet zo heeft gewerkt als zou moeten. Het ontvangen van uw eigen defecte powerbank is natuurlijk niet de bedoeling.

Helaas hebben we de laatste maand extreme drukte gehad op onze klantenservice waardoor reacties soms lang op zich lieten wachten. Hiervoor mijn welgemeende excuses. Mocht uw probleem in de tussentijd nog niet zijn opgelost dan wil ik u vragen om dit toch nog een keer te mailen naar info@koopjedeal.nl.

Met vriendelijke groet,

Reinier
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Te laat. Klantenservice onbereikbaar ( 20 wachtenden voor u) Artikel beschadigd Een grote afrader dus!

7 jaar geleden

Vorige week mijn relaas gedaan op ervaringen.nl over koopjedeal. Nog dezelfde dag kreeg ik een mail van ervaringen.nl met de mededeling: Goed nieuws Col! Koopjedeal.nl wil jouw klacht in behandeling nemen. Inmiddels zijn we weer een week verder en rara.het blijft oorverdovend stil. Geen contact, geen geld helemaal niets! Ik heb net wederom gebeld met koopjedeal. In eerste instantie probeerden ze me af te schepen met een wazig verhaal dat het mis was gegaan met retourneren. Ik zei dat ze me nota bene een creditnota hebben gestuurd en wéér kreeg ik de mededeling dat ze een aantekening zouden maken en de crediteurenadministratie zouden informeren maar dat ze helaas niet meer voor me kunnen betekenen. Ik ben er hélemaal klaar mee en heb de dame te kennen gegeven dat als ik vandaag niets hoor van koopjedeal, ik aangifte ga doen van oplichting.

7 jaar geleden

Komen hun afspraken niet na. Wacht al een maand op mijn spullen, maar wel betaald! ik ga ze aanmelden bij kassa en/of opgelicht! wat een stumperds. Ze beloven van alles, maar niets daarvan kunnen ze hardmaken. Stelletje onprofessionele mensen daar. Niets bestellen dus

7 jaar geleden

Reageren nergens op, leveren veel te laat. Schande! Bestel hier NIKS.

7 jaar geleden

Mijn bed komt blijkbaar ineens een week later. De opties: 90 euro betalen voor spoedtransport, of zelf komen halen (2,5 uur rijden). De klantenservice van koopjedeal is niet te bereiken. Dat laatste lijkt mij nog het meest kwalijke.

7 jaar geleden

Zijn gewoon een stelletje oplichters. Je krijgt ze niet te pakken via de telefoon, livechat en op email geen reactie.Ik had wat besteld voor mijn bejaarde moeder want die was verleid door een advertentie in de krant. Ik had beter op moeten letten en eerst de ervaringen met dit bedrijf moeten lezen. Stom Stom Stom valt in de categorie "Hang op, klik weg, bel uw bank"

7 jaar geleden

Speciaal voor deze site een beoordeling hier. Levertijden niet als geadverteerd, geen communicatie over vertraging, geen reactie op vragen. Kortom, slechte site die ik compleet afraad. Wees gewaarschuwd

7 jaar geleden

Nooit schrijf ik een review, maar voor koopjedeal.nl maak ik nu echt een uitzondering! Onderstaand puntsgewijs mijn zeer slechte ervaringen met deze organisatie: 1. Koopjedeal komt structureel zijn afspraken niet na! 2. Een bestelling van 8 producten wordt niet uitgeleverd omdat 1 product niet op voorraad was. 3. Er wordt toegezegd dat dit product binnen 2 dagen weer op voorraad is zodat de gehele order kan worden uitgeleverd. 4. Na meerdere telefoontjes en toezeggingen wordt er niets geleverd! 5. Lange wachttijden om iemand aan de telefoon te krijgen. Met standaardantwoorden; u ontvangt morgen uw bestelling en via de email een track & trace om uw bestelling te volgen, proberen ze je het bos weer in te sturen. 6. Je ontvangt geen mail en zeker geen track & trace, sterker nog. je ontvangt helemaal niets! 7. Intussen de producten die niet op voorraad zijn telefonisch geannuleerd en gevraagd om een creditnota. 8. Koopjedeal wordt voorspelbaar. na een aantal dagen is ook de credit niet bijgeschreven. 9. Wederom bellen en lang in de wacht staan. Uitgelegd dat ik mijn geld terug wil. De telefoniste geeft aan alles uit te moeten zoeken.(!?) * Een goed geoliede organisatie geeft dit door aan de administratie om te verwerken. Hoe simpel kan het zijn. 10. Ik hoop na ruim 3 weken dan toch de rest van mijn bestelling te mogen ontvangen. Koopjedeal heeft zijn zaken niet voor elkaar! Een gefrustreerde klant.

✓ Koopjedeal.nl Beste Daan,

Wat vervelend om te vernemen dat u nog steeds uw bestelling c.q. credit nota niet heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet wat u gewend mag zijn van Koopjedeal.nl.

Door de extreme drukte van de afgelopen periode zijn er een aantal zaken door elkaar gelopen waardoor niet alles vlekkeloos liep. Ondanks dit mag u hiervan natuurlijk niet de dupe zijn.

Zou u ons willen voorzien van uw ordernummer? Dan kan ik dit direct allemaal voor u uitzoeken en zal ik kijken wat ik per direct voor u kan betekenen.

Onze welgemeende excuses voor alle geleden ongemakken, Daan. Wij vernemen het graag spoedig van u.

Met vriendelijke groet,

Femke Karper Team Webcare
7 jaar geleden
7 jaar geleden

BIj producten worden prijzen genoemd alsof je geweldige korting krijgt. Dit is niet het geval. De meeste producten zijn elders, tegen zelfde prijs of goedkoper te krijgen. BIJ producten wordt ook een te mooi verhaal neergezet. Niet alle producten kunnen geretourneerd worden. Advies: koop niet bij koopjedeal

✓ Koopjedeal.nl Beste Kees,

Helaas is het voor planten niet mogelijk om het aankoopbedrag te crediteren, dit kunt u terugzien in de advertentie: https://www.koopjedeal.nl/set-van-2-fleurige-lavendelboompjes-in-rieten-mand.html Wij zijn een dagdeal webshop en geven dus geen laagste prijs garantie, u staat er als consument vrij in om te bestellen of te kopen waar u dat wenst. Wel kunnen wij werken aan een andere oplossing als u hier uiteraard voor open staat.

Met vriendelijke groet,

Roos Team Webcare.
6 jaar geleden
7 jaar geleden

Ik heb al eerder bij KoopjeDeal besteld, en inderdaad de levertermijn die hun bij de bestelling opgeven is niet heilig. Zonder informatie tussendoor wordt de termijn overschreden, en mailen, benaderen via Twitter hier komt geen reactie. Ook bellen waar je dan ± 20 minuten in de wachtrij zit is ook geen oplossing, hier kan het ordernummer niet gevonden worden en via de postcode komt de bestelling dan boven tafel. Maar de uitleg , hier wordt je ook niet vrolijk van “de bestelling zijn ze aan het inpakken” en op navraag wanneer geleverd wordt is het antwoord? misschien aanstaande vrijdag? (over 4 dagen ) maar ik heb naar 3 weken nog steed de bestelling niet ontvangen. Al met al kan ik zeggen, KoopjeDeal heeft een serviceprobleem en kan haar beloofde niet waarmaken, wees voorzichtig met bestellen.

7 jaar geleden

Twee lavendelboompjes gekocht in rieten manden.Gisteren werden zij bezorgd.Ik moest goed kijken in de grote doos.Twee miezerige lavendelboompje in kleine mandjes.dat was het dan.Terug bezorgen is voor ons moeilijk, maar voor de tweede keer een miskleun bij Koopjesdeal.teleurstellend.

✓ Koopjedeal.nl Beste Miep,

Het is begrijpelijk dat u een doos geen 53 dagen laat staan. Er zijn gelukkig nog wel andere mogelijkheden om uw order in onze systemen terug te vinden. Hiervoor stuur ik u even een privébericht, zodat uw persoonsgegevens niet openbaar worden.

U heeft helemaal gelijk dat een reactie na 53 dagen te laat is, maar helaas hebben wij de afgelopen periode extreme drukte ervaren, waardoor er zo laat is gereageerd. Mijn excuses hiervoor.

Hopelijk kan ik nog iets voor u betekenen en kunnen we er samen voor zorgen dat u de laatste bent die zal lachen. Want zoals het spreekwoord zegt: Wie het laatste lacht, lacht het best!

Met vriendelijke groet,

Reinier, Klantenservice Koopjedeal.nl
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Hier niks kopen echt niet doen onwijs slecht Parasols besteld binnen 2 weken krijg je is antwoord dat ze het niet meer kunnen leveren onwijs slecht

7 jaar geleden

Twee prachtige olijfboompjes besteld, althans zo leek het op de foto. Van 99 euro afgeprijst naar 49 euro. Bij uitpakken blijkt het om hele kleine boompjes te gaan. Goedkoop is zeker duurkoop in dit geval. Alhoewel, goedkoop? Denk dat ik goedkoper uit was geweest bij onze locale bloemen”juwelier”.

✓ Koopjedeal.nl Beste WRO,

Wat vervelend om te vernemen dat u kleine plantjes heeft ontvangen in plaats van de grote. Dit is natuurlijk niet leuk om mee te maken.

Zou u ons een foto willen sturen van de plantjes naar info@koopjedeal.nl? Hiermee kunnen wij uw klacht voorleggen aan de plantenexperts en kijken wat voor compensatie of oplossing wij voor u kunnen bedenken.

Wij vernemen het graag van u!

Met vriendelijke groet,

Femke Karper Team Webcare.
7 jaar geleden
7 jaar geleden

Bestelling geplaatst, 3 dagen later zou hij binnen komen. 3 dagen later, geen bericht en geen pakketje ontvangen. Er werd verteld dat er een storing was in het systeem, maar maandag zou het met spoed ingepakt worden en verzonden worden. Op de maandag nogsteeds geen bericht, en ze wisten ons te vertellen dat het nogsteeds niet geleverd was en dat er ook niks binnen was gekomen. Dus een onbekende levertijd zou erop zitten. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd. Kortom; slechte communicatie naar de klant toe, misleidende info geven over je pakketje, en afspraken niet nakomen. Mijn advies; koop hier geen spullen.

✓ Koopjedeal.nl Beste Yoshi,

Wat vervelend om te vernemen dat u uw pakket niet spoedig heeft mogen ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Echter kan ik vanaf hier niet bepalen wat er mis is gegaan en vraag ik u daarom om u ordernummer. Ook daarmee kunnen wij kijken naar een compensatie in deze.

Wij vernemen graag spoedig van u. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Femke Karper.
7 jaar geleden
Meer Koopjedeal.nl reviews