Plintenstunter.nl reviews

9.1
Ferdinand
07-07-2023

Prima kwaliteit en op tijd geleverd chauffeur belt voortijd op wanneer hij komt hele aardige man top

Janneke
07-07-2023

Goedkoopste site die ik kon vinden. En prima plinten geleverd. Mooi voor gegrond, heb alleen nog maar dun afgelakt. Chauffeur belde van te voren wanneer hij aan kwam, ideaal om niet hele ochtend in huis hoeven te blijven. Levering was wel na 4,5 werkdag, na het bestellen. En het weekend zat er ook nog tussen.

03-07-2023

Ik heb vorige week bestelde plinten binnen gekregen ,ordernr.297297, en volgens de order zou ik 2 High Tack montage kit gratis erbij krijgen maar er zat er maar 1 bij, de doos was ook open, de vorige keer was dat ook al al het geval, heb ik verder geen melding van gemaakt, dit is ook geen drama maar ik wil het wel melden. Gr. ROWI woninginrichting Rob Winkelmolen

Hainy
30-06-2023

Bezorging was als afspraak moet ze Nog plaatsen

30-06-2023

Plinten waren uitstekend ingepakt in folie.

Mooi gelakt in mijn keuzekleur 9010.

Levertijd totaal vind ik wel wat lang, maar ik had geen haast.

Elke plint is maatvast en mooi afgewerkt!

Anita
29-06-2023

Netjes op tijd geleverd. Tegen een goede prijs. Goed verpakt. Top product.

Denny
28-06-2023

Snelle levering en top materiaal.

Goede service. Netjes van tevoren gebeld zoals aangegeven tijdens de bestelling.

Bee
25-06-2023

Vlot en eenvoudig besteld, snel gebracht en goede kwaliteit plinten, ral9010 gelakt

24-06-2023

Plinten en plafondlijsten zijn netjes afgeleverd.

Wij hebben 2 verschillende kleuren plinten, en deze waren online niet in één bestelling te plaatsen. Die mogelijkheid zou er dus wel moeten zijn. Nu in twee bestellingen gedaan, maar ook in twee keer afgeleverd.

Danny
23-06-2023

Perfecte afhandeling van de bestelling . alle afspraken werden perfect nagekomen!

20-06-2023

Erg goede prijs voor de kwaliteit. Een paar plinten waren krom.

Janiek
17-06-2023

Het duurde even voordat ik de mail kreeg dag ze bezorgd zouden worden.

Verder goede ervaringen met de klanten- en bezorgservice. Je word van te voren gebeld wanneer de chauffeur er bijna is.

Plinten zijn mooi afgewerkt en worden goed verpakt vervoerd!

15-06-2023

Snel en goed geleverd, aandacht aan leveren en controle geleverde plinten waren prima

Max
15-06-2023

Goede prijs, prima product, en nette (en vrolijke) bezorging! Ik ben tevreden.

07-06-2023

Ik had afgelakte plinten besteld en ik moet zeggen ze zijn prachtig. Het duurt iets langer dan de kant en klare plint maar dan heb je wel een fantastisch product. Mooi met de plintenkit er bij en keurig afgeleverd. Al met al een prima product, een echte aanrader.

Samantha
07-06-2023

Perfect verlopen allemaal.zeer te vrede!

01-06-2023

Super mooie zwart afgelakte 9mm dik en 10cm hoge plinten afgenomen, zijn erg blij met het mooie eindresultaat.

Tjeerd
01-06-2023

Mooie en nette plinten.

Alleen op maandag 22–5 gebeld om te vragen hoelang de levering zou zijn. Dit omdat ik 2 verschillende plinten nodig had. Irene van de klantenservice beloofd dat het vrijdag 26-5 bezorgd zou worden.

Op donderdag 25-5 maar even gebeld aangezien ik nog geen bezorg gegevens had gekregen.

De man die ik sprak benoemde dat ze niet op vrijdag bezorgd gingen worden omdat ze niet op voorraad waren. Ging uitzoeken hoe snel het ging duren. Snel via de mail een leverdatum gekregen dinsdag 30 mei. Chauffeur belt vooraf en legde de plinten netjes binnen neer.

Plinten zijn netjes, recht en strak in de lak. Verwerken fijn. De kit die er bij wordt geleverd is voldoende om te plakken.

26-05-2023

Voor de derde keer besteld in de laatste 3 jaar, en de kwaliteit en service is nog steeds uitmuntend!

Harry
22-05-2023

Correcte en plezierige afhandeling van de bestelling. daarnaast een heel aantrekkelijke prijsvoering.