Plintenstunter.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Plintenstunter.nl ervaringen

MK
24-04-2024

Producten waanzinnig, meer dan waar voor je geld.

Bereikbaarheid klantenservice dramatisch.

01-04-2024

Prima plinten en vlot geleverd!

31-03-2024

Wij hebben nu voor de tweede keer plinten besteld en gekregen. Ze waren zoals verwacht weer uitstekend geleverd. En snel. Ik kan het iedereen aanbevelen

Aart
28-03-2024

Goede kwaliteit plinten tegen een scherpe prijs en keurig volgens afspraak geleverd.

Sander
27-03-2024

Na een week zelf moeten bellen hoe het zat met de levering. Uiteindelijk wordt de bezorging ingepland tussen 10 en 14 uur, waarbij de melding wordt gegeven dat je een half uur van tevoren wordt gebeld. Geen telefoontje gehad. Ga je uiteindelijk aan de slag met de plinten, kan je al 3 x 20 cm weggooien, omdat er bovenop de plint en soort van trap zit (waarschijnlijk van de freesmachine)

Voor mij geen 2de keer

Jaap
25-03-2024

Goede middag , per telefoon zeer slecht te bereiken , maar als je er eenmaal door bent , top .

Zeer snelle levering en goed verpakt.

Zeer goed van kwaliteit het materiaal en voldoende kit mee geleverd gekregen .

Jordi
23-03-2024

Prima! alles netjes optijd geleverd en alles in kleur laten aflakken!

Guido
16-03-2024

U omzeilt de Europese Wetgeving inzake de BTW ‘verlegd’. U heeft een een fake-website aangemaakt eindigend op .BE

Hier laat u mij een zakelijk account aanmaken met mijn bedrijfsnaam en Belgisch BTW-nummer.

Maar na levering geeft u mij een Nederlands factuur.

Na mijn vraag om mij een Belgisch factuur of op uw Nederlands factuur de BTW verlegd toe te passen krijg ik een mail waarop u stelt dat u zich enkel richt op de particuliere markt!?

G. De Meyer

14-03-2024

Goede ervaring betreffende voorlichting, product en levering.

Bereikbaarheid bedrijf is wat minder.

Mirjam
14-03-2024

Keurige en vlotte levering volgens afspraak.

13-03-2024

De goedkoopste die ik kon vinden. Plinten zien er netjes uit. Kan mijn zolder er keurig mee afwerken. De plinten kunnen ook mooi gebruikt worden om lelijke randjes weg te werken. Zo heb ik er ook al een aan t plafond geplakt. Gratis kit erbij is ook handig.

De bestelling was bij mij niet helemaal goed gegaan maar gelukkig snel opgelost.

Wat minder was is dat er een plint beschadigd was bij bezorging. Dit was op t eind, dus geen ramp, want je houdt altijd een afvalstuk over. Verder heb ik een keer eerder plinten besteld elders met 2k lak erop. Kon merken met zagen dat deze lak iets minder vast zit. Voor mij geen ramp, want ik plaats ze op zolder en werk het later wel bij met een penceel.

Nance
13-03-2024

Plinten zijn geleverd met een vriendelijke bezorger. Echter is de communicatie met plintenstunter erg lastig en moeizaam. Niet te bereiken via mail of telefoon. En de informatie over de levering komt 1 dag van te voren en met een nogal dreigende tekst als je niet opneemt dan komen we niet. Beetje jammer.

Geert
13-03-2024

De plinten zijn netjes afgeleverd en waren precies wat we besteld hadden. Gaan zeker weer wat bestellen.

Leroy

Fantastisch! Mooie plinten

08-03-2024

Nette aflevering! En goeie kwaliteit.

Mic
06-03-2024

Plinten zijn okay maar zeker niet perfect als je ze gelakt koopt, ik heb bij meerdere plinten een stuk moeten verwijderen. Levertijd is bij een gelakte plint in mijn geval bijna 10 werkdagen geweest ipv 3 tot 5. Klantenservice telefonisch onbereikbaar, per mail wel antwoord maar ook niet heel duidelijk. Het lijkt Russisch roulette of je bestellen snel komt en goed is of niet. Volgende keer ergens anders bestellen.

Sieb
05-03-2024

Plinten zijn ok. Ook de bezorger nam een dag voor aflevering contact op via WhatsApp.

Bereikbaarheid van de klantenservice van plintenstunter is waardeloos.

3 keer telefonisch contact gezocht. Standaard een antwoordbandje dat je de 3e in de wachtrij bent. Ook na 20 min veranderde dat niet. Ook op vragen via mail wordt niet gereageerd

03-03-2024

Goede prijs.

Levering iets later dan verwachte 3-5 werkdagen (geverfde plint).

Kleine beschadiging aan plint bij levering (achterzijde onderkant van de plint dus geen issue)

Rien
02-03-2024

Helemaal zoals we het graag zien. Een dikke 10!

Sophie
01-03-2024