Plintenstunter.nl176 ervaringen

Sandra
04-03-2021

Schitterende hardhouten plinten

Ze zijn prachtig en heel prettig dat je wordt gebeld voor aflevering.

L. J. Bol
03-03-2021

Gelakte overzetplinten

Prima spul. Ben blij met de kleur. Nu de kamer afmaken. Levering wel wat traag . maar ja . corona🤧

Mario
Mario
02-03-2021

Mooie plinten goede prijzen

Goede ervaringen houden je op de hoogte super geleverd

01-03-2021

Prima gelakte plinten

De door ons bestelde plinten waren op tijd bezorgt en voldoen prima. De bijgeleverde kit was niet helemaal voldoende. Hier komen we een tube voor tekort als je de plinten goed wilt bevestigen.

Leila
Leila
28-02-2021

Aanrader en correct !

Heel tevreden over de kwaliteit van de plinten! Netjes op tijd geleverd en duidelijke communicatie .

Ivar
26-02-2021

Geen communicatie

Verkeerde plinten besteld, mail gestuurd met daar in alles uitgelegd, hier op word niet gereageerd telefonisch krijg je ze niet te pakken. En het leveren was ook gewoon slecht gewoon elders je plinten kopen scheelt een hoop kop zorgen

Jeroen
26-02-2021

Service staat niet hoog in het vaandel

Ik heb mijn bestelde plinten gekregen, maar ik had er geen prettig gevoel bij. Na bestelling kreeg ik pas de echte lever tijd van mijn bestelling. Dus wilde ik navraag doen, dus bellen.
Plintenstunter is slecht bereikbaar. Daarbij wordt je schofterig te woord gestaan als je ze te pakken krijgt. Mijn advies. Koop je plinten ergens anders. Zijn misschien iets duurder, maar wordt je waarschijnlijk vriendelijker geholpen en heb je je plinten ook eerder als 3 weken lever tijd.

Rene
25-02-2021

Prachtige plinten

Mooie plinten voor een goede prijs. Goede aflevering

Ruud
24-02-2021

Goede snelle levering

Prima snelle levering goede kwaliteit

Eva
24-02-2021

Keurige plinten

Keurige plinten, precies op maar en kleur. prima klantenservice. Enkel jammer dat de lever tijd wat aan de lange kant is (ca. Drie weken). Dat vind ik in deze tijd wel een nadeel.

Nelleke
Nelleke
23-02-2021

Prima

Goeie plinten. netjes in de garage gelegd. helemaal top👍👍

Johan

Voldoet perfect

Alles netjes compleet thuis bezorgd, van tevoren belde de chauffeur, erg tevreden.

Guy

Prachtige kwaliteit

Order geplaatst op 29 01 2021 ontvangen op 19 02 2021.
In deze tijden zal dat waarschijnlijk niet uitzonderlijk zijn. Voor de rest prima kwaliteit.

Piet

Steeds perfect

Al voor de 3e keer uitstekend.

NIEK
Deze klacht is opgelost
19-02-2021

WAARDELOOS ! ! !

Vol goede moed 75 mtr. Hoge overzetplinten besteld 4,5 week geleden. Wij hebben ze besteld in de kleur Ral 9010 zodat deze in principe zo gemonteerd kunnen worden zonder niet al te veel te moeten schilderen. Plinten zijn allereerst al veel en veel te laat geleverd ( 33 dagen onderweg )! Wij zijn inmiddels de schilder kwijt na 3 keer uitstel te hebben gevraagd. Als je naar de plintenstunter toe belt over de status van de bestelling dan krijg je te horen dat er van 21 werkdagen uit kan worden gegaan en dit kan dus blijkbaar nog uitlopen heb ik zelf ervaren. De levertijd van minimaal 21 werkdagen krijg je ook pas te zien als je de bestelling hebt geplaatst en de betaling hebt voldaan dus dan kun je al niet meer terug. Wij begonnen er vol
Goede moed aan maar helaas echt meerdere slechte ervaringen gehad met de plintenstunter! Er kan altijd ergens iets mis gaan maar hier ging helaas echt alles mis 🥲. Voor ons echt niet weer! ( schilderwerk / spuitwerk ) van de plinten was ook nog is zeer slecht en dun zodat het bijna op een grondverf leek dus eindelijk kunnen we nog schilderen. Niek Kuiper

Arjan
18-02-2021

Omdat de bouwmarkt gesloten is!

Omdat je fysiek niet naar een bouwmarkt mag plinten online besteld bij plintenstunter. Product voldeed aan de verwachting. Jammer dat de maximale Levertijd van 8 werkdagen ruim werd overschreden.

Kees
17-02-2021

Lange levertijd

Plinten zijn prima in orde,goede kwaliteit. je wordt van te voren gemaild en gebeld wanneer de levering komt

wat wel een zeer groot minpunt is de vreselijk lange levertijd van 21 dagen. Plinten breng je als laatste aan, en dan staat de gehele verbouwing stil om een paar plinten.

Noud
17-02-2021

Uitstekend

Mooie bestelling,levering duurde wat lang.

Emiel
16-02-2021

Goede kwaliteit

Ik heb 3 maal grenen plinten besteld. Weinig tot geen noesten in het hout en stonden steeds goed in de grondverf. Wat mij betreft een aanrader
Communicatie over besteldag is wel vriendelijk maar je kan niet precies een besteldag/tijd kiezen, het is geen coolblue, dat hangt af van de routes die ze rijden.

14-02-2021

Trage oplossing bezorgingsprobleem

Plinten werden op afgesproken moment (een maandag) niet bezorgd. Bij navraag bleken ze op het verkeerde adres achtergelaten te zijn. Vervolgens konden ze pas op de donderdag opgehaald worden door de chauffeur, om pas op de woensdag de week daarop alsnog goed bezorgd te worden. Dat de plinten 3 ritten hadden meegemaakt was te zien aan beschadigingen aan het eind van sommige plinten. Jammer dat het zo lang duurde voordat de foute bezorging werd gecorrigeerd, en dat ik 2-maal moest mailen om de nieuwe afleverdatum door te krijgen. Buiten de genoemde beschadigingen zien de plinten er verder goed uit.

Meer Plintenstunter.nl reviews
Welk cijfer geef jij Plintenstunter.nl?