Plintenstunter.nl reviews

9.0

Hilbert
11-01-2021

Aanrader

Duidelijke site, eenvoudige bestelling. Verwachtte levertijd goed gecommuniceerd en vriendelijke bezorger. Kwaliteit plinten (gespoten in ral 9016) prima, gratis kit is een leuke service. Ik ga nooit meer zelf plinten schilderen ;)

Bert Buist
10-01-2021

Levering plinten.

De levering van de plinten heeft naar mijn idee veel te lang geduurd na de bestelling gedaan te hebben.

Twee plinten zijn beschadigd aan de voor een bovenzijde bij controle van de plinten. De bezorger heeft er foto's van gemaakt. De plinten niet retour gedaan i.v.m de werkzaamheden. De overige plinten zijn van uitstekende kwaliteit, goed in de afgesproken lak kleur.

Bel u morgen hierover. Met vriendelijke groeten. Bert Buist

Annika
06-01-2021

Gelakte plinten aan elkaar geplakt, en daardoor beschadigd, geleverd

Helaas werden vier gelakte plinten beschadigd geleverd. De plinten zaten aan elkaar geplakt tijdens het uitpakken. Hierdoor is de verf van de plint er deels af. Mogelijk komt dit door te snel inpakken, terwijl de verf nat was. Gevolg is dat we nu te weinig plinten hebben om de klus af te maken. De overige plinten waren echter wel netjes gelakt en geleverd.

Henny
05-01-2021

Prima

Alles volgens afspraak, keurig optijd afgeleverd,

Ga zo door.

Caroline
01-01-2021

Artikel komt niet volledig overeen met wat er is besteld.

Plinten met een schuine kant besteld, met een smalle bovenkant.

Bij het geleverde bleken beide zijdes dezelfde kant te hebben, qua aantal mm geen verschil in de bovenkant en de schuine kant.

Annemieke
31-12-2020

Zeer tevreden

Ons hele nieuwe huis voorzien van plinten en deurlijsten. Zeer tevreden over de kwaliteit en levering. Reageren altijd snel en adequaat op vragen per mail.

Daniel
31-12-2020

Alles is prima geleverd

Van bij begin van de bestelling kreeg ik via mail de opvolging van de bestelde plinten .

alles werd correct geleverd volgens de planning welke ik had doorgekregen.

Zou plintenstunter zeker aanraden om bij hen een bestelling te plaatsen.

Roy
29-12-2020

Goed product, sterk in communicatie

Zeer tevreden over prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast transparant en duidelijk in communicatie.

Een aanrader!

Gerrit
29-12-2020

Goede service, maar.

Goede service, makkelijk bestellen, goede prijzen, prima afspraak voor levering, maar ik had wel enkele lichte beschadigingen op de plinten.

24-12-2020

Strak geregeld

Site goed leesbaar en helder.

Leveringsdata goed aangegeven en verwoord.

voor ons dat jullie meer tijd nodig hebben om het te coaten. Netjes en goed verpakt aangeleverd binnen de tijdzone als afgesproken

Nico
23-12-2020

Goed product, (te) lange levertijd

Zou het aanbevelen, maar je moet geen haast hebben.

Sander
22-12-2020

Plinten besteld

Perfecte service, ook de communicatie over levering is duidelijk en helder.

Wat ook een pluspunt is: eindelijk een chauffeur die gewoon vrolijk is.

M.v.g. Sander Vercoelen

21-12-2020

Goede spullen, ook de toebehoren

Spullen werden keurig verpakt gebracht.

Montage kit werkt goed

Michiel
17-12-2020

Duidelijk tot aan het bestellen.

Site duidelijk, tot aan het bestellen. Daarna lang wachten en bestelstatussen zijn onduidelijk. Kwaliteit plinten nog niet bekend.

Luc
17-12-2020

Levertijd is slecht

Duurde meer dan 2 weken voor dat de plinten werden geleverd

10-12-2020

Mooie plinten en prima service

Ik heb de plinten in de zomer in de vakantietijd besteld en aflevering zou in mijn geplande vakantie vallen. Fijne en soepele klantenservice maakte het mogelijk om dit kort na terugkomst alsnog te leveren. Hulde!

Plinten van mooie kwaliteit - precies zoals op de foto's en beschrijving. Persoonlijk vind ik dit een aanrader - meer keuze, goedkoper en praktischer dan de gemiddelde bouwmarkt.

10-12-2020

Overzetplinten met kraal.

De eerste plinten zijn inmiddels geplaatst. Voldoen volledig aan de verwachtingen. Prima product! Tevens keurig verpakt en bezorgd.

Max
09-12-2020

Plinten

Ze zijn mooi geverfd en goed verpakt voor verzending welke snel is uitgevoerd

Happy
06-12-2020

Prima

Prima afhandeling! Levering op tijd en goede communicatie, gebeld 20min op voorhand, zeer tevreden over materiaal, zou enkel wat meer bevestiging kit meeleveren

05-12-2020

Top plinten

Gemakkelijke te bestellen en na de bestelling gemakkelijk te volgen welke handelingen er gebeuren en op welk tijdstip. Ook de levering was correct . echt een aanrader om bij Plintenstunter ,plinten te bestellen