Plintenstunter.nl reviews

9.0

13-03-2021

Afgelakte plinten

Mooie plinten voor een redelijke prijs, keurig contact opgenomen over de levering, netjes geleverd!

Dirk
13-03-2021

Perfecte plinten

Plinten in kleur besteld is perfect zeker een aanrader

11-03-2021

Klantenservice 2.0

Plinten besteld, 1 was niet goed, snelle reactie van de klantenservice en hoppa wordt geregeld ??????

11-03-2021

Kleine barstjes aan de uiteinden

Ik heb de plinten nog niet uitgepakt, want ik ga er van het weekend mee aan de slag. Ik zag al wel dat er aan de uiteinden van de plinten hier en daar een barst zit.

Evert
10-03-2021

Goede service

Supr snel zeer nette en beleefde bezorger

Martje
08-03-2021

Super 10/10 voor alles, materiaal, klantenservice! Alles!

Super 10/10 voor alles, materiaal, klantenservice! Alles!

Geweldige attente mensen bij klantendienst.

Ik ben absoluut zeer tevreden en bestel zeker plinten voor ons volgende project!

Bedankt

Martje

Ted
07-03-2021

Levering plinten

Netjes geleverd en op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat levering is.

William
07-03-2021

Eerste levering aan mij, TOP ☼

Goede en nette aflevering.

Eigen levering is zeker een pluspunt, houden zo.

Eerlijke prijzen.

Ik bestel zeker nog bij jullie.

Sandra
04-03-2021

Schitterende hardhouten plinten

Ze zijn prachtig en heel prettig dat je wordt gebeld voor aflevering.

L. J. Bol
03-03-2021

Gelakte overzetplinten

Prima spul. Ben blij met de kleur. Nu de kamer afmaken. Levering wel wat traag . maar ja . corona?

Mario
02-03-2021

Mooie plinten goede prijzen

Goede ervaringen houden je op de hoogte super geleverd

01-03-2021

Prima gelakte plinten

De door ons bestelde plinten waren op tijd bezorgt en voldoen prima. De bijgeleverde kit was niet helemaal voldoende. Hier komen we een tube voor tekort als je de plinten goed wilt bevestigen.

Leila
28-02-2021

Aanrader en correct !

Heel tevreden over de kwaliteit van de plinten! Netjes op tijd geleverd en duidelijke communicatie .

Ivar
26-02-2021

Geen communicatie

Verkeerde plinten besteld, mail gestuurd met daar in alles uitgelegd, hier op word niet gereageerd telefonisch krijg je ze niet te pakken. En het leveren was ook gewoon slecht gewoon elders je plinten kopen scheelt een hoop kop zorgen

26-02-2021

Service staat niet hoog in het vaandel

Ik heb mijn bestelde plinten gekregen, maar ik had er geen prettig gevoel bij. Na bestelling kreeg ik pas de echte lever tijd van mijn bestelling. Dus wilde ik navraag doen, dus bellen.

Plintenstunter is slecht bereikbaar. Daarbij wordt je schofterig te woord gestaan als je ze te pakken krijgt. Mijn advies. Koop je plinten ergens anders. Zijn misschien iets duurder, maar wordt je waarschijnlijk vriendelijker geholpen en heb je je plinten ook eerder als 3 weken lever tijd.

Rene
25-02-2021

Prachtige plinten

Mooie plinten voor een goede prijs. Goede aflevering

24-02-2021

Goede snelle levering

Prima snelle levering goede kwaliteit

Eva
24-02-2021

Keurige plinten

Keurige plinten, precies op maar en kleur. prima klantenservice. Enkel jammer dat de lever tijd wat aan de lange kant is (ca. Drie weken). Dat vind ik in deze tijd wel een nadeel.

Nelleke
23-02-2021

Prima

Goeie plinten. netjes in de garage gelegd. helemaal top??

21-02-2021

Voldoet perfect

Alles netjes compleet thuis bezorgd, van tevoren belde de chauffeur, erg tevreden.