Plintenstunter.nl reviews

9.0

Stefan
14-10-2021

Goede cummunicatie wanneer de plinten worden geleverd. Netjes geleverd. Genoeg keuze. Levertijd zou iets sneller kunnen.

Pel
13-10-2021

Twaalf delen besteld ook volgens pakbon echter maar elf delen ontvangen.

Kim
13-10-2021

Ik kreeg een leveringsafspraak door voor een dag waarop ik niet thuis kon zijn. In de mail stond dat ik dan via de mail kon reageren. Dit heb ik gedaan, waarbij ik heb aangegeven welke dagen van de week wel kunnen. Krijg ik eerst gezeur of het niet toch kon, bij buren afgeven, in de tuin leggen. Nee, niet met zo'n grote zending. Vervolgens krijg ik tot twee keer toe een afspraak ingepland op dagen waarvan ik aangegeven heb niet thuis te kunnen zijn. Een hoop gezeik.

10-10-2021

Levering als afgesproken en goede prijs

09-10-2021

Keurig geleverd door een zeer vriendelijke chauffeur!👍👍

08-10-2021

Prima website, netjes geleverd.

Hub
07-10-2021

Prima plinten en snelle levering

Greg
03-10-2021

Als weer de zoveelste keer dat ik hier plinten en deurlijsten bestel. En wederom heel soepel proces. Goed werkende website, snelle afhandeling en levering. Kom snel weer terug!

Pierre
01-10-2021

Zeer betrouwbaar bedrijf.

Goede communicatie,snelle levering en product zoals beschreven

TOP 100%

Luc
01-10-2021

Vlotte manier van bestellen en perfecte levering!

Bram
29-09-2021

Prima producten. Werd sneller geleverd dan gedacht. Staat niet erg duidelijk op de website wanneer dit is.

Kevin
28-09-2021

Gaatjes in de plinten, scheve plinten, beschadigde plinten. Niet echt de kwaliteit wat ik zocht. Tevens te weinig kit bij geleverd.

26-09-2021

Bestelling goed afgehandeld, levering afgestemd op mijn wens, prima. Gelakte plinten besteld, hadden wat druipertjes aan de randen (5mm extra afzagen, geen probleem), sporadisch kleine oneffenheid of minimale krasjes op de lengtes, maar niet storend.

Alex
24-09-2021

Top bedrijf met kwaliteit plinten

Pe
24-09-2021

De snelheid van levering was, in deze verwende maatschappij, niet wat ik er van verwacht had. 27/08 besteld en 21/08 geleverd.

Maar maar maar de supervriendelijke, zonnestraal van een chauffeur maakte alles goed. Deze man is goud waard. Je kreeg spontaan zin om te zingen na zijn vertrek.

Ook de geleverd producten zijn toppie.

De 8 in plaats van een 10 is puur te wijten aan leveringssnelheid

10/10 dus voor product en communicatie met het bedrijf en 15/10 voor de chauffeur ;-)

Harry
23-09-2021

Plinten zijn perfect van kwaliteit en kleur, netjes geleverd, goed op de hoogte gehouden, alleen de plintenkit is niet zo, duurt lang voordat plakt

Gerda
14-09-2021

Prima plinten, vriendelijke levering, heldere communicatie. Ik zeg doen!

Abraham
12-09-2021

Hét adres voor plinten

Heb vloerplinten besteld waar ik qua levering en contact heel tevreden mee ben, ook de chauffeur was heel correct bij de levering. zeker aan te raden

11-09-2021

Alles volgens mijn verwachting geregeld.

Van bestelling tot levering goed geregeld.

Annemarie
10-09-2021

Annemarie Goedhart

Zeer tevreden over over dit bedrijf. Met name de service is TOP! Z'n 1,5 jaar geleden hebben ze de plinten geplaatst. Zeer tevreden over de kwaliteit en het leggen. Door een kleine verbouwing contact opgenomen om een plint te bestellen. Deze plint heeft Plinterstunter gratis verzorgd.

Complimenten voor de nazorg. Dat kom je niet vaak tegen.

Van ons een krijgen jullie een warme douche!

Thx