Plintenstunter.nl reviews

9.0

Guy
21-02-2021

Prachtige kwaliteit

Order geplaatst op 29 01 2021 ontvangen op 19 02 2021.

In deze tijden zal dat waarschijnlijk niet uitzonderlijk zijn. Voor de rest prima kwaliteit.

21-02-2021

Steeds perfect

Al voor de 3e keer uitstekend.

NIEK
19-02-2021

WAARDELOOS ! ! !

Vol goede moed 75 mtr. Hoge overzetplinten besteld 4,5 week geleden. Wij hebben ze besteld in de kleur Ral 9010 zodat deze in principe zo gemonteerd kunnen worden zonder niet al te veel te moeten schilderen. Plinten zijn allereerst al veel en veel te laat geleverd ( 33 dagen onderweg )! Wij zijn inmiddels de schilder kwijt na 3 keer uitstel te hebben gevraagd. Als je naar de plintenstunter toe belt over de status van de bestelling dan krijg je te horen dat er van 21 werkdagen uit kan worden gegaan en dit kan dus blijkbaar nog uitlopen heb ik zelf ervaren. De levertijd van minimaal 21 werkdagen krijg je ook pas te zien als je de bestelling hebt geplaatst en de betaling hebt voldaan dus dan kun je al niet meer terug. Wij begonnen er vol

Goede moed aan maar helaas echt meerdere slechte ervaringen gehad met de plintenstunter! Er kan altijd ergens iets mis gaan maar hier ging helaas echt alles mis ?. Voor ons echt niet weer! ( schilderwerk / spuitwerk ) van de plinten was ook nog is zeer slecht en dun zodat het bijna op een grondverf leek dus eindelijk kunnen we nog schilderen. Niek Kuiper

Arjan
18-02-2021

Omdat de bouwmarkt gesloten is!

Omdat je fysiek niet naar een bouwmarkt mag plinten online besteld bij plintenstunter. Product voldeed aan de verwachting. Jammer dat de maximale Levertijd van 8 werkdagen ruim werd overschreden.

17-02-2021

Lange levertijd

Plinten zijn prima in orde,goede kwaliteit. je wordt van te voren gemaild en gebeld wanneer de levering komt

wat wel een zeer groot minpunt is de vreselijk lange levertijd van 21 dagen. Plinten breng je als laatste aan, en dan staat de gehele verbouwing stil om een paar plinten.

Noud
17-02-2021

Uitstekend

Mooie bestelling,levering duurde wat lang.

Emiel
16-02-2021

Goede kwaliteit

Ik heb 3 maal grenen plinten besteld. Weinig tot geen noesten in het hout en stonden steeds goed in de grondverf. Wat mij betreft een aanrader

Communicatie over besteldag is wel vriendelijk maar je kan niet precies een besteldag/tijd kiezen, het is geen coolblue, dat hangt af van de routes die ze rijden.

14-02-2021

Trage oplossing bezorgingsprobleem

Plinten werden op afgesproken moment (een maandag) niet bezorgd. Bij navraag bleken ze op het verkeerde adres achtergelaten te zijn. Vervolgens konden ze pas op de donderdag opgehaald worden door de chauffeur, om pas op de woensdag de week daarop alsnog goed bezorgd te worden. Dat de plinten 3 ritten hadden meegemaakt was te zien aan beschadigingen aan het eind van sommige plinten. Jammer dat het zo lang duurde voordat de foute bezorging werd gecorrigeerd, en dat ik 2-maal moest mailen om de nieuwe afleverdatum door te krijgen. Buiten de genoemde beschadigingen zien de plinten er verder goed uit.

14-02-2021

Service en kwaliteit top

Echt een aanrader hoor en top kwaliteit!

Sven

Grote woorden kleine dade

Stond dat het geleverd werd binnen 48 uur uitijnderlijk 2,5 week moeten wachten. Daarnaast verwacht je voor €15 verzendkosten ook een betere verpakking.

Netjes en volgens afspraak

Super snelle levering. Alleen de kit die erbij geleverd word is niet geschikt om de plinten te monteren. Dit vind ik jammer

Perfecte service, maar traag

Geen klagen wel heb ik vrij lang moeten wachten op de producten.

Graag wat meer info als de wachttijd wat langer is

Mvg

Johan Malfliet

Pedro
11-02-2021

Top service

Naast dat het bestellen super handig ging is ook de telefonische service zeer goed. Ze denken mee in oplossingen en geen vraag is te gek. Ben zeer blij en echt een aanrader!

10-02-2021

Alles keurig afgehandeld.

Zeer tevreden. Alles zag er netjes uit.

Er werd heel goed gecommuniceerd over het levermoment.

Compliment!

Arno
08-02-2021

Prima ervaring

Alles zoals verwacht

07-02-2021

Goed spul

Prima spullen, nette correspondentie over levering.jammer dat de levertijd redelijk lang was maar dit was vermeld op de site

Dick
06-02-2021

Leverantie plinten

Plinten geleverd en zijn prima verpakt. Goede kwaliteit plinten en ben zeer tevreden.

Vangenechten
06-02-2021

Eerste bestelling

Eerste keer besteld bij plintenstunter, zeer goede ervaring gehad. Stipt juiste prijs en zelfs mail krijgen als de levering iets later is.

Super service., ik ga zeke rnog eens bestellen

Grt, johan

05-02-2021

Komen afspreken na en zoals afgesproken

Klantenservice goed bereikbaar en prima service. Betrouwbaar adres!

Bauke
04-02-2021

Super mooie plinten.

Super mooie plinten ook goed afgelakt.Prijs is ook goed. Alleen lange levertijd van 19 werkdagen. Voor de rest dik tevreden over deze plinten