Plintenstunter.nl reviews

9.0
Guido
29-11-2023

Alles volgens afspraak. Levering mooi op tijd en de bezorger was zeer vriendelijk.

Edwin
21-11-2023

Levering is niet binnen 3 dagen zoals vermeld op de website, reken maar op een week, communicatie hierover is er ook niet. Ik zou wel een mailtje verwachten als er niet binnen 3 dagen geleverd wordt. Plinten zien er goed uit, niet helemaal recht maar dit is wel recht te krijgen met vast lijmen.

Issa
18-11-2023

Mooi op tijd kwaliteit service, en goed materiaal top bedankt!

Maron

Goeie kwaliteit.

Eerlijke prijs.

Al meerdere malen verschillende plinten besteld.

Anneke
17-11-2023

Goede site, netjes gebeld een kwartiertje van te voren, vriendelijke chauffeur

Karine
17-11-2023

Al een paar keer bij Plintenstunter besteld en steeds tevreden van kwaliteit en levering. Ik bestel Romeinse plinten van 12cm, ze zijn mooi gewit en recht en goed verpakt.

Krijg er ook steeds 2 x lijm bij. Je wordt opgebeld op de afgesproken dag om de levering aan te kondigen ,met een exact uur erbij. Ze zijn bereid om de plinten aan de voordeur (onder afdak) te leggen indien er niemand thuis is. En de levering kwam ook sneller dan verwacht. Dankjewel

Christel
16-11-2023

Het is reeds de tweede maal dat ik plinten bij de plintenstunter bestel en ook deze keer ben ik heel tevreden, de levering was nu zelfs vlugger omdat ze van de populaire plinten een voorraad hebben aangelegd en de levering binnen de week kan gebeuren.

ik heb zelf de dag van de levering kunnen kiezen zodat ik er zeker van was dat ik thuis zou zijn en de communicatie is ook top, de avond voor de levering kreeg ik een sms met de tijdspanne waarop ik de chauffeur kon verwachten en deze was op tijd.

ondertussen hangen de eerste plinten er reeds 3 jaar aan en ik ben er heel tevreden over.

16-11-2023

Alles conform bestelling, nog niet gemonteerd, maar ,ziet er goed uit.

15-11-2023

Heb tot 2 maal toe gelijmd en daarna op nieuw overgespoten plint gehad , 12 besteld eerste keer 8 gekregen , 1 plint opgezaagd voor stukken maar 1,5 m wegkunnen gooien andere plint had beschadiging boven op met foto,s melding gemaakt maar omdat we delen daarvan hebben gebruikt gewoon nieuwe moeten kopen want volgens verkoopster had plint opgeknapt kunnen worden voor wederverkoop al met al 1.5 week bezig geweest om spullen te krijgen

Pierre
12-11-2023

Zeer correcte en uiterst vriendelijke levering

Leo
09-11-2023

Alles netjes afgehandeld.

07-11-2023

5 plinten besteld in zwart ral 9005

Snel geleverd scherpe prijs.

1 plint was iets te mager gespoten over 2 meter, maar ik had 1 plint extra besteld dus was geen probleem.

Kortom de plinten zitten erop en het resultaat is schitterend voor een uiterst scherpe prijs. De kit die gratis werd bijgeleverd werkte uitstekend.

Totaal beoordeling een dikke 8

Ilonka
05-11-2023

Goede service, goede prijs en mooi materiaal

Diana
05-11-2023

Plinten zijn super, heel mooi en klassiek. Maakt meteen het huis af! Levering was snel en goed. Aanrader! Zelfs de prijs was de beste die ik kon vinden op hee internet. Inclusief gratis lijm.

Koen
03-11-2023

33 gelakte plinten besteld en ze waren allemaal van goede kwaliteit (ook qua verf). Enig minpuntje is dat de koppen niet geverfd waren. Desondanks kan ik Plinterstunter aanraden.

Eddy
30-10-2023

Alles weer 100% in orde! Top plinten, alles prima verlopen!

Stefaan
27-10-2023

Correcte levering en snel

Linda
25-10-2023

Goede ervaring. Netjes geleverd en goed op tijd.

24-10-2023

Ik had afgelakte renovatieplinten, overzetplinten, besteld en waren binnen 2 weken geleverd. Keurig verpakt en vriendelijke chauffeur.

Maurice
24-10-2023

Snelle levertijd, keurige bezorging en natuurlijk een prima prijs.