Plintenstunter.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Plintenstunter.nl ervaringen

Jaap
25-07-2024

De plinten die ik afgelopen jaren had besteld stonden niet meer op de site. Na 1 mailtje werd het model en de maat weer geactiveerd op de site. Super service! Enorm blij mee👌

Met vr gr

Jaap Bijl

Sarok
19-07-2024

Slechte service! Jullie weten exact waarom. Kleur verkeerd beschadigde plinten geleverd en nog moeilijk doen om 1 nieuwe plint op te sturen als compensatie, zelf nieuwe plint besteld en die ook weer verkeerd geleverd.

Kan echt niet!

Demi
11-07-2024

Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Priscilla
10-07-2024

De plinten waar niet recht afgewerkt

Ik kom ze niet aansluiten.

Moest elke plint dan recht zagen

Jef
07-07-2024

-Slechte of geen reactie of je vragen per mail.

-Leveringen veel langer dan ze aangeven (bijna 2wkn).

Ayse
05-07-2024

10 keer niks

Leugenaars

Kimen niks na

Laura
01-07-2024

De bezorging wordt zonder overleg over een datum ingepland. Klantenservice is per mail en telefonisch nauwelijks bereikbaar. Hierdoor sta je meer dan een uur in de wacht en heb je vervolgens nog niemand gesproken. De bezorger belde voor levering dat die bijna bij mijn adres was, ook al had ik doorgegeven dat ik niet aanwezig was. Na bellen naar Plintenfabriek (zelfde bedrijf), werd beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Volgende ochtend weer gebeld en uiteindelijk een nieuwe datum voor levering afgesproken. Vervolgens krijg ik dezelfde middag nog een mail dat mijn plinten op een andere datum geleverd zullen worden dan diezelfde ochtend telefonisch besproken te hebben. Uiteindelijk maar de hele dag vrij genomen om mijn plinten in ontvangst te nemen.

Plinten zijn oké, maar de gelakte variant heeft eigenlijk nog wel een laklaag nodig.

Martin de plintenbezorger is daarentegen wel een uitstekende bezorger!

Christiaan
30-06-2024

Op 7 juni 16 stuks (39m) moderne plinten, afgelakt in RAL9005, besteld en deze ontvangen op 24 juni. De plinten zien er erg goed uit en tevens zeer voordelig geprijsd! Helaas was er wel één plint beschadigd tijdens het transport, maar door extra meters te hebben besteld i.v.m. zaagverlies maakte dat niets uit en had ik voldoende plint om de klus af te maken.

27-06-2024

Mooie plinten voor een redelijke prijs (alleen de levertijd was niet aangegeven)dat is lastig om de overige werkzaamheden te plannen.

Verder netjes en in de juiste kleur geleverd niks mis mee.

Tirz
26-06-2024

Onlangs twee soorten plinten besteld in zwart en in het wit. Ik was wel sceptisch geworden na het zien van de reviews online. Daarom wil ik zeker deze review plaatsen want het kan ook anders en het hoeft dus niet altijd fout te gaan bij iedereen. Ik ben tot nu toe positief. Plinten waren snel en netjes afgeleverd en een zeer aardige chauffeur!

Prijs is in ieder geval in orde en over de kwaliteit kan ik helaas nog niet veel over zeggen, waar we de plinten nog niet gemonteerd hebben. Tot nu toe erg tevreden en kan deze webshop zeer aanbevelen!

Miranda
24-06-2024

3 juni besteld en betaald en nog steeds de levering niet compleet.

Geen telefonisch contact te krijgen en reactie op het contactformulier blijft uit.

Levertijd die op de site staat, 1-3 dagen is 10 dagen op de gegronde artikelen. De gelakte artikelen die daarbij besteld zijn hebben we nog steeds niet. Gelukkig betrof dat alleen 2 lengtes om het model te vergelijken voordat we hier 100 meter van zouden bestellen, maar dat durf ik echt niet aan hier.

Arjan
19-06-2024

Prima, alles netjes uitgevoerd volgens offerte en levering 1 uur van tevoren bellen is erg fijn!

Petra
13-06-2024

Vol verbazing ontvang ik deze mail.

Moet ik een beoordeling geven?

Ik heb een verkeerde levering ontvangen en krijg iedere keer een ander verhaal.

Plinten afgekeurd op kleuring/nieuwe medewerkster die verkeerde informatie geeft/plinten kwijtgeraakt/verkeerde levering ontvangen/bijna klaar, morgen bij de planning en nu dit?

Telefonische wachttijden van 1,5 tot 2,5 uur

(Ja, heb echt zo lang gewacht!)

Wat is de waarheid en wanneer worden de plinten nu eindelijk geleverd?

Graag een eerlijk antwoord of zijn we opgelicht?

Tot 14.00 uur zal ik geen beoordeling geven, ik hoop nl voor die tijd een eerlijk antwoord te ontvangen

Helaas geen reactie ontvangen en tot dinsdag telefonisch niet bereikbaar

Anton
10-06-2024

Goede en snelle levering van de plinten in kleur

Pim
30-05-2024

Alles werd prima geregeld!

André
30-05-2024

Ik geef jullie een 9. Omdat er altijd iets te verbeteren is. Maar.ik ben uiterst tevreden over jullie. Ook belangrijk.prima info over de bezorging en bezorgtijd door een vriendelijke bezorger.

Daphne
28-05-2024

Lange levertijden en slechte tot geen communicatie. Slecht bereikbaar, telefonisch meer dan 25min in de wacht en dan nog steeds 3de in de wachtrij. Op mail wordt laat of helemaal niet gereageerd. Er wordt geen passende oplossing geboden na uiten van ontevredenheid.

Zeker niet aan te raden dus!

Iris
25-05-2024

De plinten zijn in orde, maar de communicatie over de levertijd is zeer onduidelijk. De communicatie over de levering trouwens ook. Er zou gebeld worden een half uur voor de levering, maar we zijn niet gebeld. De plinten zijn zonder ook maar aan de deur te kloppen op onze oprit neergelegd, terwijl we gewoon thuis waren.

Guusje
23-05-2024

Kwaliteit van de plinten prima, blijkbaar hebben 5 plinten van ons herstelwerken nodig gehad. Niet zo’n fijn gevoel om de volle pot te betalen voor plinten die blijkbaar niet intact waren.

Ook langer moeten wachten op de order voor deze geleverd werd zonder waarschuwing want “met 500 orders per dag” is dat moeilijk te managen. Ondertussen stond onze schrijnwerker wel op de stoep om de plinten te plaatsen, factuurtje ontvangen natuurlijk, zonder plinten.

Al bij al dure grap bij deze maatschappij.

23-05-2024

Prima producten tegen een scherpe prijs. De eerste ervaring was een 10. Deze keer een 8 omdat de bestelling niet was geleverd binnen 3 tot 5 werkdagen. Prima als het langer duurt maar stuur even een mailtje

Meer Plintenstunter.nl reviews