Plintenstunter.nl reviews

Lid

Recente Plintenstunter.nl reviews

Pe
24-09-2021

De snelheid van levering was, in deze verwende maatschappij, niet wat ik er van verwacht had. 27/08 besteld en 21/08 geleverd.

Maar maar maar de supervriendelijke, zonnestraal van een chauffeur maakte alles goed. Deze man is goud waard. Je kreeg spontaan zin om te zingen na zijn vertrek.

Ook de geleverd producten zijn toppie.

De 8 in plaats van een 10 is puur te wijten aan leveringssnelheid

10/10 dus voor product en communicatie met het bedrijf en 15/10 voor de chauffeur ;-)

Harry
23-09-2021

Plinten zijn perfect van kwaliteit en kleur, netjes geleverd, goed op de hoogte gehouden, alleen de plintenkit is niet zo, duurt lang voordat plakt

Gerda
14-09-2021

Prima plinten, vriendelijke levering, heldere communicatie. Ik zeg doen!

Abraham
12-09-2021

Hét adres voor plinten

Heb vloerplinten besteld waar ik qua levering en contact heel tevreden mee ben, ook de chauffeur was heel correct bij de levering. zeker aan te raden

11-09-2021

Alles volgens mijn verwachting geregeld.

Van bestelling tot levering goed geregeld.

Annemarie
10-09-2021

Annemarie Goedhart

Zeer tevreden over over dit bedrijf. Met name de service is TOP! Z'n 1,5 jaar geleden hebben ze de plinten geplaatst. Zeer tevreden over de kwaliteit en het leggen. Door een kleine verbouwing contact opgenomen om een plint te bestellen. Deze plint heeft Plinterstunter gratis verzorgd.

Complimenten voor de nazorg. Dat kom je niet vaak tegen.

Van ons een krijgen jullie een warme douche!

Thx

Frederike
Frederike
10-09-2021

Prima

Ik heb een bestelling gedaan die wat langer op zich liet wachten vanwege onderdelen. Jammer dat daar geen communicatie over was ik miest zelf twee keer bellen om te horen hoe of wat.

Verder keurig bezorgd uiteindelijk.

Piet
09-09-2021

Prima

Snelle service goede kwaliteit prijs verhouding

Bart
Bart
09-09-2021

Dikwijls opgebeld door hen met dezelfde vraag

Zeker 3 keer opgebeld met dezelfde vraag. Bljkbaar spreekt men niet echt met elkaar. De kwaliteit van de bestelling is wel top

Wendie
08-09-2021

Helemaal perfect!

Duidelijke communicatie, goede prijzen, snelle levering!

Jos
05-09-2021

Super goeie service

Wij zijn heel tevreden over hoe je de plinten kan bestellen. De website is duidelijk en er zijn geen addertjes onder het gras zoals je dat zegt. Een tel. over of de levering misschien sneller kon werd duidelijk onderbouwd waarom dit niet mogelijk was (plinten in kleur besteld) Uiteindelijk werden de plinten keurig ingepakt tegen beschadigen op de afgesproken dag geleverd. Een tel. van de chauffeur met het te verwachten tijdstip van levering was perfect. Niets dan lof over Plintenstunter. Volgende keer bestel ik ze weer bij Plintenstunter.

Jenne
04-09-2021

Goede service

Gelakte plinten besteld. Mooi gelakt en netjes verpakt. Het enige nadeel is de gratis montage kit die je erbij krijgt. Het is gratis en een leuke attentie, dat wel, maar de kwaliteit van de kit is zodanig slecht dat zo hem er beter niet bijdoen.

Buiten deze mierenneukerij ben ik zeer tevreden door de snelle levering en de geleverde kwaliteit.

Vas
02-09-2021

Uitstekend

Zeer tevreden met het contact via de mail. Had een verkeerde bestelling gedaan en dat is via de mail keurig hersteld en ook goed gekomen.

Eduard
31-08-2021

Voordelig!

Nette prijzen keurige levering

Johan
27-08-2021

Plinten en overzetplinten

Ik was op zoek naar zowel gewone plinten én overzetplinten. Alleen bij Plintenstunter.nl vond ik ze in de door mij gewenste zelfde hoogte en dikte. Als toetje gratis plinten lijm. De levertijd viel wat tegen maar kortom: Prima ervaring.

Nico
22-08-2021

Zeer mooie plinten

Ik heb afgelakte plinten besteld zagen er keurig uit en de jongen die ze kwam brengen was erg behulpzaam dus een aanrader

Martijn
17-08-2021

Jammer, het was zo leuk.

Als ondernemer een bestelling gedaan voor mijn klant. Nagebeld en gevraagd of deze geleverd kon worden voor een bepaalde datum (8 week vooraf). Werd geregistreerd als voorkeur, niet als gewenste harde eis. De bestelling kwam te laat, door te weinig chauffeurs, en klus moest uitgesteld worden.

Niet blij mee Plintenstunter!

Rini
14-08-2021

Lambrizering

Prima lambrizering geleverd door plintenstunter, kwaliteit en status van produkt en toebehoren prima. Chapeau.

Wolter
14-08-2021

Levering plinten

Zeer goed, mooi geschilderde plinten tegen een redelijke vergoeding, wat wil je nog meer.

Iris
13-08-2021

Mooie plinten en snel geleverd

Rechte plinten in 9016. Perfecte kleur en mooie plinten. Makkelijk te bevestigen.

Meer Plintenstunter.nl reviews