Plintenstunter.nl reviews

9.0

Gert
03-11-2022

Echt helemaal top! Netjes verpakt, geleverd door vriendelijke chauffeur volgens telefonische afspraak en heel belangrijk perfect passende plinten! Echt top!

02-11-2022

Prijs en levering gewoon goed

31-10-2022

Snelle levering, prima plinten

30-10-2022

Prima zaak om plinten te bestellen. Door eigen vervoer afgeleverd, keurige chauffer. Goed verpakt en fijne service. Mooie prijs en goed contact over levering. Daarnaast kregen wij bij onze levering de lijm. Erg fijn!

Manfred
29-10-2022

Prima kwaliteit en netjes afgeleverd.

Jolanda
28-10-2022

Super snel geleverd

Yasmina
28-10-2022

Goede service snelle levering

Remco
25-10-2022

Nette Plinten zoals afspraak.

bezorger belde netjes op tijd.

En de Plinten waren goed verpakt.

Ook de kwaliteit prijs verhouding was prima.

Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Adri
22-10-2022

Goede prijs en uitstekende levering, in tijd en service

Kass
22-10-2022

Niet bereikbaar via mail om een wijziging door te voeren slechts 10 min na de bestelling. Dit waar wordt beweerd dat je dat 24u na je bestelling kan doen.

Vervolgens duidelijk op mail laat men weten een half uur eerder te bellen als de bestelling wordt geleverd ook dit is niet gebeurd.

Teun
22-10-2022

Plinten keurig afgeleverd tegen scherpe prijs.

Alles netjes 2 maal in de grondverf.

Keurig strak in de tape. Mooie rechte plinten.

Fijne bezorgservice. Complimenten van mijn vrouw voor de dames van de bezorgdienst.

22-10-2022

Werd conform afspraak geleverd. Netjes verpakt en het ziet er goed uit. Ik ben er nog niet toe gekomen het uit te pakken en te monteren, maar ik heb er alle vertrouwen in.

22-10-2022

Gelakte plinten besteld en toch vrij snel geleverd. Keurige service bij het leveren, zelfs tot in de woonkamer gebracht. Plinten zien er super uit.

Een zeer tevreden klant.

Siebe

Superrrrrr alles perfect!

Martine
21-10-2022

De plinten zien er netjes uit en de levering was zoals afgesproken.

Anja
21-10-2022

Plinten zijn prima alleen planning is chaotisch. Kwamen plinten dag eerder brengen dan gemeld in mail, volgende dag belde er weer chauffeur op dat hij plinten kwam brengen, stond voor twee dagen op planning terwijl ik de eerste dag al had gemeld dat ik ze gekregen had.

Schulze
21-10-2022

Nette en correcte afhandeling van bestelling. Pluspunt is je wordt 30 minuten vooraf gebeld hoe laat de bestelling bij je geleverd wordt.

Indra
21-10-2022

Steeds correcte levering en zeer vriendelijk personeel.

Leo
20-10-2022

Gewekdige i ten, snel geleverd en met de gratis kit prima te plaatsen.

Toppers!

Michel
20-10-2022

Prima service heel vriendelijk

dus wij zijn super tevreden