Plintenstunter.nl reviews

9.1

Erik Zoete
28-11-2021

Op zich een prima service vanuit het kantoor, maar de bezorger was ronduit asociaal. Niet zozeer tegenover mij, maar wel tegenover mijn buurvrouw welke inmiddels in de tachtig is.

Toen zij de bezorger aansprak op het feit dat zijn auto in de weg stond (zij kon de oprit niet op met haar auto), toen kreeg zij de volle laag: "Heb je haast ofzo? Je kunt toch wel twee minuten wachten?" En dat op een aardig geirriteerde toon.

Het zou jullie sieren wanneer jullie een excuusbloemetje sturen naar deze mevrouw op leeftijd

Jootje
27-11-2021

Mooie plinten duidelijkheid over leveringstijd en levering. Tevreden!

26-11-2021

Eerst bestel je dan moet je gelijk betalen en dan krijg je te horen 11 dagen levertijd als dat van te voren gemeld was had ik niet besteld.

Dan komt de bestelling en brengen ze niet verder dan de voordeur.

Ik woon op de 6e verdieping met lift de bezorger weigerde ze met de lift naar boven te brengen ik moest naar beneden maar ik ben rug patiënt ik heb ze met veel getob en inspanning de woning in kunnen brengen. Ik betaal nooit iets vooruit maar in dit geval moest dit .

Als ik niet al betaald had had ik alles mee terug gestuurd.

Ik zal dit bedrijf nooit maar dan ook nooit aan bevelen.

Wat een super slechte firma

25-11-2021

Jammer dat de planken op de bovenkant niet mooi gespoten zijn, en het is ook heel dun gespoten.

Topie mooi en perfect

Corrie
25-11-2021

Netjes afgeleverd en vriendelijke bezorger

Martinus
20-11-2021

Snelle levering, top plinten en een zeer nette bezorger.

Kortom helemaal TOP.

Catharina
18-11-2021

Voor het hele huis plinten besteld in kleur afgelakt.

Levering keurig op tijd. Netjes verpakt.

Prijs tov kwaliteit hellemaal prima!

Ik ben er blij mee.

17-11-2021

Er zat een afwijkende plint bij mijn bestelling, dat was wat teleurstellend.

17-11-2021

Zeer snelle levering, ziet er helemaal goed uit!

Dirk-Jan
16-11-2021

De plinten zien er weer keurig uit. De levering was met 10 werkdagen netjes op tijd. Ook de bezorging verliep vlekkeloos. Een telefoontje van de chauffeur 30 minuten van te voren was erg handig.

16-11-2021

Levering liet wel wat op zich wachten, maar de contacten met de firma hieromtrent werden steeds goed en correct opgevolgd. Niets op aan te merken op de producten en de (eigen) chauffeur was ook heel vriendelijk en correct. Zeer tevreden!

Luc
14-11-2021

Mijn 2de bestelling en nog steeds een

prima kwaliteit, mooi afgewerkte en gelakte plinten

De leverancier belt ongeveer een 10 tal minuutjes voor aankomst

Geen al te lange wachttijden en geleverd op de aangekondigde dag via mail

Daniel
14-11-2021

Goede service, mooi materiaal en een goede prijs!

Lieve
04-11-2021

De plinten zijn van goede kwaliteit. Ik had ze gelakt besteld, maar er zitten toch enkele kleine foutjes in het geverfde oppervlak. De meegeleverde plintenlijm hecht zeer goed, dus makkelijke plaatsing.

27-10-2021

Bestelling en informatie over de levering allemaal prima verlopen. Ook zien de plinten er zeer goed uit.

27-10-2021

Plinten prima voor elkaar. Keurig verpakt en volgens afspraak geleverd.

Echter vanaf het moment van bestellen tot aan levering vond ik vrij lang duren. ( ruim 1.5 week)

De langere levertijd werd pas na bestelling duidelijk aangezien ik toen een mail kreeg waarin stond dat plinten die op kleur worden afgelakt pas na bestelling gelakt worden.

Kortom ik zou ondanks de goede prijs kwaliteit toch de volgende keer voor een bedrijf met snellere levering gaan.

27-10-2021

Mooi gelakte plinten en keurig op tijd geleverd.

Niek
26-10-2021

Snelle service en goed product

Bennet
20-10-2021

Chauffeur Stefaan perfect op tijd en vriendelijk, plinten zien er goed uit zoals ik eerder al heb ondervonden