Plintenstunter.nl210 ervaringen

17-03-2021

Gewoon goed !

Mooie plinten en geleverd op afspraak!

Sjaak
17-03-2021

Duim omhoog

Gladde plinten besteld, maar dit moesten kraalplinten zijn. Omruilen was geen probleem. De juiste plinten afgeleverd en de andere plinten mee teruggegeven. Na een week het bedrag teruggestort.

Chris

Netjes afgeleverd

De plinten zijn netjes geleverd, na inspectie zaten er wat lakfouten in enkele plinten, deze werden na een mailtje netjes vervangen.
Erg goed geregeld.

Will
14-03-2021

Snelle service en prima kwaliteit plinten!

De bestelling was snel geleverd, de producten zijn prima van kwaliteit en gewenste aflak!

Petra
14-03-2021

Makkelijk en snel geregeld!

Mijn bestelling is goed aan gekomen. Heerlijk, meteen op kleur. Vandaag erop gezet. Zo makkelijk, ziet er prachtig uit. Volgende keer zeker weer deze plinten bij de plintenstunter!

Dirk Remonda
Dirk Remonda

Ok ok

Snelle levering maar was geen montagelijm bij deze keer

Marco
13-03-2021

Afgelakte plinten

Mooie plinten voor een redelijke prijs, keurig contact opgenomen over de levering, netjes geleverd!

Dirk
13-03-2021

Perfecte plinten

Plinten in kleur besteld is perfect zeker een aanrader

John
John
11-03-2021

Klantenservice 2.0

Plinten besteld, 1 was niet goed, snelle reactie van de klantenservice en hoppa wordt geregeld 👍🏼👍🏼👍🏼

Ronald
Ronald
11-03-2021

Kleine barstjes aan de uiteinden

Ik heb de plinten nog niet uitgepakt, want ik ga er van het weekend mee aan de slag. Ik zag al wel dat er aan de uiteinden van de plinten hier en daar een barst zit.

Evert
10-03-2021

Goede service

Supr snel zeer nette en beleefde bezorger

08-03-2021

Super 10/10 voor alles, materiaal, klantenservice! Alles!

Super 10/10 voor alles, materiaal, klantenservice! Alles!
Geweldige attente mensen bij klantendienst.
Ik ben absoluut zeer tevreden en bestel zeker plinten voor ons volgende project!
Bedankt

Ted
07-03-2021

Levering plinten

Netjes geleverd en op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat levering is.

William
07-03-2021

Eerste levering aan mij, TOP ☼

Goede en nette aflevering.
Eigen levering is zeker een pluspunt, houden zo.
Eerlijke prijzen.
Ik bestel zeker nog bij jullie.

Sandra
04-03-2021

Schitterende hardhouten plinten

Ze zijn prachtig en heel prettig dat je wordt gebeld voor aflevering.

L. J. Bol
03-03-2021

Gelakte overzetplinten

Prima spul. Ben blij met de kleur. Nu de kamer afmaken. Levering wel wat traag . maar ja . corona🤧

Mario
Mario
02-03-2021

Mooie plinten goede prijzen

Goede ervaringen houden je op de hoogte super geleverd

01-03-2021

Prima gelakte plinten

De door ons bestelde plinten waren op tijd bezorgt en voldoen prima. De bijgeleverde kit was niet helemaal voldoende. Hier komen we een tube voor tekort als je de plinten goed wilt bevestigen.

Leila
Leila
28-02-2021

Aanrader en correct !

Heel tevreden over de kwaliteit van de plinten! Netjes op tijd geleverd en duidelijke communicatie .

Ivar
26-02-2021

Geen communicatie

Verkeerde plinten besteld, mail gestuurd met daar in alles uitgelegd, hier op word niet gereageerd telefonisch krijg je ze niet te pakken. En het leveren was ook gewoon slecht gewoon elders je plinten kopen scheelt een hoop kop zorgen

Welk cijfer geef jij Plintenstunter.nl?