Plintenstunter.nl6 ervaringen

Wim
23-11-2018

Mooie plinten/lijsten

Al 2 x spullen besteld en geen problemen. Super!

Emiel
28-08-2018

Mooie plinten gelevert tegen een scherpe prijs

Ik heb 3 weken geleden 10*2,44m plinten (grenen, gegrond) besteld. Levering duurde wat lang (2,5 week). Geleverd werden langere plinten 9*3,00 m. Netjes gegrond en zonder noesten aan de voorkant. Ik had wat uitval verwacht, gezien de prijs, maar alle plinten warenerg netjes dus heb wat meters over. Levering is voldoende snel en prijs kwaliteit is prima in orde.

Monique
16-01-2018

PLINTENSTUNTER KOMT AFSPRAKEN NIET NA

Plinten in bep ral kleur besteld, zit middenin een verbouwing, snelle levering zou geen probleem zijn, levering binnen 3-4 dagen. Ik netjes alles betaald, maar na 9 deagen nog steeds geen plint ontvangen. Wanneer je belt, zeggen ze dat ze klaar zijn om te versturen, maar ze kunnen niet aamgeven wanneer ze verstuurd gaan worden. Niet mee in zee gaan, Kunnen afspraken niet nakomen, geen service.

Marianne
11-10-2017

Geen plinten , wel betaald

Afgelakte plinten besteld. na 7 dagen nog niets gehoord.Snelle levering staat op de site! Email gestuurd, reactie was dat ze het druk hadden en dat levering tussen 5 en 10 dagen zou plaats vinden. Na 17 dagen nog een keer gebeld, konden niet zeggen wanneer plinten klaar waren. Klus is uitbesteed. IS DIT EEN BETROUWBAAR BEDRIJF ? OF BEN IK OPGELICHT. Ga maar weer bellen

Jeroen
24-08-2017

Waardeloos bedrijf! Slechte afspraken

Dinsdag's gebeld naar de plintenstunter over de afleverdatum. Omdat we maar twee weken nog niets hadden gehoord. Werd ons verteld dat ze deze week geleverd werden. Een uur later belde iemand dat ze aan de deur stonden. Helaas waren we niet op dat moment thuis. We hadden ook geen mail gehad over een afleverdatum. Donderdag weer gebeld en ineens waren ze pas woenssag uit productie. Dus dat kon niet. Ik werd uit gemaakt als leugenaar. En de plinten werden deze week noet meet geleverd. Helaas omdat de plinten gelakt waren konden we deze niet anuleren. Klote bedrijf komt zijn afspraken niet na. En op het moment dat je belt word je niet serieus genomen en lauw afgedaan. Ook erg onvriendelijk en totaal geen moeite doen voor klanten.

Manon
03-04-2017

Komen gemaakte afspraken niet na

Na online plinten te hebben besteld een leverdatum en tijd afgesproken te hebben komen ze niet opdagen. Omdat ik mensen heb laten komen om de plinten te leggen konden deze onverrichter zaken weer naar huis. Niet fijn dus. Wanneer je hierover belt krijg je een lauwe reactie. Ook een klacht gemaild maar daar wordt helemaal niet op gereageerd.

Welk cijfer geef jij Plintenstunter.nl?