Plintenstunter.nl reviews

9.0
Edwin
29-02-2024

Plinten besteld en nu ontvangen.

Plinten zijn opzich goed op 2 stuks na daar zitten lelijke krassen in.

Maar goed op 40.stuks is dat niet onoverkomelijk.

Wat minder is dat de beloofde levertijd niet gehaald wordt en daar niet over gecommuniceerd wordt.

Na bellen (ruim 25 min. In de wacht) gestaan.

Uiteindelijk beloofd dat de plinten op donderdag geleverd zouden worden. Op woensdag kregen we een mail dat ze vrijdag geleverd worden.

Erg verwarrend en vertragend allemaal.

Verder zijn de plinten goed.

Jurfaas
26-02-2024

Levering duurde iets langer als aangegeven. echter resultaat was het wachten waard.

Toine
24-02-2024

Goede service , alleen iets langere levertijd.

Simo
23-02-2024

Snelle seevice en levering heel content van dank u

Guillaume
18-02-2024

Voor de 3e keer maatwerk-plinten besteld. Ook deze keer weer tevreden over het resultaat. Dit keer wel met een langere levertijd, maar met een valide reden: de kwaliteit van de laklaag was niet 100%, waarna ze hebben besloten om ze een extra behandeling te geven. Het iets langere wachten meer dan waard!

16-02-2024

Wederom heb ik mooi afgelakte plinten gekregen.

Bestellen is eenvoudig en goed geprijst.

Bezorging uitermate klantvriendelijk.

Hadden zelfs nog extra verfblikje mee, omdat de kleur op bon niet klopte met de kleur van de plint.

Topservice en goed produkt!

Anita
15-02-2024

Wat een geweldige bezorger,

Alles goed afgeleverd.zeer tevreden.

Wouter
12-02-2024

Komen afspraken van levering niet na en zijn niet te bereiken. zeer slecht. Plinten nogsteeds niet ontvangen

Maurice
12-02-2024

Had een artikel besteld wat ik naderhand wou wijzigen. Geen probleem. Verder een correcte en snelle levering

JVG
10-02-2024

Prima plinten voor een goeie prijs. Snelle levering.

Eddy
10-02-2024

Zeer goede kwaliteit van de produkten + Snelle levering.

09-02-2024

Snel en correct geleverd

Anne marie
09-02-2024

Snelle levering en goedkoop

Anton
08-02-2024

Ongekende goede communicatie met de chauffeur. Via WhatsApp dag vooraf levertijd doorgekregen. Later op de dag nauwkeurige levertijd. Op dag zelf werkte onze deurbel blijkbaar niet. Etjed sfgezet en nieuw bericht. Ook de geleverde items volgens bestelling.

Ger
01-02-2024

Besteld via de site was een duidelijk overzicht had voor de zwarte plinten gekozen en na een paar dagen heb ik telefonisch contact opgenomen met het Plintenstunter en deze wisten te vertellen dat de plinten bij de spuiterij waren na paar dagen van plintenstunter telefoontje gehad dat ze de andre ochtend de plinten zouden brengen en het tijdsvak en ook hier alles perfect geregeld een dikke 10 voor jullie service en kwaliteit ga zo door

Otis
01-02-2024

Een dagje later geleverd dan de voorzien, maar dat was voor ons geen probleem. Plinten zijn van goede kwaliteit, de kleur is correct en de leverancier was ook heel vriendelijk. Wij kunnen Plintenstunter zeker aanraden!

Anna
01-02-2024

Goede ervaring met plintenstunter. In eerste instantie had de chauffeur de bestelde plint in de verkeerde kleur, maar een paar dagen later kwam alweer de goede. Het is een mooie plint voor afwerking in de douche, niet te dik en met ronde randjes.

Harry
28-01-2024

Alles volgens afspraak en niet duur!

27-01-2024

Voor de levering keurig op de hoogte gehouden en zelfs nog een andere leverdag afgesproken. Plinten van mooie kwaliteit (afgelakt 9010) en de bijgeleverde kit deed goed zijn werk en was tevens ruim voldoende.

25-01-2024

Goede verzorging van de order.

1/2 uur voor ontvangst ben ik gebeld, prima op op tijd.