Kunstofplatenshop.nl reviews

6.2
Dennie
09-04-2024

Zoals gewoonlijk weer duidelijk op de website en er wordt geleverd naar bestelling en levertijd; 1 dag!

Product van kwaliteit en naar verwachting.

20-12-2023

Keurig afgeleverd, afmeting goed, materiaal goed.

24-11-2022

Van het weekend een aantal plexiglas platen besteld voor het isoleren van de ramen rond de voordeur. Bestellen ging makkelijk, prijs was zeer ok (4mm gegoten) en bestelling werd snel geleverd. Maten klopten allemaal. Zeer tevreden.

Remco
16-06-2021

Belabberde klantenservice en twee bestellingen niet foutloos!

Ik had twee plexiglas panelen met een schuine zijde besteld. Het plexiglas heeft een glans en mat zijde. In het bestelproces werd nergens gemeld welke zijde de voorkant is. Daarom direct na bestellen navraag gedaan bij de klantenservice. Die meldde dat de matte kant de voorzijde is. Dat was precies de bedoeling dus prima in orde. Tot de bestelling precies andersom geleverd werd. Opnieuw contact met klantenservice. Op geen enkele manier willen ze de bestelling corrigeren maar 50% crediteren voor een paneel waar ik helemaal niks aan heb! Ik wil gewoon het goede hebben, geen korting of credit. Ik heb zelfs navraag gedaan en reactie gekregen dat het goed was. Niet dus. Nooit meer zaken met deze zaak.

Eerder had ik ook een bestelling binnen gekregen met een gebroken hoek terwijl de verpakking 100% in tact was. Ook hierbij negatieve klantenservice. Ik moest 3 foto's sturen en ze moesten bijna een week onderzoek doen voordat ik eindelijk het product alsnog kreeg.

02-09-2018

Een afrader

1-9-2018 Onlangs bij kunstofplatenshop.nl 2 maal plexiglas plaat besteld je gaat er meestal van uit dat je door plexiglas heen kunt kijken deze platen dus niet en ook niet vermeld op de site dus. nou zo doende binnen gekregen en dus niet tevreden . ik gebeld vrouw aan de line wist van niets over deze platen ze zij moet het er voorzichtig afhalen ,dat kon dus niet want de folie was niet verwijderbaar . nou volgende dag een mail gestuurd reactie kreeg ik einde van de dag nee we kunnen deze platen niet meer terug nemen. meestal bij een gezond bedrijf kunt je retourneren. dus 300 euro in het putje.