Plintenstunter.nl247 ervaringen

Ronnie
13-06-2021

AANRADER!

Goede bereikbaarheid, snel en professioneel antwoord. Nette aflevering door vriendelijk en behulpzame chauffeur en collega, zoals afgesproken was.

Erika
12-06-2021

Gemakkelijk en goed

Vlotte bestellingsmogelijkheid, vlotte levering kwaliteit prijs verhouding is prima.

Raphael
Raphael
11-06-2021

Houdt zich niet aan de wettelijke bedenktermijn

Erg slechte communicatie indien er iets mis gaat, in eerste instantie vrij vlotte reactie. Echter per direct erg uit de hoogte en denken zich onder de wettelijke bedenktermijn uit te kunnen komen, tevens is het ook bij hun zelf fout gegaan en willen ze hun fout niet toegeven.

Ik hoop dat ze het spoedig oplossen, heb er alleen niet heel veel vertrouwen meer in gezien de wijze van communiceren.

Jessica
Jessica

Bestelling plinten

Goede kwaliteit & service!

Dick

Prima plinten

Prima plinten en levering van dit bedrijf

Bert
10-06-2021

Levert netjes volgens afspraak en ziet er goed uit

Plinten voor mijn hele huis besteld, Aangezien ik renovatieplint in ral9010 besteld had was er 2 weken levertijd. Product is goed en zoals geadverteerd. Zeker een aanrader.

Gerrit
08-06-2021

Zoals het hoort: 'Gewoon goed'

Mooie plinten (onbeschadigd) en netjes verpakt.

Jaap
06-06-2021

Perfecte aflevering

Het zag er allemaal zeer verzorgd uit!

Theo
05-06-2021

Bezorging kan verbeteren

De chauffeur zette de plinten tegen de buitenmuur ( niet eens binnen) en brak zijn nek om weer weg te komen. Hij wist wel 2x te vertellen dat hij niet verder dan de 1e drempel hoefde af te leveren.

03-06-2021

Prima prijs alleen lange levertijd

Prima kwaliteit en prijs
Alleen 4 weken levertijd had ik niet op gerekend.

Thuislevering ok je Word ongeveer 20 minuten van tevoren gebeld

Ferry
02-06-2021

Plinten Toppers

Goede service, goede communicatie en zeer goede plinten tegen scherpe prijs.

Paul
01-06-2021

Top kwaliteit tegen scherpe prijs.

Netjes bericht over voortgang bestelling en goed product

Veronique
26-05-2021

Aanrader

Fijne plinten. Tevreden. Medewerker reageerde zeer snel op mijn vraag. De levering was iets vertraagt door coronamaatregelen en daar is niets aan te doen. Er waren van de 16 plinten 2 wat minder goed afgewerkt maar kunnen nog goed gebruikt worden in kleinere stukjes of achter een kast.we hadden voor afgelakte plinten gekozen.

Angelique
22-05-2021

Mooi materiaal en goede communicatie

Duidelijke website, makkelijk in gebruik, goede communicatie, mooi materiaal.

Wilma
21-05-2021

Prima spul!

Mooie kleur, duidelijke website en snelle levering

Egzon
21-05-2021

Levering zonder problemen

Levering op tijd zoals beloofd

Bart
19-05-2021

Mooie plinten voor een prima prijs

40 meter gelakte plinten besteld. Keurig in plastic hanteerbare pakketten geleverd inclusief de kit die nodig is voor de montage.
Misschien nog een tip. Lever in dezelfde kleur een heel klein potje verf mee om na montage nog een beetje bij te kunnen tippen. En als kers op de taart een klein penceeltje. Kost een euro en resuleert in groot geluk.

Freek
18-05-2021

Netjes en op tijd geleverd

In het verleden was ik niet altijd even tevreden onver de plintenstunter maar nu hebben ze alles keurig op de rit. mooi afgelakte plinten op de juist kleur en snel geleverd. Top en bedankt!

Maurice
17-05-2021

Super !

Ik las een aantal slechte berichten, maar daar kan ik niet over mee praten.

De bezorging duurt wat langer maar dat is nou eenmaal zo in deze tijd, ze communiceren hier netjes over.

Dus een aanrader, goed product en goede prijs.

Chris
15-05-2021

Super snel geleverd

Vanaf de bestelling tot levering is alles strakjes verlopen.

Meer Plintenstunter.nl reviews
Welk cijfer geef jij Plintenstunter.nl?